The FinGuy
Member
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]
Nyt on testattu kuluneen 30h sisään useita pelimuotoja. Täytyy nyt heittää omat mielipiteet pelistä.
Mapit menee aivan liikaa tuohon IW suuntaan eli rakennusta rakennuksen perään. Turbine, Hijacked ja se todella avoin sotalaivamappi on tosi hyviä. Omat lempparit ehdottomasti.
Spawnit kusee viimisen päälle tietyissä pelimuodoissa. Esim. Demolitionissa ne toimii tosi hyvin. TDM:ssä EI. Spawnaat, otat kolme askelta ni kolme jätkää spawnaa jo selän taakse. Olen koittanut välttää TDM:ää niin hyvin kuin mahdollista. Väkisin sitä tulee kuitenkin välillä pelattua kun Ground War ehdoton suosikki.
Tykkään pelin puukosta. Jos sitä ei ota valmiiksi esille niin sillä ei saa edes ilmaa halki. Valmiina esillä oleva puukko on lagin takia hieman vaikea, mutta mahdollinen käyttää. Tämä puukko ja assault shield ovat kyllä yksiä perkeleitä käyttää jos hosti ei ole hyvä. Luulet osuvasi, niin kohta kirjaimellisesti lennät vihusta läpi ja et tee mitään damagea. Nooh... Assault Shield on kultanen jo niin eipä hätiä mitiä.
SMG:t on vaan niin saamarin ylivoimasia. Siis koitin ihan piruuttani niitä itse niin esim. MP7 laserilla on lonkalta aivan naurettava. Rekyyliä ei ole ja crosshair on olemattoman pieni.
Pro-perkit on otettu pois, mikä on mielestäni harmi... toisaalta siinä missä ennen yritin saada kaikki perkit proksi, niin nyt voin koittaa saada kaikki aseet timanttiseksi. Nuo aseiden haasteet ovat kyllä hauskoja ja peliä on menty sillä menolla että statsit saa tunkee sinne minne aurinko ei paista ja keskitytty vain noihin camo-haasteisiin. Ja voin häpeämättä tähän laittaa, että K/D on 0.84 ja 30h aikana saanut huimat 60 voittoo.
Scorechain on asia joka tuo valoa peliin. Ja tässä kohtaa ei saa unohtaa, että se oli MoH 2010, jossa se ekana nähtiin
Loppusanat pelistä: Enemy UAV, Enemy UAV, Friendly UAV, enemy UAV, friendly UAV, friendly UAV, jne... x 10 000
Nyt on testattu kuluneen 30h sisään useita pelimuotoja. Täytyy nyt heittää omat mielipiteet pelistä.
Mapit menee aivan liikaa tuohon IW suuntaan eli rakennusta rakennuksen perään. Turbine, Hijacked ja se todella avoin sotalaivamappi on tosi hyviä. Omat lempparit ehdottomasti.
Spawnit kusee viimisen päälle tietyissä pelimuodoissa. Esim. Demolitionissa ne toimii tosi hyvin. TDM:ssä EI. Spawnaat, otat kolme askelta ni kolme jätkää spawnaa jo selän taakse. Olen koittanut välttää TDM:ää niin hyvin kuin mahdollista. Väkisin sitä tulee kuitenkin välillä pelattua kun Ground War ehdoton suosikki.
Tykkään pelin puukosta. Jos sitä ei ota valmiiksi esille niin sillä ei saa edes ilmaa halki. Valmiina esillä oleva puukko on lagin takia hieman vaikea, mutta mahdollinen käyttää. Tämä puukko ja assault shield ovat kyllä yksiä perkeleitä käyttää jos hosti ei ole hyvä. Luulet osuvasi, niin kohta kirjaimellisesti lennät vihusta läpi ja et tee mitään damagea. Nooh... Assault Shield on kultanen jo niin eipä hätiä mitiä.
SMG:t on vaan niin saamarin ylivoimasia. Siis koitin ihan piruuttani niitä itse niin esim. MP7 laserilla on lonkalta aivan naurettava. Rekyyliä ei ole ja crosshair on olemattoman pieni.
Pro-perkit on otettu pois, mikä on mielestäni harmi... toisaalta siinä missä ennen yritin saada kaikki perkit proksi, niin nyt voin koittaa saada kaikki aseet timanttiseksi. Nuo aseiden haasteet ovat kyllä hauskoja ja peliä on menty sillä menolla että statsit saa tunkee sinne minne aurinko ei paista ja keskitytty vain noihin camo-haasteisiin. Ja voin häpeämättä tähän laittaa, että K/D on 0.84 ja 30h aikana saanut huimat 60 voittoo.
Scorechain on asia joka tuo valoa peliin. Ja tässä kohtaa ei saa unohtaa, että se oli MoH 2010, jossa se ekana nähtiin
Loppusanat pelistä: Enemy UAV, Enemy UAV, Friendly UAV, enemy UAV, friendly UAV, friendly UAV, jne... x 10 000