Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Vastaus: Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mitäs niillä pitäis tehdä?

Poistaa pelistä.

Ei niitä ainakaan yksi vastaan yksi tilanteisiin ole suunniteltu. Kun on vielä olemassa kaamea lagi niin ei ehdi mitään tekemään, kun kaveri tulee kulman takaa ja on räiskäissyt nopean kudin ja olet jo kuollut siihen.
 
Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Olin unohtanut asetuksiin päälle bestin ja ihmettelin kun jatkuvasti oli vastassa kivenkovia suomalaisia. Nyt asetuksena normal ja patongit saa kyytiä ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Joopajoo, melkosta jätettä osaa olla välillä kun lag compensation iskee kunnolla päälle. Parasta oli yhessä matsissa tänään ku meikän ruudulla vihu lataa asetta ja ammun onnessaan kohti. Ei rekisteröintejä, kuolen. Killcamissa taas näkyy, että tämä vihu veteleekin komeaa sarjaa meikään. Mahtava peli. Ja on best-asetus päällä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

nyt taas olis servereiden kaa ongelmaa.. olenko ainut?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

nyt taas olis servereiden kaa ongelmaa.. olenko ainut?


Mulla vaan ongelmana joinaaminen häviävään tiimiin. k9, swarmia jne niskassa, tosi kiva quitata aina ja löytää toinen samanlainen. 2h tässä tullu pelattua töitten jälkeen ja 1/10 ottelusta kiva pelata.
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mulla vaan ongelmana joinaaminen häviävään tiimiin. k9, swarmia jne niskassa, tosi kiva quitata aina ja löytää toinen samanlainen. 2h tässä tullu pelattua töitten jälkeen ja 1/10 ottelusta kiva pelata.

Ehkä kannattas ennemmin ottaa se yks loppumatsi turpaan ja jäädä lobbyyn odottamaan uuden alkamista.
Se ongelma ratkeaa sillä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

joopajoo, i give up.. saa jäädä pölyttyy peli.. mitää järkee tolla lagilla. No ehtihä sitä jo 1½h hakkaa päätänsä seinää sillä idealla "et jos seuraavas pelis sais tapettuu yhen kahdella lippaalla"
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Jäätyilyä ja lobbysta ulos tippumisia oli välillä tuossa päivemmällä ja nyt ei meinaa päästä lobbyja selaamaan. Väittää että Servers down tjsp.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Aika kivasti tää tuplaXp nostaa rank tasoa. Nyt taitaa olla lähempänä 24:ää. Ja tosiaan pe aloitin pelaamaan.

Edit: Siis lähenee jo 32:a !! Äsken tsekkasin tosta Elite hässäkästä.


En ole alusta lukenut kommentteja, mutta mitä tykkäätte tosta pistesysteemistä killstreakkien kannalta ?
Eli verrattuna vanhaan systeemiin 3 tapolla Uav, 4 care packe jne. jne.

Vielä jotenkin epäselvä itelle, kun pelaa ja pitäis taktikoida. Ja yleensä en saa yli kymmennen tapon putkia. Varmaan keskiverto on 5.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

joopajoo, i give up.. saa jäädä pölyttyy peli.. mitää järkee tolla lagilla. No ehtihä sitä jo 1½h hakkaa päätänsä seinää sillä idealla "et jos seuraavas pelis sais tapettuu yhen kahdella lippaalla"

HCssä tippuu 1:llä laakilla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Olin unohtanut asetuksiin päälle bestin ja ihmettelin kun jatkuvasti oli vastassa kivenkovia suomalaisia. Nyt asetuksena normal ja patongit saa kyytiä ;)

Hah olen huomannut ihan saman, best asetuksella saa kyllä parhaat pelaajatkin vastaansa! Jos on suomalaisia samassa pelissä on kyllä parempi toivoa että ovat samalla puolella... :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Hah olen huomannut ihan saman, best asetuksella saa kyllä parhaat pelaajatkin vastaansa! Jos on suomalaisia samassa pelissä on kyllä parempi toivoa että ovat samalla puolella... :)

Usein ne suomalaiset vaan istuu nurkassa ja odottaa et joku juoksee ohi. Aina kun pelissä on enemmän suomalaisia oma pelaaminen on ihan tuskaa kun ihan sama minkä nurkan taakse menet tai yrität kiertää niin aina jossain istuu tyyppi joka osottaa aseella yhteen kohtaan ja odottaa et tulet esiin. Vielä lag compensationin takia ei toivoakaan ehtiä reagoimaan ajoissa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Hah olen huomannut ihan saman, best asetuksella saa kyllä parhaat pelaajatkin vastaansa! Jos on suomalaisia samassa pelissä on kyllä parempi toivoa että ovat samalla puolella... :)

Suomalaisten kanssa on hauska pelata :D Aina kun tapat jonkun, niin olet kämpperi tai tuurihaukka. No sitten kun pistät Huvin,K9 tai Swarmin liikkelle, niin kaikki lähtevät pois.. Pelin jälkeen tulee ystäväpyyntö :D en hyväksy.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Hyvin useasti suomalaiset on kaikkein rasittavimpia vastustajia. Eikä sen takia että olisivat hyviä, vaan koska monesti kämppäävät ja sitä v**un huutelua ei kyllä jaksa yhtään kuunnella eikä muutenkaan sitä huutamista ja apinointia. Onneksi peliin tuli vihdoin mute all but party. Toki en nyt tarkota kaikkia suomalaisia pelaajia, mutta ikävä kyllä tämmönen trendi tuntuu olevan. Toki välillä sitä saa mahtavia suomalaisporukoita vastaan ja tasasta vääntöä tulee taistelukentillä. =D

Myös aika paljon nähny suomalaisia käyttävän hyödykseen huonoja spawneja sun muuta. Ja kylläpä nuita ku on kuunnellu niin boostailuakin sielä välillä suunnitellaan.

Pappa pelaaja ei jaksa enää kattoa kaikenlaista perseilyä.
 
Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Tulipas koettua ensimmäistä kertaa matsi jossa oli 7 vs 5 joukkueet. Turpaanhan siinä toki tuli tuon hienon bugin ansiosta. Juuri tuli saatua 4 prestige ja ei paljoa ole muuten tullut pelattua kun tupla xp weekendejä, paljon nopeampi tapa nousta tasoja kun et joka päivä pelaa normi exp:lla. Ekassa black opsissa meni 10 päivää peliakaa saavuttaa 7 vai 8 prestige mihin lopetin. Tässä samaan menee tuolla tavalla 2-3 päivää peliakaa. Lisää näitä tupla xp weekendejä :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

HCssä tippuu 1:llä laakilla.
joo HC:na jopa saa itekki tapettuu jengii ja iha mukavaa mättöö kyl.. harmi vaa et suppeet noi HC pelimuodot..

edittii: sain NAT:inki openiks, mut ei silti näyttäny paljoo tekevän normi puolel mitää parannusta lagin suhtee :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

HCssä tippuu 1:llä laakilla.

Tääkin riippuu aina välillä siitä lagi kakasta. Itse kun ammun bursti aseilla niin kyllä ne sen pari burstia saattaa imee tai kun ammut noilla single fire aseilla. Mutta onneks suurimaks osaks aikaa täytyy vaan kerran ampua.

On kyl tullu tilanteita missä oon sen laakin ampunu siinä toivossa että vihu kuolee ja saanu ite napin otsaan :D mut sitä tääs gagga on :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

ei kenelläkään muulla oo semmosta että kun pelaa(careerilla) niin ääni tekee semmosen ns "hikan" eli lähtee noin...sekunniks pois?

on xbox samassa telkkarissa kiinni eikä oo sen pelaamisen aikana siinä tommosta sattunu

monet valittanu että on aika buginen toi pleikkarin versio

speksit on:

samsung taulu teevee
xbox 360 liitetty angry birds hdmi kaapelilla
ps3 liitetty angy birds hdmi kaapelilla

ja siis molemmilla on omat kaapelit ja telkkarissa on molemmille omat hdmi kaapelipaikat


ja pleikkai on noin viikon vanha
 
Ylös Bottom