Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Toimiiko jollain eliten puhelinsovellus? Näyttää että en ole pelannut yhtään peliä opsia!! ***** kun on töissä ja pelko perseessä että kaikki on nollaantunut..
Just kokeilin android elite sovellusta ja hyvin se ainakin toimi ja näytti kaikki matsit yms
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Toimiiko muilla Elite-sovelluksen lataaminen PS3:sella? Kun menee BLOPSII:n valikoista Elite kohtaan ja valitsee sen sovelluksen latauksen, ilmoittaa pleikkari että "sisältöä ei ole juuri nyt saatavilla" tjsp.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

eilen olikin sitten oikein kiva pelailla! palkit punasella ja hostin migreeni noin 2min välein, ihme kyllä ei jäädyttäny pleikkaa kertaakaan. sitten ilmesty hauska ominaisuus, alotuksessa olikin joku muu kuin oma ase kädessä :D

no kaiken huippu oli kuunnella naamailua 12v jonneilta. olin kuulemma kakka pelaaja kun en maatunut heti paikalleni snipun kanssa ja sainkin vain 12 tappoa!!
käsittääkseni kylläkin pisteet ratkaisee ja näinhän siinä kävikin, jos sniputtaa 20 ja silti häviää 12 tapolle loppupisteissä niin eikös sillon ole siinä omassa pelityylissä jotain vikaa. tykkään mielummin aggresiivisesta pelaamisesta, ei kyllä pitkään jaksa kykkiä missään nurkassa kyttäämässä ja se on vaan niin kivaa kun pääsee sinne vastustajan selän taakse ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Toimiiko jollain eliten puhelinsovellus? Näyttää että en ole pelannut yhtään peliä opsia!! ***** kun on töissä ja pelko perseessä että kaikki on nollaantunut..

Itelläni ei toi sovellus suostunu rullaamaan lainkaan alaspäin. Tulin siihen tulokseen että poistin koko paskan.

Toimiiko muilla Elite-sovelluksen lataaminen PS3:sella? Kun menee BLOPSII:n valikoista Elite kohtaan ja valitsee sen sovelluksen latauksen, ilmoittaa pleikkari että "sisältöä ei ole juuri nyt saatavilla" tjsp.
Mulla o kans sama ongelma!+Pari päivää sitten kun menin sinne Friends>elite clan, niin oli koko klaani hävinnyt! myöhemmin tosin tuli takaisin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

mulla ei ainakaan näy että tulis tupla xp:t vaikka pitäs, sain noin viiden tonnin roundin ja jos olis tuplat päällä ni lopussa pitäs varmaan näkyy et 10 000????
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

mulla ei ainakaan näy että tulis tupla xp:t vaikka pitäs, sain noin viiden tonnin roundin ja jos olis tuplat päällä ni lopussa pitäs varmaan näkyy et 10 000????
Ei ole alkanu vielä. Enkä tarkalleen tiedä monelta alkaa, alkaa sitku alkaa. malttia...
 
Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Serverit ihan jumissa kun lagailee jumalattomasti, pahenee varmaan vaan kun ilta pitenee
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Muutaman testikierroksen vetäisin äsken ja aika sekavaa menoa vielä, mutta luulisin että kohta alkaa luistaa pelaaminen ;)

Rupes kyllä ärsyttämään Dominationissa se jatkuva "selostus". Enemy has A we got B fight back blabla ihan jatkuvasti. Onko meno niin hektistä verratuna MW2:seen, että koko ajan pitää tietoa toitottaa ? Tai ehkä vaan olen liian vanha ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

hommasin pelin tänää ps3.. ei mitää järkee tolla lagilla :/ ammun lippaan kaverii, sit tää kääntyy ja ampuu pari kutii, oon dead, hauskin kohta on sit killcamis kattoo et vaik aikasemmi näky et osuin siihe lippaan verra ni killcamis näyttää et ehkä 1-2 kutii osunu siihe, eli bloodia tulee vaa kerran kaks ruudulle.. ohhoh iha järjetöntä meininkiä :mad:

editti: täs hyvä video, mite mulle käy 99% ajasta http://youtu.be/7LnkyS53ONU?t=1m30s
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

hommasin pelin tänää ps3.. ei mitää järkee tolla lagilla :/ ammun lippaan kaverii, sit tää kääntyy ja ampuu pari kutii, oon dead, hauskin kohta on sit killcamis kattoo et vaik aikasemmi näky et osuin siihe lippaan verra ni killcamis näyttää et ehkä 1-2 kutii osunu siihe, eli bloodia tulee vaa kerran kaks ruudulle.. ohhoh iha järjetöntä meininkiä :mad:

editti: täs hyvä video, mite mulle käy 99% ajasta Help FIX Black Ops 2's Lag Compensation! (Lagtage) - YouTube

Mikä NAT-asetus? Itselläni oli ensin moderate, pätki järjettömän paljon. Sitten muutin asetuksia ja nyt on Open. Availin myös portteja ja käytän aina "best" hakuasetusta. Pitää vain olla kärsivällinen pelien hakemisen suhteen, kestää välillä _todella_ kauan löytää pelit, ku on tuo asetus päällä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mikä NAT-asetus? Itselläni oli ensin moderate, pätki järjettömän paljon. Sitten muutin asetuksia ja nyt on Open. Availin myös portteja ja käytän aina "best" hakuasetusta. Pitää vain olla kärsivällinen pelien hakemisen suhteen, kestää välillä _todella_ kauan löytää pelit, ku on tuo asetus päällä.
BEST hakuasetusta käytän juu. Tota NAT typee osaa ees muuttaa plus etten oo portteihi ja sen semmosii koskenukkaa, ku en niist tajuu mitää :/ Ja kummiski jännä, et ongelmia ei oo muissa peleissä, niiku esim bf3 ja nhl13.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

BEST hakuasetusta käytän juu. Tota NAT typee osaa ees muuttaa plus etten oo portteihi ja sen semmosii koskenukkaa, ku en niist tajuu mitää :/ Ja kummiski jännä, et ongelmia ei oo muissa peleissä, niiku esim bf3 ja nhl13.

Itelläni MW3+Xbox360+kaapelilla yhteys => ei mitään ongelmia. BLOPS2+PS3+kaapelilla yhteys => Järkyttävää pätkimistä joka servussa. BLOPS2+PS3+Langaton yhteys => Toimii, ei todellakaan niin hyvin kuin MW3 boksilla, mutta toimii. Kill confirmed toimii 90% tapauksissa moitteetta, TDM sen sijaan ehkä 50%. Toivottavasti näistä ongelmista päästään, ärsyttää kun ei pääse pelistä kunnolla nauttimaan, kun niin usein yhteydet takkuaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Muutaman testikierroksen vetäisin äsken ja aika sekavaa menoa vielä, mutta luulisin että kohta alkaa luistaa pelaaminen ;)

Rupes kyllä ärsyttämään Dominationissa se jatkuva "selostus". Enemy has A we got B fight back blabla ihan jatkuvasti. Onko meno niin hektistä verratuna MW2:seen, että koko ajan pitää tietoa toitottaa ? Tai ehkä vaan olen liian vanha ;)

Mua taas ärsyttää suunnattomasti tämän pelin selostajan nukkuminen väliajoin. Eli jättää ilmoittamatta mm. UAVsta tai että joku lippu on lähdössä parempiin suihin. Kyllä nämä itselle tulee ainakin todella hyödyllisinä kun ei kerkeä kokoajan tuijottamaankaan ja keskittymään välkkyykö joku lipputageista.

MW3:ssa oli samanlainen bugi, se ilmoitti välillä väärän lipun valtaamisesta. Se oli v...maista.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mikäs tässä pelissä on teidän mielestänne paras ase? Itse en oikeen vielä ole kunnolla kerennyt tutustumaan, joten arvostaisin neuvoja. Attachmentit ovat myös aika randomeja enkä ymmärrä niistä paljoakaan. Auttakaa noobia?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mikäs tässä pelissä on teidän mielestänne paras ase? Itse en oikeen vielä ole kunnolla kerennyt tutustumaan, joten arvostaisin neuvoja. Attachmentit ovat myös aika randomeja enkä ymmärrä niistä paljoakaan. Auttakaa noobia?

Riippuu tietenkin miknälaisilla aseilla tykkää pelata.
Assault rifleistä; Type-25, FAL OSW, AN-94
SMG ; MSMC, MP7, PWD-57

Attachmentit varmasti löytyy parhaiten itselle kokeilemalla erilaisia yhdistelmiä. :)
+ attachmenttien kohdalla lukee mihin auttaa yms..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mikäs tässä pelissä on teidän mielestänne paras ase? Itse en oikeen vielä ole kunnolla kerennyt tutustumaan, joten arvostaisin neuvoja. Attachmentit ovat myös aika randomeja enkä ymmärrä niistä paljoakaan. Auttakaa noobia?

PDW-57 - Rapid fire, barrel, fast mag.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mikä tämä uusi villitys nyt on, kun monella on mukana rpg ja sitten niillä räiskitään? Kamalaa.
 
Ylös Bottom