Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jos kummatkin huomaa toisensa niin eihän tän snipu miehen edes tartte ampuu sinnepäinkää mua niin kuolen. kun se nimenomaan pitäisi olla toistepäin. No mutta naurettaa paskaahan tämä on aina ollu ja tulee olemana. Joten who gives a fuck.
eihän näissä peleissä kukaan edes testaile kaikkia aseita vaan sillä millä saa tapettua niin se pidetään sitten koko pelielämän ajan koska oon niin hyvä kun osaa ampua yhellä aseella.. Nsurettavaa pelleillyä. mut jokain pelaa niinkuin pelaa.
Mw2:sessa cold blood päällä tyyppi ei näkyny minimapissa, onkohan tässä sama homma sitten. Ghosti tässä muuttaa läpinäkyväks, jos on paikallaan..näin olen ymmärtänyt.mikäs ero on tuolla cold bloodilla ja ghostilla? blind eyellä ainakin pytstyy suojautuun vihollisen ilmatuelta..
mikäs ero on tuolla cold bloodilla ja ghostilla? blind eyellä ainakin pytstyy suojautuun vihollisen ilmatuelta..
Ihme itkua quickscopaamisesta. Taitaa vaan olla niin, että itkua aiheuttaa ne asiat, mitä ei ite osaa...
Voiskohan olla niin että ois omissa taidoissa jotai parannettavaa jos joka kerta tulee pataan kun tulee scopettaja vastaan? Kuulostaa nimittäi melko erikoiselle. Ihmettelen vaan kun kaikkki ei vedä tol scopella kun se on niin op.
niin, eli suojaako tuo cold bloodedi tuolta uav:ltä sit loppupeleis? en oikeen ymmärrä sen funktioo.
En kyl sit tiiä miten voi olla omissa taidoissa vika jos itellä esim. M27 tai Vector ja quickscope tulee vastaan niin ei kerkee ees liipasinta painaa ku oon jo matalana. Jaa että miksi kaikki eivät sitten käytä quickscopea? No oisko se kivan näköstä peliä jos 12 äijää vetelis quickscopea koko matsin ajan?. Ei sinänsä haittaa nuo quickscopaajat sillä eihän niillä koskaan mitään hyviä tilastoja ole mutta kyllä se vähän väärin on jos sniperit on tehty tähän peliin "shotguniksi"
... Jos joskus pelaan sniperillä niin pelaan sillä niin kuin sillä kuuluukin pelata enkä juokse ympäri kentää sillä. Codeissa mapit on niin pieniä, että hyvin voisi jättää nuo sniperit pois näistä peleistä.
Ei ole ainakaan tämän mukaan. Itse käytän pikkuisenkaan avoimemmissa kentissä rynkkyä tai snipua ja kyllä ne smg-juoksijat kaatuu. Pitää vaan olla vähän rauhallisemmalla tyylillä liikkeellä. Jos vetää samaa munaravia kuin ne, niin turpaan tulee. Ei tässä pelissä sentään ole MW2:n umppia, jonka min damage silulla taisi olla ainakin 35 . Sen jälkeen mikään SMG ei tunnu kovin pahalta.Mitähän noi on oikeesti aatellu noiden konepistoolien damageissa? MP7ssa ja Skorpionissa on ENEMMÄN damagea kuin yhdessäkään assault riflessä. Tuo rangeki on aivan bullshit statsi eikä kompensoi mitenkään assault rifleissä, kiitos lähitaisteluun suunniteltujen kenttien. Ei vaan voi tajuta
Et tietenkään ehdi liipasinta painaa jos snaipper reagoi ensin ja sattuu vielä osumaan. Miksi helvetissä sinun pitäis voittaa joka kerta vaikka reagoit myöhemmin? Ei minkäänlaista logiikkaa tuossakaan. Saa kyllä kattoa peiliin jos häviää jatkuvasti SMG:llä lähitaistelussa snipulle, lonkalta voi spreijata niin perkeleesti vähän edes sinnepäin nii osuu ja aseen nosto poskelle on nopeinta heti pistoolien jälkeen.
Kerro toki miten sillä pitää pelata? Aivan, mapit on niin pieniä, että on vähän pakko liikkua jos haluat säilyä hengissä 2sek pidempään. Ite ainaki ammun pari laukausta->vaihdan paikkaa->sama uudestaan, sitten siinä liikkuessa jos joutuu "quickscopettaan", nii kyllä miä sen teen. Oishan se nyt aivan saatanan tyhmää käyttää jotakin asetta huonommin kuin on mahdollista. Muuten tuo sinun teksti oli niin täyttä sontaa, ettei jaksa vaivautua enempää vastailemaan.
Et tietenkään ehdi liipasinta painaa jos snaipper reagoi ensin ja sattuu vielä osumaan. Miksi helvetissä sinun pitäis voittaa joka kerta vaikka reagoit myöhemmin? Ei minkäänlaista logiikkaa tuossakaan.
Muutenkin noi quick scopettajat on niin pieni piiri, enkä ole vielä nähnyt yhtäkään koko pelissä. Tuntuu ettei tähän ole muuta selitystä kuin jannuilla on vähän eri käsitys quick scopeemisesta kuin meikäläisellä. Minkäänlaisesta ongelmasta ja pelinrikkojasta ei voida meinaan puhua.
Domination moodi mua vituttaa. Tai vituttaa jos tulee sellaisia omaan joukkueeseen kun ei yritä mennä lipulle ollenkaan vaan istuu jossain prkl:n nurkassa kokoajan. Ei edes oman lipun lähellä vaan jossain puolessa välissä kenttää.