Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Nyt on testattu kuluneen 30h sisään useita pelimuotoja. Täytyy nyt heittää omat mielipiteet pelistä.
Mapit menee aivan liikaa tuohon IW suuntaan eli rakennusta rakennuksen perään. Turbine, Hijacked ja se todella avoin sotalaivamappi on tosi hyviä. Omat lempparit ehdottomasti.
Spawnit kusee viimisen päälle tietyissä pelimuodoissa. Esim. Demolitionissa ne toimii tosi hyvin. TDM:ssä EI. Spawnaat, otat kolme askelta ni kolme jätkää spawnaa jo selän taakse. Olen koittanut välttää TDM:ää niin hyvin kuin mahdollista. Väkisin sitä tulee kuitenkin välillä pelattua kun Ground War ehdoton suosikki.
Tykkään pelin puukosta. Jos sitä ei ota valmiiksi esille niin sillä ei saa edes ilmaa halki. Valmiina esillä oleva puukko on lagin takia hieman vaikea, mutta mahdollinen käyttää. Tämä puukko ja assault shield ovat kyllä yksiä perkeleitä käyttää jos hosti ei ole hyvä. Luulet osuvasi, niin kohta kirjaimellisesti lennät vihusta läpi ja et tee mitään damagea. Nooh... Assault Shield on kultanen jo niin eipä hätiä mitiä.
SMG:t on vaan niin saamarin ylivoimasia. Siis koitin ihan piruuttani niitä itse niin esim. MP7 laserilla on lonkalta aivan naurettava. Rekyyliä ei ole ja crosshair on olemattoman pieni.
Pro-perkit on otettu pois, mikä on mielestäni harmi... toisaalta siinä missä ennen yritin saada kaikki perkit proksi, niin nyt voin koittaa saada kaikki aseet timanttiseksi. Nuo aseiden haasteet ovat kyllä hauskoja ja peliä on menty sillä menolla että statsit saa tunkee sinne minne aurinko ei paista ja keskitytty vain noihin camo-haasteisiin. Ja voin häpeämättä tähän laittaa, että K/D on 0.84 ja 30h aikana saanut huimat 60 voittoo.
Scorechain on asia joka tuo valoa peliin. Ja tässä kohtaa ei saa unohtaa, että se oli MoH 2010, jossa se ekana nähtiin ;)

Loppusanat pelistä: Enemy UAV, Enemy UAV, Friendly UAV, enemy UAV, friendly UAV, friendly UAV, jne... x 10 000 :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

yllätävää että smg.... koska eihän muuta apinat käytä:eek:

nyt on kyllä pädettävä

...jooo on totta että useammat käyttää noita SMG:eitä mutta ite olen halunnut erottua muista ja olen opetellut käyttämään

LSAT:tia. on monen jonnen naama ollu näkemisen arvonen kun tolla kaatanu m7:kalla ampuvaa porukkaa


ja ihan samallailla kun esim just jollain smg:eellä
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ite oon pikkuhiljaa pienen porukan kanssa valunut takaisin MW-sarjaan tästä uusimmasta. BO2 on minusta ihan ''hyvä'' peli, mutta jokin tässä ei enää iske kuin aikasemmissa codeissa. Mielipideasiotaha nämä onkin, mutta itseltä peli-ilon on vienyt tuo saamarin lagi, kyllästyttävät mapit ainakin SnD pelaamiseen ja aseita on niin vähän mitä oikeasti jaksaa käyttää. Scorestreak ja classin muokkaus systeemi on parasta mitä codeissa on ollut pitkään aikaan, mutta silti ne eivät jaksa kannustaa pelaamiseen. :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ite oon pikkuhiljaa pienen porukan kanssa valunut takaisin MW-sarjaan tästä uusimmasta. BO2 on minusta ihan ''hyvä'' peli, mutta jokin tässä ei enää iske kuin aikasemmissa codeissa. Mielipideasiotaha nämä onkin, mutta itseltä peli-ilon on vienyt tuo saamarin lagi, kyllästyttävät mapit ainakin SnD pelaamiseen ja aseita on niin vähän mitä oikeasti jaksaa käyttää. Scorestreak ja classin muokkaus systeemi on parasta mitä codeissa on ollut pitkään aikaan, mutta silti ne eivät jaksa kannustaa pelaamiseen. :(

Vähän samoilla linjoilla. Ajattelin hankkia MW kakkosen uudelleen vaikka sitä kaikki haukkuukin, pelaajia kuulemma riittää kyllä vieläkin. Parhaat mapit omasta mielestäni ja lagista ei tietoakaan. Ja MP5k Akimbo <3 <3 :rolleyes:
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Vähän samoilla linjoilla. Ajattelin hankkia MW kakkosen uudelleen vaikka sitä kaikki haukkuukin, pelaajia kuulemma riittää kyllä vieläkin. Parhaat mapit omasta mielestäni ja lagista ei tietoakaan. Ja MP5k Akimbo <3 <3 :rolleyes:

Mw:t hyviä. Kakkonen varsinki. Mutta pelikelvottomia hakkereitten/cheattereiden takia.
 
Vastaus: Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mw:t hyviä. Kakkonen varsinki. Mutta pelikelvottomia hakkereitten/cheattereiden takia.

mitäköhän ideaa on yleensäkkin tommosessa cheattaamisessa olla?...

eihän sitä mitenkään voi tulla hyväks pelaajaks jos kokoajan vaan fuskaa
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

nyt on kyllä pädettävä

...jooo on totta että useammat käyttää noita SMG:eitä mutta ite olen halunnut erottua muista ja olen opetellut käyttämään

LSAT:tia. on monen jonnen naama ollu näkemisen arvonen kun tolla kaatanu m7:kalla ampuvaa porukkaa


ja ihan samallailla kun esim just jollain smg:eellä

LSAT:tilla on tullu kans nyt pelailtua ja pakko myöntää etten enään vaihtais pois :D LSAT ja siihen ACOG+FMJ tälläsellä kokoonpanolla ollu aika mukava pelailla ainakin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kun kaikki muutkin laittaa setuppinsa tänne, täytyyhän se minunkin. Aluksi pelailin MP7:lla, mutta totesin aseen olevan liian "jonnemainen" rushiin tai päättömään juoksuun tarkoitettu ase. Sitten vilkaisin tarkkuuskiväärien puolelle, ja löysin mielestäni parhaan tarkka-ampujan set-upin: DSR 50, johon kiinnitetty ACOG, FMJ, ja primary gunfighter-wildcardin kautta myös fast mag, johon aion keksiä jotain tarpeellisempaa. Secondaryna löytyy B23R, jossa attachmentteja ei ole ollenkaan, ja tämä ase vaihtuu KAP-40 heti kun sen saan. Perkit:

1-Blind eye, pakko olla, jos haluaa hyvän tarkkuusammuntapaikan.

2-Cold Blooded, sama kun edellisessä.

3-Dead silence, ihan varmuuden vuoksi jos esim. lähtee ottamaan CTF:ssä flagia tai Dominationissa valtausta, saatan vaihtaa lähiaikoina pois...

Lethalia ei ole, johtuen kolmannesta attachmentista DSR:ään. Taktisella paikalla löytyy shock charge antamaan ilmoitusta tuleeko selkään porukkaa.

Eli tässä olisi minun tarkka-ampuja set-up, tässä vähän selvempi selitystapa: []= tulee vaihtumaan.

PRIMARY:

DSR 50: ACOG-FMJ-[FAST MAG]

SECONDARY:

[B23R]

PERKS:

1- Blind Eye

2-Cold Blooded

3-[Dead Silence]

WILDCARD(s):

Primary Gunfighter

TACTICAL:

Shock Charge


Mielipiteenne ja parannusehdotukset ovat tervetulleita
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

LSAT:tilla on tullu kans nyt pelailtua ja pakko myöntää etten enään vaihtais pois :D LSAT ja siihen ACOG+FMJ tälläsellä kokoonpanolla ollu aika mukava pelailla ainakin.

no itellä LSAT, se joku mistä saa tarkennettua lähelle ja kauvas(tai target finder) fmj ja laaseri

tolla saanu porukkaa kaadettua aika hyvin...ja tolla selviää lentotukialuksellakin ihmeen hyvin snipuja vastaan :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

DSR 50: ACOG-FMJ-[FAST MAG]

SECONDARY:

[B23R]

PERKS:

1- Blind Eye

2-Cold Blooded

3-[Dead Silence]

WILDCARD(s):

Primary Gunfighter

TACTICAL:

Shock Charge


Mielipiteenne ja parannusehdotukset ovat tervetulleita

DSR50 ei Agoc! Mieluummin Thermal tai CPU. Ja secondary 57
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

DSR50 ei Agoc! Mieluummin Thermal tai CPU. Ja secondary 57

Itse tykkään ACOGista, tuntuu paljon selvemmältä, ja tykkään mennä suht. lähelle vihollisia, ja ACOG on juuri loistava lähitaisteluun. Kyllä minulla yksi classi löytyy quickscopeen/hauskanpitoon, eli läppäclass... :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Itse tykkään ACOGista, tuntuu paljon selvemmältä, ja tykkään mennä suht. lähelle vihollisia, ja ACOG on juuri loistava lähitaisteluun. Kyllä minulla yksi classi löytyy quickscopeen/hauskanpitoon, eli läppäclass... :)

Oishan se acog hyvä, mutta näitten lagiservujen takia 3/5 osumasta jää rekisteröitymättä. Sama homma ballistan iron sightilla. Nämä lagiongelmat minusta korostuu justiin acogin ja iron sightin kanssa. Mutta olipahan aamusta mukava pelata, ku linjoilla oli vähimmillään 230k pelaajaa, ei jääny etes kusetuksen maku suuhun ja tuli mieleen, että "tältähän tämän pelin pitääkin tuntua". Sitte ku mennään sinne 400k-700k pelaajan määriin, niin 90% peleistä on täyttä sontaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Oishan se acog hyvä, mutta näitten lagiservujen takia 3/5 osumasta jää rekisteröitymättä. Sama homma ballistan iron sightilla. Nämä lagiongelmat minusta korostuu justiin acogin ja iron sightin kanssa. Mutta olipahan aamusta mukava pelata, ku linjoilla oli vähimmillään 230k pelaajaa, ei jääny etes kusetuksen maku suuhun ja tuli mieleen, että "tältähän tämän pelin pitääkin tuntua". Sitte ku mennään sinne 400k-700k pelaajan määriin, niin 90% peleistä on täyttä sontaa.

Hmm... totta.. Mutta pientä apua antaa, jos on lagiongelmia, laittaa sieltä search preferences:tä se mikälie match Quality: BEST. Joskus ei löydy servua, ja joutuu laittamaan takaisin Normaliin, mutta useimmin klo 11-21 löytyy aina ainakin yksi serveri, jossa pelaajamäärä on täydet. Pistä youtubeen "black ops 2 how to change search preferences" ja toiseksi ylin, niin saat hyvän tutoriaalin miten vaihtaa, jos et itse sitä näpykkää sieltä search match-neliöstä löydä.

PS. Itselläni ei ole lagiongelmia enään, kun tuon laitoin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Itselläni ei ole lagiongelmia enään, kun tuon laitoin.
On se ollu käytössä alusta asti, minkäänlaista eroa ei ole. Pelit kyllä löytyy melkeen yhtä nopeaa kuin normaalilla, mutta siihen pieneen viiveeseen, joka on vähän ku battlefieldin input-lagi, ja osumien rekisteröintiin ei ole vaikutusta. Nämä ongelmat alko oikeastaan ku joulunyypät saapu linjoille. Oon huomannu sen, että 3 yhteyspalkkia on useasti parempi ku 4.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

On se ollu käytössä alusta asti, minkäänlaista eroa ei ole. Pelit kyllä löytyy melkeen yhtä nopeaa kuin normaalilla, mutta siihen pieneen viiveeseen, joka on vähän ku battlefieldin input-lagi, ja osumien rekisteröintiin ei ole vaikutusta. Nämä ongelmat alko oikeastaan ku joulunyypät saapu linjoille. Oon huomannu sen, että 3 yhteyspalkkia on useasti parempi ku 4.

On tuo jännä, kun kaikilla muilla näyttää olevan, paitsi minulla ja parilla kaverillani. Asuinpaikastakaan tuo ei varmaankaan johdu. Luulen, että meillä vain käy niin hyvä tuuri, että löydämme parhaat servut, jossa suurin osa on suomalaisia/ruotsalaisia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

On tuo jännä, kun kaikilla muilla näyttää olevan, paitsi minulla ja parilla kaverillani. Asuinpaikastakaan tuo ei varmaankaan johdu. Luulen, että meillä vain käy niin hyvä tuuri, että löydämme parhaat servut, jossa suurin osa on suomalaisia/ruotsalaisia.

Eipä tämä näin ärsyttävää ollu ennen joulua. Äsken kävin pelaamassa ja oli suomalaisia vastassa-> ihan samanlaista kusetusta koko ajan ku muunmaalaisiakin vastaan. Kaiken muun mukavan lisäksi vielä se, että ite tuntuu kuolevan heti ku vihu vähänkään osottaa aseella päin. Siis minun ruudulla se tosiaan näyttää ja kuulostaa siltä, että kuolen jo ihan pariin luotiin. Siinä on mukava yrittää sitten voittaa 1vs1-tilanteita ku lonkaltakaan ehdi ampua laukaustakaan ku oon jo kuollu.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Eipä tämä näin ärsyttävää ollu ennen joulua. Äsken kävin pelaamassa ja oli suomalaisia vastassa-> ihan samanlaista kusetusta koko ajan ku muunmaalaisiakin vastaan. Kaiken muun mukavan lisäksi vielä se, että ite tuntuu kuolevan heti ku vihu vähänkään osottaa aseella päin. Siis minun ruudulla se tosiaan näyttää ja kuulostaa siltä, että kuolen jo ihan pariin luotiin. Siinä on mukava yrittää sitten voittaa 1vs1-tilanteita ku lonkaltakaan ehdi ampua laukaustakaan ku oon jo kuollu.

Jaap...ehkä se sitten saattaa myös johtua osittain myös pelityylistä...itse tykkään leikitellä kentän laidoilla ja ottaa etulyöntiaseman ollessani laatikon yms. härpäkkeen takana. Sitten etenen seuraavaan suojaan ja tarkistan flashbangilla tai shockilla onko siellä ketään. Sitten pomppivat bettyt maahan ja toiselle puolelle linjaa pitämään. Riippu tietysti classista.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Lagi kompensaation huonoudesta voisi raportoida suoraan treyarchille. En tiedä onko se mahdollista, ja vaikka olisi, niin ei CoD:in tekijöitä edes kiinnosta. Alkaa oikeesti kyrsiä tällänen kun koitan saada puukon kultaseks. Ainoa camo, mikä puuttuu on Skulls (5 Bloodthirsty Medalia = 5 kpl 5 tapon streakkeja). No nyt on listassa jo 2 sentään (molemman FFA:sta, mutta tällästä sattunu:

1. Ennen kuin siirryin FFA:han yrittämään, koitin saada kyseistä camoa Demolitionissa. No oikeastaanhan onnistuinkin 2 KERTAA! Ensimmäisellä kerralla ajattelin sen vaan olevan joku bugi. Onnistuin kiskomaan itselleni 3 tapon streakin, jonka jälkeen vaihtui roundi. No toisella rundilla sain sen 2 tappoo ja sain bloodthirstyn. Pelasin loppuun pelin ja menin kattomaan niin listassa 0/5. Seuraava onnistui dronessa. Tällä kertaa ekalla roundilla 4 tappoo ja kierroksen vaihtumisen jälkeen 1 ja ruutuun bloodthirsty. Listassa 0/5. ELI SE PITÄÄ VIELÄ SAADA PELIMUODODOSTA RIIPPUEN KIERROKSEN SISÄLLÄ! Tämä pitää korjata ja vähä saamarin pian, koska nimenomaan Demolition on paras pelimuoto koko pelisarjassa. Tietysti tämä pätee myös esim. Dominationiin, joka on nykyään kahden kierroksen pelimuoto.

2. Lagi kompensaation takia keskeytyny parikin 4 tapon streakkia siihen, kun olen puukottanu jannua suoraan päähän tai selkään tai jalkaan tai jonnekkin... no kuitenkin. Puukko vaan on siinä ja tappoa ei tule. sitten tulee joku hiton aikawarppaus ja olenkin jo kuollut. Lagi kompensaatio pilaa koko pelisarjan jos näin jatkuu. Seuraavaa cod:ia en osta, jos siinä tämä vielä on. (Mieluummin menen päämajan ikkunalle ja työnnän siihen paljaan karvasen perseen, jota Lamia ja muut cod:in tekijät saa sitten ihailla :D :D)

Veikkaan, että tähän kohtaan 2 monet ovatkin jo tottuneet, mutta onko kukaan huomannut tuota 1 kohdan juttua ennen?
 
Ylös Bottom