Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ehkä se on juuri jengin pointtina että lähitaistelussa ei pitäisi hävitä SMG:llä sniperille. Kaukotaistelussa taas ei pitäisi sniperin hävitä SMG:lle. Tässä pelisarjassa kumpikaan ei mene niinkuin pitäisi.

Sun vastaukset taas antaa sellaisen mielikuvan että kun joku dissaa täällä quickscopea niin hyvä ettei hiukset lähde päästäsi kun saavut puolustamaan kyseisen pelityylin kunniaa tänne suu vaahdossa. Sitäpaitsi laiha argumentti "reagoi ensin ja sattuu vielä osumaan", jos se menisikin noin että esim. yksi kymmenestä "sattuu osumaan" niin silloinhan voitaisiin nimenomaan sanoa että se sniper on tasapainossa.

Mitä kaukotaistelua? Näissä pikkumapeissa? Ehkä minun vastaukset johtuu siitä, miten tyhmiä argumentteja täällä kuulee. Suurin osa lähitaistelutilanteista päättyy smg-jantterin voittoon ja sitte ku sattuu tulemaan vastaan hyvä snaipperi (joita on hyvin harvassa) ja voittaa, täällä itketään, että "yhyy, ei minyn öis pitäny kyöllä!". Sniper on vaikein classi pärjätä tässä pelissä ja sitte sitä pitäis vielä huonontaa, koska jotku sattuu välillä kuolemaan niitten luoteihin. Niin, "sattuu osumaan", onko siinä jotakin kummallista? Meinaatko, että 100% snipperreista osuu joka kudilla läheltä vai mikä siinä on niin outoa?
 
Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Itse käytän eniten overkill tyyppistä classia jossa minulla on sekä sniper että rynkky ta smg. Scar-h taitaa olla yleisin rynkky mitä käytän. Tämä setti toimii ainakin omalla kohdallani hyvin. Perkit ei niinkään kiinnosta minua ja käytän pärjäämiseen mielummin kahta hyvää asetta. Toinen lähikontaktiin ja toisella voi poimia porukkaa vähän kauempaa.

Yleensä pelaan groundwar jossa pääsee pelaamaa useaa eri pelimuotoa.

Suurin osa peleistä on lähes lagittomia, mutta aina välillä tulee vastaan pelejä jossa ei voi pärjätä. Itse tulee kuitenkin pelattua pelit loppuun välittämättä k/d:stä. Enemmänkin koitan löytää keinoa pärjätä myös lagisessa pelissä.

Tämä on paras cod ainakin omasta mielestäni juurikin classien muokattavuuden takia. Jokaiselle varmasti löytyy sopivat säädöt tässä pelissä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Snipuille ei tarvitse tehdä mitään, ne ovat ihan hyvin balanssissa. Sen sijaan SMG:T tuntuvat olevan liian tehokkaita pitkille matkoille, joten toivottavasti niitä vähän nerfataan. Muuten aseiden tasapaino tuntuu olevan hyvin kohdallaan. Ainakaan omasta mielestä mitään selkeää op asetta ei ole.

Ja SD:n expat pitäisi saada nostettua sinne 500xp per tappo. Jos haluaa levuttaa, niin SD ei kilpaile yhtään xp:n määrässä respamuotojen kanssa. Mutu-tuntumalla Kill Confirmedista saa parhaiten expaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

puhuin ihan oikeessa elämässä snipujen actioneista.

jos kummatkin huomaa toisensa niin eihän tän snipu miehen edes tartte ampuu sinnepäinkää mua niin kuolen. kun se nimenomaan pitäisi olla toistepäin. No mutta naurettaa paskaahan tämä on aina ollu ja tulee olemana. Joten who gives a fuck.

eihän näissä peleissä kukaan edes testaile kaikkia aseita vaan sillä millä saa tapettua niin se pidetään sitten koko pelielämän ajan koska oon niin hyvä kun osaa ampua yhellä aseella.. Nsurettavaa pelleillyä. mut jokain pelaa niinkuin pelaa.
Sori vähä vanha viesti, mut koita ite pelata sil snipul ja huomaat, että kuolet suunnilleen joka kerta läheltä ja pian vaihat takas siihen smg:hen... Taidoista se on suurimmaksi osaksi kiinni. Ne jotka siellä sniputtaa, ovat harjotelleet varmasti jo aikasemmissa CoDeissa tuota ja sitä kautta oppineet tuon taidon ja kateelliset alkaa heti valittaa kuinka sniput on ylivoimasia, jos taidoilla tai tuurilla joku tappaa sinut
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Sori vähä vanha viesti, mut koita ite pelata sil snipul ja huomaat, että kuolet suunnilleen joka kerta läheltä ja pian vaihat takas siihen smg:hen... Taidoista se on suurimmaksi osaksi kiinni. Ne jotka siellä sniputtaa, ovat harjotelleet varmasti jo aikasemmissa CoDeissa tuota ja sitä kautta oppineet tuon taidon ja kateelliset alkaa heti valittaa kuinka sniput on ylivoimasia, jos taidoilla tai tuurilla joku tappaa sinut

Itse en edes ole viitsinyt alentua moista kokeilemaan. Ja en ole kateellinen ketkä sen osaa, vaan enemmänkin halveksin heitä. Bo1 oli nautinto pelata, koska kyseistä mahdollisuutta siinä ei juuri ollut. Bo2:ssa heitä ei ainakaan hc puolella ole vielä häiritsevän paljoa.
Mw:t onkin oma tarinansa.

Olihan näitä jo cod uo:sta lähtien. Taitavat veti pulttilukoilla todella nopeaa ilman kiikaria tosin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Sori vähä vanha viesti, mut koita ite pelata sil snipul ja huomaat, että kuolet suunnilleen joka kerta läheltä ja pian vaihat takas siihen smg:hen... Taidoista se on suurimmaksi osaksi kiinni. Ne jotka siellä sniputtaa, ovat harjotelleet varmasti jo aikasemmissa CoDeissa tuota ja sitä kautta oppineet tuon taidon ja kateelliset alkaa heti valittaa kuinka sniput on ylivoimasia, jos taidoilla tai tuurilla joku tappaa sinut

ÖÖ en oo missään vaiheessa sanonut että se ei olisi vaikeeta... Oon kokeillu sitä en osaa ja enkä haluais osaa. ja ihan tiedoksi että pelaan nimenomaan niillä aseilla millä suurin massa ei pelaa koska mua henk koht ärsyttää tuo että jengi valitsee yhden aseen 30 valikosta ja pelaa sillä koska K/D ratio nousee ja virtuaali pippeli.

Jos pelaan snipulla pelaan snipulla sillein kun sillä omasta mielestä pitäisi pelata.

Mutta niinkuin olen sanonut jokainen on maksanut tästä sonnasta ja pelaa sitä niin urpolla tavalla kuin haluaa.

P:S

coldblood estää sua näkymästä lyhyesti electronisiin tähtäys vaihtoehtoihin. Esim sentryt ei tähtää ja sitten jot aseisiin kiinittyvät tähtäimet.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

En ymmärrä minkä takia se on pelaajien syy jos yksi ase on käytetympi/suositumpi/parempi kuin muut. Sehän kertoo vaan siitä että pelinkehittäjät eivät osaa tehdä peliä jossa aseet ovat balanssissa. Ette te saa muita pelaajia käyttämään niitä aseita mitä te haluatte käytettävän.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Aivan turha rutista snipuista codeissa yhtään mitään ja että niillä pitäisi pärjätä vain kaukaa... Se ei vaan ole mahdollista koska kentissä ei ole kowin pitkiä välimatkoja. Omasta mielestä on tod kiwa, että sniput on kuitenkin peliin laitettu ja jotkut niillä voi sitten pärjätäkkin, itse en osaa sitä yhtään, mutta meinaan jatkossakin snipulla silloin tällöin koitella. On se kiwaa. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

coldblood estää sua näkymästä lyhyesti electronisiin tähtäys vaihtoehtoihin. Esim sentryt ei tähtää ja sitten jot aseisiin kiinittyvät tähtäimet.
Blind eye piilottaa sentryltä ym. automaattisilta killstreakeilta. Cold bloodedilla ei vaan näy sitä punaista neliötä vastustajan käyttämissä streakeissa. Eikä pelaaja vissiin näy lightning striken kartassa. Periaatteessa cold blooded piilottaa kaikilta kenotekoisilta avuilta eli pitää ns. paljain silmin nähdä sitä käyttävä pelaaja.

Edit: Olinkin näköjään väärässä eli sentryt kuuluvat cold bloodedin piiriin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

BLind eye

AI-controlled air support Scorestreaks can't detect you. Some air support Scorestreaks can be player-controlled at anytime, which means they are still able to attack you if the AI is overridden.

Tuo ei päde sentryihin. tuo pätee vain ilmassa lentäviin härveleihin mitä et itse ohjaa. Clod blood estää sentryn lukkiutumasta suhun ja muut eletroniset maassa olevat härvelitkään ei nää ja sitten ne aseisiin tulevat tähtäimet.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Joka jeesuksen kerta näköjään sama laulu... Pikakiikari sitä, kämppijät tätä, jne. Ei se itkemällä parane. Sinko käteen, metristä naamaan ja kuva lehteen.

Enempi oisin huolissaan tuleeko markka takasin..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

BLind eye

AI-controlled air support Scorestreaks can't detect you. Some air support Scorestreaks can be player-controlled at anytime, which means they are still able to attack you if the AI is overridden.

Tuo ei päde sentryihin. tuo pätee vain ilmassa lentäviin härveleihin mitä et itse ohjaa. Clod blood estää sentryn lukkiutumasta suhun ja muut eletroniset maassa olevat härvelitkään ei nää ja sitten ne aseisiin tulevat tähtäimet.
Katoppa joo en huomannut tuota air supporttia vaan oletin koskevan kaikkia AI-vehkeitä. Ei se kyllä Cold Bloodedinkaan selitys kovinkaan selvästi viittaa sentryyn, mutta kiva tietää. Ylipäätään nämä stealth/anti scorestreak perkit mennyt sekavaksi tässä, kun on eri ominaisuudet jaoteltu eri lailla kuin ennen ja aika epäloogisesti (ainakin just toi sentry) eri perkkien kesken. Noh, näillä mennään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Katoppa joo en huomannut tuota air supporttia vaan oletin koskevan kaikkia AI-vehkeitä. Ei se kyllä Cold Bloodedinkaan selitys kovinkaan selvästi viittaa sentryyn, mutta kiva tietää. Ylipäätään nämä stealth/anti scorestreak perkit mennyt sekavaksi tässä, kun on eri ominaisuudet jaoteltu eri lailla kuin ennen ja aika epäloogisesti (ainakin just toi sentry) eri perkkien kesken. Noh, näillä mennään.

Jepulis.

Taitaa olle niin että jos haluu suojautua kaikiltä härveleiltä niin pitää olla ghost, coldblood, blind eye ja engineer. Silloin ois noin periaatteessa kaikelta suojana.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kokeilinpa tuossa huvikseni eilen ensimmäistä modern warfarea. Oli melkoista huomata, että viisi vuotta vanha peli näytti paremmalta, pyöri paremmin ja sen "hit-detection" toimi huomattavasti paremmin mitä tässä blopsissa. Blops 2:n äänimaailma askeleiden suhteen on myös surkea verrattuna tuohon legendaariseen ykkösosaan. Ravaavat maratoonarit saavat olla paljon varovaisempia siinä. Laittaa myös hieman ihmettelemään tämä zombie-pelimuodon taantuminen blopisin ykkösosasta. What to say...
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Täytyy sanoa että kyllä peli maistuu hyvältä, paremmalta kuin mw3. Kentät on yllättävän hyviä, mahdollisuuksia päästä a paikkaan b montaa eri reittiä. Nyt on paukutettu lähes alusta asti lmg:llä jotka tuntuvat kyllä perhanan raa'alta, varsinki mk.

Mitä noihin smg tulee niin sen huomannu vain että valtaosa moista käyttää, eipä niistä muuta sanottavaa ole.

Tässä painoksessa kyllä tullut huomattavan enemmän rage-viestejä kuin aiemmassa osissa, hmm... kiitos
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Oon sitä mieltä, että meijän pitäis kyllä nyt sopii täällä konsolissa, että mitä aseita saa käyttää ja mite ei! Ja sillä stnan snipulla ei juma*** liikuta!


Vi*** DAA. Kivaa itkuu vuodest toiseen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Jos jollain on myydä ylimääräistä Nuketown koodia, laita privaa minulle niin sovitaan hinnasta.
 
Ylös Bottom