Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Se mitä itse olisin kaivannut black ops ykköseen oli se, että secondary aseeksi olisi saanut jotain parempia kuin pistoolin. Se oli vähän orpoa olla snipalla jossain nurkasssa ja sitten kun tulee kaveri niittaamaan sua jolla on assault rifle tai sub machine gun niin sulla ei yleensä ole mitään mahdollisuuksia kun secondaryna on vain se pisla. Toinen mitä normi snipaajana jäin kaipaamaan oli scavenger perkin kanssa claymore miinojen uudelleen saanti. Nämä kaksi asiaa oli hoidettu paremmin MW 2:ssa.
Mulla taas aivan päinvastainen mielipide asiaan. Mielestäni Black Opsin secondary-systeemi oli muuten lähes täydellinen, mutta vielä akimbo ja ballistic knife olisi voitu poistaa. Overkill-perkki voisi olla.

Tästä pelistä jää vihdoin pois ESIM ne M16, AK-47
Nuo oli ainakin trailerissa, mutta toivottavasti jäävät sinne 80-luvulle.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Joo-o.. Kristuksen laupeus sentään tätäkin tekelettä. Trailerista päätellen multiplayeristä ei tule hevonhelvettiä ja se on surullista. Frank Woodskin jo 95 vuotta vanha, aika ihme, että noin kauas piti kelata 60-luvulta.

Nooh... ei auta muuta kuin odotella lisää materiaalia pelistä, ja sitten tuomita paremmalla omallatunnolla.

E: JA MITÄ?! AK-47 IS NO MORE?! Ei, ei, ei, ei! Aivan järkyttävää. Kiinnostaako laaseripyssyillä, tai muilla oletettavasti typerän näköisillä futuuripyssyillä leikkiä kauaa.. :( En usko, että itse jaksan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Joo-o.. Kristuksen laupeus sentään tätäkin tekelettä. Trailerista päätellen multiplayeristä ei tule hevonhelvettiä ja se on surullista. Frank Woodskin jo 95 vuotta vanha, aika ihme, että noin kauas piti kelata 60-luvulta.

Nooh... ei auta muuta kuin odotella lisää materiaalia pelistä, ja sitten tuomita paremmalla omallatunnolla.

E: JA MITÄ?! AK-47 IS NO MORE?! Ei, ei, ei, ei! Aivan järkyttävää. Kiinnostaako laaseripyssyillä, tai muilla oletettavasti typerän näköisillä futuuripyssyillä leikkiä kauaa.. :( En usko, että itse jaksan.
Ollaan kuitenkin vain 13 vuotta tulevaisuudessa ja suurin osa trailerin teknologiasta on jo olemassa. Pyssytkin ampuvat ihan vaan luoteja ja näyttävät suht samalta kuin nykypäivänä. Ja luulisi sieltä jonkunlaisen AK:n perillisen löytyvän. Ase ja sen muunnelmat kun ovat ulkonäöltään pysyneet käytännössä identtisinä 65 vuotta, niin miksei jatkossakin. AK-12 perhaps?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

E: JA MITÄ?! AK-47 IS NO MORE?! Ei, ei, ei, ei! Aivan järkyttävää. Kiinnostaako laaseripyssyillä, tai muilla oletettavasti typerän näköisillä futuuripyssyillä leikkiä kauaa.. :( En usko, että itse jaksan.

Eli siis yksinpelissä mennään välillä 80-luvullakin kenttiä ja tällöin AK-47 on varmasti mukana.
Moninpelissä sen sijaan ei ole mukana näitä 80-luvun elementtejä laisinkaan vaan koostuu 2025 - vuoden maailmasta.
Ja siis tuossa edelläkin sanottiin jo, että esim. AK-12 on voinut tulevaisuudessa korvata 47:n. Eli se siis voi tavallaan olla mukana :D
Julkaisuun mennessä kerkee tapahtuun kyllä vielä vaikka mitä, eli ei nyt kannata kiljua vielä vaan tarkkailee rauhassa tilannetta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Eipä tuon M16/M4n tai niiden varianttien ja AK47 varianttien tarvitse välttämättä jäädä pois.

Nyt on vuosi 2012 ja paras käsiase on edelleen Browningin suunnittelema Colt 1911, joka tuli valmistukseen vuonna 1911. Suurin osa pistooleista perustuu tuon aseen mekaniikkaan. AK on nuori, vuodelta 45. AR-15 aseet joskus 60-luvulta (perustuvat AR-10 aseeseen). Eiköhän nuo tulla näkemään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Ensimmäisen kerran piiitkäään aikaan tulossa mielenkiintoinen Call of Duty-peli. Futuristisuudesta plussaa. Muistakaa nyt "Halo", yms. -huutelijat, ettei tässä hypätä edes vuoteen 2142, vaan vuoteen 2025. Ei BF2142:sessakaan ollut laaserpyssyjä, vaan ihan luoteja niistäkin tuli ulos. Ei siinä mitään superfuturista ollut leijutankkien ja futuristisen lookin lisäksi. Ymmärrän miten esim. nuo walkkerit voi tuntua hirveän scifiltä Star Warsin nähneenä, mutta muistakaa, että onhan niitä robotteja jo nytkin, miksei parin vuoden kuluttua joku keksi rakentaa ison, ihmisohjattavan, tankintappokävelijän.

Harmi vaan, että multiplayer tullee olemaan samaa settiä taasen. Tuskin pienten droidien lisäksi mitään vehkeitä pääse käyttämään :( Katsellaan nyt kuitenkin ensin mitä multiplayer-trailerit näyttävät.

Eipä tuon M16/M4n tai niiden varianttien ja AK47 varianttien tarvitse välttämättä jäädä pois.

Nyt on vuosi 2012 ja paras käsiase on edelleen Browningin suunnittelema Colt 1911, joka tuli valmistukseen vuonna 1911. Suurin osa pistooleista perustuu tuon aseen mekaniikkaan. AK on nuori, vuodelta 45. AR-15 aseet joskus 60-luvulta (perustuvat AR-10 aseeseen). Eiköhän nuo tulla näkemään.
Luulisin, että keksivät itse (tai käyttävät jotain jo olemassa olevia luonnoksia) noiden M16- ja AK-sarjan aseisiin jotain uutta. Olisihan se vähän outoa, jos siellä vieläkin käytettäisiin AK-47, tai edes 74. M16A3 ja 4:kin alkaa olla jo tuossa vaiheessa aika vanhoja.
 
Itselle kylmän sodan kauhun tasapaino luo sellaisen extrafiiliksen, mitä ei mistään muusta aiheesta synny. Senpä tähden MW3 ja BF3 eivät onnistuneet syrjäyttämään Black Opsia. Mutta minun arpa ei taida voittaa tällä jatkokierroksella. Katsonpa siis suruuni Tohtori Outolemmen. Taas.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Tämä peli tekee rahaa.
Mikäli Machiniman poikia on uskominen, niin Black Ops II:sen ennakkotilanneita on jo kolminkertainen määrä verrattuna Black Ops:iin.

Toinen asia. Zombit tukevat nyt kaksinkertaisen määrän pelaajia. Joten uskompa, että Zombeissa olevat kentät tulevat olemaan suhteellisen laajoja.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Tämä peli tekee rahaa.
Toinen asia. Zombit tukevat nyt kaksinkertaisen määrän pelaajia. Joten uskompa, että Zombeissa olevat kentät tulevat olemaan suhteellisen laajoja.

Mappien suurta kokoa ja eri modeja zombissa taisi joku jo lupailla. Toivotaan, että ovat tehneet zombeista vaikeampia tylsistymisen ja ajan kulumisen takia.

Multiplayerissa toivon kovasti, että ovat painottaneet aseilla ampumiseen eikä killstreakijen ylivoimaisuuteen. Kai tässä nyt ammutaan iha luodeilla eikä millään valopalloilla? En ole ikinä ollut mikään HALO yms. fani.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Multiplayerissa toivon kovasti, että ovat painottaneet aseilla ampumiseen eikä killstreakijen ylivoimaisuuteen. Kai tässä nyt ammutaan iha luodeilla eikä millään valopalloilla? En ole ikinä ollut mikään HALO yms. fani.

Siis kyllähän jo Black Ops 1:ssä painotettiin gun vs. gun taistelua. Ja ammutaan luodeilla. Tullut tässä ketjussa sanottua varmaan kymmenen henkilön toimesta. :) Siis lue ketjua ennen kuin kysyt mitään. Eihän tässä olla vasta kuin kolmannella lehdellä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Mappien suurta kokoa ja eri modeja zombissa taisi joku jo lupailla. Toivotaan, että ovat tehneet zombeista vaikeampia tylsistymisen ja ajan kulumisen takia.

Multiplayerissa toivon kovasti, että ovat painottaneet aseilla ampumiseen eikä killstreakijen ylivoimaisuuteen. Kai tässä nyt ammutaan iha luodeilla eikä millään valopalloilla? En ole ikinä ollut mikään HALO yms. fani.

Tuo on mahtavaa saa lisää porukkaa samaan zombie peliin, mutta mitä tulee tuohon vaikeuttamiseen niin ei todellakaan. Ekassakin black opsissa oli osa jo ihan tarpeeksi vaikeita jos pittää olla joku tietty erikoisase että se zombie kuolee. Sitten vielä se että jos esim samassa pelissä on 8 niin miettikää sitä zombie määrää mikä sieltä tulee jo matalilla levelleillä:D.

Tuo on totta että multiplayerissa ei tarvitsisi välttämättä olla ollenkaan mitään killstreakeja. Black opsissa ainakin sai melkein kokoajan olla sinko kädessä kun siellä taivaalla oli aina jotain.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Tuo on mahtavaa saa lisää porukkaa samaan zombie peliin, mutta mitä tulee tuohon vaikeuttamiseen niin ei todellakaan. Ekassakin black opsissa oli osa jo ihan tarpeeksi vaikeita jos pittää olla joku tietty erikoisase että se zombie kuolee. Sitten vielä se että jos esim samassa pelissä on 8 niin miettikää sitä zombie määrää mikä sieltä tulee jo matalilla levelleillä:D.

Tuo on totta että multiplayerissa ei tarvitsisi välttämättä olla ollenkaan mitään killstreakeja. Black opsissa ainakin sai melkein kokoajan olla sinko kädessä kun siellä taivaalla oli aina jotain.
Zombien vaikeustaso oli ainakin itselle sopiva. Kino oli tavallaa helppo, koska siinä oli ihan selvää mitää piti tehdä ja miten pyörittää zombeja, mutta muut mapit olivat paljon vaikeimpia.

Multiplayerissä Opsin plussa oli, että ei ollut killstreakien killstreakkejä, vaan laskettiin pelkät gunstreakit. Esim. MW2:sessa ainakun tuli vihollisen Harrier, niin tiesi jo valmiiksi, että kohta tulee se chopperi ja tai AC130. Näkyy myös selvästi kummassa on vaikeempi saada streakkii, mul opsis 15 ja mw2 28 :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Black Ops 2 Zombies Confirmed
By Ryan Moyer On 3 May, 2012 At 07:56 PM | Categorized As Black Ops 2, Black Ops 2 Zombies, Games, Hot News, PC, PS3, Xbox 360 | With 3 Comments | 6,340 Views

It didn’t seem likely that Treyarch would put out another Call of Duty game without zombies, but the lack of any mention of a zombie mode during the official Black Ops 2 announcement had some people worried.
Fret not, as Treyarch as officially confirmed that Black Ops 2 will feature not just a Zombie mode, but the best zombie mode yet.
Treyarch has given their zombie team full reign to do whatever they want with zombie mode this time around. They’re not limited by anything in the campaign, and can do what they want with it. The zombie mode will run on the game’s updated multiplayer engine, and we already know that it will include the following enhancements.
  • Twice as many players
  • Twice as many zombies
  • New game modes
Treyarch also dropped a little teaser image on twitter, along with the simple phrase “Zombies are coming…… Where’s your shotgun?”
:)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Zombies!!!

call of duty black opsin zombeissa alkaa lagittamaan hostilla ku menee jonku 25lvl kohalle, eli jos black ops II tulee 8 pelaajan ja tuplasti zombeja, ni jos ei (playstation 3:sella) riittäny tehot 4 pelaajalla, ni entä sitten 8 pelaajalla, toivotaan että ei ala se sama lagi, koska ostan pelin zombie moden takia, eli hope for the best ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

E: Kiinnostaako laaseripyssyillä, tai muilla oletettavasti typerän näköisillä futuuripyssyillä leikkiä kauaa.. :( En usko, että itse jaksan.

"typerän näköisillä futuuripyssyillä" olisi todellakin hauskempaa. Se, että räiskintäpeli sijoittuu vaan joku 10 vuotta tulevaisuuteen, ei todellakaan jaksa säväyttää.
Olisi edes jonkinlaista uudistusta tähänkin sarjaan.

Hauska olisi, jos aseita olisi maailmansodista hamaan tulevaisuuteen... Vähän kuin vanhanajan Time Splittereissä konsanaan.

Itsehän en tätä peliä tule todellakaan ostamaan, kun ei tuo "moderni" sodankäynti juurikaan jaksa kiinnostaa.
BF3 bugeineen senkin vähäisen innon hitaasti, mutta varmasti tukahduttaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Tuo on mahtavaa saa lisää porukkaa samaan zombie peliin, mutta mitä tulee tuohon vaikeuttamiseen niin ei todellakaan. Ekassakin black opsissa oli osa jo ihan tarpeeksi vaikeita jos pittää olla joku tietty erikoisase että se zombie kuolee. Sitten vielä se että jos esim samassa pelissä on 8 niin miettikää sitä zombie määrää mikä sieltä tulee jo matalilla levelleillä:D.

Joo perun puheeni tosta vaikeuttamisesta. Jotain niiden tarvis kyllä keksiä ettei voi viittä tuntia pyöriä ympyrää zombit jonossa seuraten ja tappaa niitä ansoilla. Haastavia mappeja tässä kaivataan.
Muutaman kerran kun ollaan nyt zombia pelattu kavereiden kanssa ollaan palattu alkuperäseen taktiikkaan eli ettiä hyvä kämppimis paikka ja suojata sitä. Tälläinen taktiikka kahdeksalla pelaajalla ja hirveällä zombien määrällä kuullostaa loistavalta.

Onko kellään vielä tietoa mitä kaikkea ne laittavat multiplayerissa uusiksi (perkki systeemit yms.)?
 
Kunhan MultiPlayerin tempo pysyis edes lähellä blopsia, ettei menis mw3:sen "arcade" mätön suuntaan.

Hyvää lupaa ainakin second chance/final standin poistaminen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]

Joo perun puheeni tosta vaikeuttamisesta. Jotain niiden tarvis kyllä keksiä ettei voi viittä tuntia pyöriä ympyrää zombit jonossa seuraten ja tappaa niitä ansoilla. Haastavia mappeja tässä kaivataan.
Muutaman kerran kun ollaan nyt zombia pelattu kavereiden kanssa ollaan palattu alkuperäseen taktiikkaan eli ettiä hyvä kämppimis paikka ja suojata sitä. Tälläinen taktiikka kahdeksalla pelaajalla ja hirveällä zombien määrällä kuullostaa loistavalta.

Onko kellään vielä tietoa mitä kaikkea ne laittavat multiplayerissa uusiksi (perkki systeemit yms.)?

No joo mutta ei siellä tainnut olla kuin kino missä pysty tekee tuota pyöritystä, muissa kentissä tahtoi aina tulla vastaan zombeja. Ja tuolla kämppimis taktiikka toimii Der Riesessa parhaiten mutta siinäkin on se että kun parikymmentä leveliä on puolustettu sitä paikka niin aika puulta se alkaa maistumaan sekin. Tosissaan jos haluaa haastetta kokeile black opsissa The Moon kenttää se on jo todella vaikea
 
Ylös Bottom