Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

mikäs ero on tuolla cold bloodilla ja ghostilla? blind eyellä ainakin pytstyy suojautuun vihollisen ilmatuelta..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

jos kummatkin huomaa toisensa niin eihän tän snipu miehen edes tartte ampuu sinnepäinkää mua niin kuolen. kun se nimenomaan pitäisi olla toistepäin. No mutta naurettaa paskaahan tämä on aina ollu ja tulee olemana. Joten who gives a fuck.

eihän näissä peleissä kukaan edes testaile kaikkia aseita vaan sillä millä saa tapettua niin se pidetään sitten koko pelielämän ajan koska oon niin hyvä kun osaa ampua yhellä aseella.. Nsurettavaa pelleillyä. mut jokain pelaa niinkuin pelaa.

No eipä ole tullu vielä kertaakaan semmosta tilannetta, että "oho ammuin ohi, mutta osuin silti." Sinnehän voi mennä ite koittamaan ja tähtäilemään mihin sattuu, siinähän sitä huomaa onko se ihan niin helppoa... Jos pelaisin vaan sillä aseella millä saan eniten tappoja, ei tarttis ikinä enää muihin ku SMG:hin koskea. Sniputtaminen on vaan minun mielestä hauskaa. Välillä sitte rynnitään haulikon kans ja välilä muut aseet käytössä. Vieläkään en oo mitään järkeviä perusteluja saanu, miksei snipun kans saa olla tehokas.. tai että miten sillä pitäis pelata, ettei olis joko a) kämpperi tai b) quickscope-pelle.
Mutta kuten sanoit, jokainen pelaa niinku pelaa ja that's it.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ihminen, joka vertaa codia tosielämään, on aasi. Muuta ei voi sanoa kun lukee näitä postauksia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

mikäs ero on tuolla cold bloodilla ja ghostilla? blind eyellä ainakin pytstyy suojautuun vihollisen ilmatuelta..
Mw2:sessa cold blood päällä tyyppi ei näkyny minimapissa, onkohan tässä sama homma sitten. Ghosti tässä muuttaa läpinäkyväks, jos on paikallaan..näin olen ymmärtänyt.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

mikäs ero on tuolla cold bloodilla ja ghostilla? blind eyellä ainakin pytstyy suojautuun vihollisen ilmatuelta..

Cold Blooded

Makes you invisible to enemy targeting systems, which include equipment such as the Dual Band, Target Finder, Sensor Grenade, and MMS. Enemy player-controlled air support Scorestreak rewards also can't target you normally.

Ghost

Enemy UAV's can't detect you while moving, but if you stop, you'll show up on the enemy radar.

Blind Eye

AI-controlled air support Scorestreaks can't detect you. Some air support Scorestreaks can be player-controlled at anytime, which means they are still able to attack you if the AI is overridden.


Täältä muiden Perkkien tarkoitukset
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mitä väliä sillä on toimiiko qscopaaminen tai kämppiikö joku jossakin.

Itse arvostan kaikista eniten objektiivipelaamista, se että vastustajan tiimi häviää
on se kaikkien isoin juttu omalle kohdalle. Kaikkeni tulee annettua tiimin puolesta,
jos se ei riitä niin sitten vastustajat olivat parempia tai hostivat ranskasta.

Eniten potuttaa tässä pelissä se että matsit joko ovat täydellistä dominointia,
tai hermoromahduksen partaalla olevaa huutamista mikkiin. Toivon ja luulenkin,
että eiköhän noi matsit rupee olemaan ihan pelattavia jokainen.

SMG:t tunnustas olevan ylivoimasia, mutta itse turvaudun aina tuttuun ja turvalliseen scariin.

Rest in peace kaikki kuulokkeitten käyttäjät kun astuvat lobbyyn ranskalaisten kanssa,
se on joko reaktioautomute tai kaksi viikkoa sairaslomaa kirkuvien apinoitten takia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

niin, eli suojaako tuo cold bloodedi tuolta uav:ltä sit loppupeleis? en oikeen ymmärrä sen funktioo.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mitähän noi on oikeesti aatellu noiden konepistoolien damageissa? MP7ssa ja Skorpionissa on ENEMMÄN damagea kuin yhdessäkään assault riflessä. Tuo rangeki on aivan bullshit statsi eikä kompensoi mitenkään assault rifleissä, kiitos lähitaisteluun suunniteltujen kenttien. Ei vaan voi tajuta :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ihme itkua quickscopaamisesta. Taitaa vaan olla niin, että itkua aiheuttaa ne asiat, mitä ei ite osaa...

No kai nyt tuosta valitetaan foorumeilla niin kotimaisilla kuin ulkomaalaisilla kun se on niin PERSEESTÄ koko pikakiikari paska. Kyllä siinä menee maku pelaamiseen aika nopeaan kun saa katsella kuinka sniperi menee huoneeseen jossa on useampi kaveri vaikka sitten smg:llä ja sieltä kuolee alle kahteen sekunttiin kaikki muut kuin se pikakiikari pelle. Tuo on niin rikki tuo snippaus näissä codeissa. Kertoo kyllä sen mikä ase on codeissa se Ower Power tätä nykyään. SMG:t saattaa vaikuttaa ylivoimaisilta, mutta ei vaikuta enään kun vastaan juoksee pikakiikari kaveri. Ja ei aiheuta mitään närästystä sen vuoksi, että en tuota paskaa osaakkaan en edes halua osata. Jos joskus pelaan sniperillä niin pelaan sillä niin kuin sillä kuuluukin pelata enkä juokse ympäri kentää sillä. Codeissa mapit on niin pieniä, että hyvin voisi jättää nuo sniperit pois näistä peleistä. Olisi yksi suuri vitutuksen aiheuttaja pois pelistä, tai sitten se on korjattava niin, että se tappaa yhdestä vain kun osut päähän.

Ihmetellyt sitä aina kun sanotaan noista pikakiikari pelleistä, että eihän ne yleensä edes osu. No enpä voisi olla enempää eri mieltä, kyllä mulle ainakin on tullut joka kerta vastaan sellainen joka osuu sillä ekalla aina ja sehän on sitten siinä.

Mä oon paljon täälläkin puhunut siitä, että kuinka pelaan mielummin ulkomaalaisten kanssa Codeja ja moninpelejä yleensäkkin ja nyt kun olen partyssa noin viikon kuunnellut kun kaverit pelailee tätä uusinta codia niin taas on saanut huomata sen, että miksi näin on. Siellä ei vissiin nyt ole jatkuvasti kaikki pelaajat ainakaan suomesta, mutta silloin kun sinne niitä on tullut niin pelaavat juurikin niillä vittumaisimmilla tyyleillä, ja nyt tuntuu, että muodissa on respa killaus. Tulevat jatkuvasti respalle ja istuvat siellä ja tappavat sinne respaavat jatkuvasti. Kuunnellut kun siellä on kaverit alkanut partyssa tulistumaan tuohon ja useasti sieltä kuuluu lause "No Yllätys Suomesta Taas Tämäkin Sankari". Mulle tämä ei tule yllätyksenä, että tälläistä esiintyy tuossa sillä olen sen usean codin kohdalla jo itse huomannut, että BITCHBLOODIA siellä suomalaisten keskuudessa omataan. Pelannut Codien moninpelejä Cod 3:sta MW 3:een joka oli niin sysi paska, että päätin jättää tulevan BO 2:n kauppaan ja rupeaa vaikuttamaan oikealta ratkaisulta kun lukee foorumeita ja kuuntelee kavereita jotka tuota pelaavat partyssa paivittäin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Voiskohan olla niin että ois omissa taidoissa jotai parannettavaa jos joka kerta tulee pataan kun tulee scopettaja vastaan? Kuulostaa nimittäi melko erikoiselle. Ihmettelen vaan kun kaikkki ei vedä tol scopella kun se on niin op.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Voiskohan olla niin että ois omissa taidoissa jotai parannettavaa jos joka kerta tulee pataan kun tulee scopettaja vastaan? Kuulostaa nimittäi melko erikoiselle. Ihmettelen vaan kun kaikkki ei vedä tol scopella kun se on niin op.


En kyl sit tiiä miten voi olla omissa taidoissa vika jos itellä esim. M27 tai Vector ja quickscope tulee vastaan niin ei kerkee ees liipasinta painaa ku oon jo matalana. Jaa että miksi kaikki eivät sitten käytä quickscopea? No oisko se kivan näköstä peliä jos 12 äijää vetelis quickscopea koko matsin ajan?. Ei sinänsä haittaa nuo quickscopaajat sillä eihän niillä koskaan mitään hyviä tilastoja ole mutta kyllä se vähän väärin on jos sniperit on tehty tähän peliin "shotguniksi"
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Tuo quickscope tuntuu vaan olevan Call of Duty sarjan ''juttu''? Olen itsekin sillä kannalla, että tarkka-ampujan kuuluu olla kauempana taistelusta ja antaa omasta suojaisasta pisteestään sitten tulitukea tai tiedusteluapua esim. vihollisen sijainnista. En näe siinä mitään logiikkaa, että jamppa rynnii 50. cal barrettin kanssa tiimin kärkipäässä ja siinä juostessaan napsii kaikki vastaantulijat... :D

Call of Duty kuitenkin omasta mielestäni olisi Call of Duty, vaikka tuon quickscopen ottaisivat pois. Kuitenkaan pelisarjan kenttiä ei ole suunniteltu kaukana suojassa makaaville snipuille, vaan juurikin koko ajan ollaan taistelun ytimessä.

En itse osaa quickscopettaa muuten kuin tuurilla, enkä sitä harjoittelekaan. MW3:ssa snipua tuli käytettyä vaan sellaisissa kentissä, missä sillä pärjäsin niinkuin oikeassa elämässäkin. En kuitenkaan lähde vertaamaan peliä tosielämän oloihin, pieni vertaus vain.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Iteäni ei tuo quickscope kyllä haittaa yhtään. Se vaan näyttää siltä, että ampuis ohi. Kyllä siinä kun tarpeeksi osaa liikkua niin saa kaverin hengiltä helposti. Tähtää vaan päähän ;) Itse pelaan FAL:lla melkeen kokoajan ja hyvin on sillä mennyt. Sillä pystyy ampumaan oikealla tähtäimellä myös kaukaa ja läheltä päähän niin on laaki ja vainaa. Torsoon kun ampuu niin pari laukausta yleensä riittää.

Ja quickscope saattaa senkin takia olla yleistä näissä peleissä kun karttojen ainoat hyvät snipu paikat oppii todella nopeasti niin siitä pääsee heti hengestään jos jäät makaamaan pitkäksi aikaa.

Domination moodi mua vituttaa. Tai vituttaa jos tulee sellaisia omaan joukkueeseen kun ei yritä mennä lipulle ollenkaan vaan istuu jossain prkl:n nurkassa kokoajan. Ei edes oman lipun lähellä vaan jossain puolessa välissä kenttää.

Multi-Team on todella hyvä jos on party menossa kavereiden kanssa niin tulee mentyä kolmestaan eteenpäin kokoajan. Randomien kanssa ja melko helposti yksin johonkin kun kaikki lähtee erisuuntaan.
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Quickscopet ei haittaa pätkääkään. Se mikä haittaa on se jos oot nopeampi assault riflellä tai smgllä niin ei auta mitään. IMO jos sua ammutaan ei snipulla pitäis osua mihinkään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

En kyl sit tiiä miten voi olla omissa taidoissa vika jos itellä esim. M27 tai Vector ja quickscope tulee vastaan niin ei kerkee ees liipasinta painaa ku oon jo matalana. Jaa että miksi kaikki eivät sitten käytä quickscopea? No oisko se kivan näköstä peliä jos 12 äijää vetelis quickscopea koko matsin ajan?. Ei sinänsä haittaa nuo quickscopaajat sillä eihän niillä koskaan mitään hyviä tilastoja ole mutta kyllä se vähän väärin on jos sniperit on tehty tähän peliin "shotguniksi"

Et tietenkään ehdi liipasinta painaa jos snaipper reagoi ensin ja sattuu vielä osumaan. Miksi helvetissä sinun pitäis voittaa joka kerta vaikka reagoit myöhemmin? Ei minkäänlaista logiikkaa tuossakaan. Saa kyllä kattoa peiliin jos häviää jatkuvasti SMG:llä lähitaistelussa snipulle, lonkalta voi spreijata niin perkeleesti vähän edes sinnepäin nii osuu ja aseen nosto poskelle on nopeinta heti pistoolien jälkeen.

... Jos joskus pelaan sniperillä niin pelaan sillä niin kuin sillä kuuluukin pelata enkä juokse ympäri kentää sillä. Codeissa mapit on niin pieniä, että hyvin voisi jättää nuo sniperit pois näistä peleistä.

Kerro toki miten sillä pitää pelata? Aivan, mapit on niin pieniä, että on vähän pakko liikkua jos haluat säilyä hengissä 2sek pidempään. Ite ainaki ammun pari laukausta->vaihdan paikkaa->sama uudestaan, sitten siinä liikkuessa jos joutuu "quickscopettaan", nii kyllä miä sen teen. Oishan se nyt aivan saatanan tyhmää käyttää jotakin asetta huonommin kuin on mahdollista. Muuten tuo sinun teksti oli niin täyttä sontaa, ettei jaksa vaivautua enempää vastailemaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mitähän noi on oikeesti aatellu noiden konepistoolien damageissa? MP7ssa ja Skorpionissa on ENEMMÄN damagea kuin yhdessäkään assault riflessä. Tuo rangeki on aivan bullshit statsi eikä kompensoi mitenkään assault rifleissä, kiitos lähitaisteluun suunniteltujen kenttien. Ei vaan voi tajuta :confused:
Ei ole ainakaan tämän mukaan. Itse käytän pikkuisenkaan avoimemmissa kentissä rynkkyä tai snipua ja kyllä ne smg-juoksijat kaatuu. Pitää vaan olla vähän rauhallisemmalla tyylillä liikkeellä. Jos vetää samaa munaravia kuin ne, niin turpaan tulee. Ei tässä pelissä sentään ole MW2:n umppia, jonka min damage silulla taisi olla ainakin 35 :cool:. Sen jälkeen mikään SMG ei tunnu kovin pahalta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Et tietenkään ehdi liipasinta painaa jos snaipper reagoi ensin ja sattuu vielä osumaan. Miksi helvetissä sinun pitäis voittaa joka kerta vaikka reagoit myöhemmin? Ei minkäänlaista logiikkaa tuossakaan. Saa kyllä kattoa peiliin jos häviää jatkuvasti SMG:llä lähitaistelussa snipulle, lonkalta voi spreijata niin perkeleesti vähän edes sinnepäin nii osuu ja aseen nosto poskelle on nopeinta heti pistoolien jälkeen.



Kerro toki miten sillä pitää pelata? Aivan, mapit on niin pieniä, että on vähän pakko liikkua jos haluat säilyä hengissä 2sek pidempään. Ite ainaki ammun pari laukausta->vaihdan paikkaa->sama uudestaan, sitten siinä liikkuessa jos joutuu "quickscopettaan", nii kyllä miä sen teen. Oishan se nyt aivan saatanan tyhmää käyttää jotakin asetta huonommin kuin on mahdollista. Muuten tuo sinun teksti oli niin täyttä sontaa, ettei jaksa vaivautua enempää vastailemaan.

Amen.

Muutenkin noi quick scopettajat on niin pieni piiri, enkä ole vielä nähnyt yhtäkään koko pelissä. Tuntuu ettei tähän ole muuta selitystä kuin jannuilla on vähän eri käsitys quick scopeemisesta kuin meikäläisellä. Minkäänlaisesta ongelmasta ja pelinrikkojasta ei voida meinaan puhua.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Et tietenkään ehdi liipasinta painaa jos snaipper reagoi ensin ja sattuu vielä osumaan. Miksi helvetissä sinun pitäis voittaa joka kerta vaikka reagoit myöhemmin? Ei minkäänlaista logiikkaa tuossakaan.

Ehkä se on juuri jengin pointtina että lähitaistelussa ei pitäisi hävitä SMG:llä sniperille. Kaukotaistelussa taas ei pitäisi sniperin hävitä SMG:lle. Tässä pelisarjassa kumpikaan ei mene niinkuin pitäisi.

Sun vastaukset taas antaa sellaisen mielikuvan että kun joku dissaa täällä quickscopea niin hyvä ettei hiukset lähde päästäsi kun saavut puolustamaan kyseisen pelityylin kunniaa tänne suu vaahdossa. Sitäpaitsi laiha argumentti "reagoi ensin ja sattuu vielä osumaan", jos se menisikin noin että esim. yksi kymmenestä "sattuu osumaan" niin silloinhan voitaisiin nimenomaan sanoa että se sniper on tasapainossa.

Muutenkin noi quick scopettajat on niin pieni piiri, enkä ole vielä nähnyt yhtäkään koko pelissä. Tuntuu ettei tähän ole muuta selitystä kuin jannuilla on vähän eri käsitys quick scopeemisesta kuin meikäläisellä. Minkäänlaisesta ongelmasta ja pelinrikkojasta ei voida meinaan puhua.

Voiko olla niin, että jos kaikilla muilla on eri käsitys quickscopesta kun sinulla, niin ehkä se oletkin sinä kenellä on se väärä käsitys?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Domination moodi mua vituttaa. Tai vituttaa jos tulee sellaisia omaan joukkueeseen kun ei yritä mennä lipulle ollenkaan vaan istuu jossain prkl:n nurkassa kokoajan. Ei edes oman lipun lähellä vaan jossain puolessa välissä kenttää.

Mielestäni domination on huonoimmillaan tässä pelissä. Ihan turha edes yrittää pelata yksin kun aina sattuu siihen tiimiin missä on nämä mainitsemasi kaverit. Toki partylla mutta sellaistakaan ei aina ole saatavilla. No kunhan korjaavat SnD:n expat niin voi sitä pelata all day everyday.
 
Ylös Bottom