Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]
Niin, haulikkomies yleensä voittaa lähitaistelutilanteet, snipu ei. Siinä meni oikeastaan pohja sinun haulikkovertaukselta. Hyvät sniput pelaa tilanteen mukaan, "hardaa" ku on tilaisuus ja kiikaroi nopeampaa ku täytyy niin tehdä. Mikä tässä on niin vaikeaa käsittää? Jos en ehdi secondaryyn vaihtamaan, kun smg-mies tulee kulman takaa nappi pohjassa, pitäiskö vaan luovuttaa ja ottaa kuolema tilille? Jos QS perustuis pelkästään auto-aimiin, taitais mullakin olla accuracy lähempänä sataa ku nollaa. Taitaa tuo auto-aim löytyä muistakin aseista, onko sekin exploittaamista?... Ei vastakkainen mielipide ole aina itkemistä, mutta en aio hyväksyäkkään kaikkea järjettömyyksiä. Vai onko sinut kasvatettu kynnysmatoksi? Kiitos samoin
Voi voi. Meni sanoma hiukan yli hilseen taas. Meni pohja? En verrannut haulikkoa snipaan vaan päinvastoin. Haulikko ei ole snipa. Jätit vielä sitten sopivasti pois sen positiivisen sanoman postauksestani.
Ei ole yhdenkään kuikkaajan vika että pelissä pystyy kuikkaamaan, sen on vain ja ainoastaan pelinkehittäjän vika. Sen verran väännän rautalangasta että kun muuten pelisarjassa on hyvä tunnelma noin niin kuin "realismin" kannalta, vie tuo kuikkaaminen sitä "siellä olemisen" -tuntua. Ja ei, en halua että peli olisi realistinen, silloin se olisi luultavasti hyvin tylsää kämppimistä.
Mutta silti sitä toivoisi että edes snipa olisi snipa. Ja kyllä esim MW2:ssa ump oli op ja hyvin pajon sitä ja MW3:ssa MP7 on sitä. En suostunut MP7:lla enää pelaamaankaan, koska en mene siitä missä aita on matalin.
Se mikä minua häiritsee kuikkaamisessa on että se sotkee entisestään huonoa asetasapainoa. Ja kyllä se on exploittaamista. Ja kyllä, muillakin luokilla voi exploitata ja toiset osaavat senkin paremmin kuin toiset. Usein tähtäin tarttuukin kulman takaa tulevaan vihuun ennen kuin tämä kulman takaa saapuu. Mutta ja tämä on se iso mutta... Kun kyseessä on pulttilukko, se onkin sitten laaki ja vainaa. Ja voi kyllä... Sitä näkee niin onnetonta kuikkaajaa kuin voi olla, mutta asiaan perehtynyt kuikkaaja voittaa nuo mainostamasi 1vs1 tilanteet. Tai sanoisinko että ne menevät pitkälle 50/50. En ole empiiristä tutkimusta asiasta tehnyt niin en faktaksi mene väittämään.
Mutta kuikatkaa, horottakaa smg:lla, kylväkää miinoja, kämppikää, rushikaa, ryömikää, dropshotatkaa, bunnyhopatkaa, mikä vain kullekin pelaajalle maistuu. Kaikkeen on countteri, paitsi ylivoimaisesti parempaan pelaajaan. Ja lagiin.
Minut on kasvatettu kunnioittamaan muiden mielipiteitä ja väitellessäni kenen tahansa kanssa pyrin välttämään sitä että vastapuoli tuntisi itsensä loukatuksi. Mielipiteet eivät ole faktoja, ne ovat vain mielipiteitä. Ja vaikka toinen olisikin eri mieltä, ei hän välttämättä ole tyhmä. Usein se meneekin niin että oma voimakas mielipide asiaan korruptoi havainnointikykyä. Näin on käynyt itsellenkin.
Mukavia pelihetkiä. <3