Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Lagi kompensaation huonoudesta voisi raportoida suoraan treyarchille. En tiedä onko se mahdollista, ja vaikka olisi, niin ei CoD:in tekijöitä edes kiinnosta. Alkaa oikeesti kyrsiä tällänen kun koitan saada puukon kultaseks. Ainoa camo, mikä puuttuu on Skulls (5 Bloodthirsty Medalia = 5 kpl 5 tapon streakkeja). No nyt on listassa jo 2 sentään (molemman FFA:sta, mutta tällästä sattunu:

1. Ennen kuin siirryin FFA:han yrittämään, koitin saada kyseistä camoa Demolitionissa. No oikeastaanhan onnistuinkin 2 KERTAA! Ensimmäisellä kerralla ajattelin sen vaan olevan joku bugi. Onnistuin kiskomaan itselleni 3 tapon streakin, jonka jälkeen vaihtui roundi. No toisella rundilla sain sen 2 tappoo ja sain bloodthirstyn. Pelasin loppuun pelin ja menin kattomaan niin listassa 0/5. Seuraava onnistui dronessa. Tällä kertaa ekalla roundilla 4 tappoo ja kierroksen vaihtumisen jälkeen 1 ja ruutuun bloodthirsty. Listassa 0/5. ELI SE PITÄÄ VIELÄ SAADA PELIMUODODOSTA RIIPPUEN KIERROKSEN SISÄLLÄ! Tämä pitää korjata ja vähä saamarin pian, koska nimenomaan Demolition on paras pelimuoto koko pelisarjassa. Tietysti tämä pätee myös esim. Dominationiin, joka on nykyään kahden kierroksen pelimuoto.

2. Lagi kompensaation takia keskeytyny parikin 4 tapon streakkia siihen, kun olen puukottanu jannua suoraan päähän tai selkään tai jalkaan tai jonnekkin... no kuitenkin. Puukko vaan on siinä ja tappoa ei tule. sitten tulee joku hiton aikawarppaus ja olenkin jo kuollut. Lagi kompensaatio pilaa koko pelisarjan jos näin jatkuu. Seuraavaa cod:ia en osta, jos siinä tämä vielä on. (Mieluummin menen päämajan ikkunalle ja työnnän siihen paljaan karvasen perseen, jota Lamia ja muut cod:in tekijät saa sitten ihailla :D :D)

Veikkaan, että tähän kohtaan 2 monet ovatkin jo tottuneet, mutta onko kukaan huomannut tuota 1 kohdan juttua ennen?
Juu on itekki tullu huomattua, että tuo bloodthirsty tarvii tulla yhen kierroksen aikana, että se tulee sinne aseen statseihin.

Kannattais varmaa kokeilla hardpointtia sen moran kanssa; pelit ovat suht pitkiä (ja vain yksi rundi) ja hardpointissa pääsee aikas helposti vastustajaa selkään, kunhan ei siinä hardpointin luona pyöriskele.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kannattais varmaa kokeilla hardpointtia sen moran kanssa; pelit ovat suht pitkiä (ja vain yksi rundi) ja hardpointissa pääsee aikas helposti vastustajaa selkään, kunhan ei siinä hardpointin luona pyöriskele.

Kiitokset vinkistä! Täytyy kokeilla heti kun seuraavan kerran pelaa. Luultavasti huomenna.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mulla on kaverin kans semmonen ongelma ilmenny että kumpikaa ei pysty tekee partya mut sit jos toinen on pre-game lobbys nii siihe pystyy liittyy, onko selityksiä? Ollaan katsottu et se party privacy on open ja player limit maksimi mut silti ei toimi. Harmittaa ku samal puole tahtois pelailla
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mulla on kaverin kans semmonen ongelma ilmenny että kumpikaa ei pysty tekee partya mut sit jos toinen on pre-game lobbys nii siihe pystyy liittyy, onko selityksiä? Ollaan katsottu et se party privacy on open ja player limit maksimi mut silti ei toimi. Harmittaa ku samal puole tahtois pelailla

Tässä teoksessa homma kusee siten, että NAT-tyypin pitää olla open. Jos se on strict tai moderate niin ei onnaa. Näet sun NAT-tyypin, kun menet multiplayeriin ja katsot sieltä alareunasta. Ja ei kannata lähtee yrittämään muuttamaan openiks. Pari omaa kaverii koittanu ja kummaltaka onnistunu, meni vaa hermot. Esim. itellä vaihtelee strictin ja moderaten välillä kans.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mulla on kaverin kans semmonen ongelma ilmenny että kumpikaa ei pysty tekee partya mut sit jos toinen on pre-game lobbys nii siihe pystyy liittyy, onko selityksiä? Ollaan katsottu et se party privacy on open ja player limit maksimi mut silti ei toimi. Harmittaa ku samal puole tahtois pelailla

NAT-type taitaa olla väärä.
Call of Duty Community: English: FAQ: Open NAT , tuolta löytyy miten vaihtaa yms.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kohta level 55 ja edessä olisi prestige 1.

Luin tuosta fresh startista, mutta itselleni jäi se vielä epäselväksi nollaantuuko myös kdr? Tarkoittaako fresh start siis ihan oikeasti sitä että koko homma alkaisi ns. alusta?
Vaikkei tuota kdr pitäisikään katsoa, niin olisihan se nyt mukava saada nollattua kun nämä ekat 55 leveliä on tullut nyt treenattua taas.

Ite tullu vedeltyy aika lailla nyt seuraavalla classilla:

Scar [Fore Grip - Quickdraw]
B23R [Laser Sight]

Semtex, Shock Charge

Perkit:
Lightweight,Toughness,Dexterity

Aika kivasti nyt viimeiset levelit menny tuolla, B23R tuntuu aika myllyltä esim. sisätiloissa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kohta level 55 ja edessä olisi prestige 1.

Luin tuosta fresh startista, mutta itselleni jäi se vielä epäselväksi nollaantuuko myös kdr? Tarkoittaako fresh start siis ihan oikeasti sitä että koko homma alkaisi ns. alusta?
Vaikkei tuota kdr pitäisikään katsoa, niin olisihan se nyt mukava saada nollattua kun nämä ekat 55 leveliä on tullut nyt treenattua taas.

Ite tullu vedeltyy aika lailla nyt seuraavalla classilla:

Scar [Fore Grip - Quickdraw]
B23R [Laser Sight]

Semtex, Shock Charge

Perkit:
Lightweight,Toughness,Dexterity

Aika kivasti nyt viimeiset levelit menny tuolla, B23R tuntuu aika myllyltä esim. sisätiloissa.

muistaakseni nollaantu kaikki....
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Itse yleensä tulee kuljeksittua PDW-57 kainolassa, vaihtelevina härpäkkeinä on reflex,quickdraw,long barrell tahi fmj . Kakkosena kulkee selässä aina FHJ-18 AA. Perk 1:ssä vaihetelee ghost,blind eye ja hardline, perk 2:ssa aina cold blooded ja perk 3:ssa aina engineer. Muuta repussa mukana kulkevaa on joko semtex tai BB ja tacticalina concussion tai flashbang, classi vaihtelee paljon mielialan mukaan :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kohta level 55 ja edessä olisi prestige 1.

Luin tuosta fresh startista, mutta itselleni jäi se vielä epäselväksi nollaantuuko myös kdr? Tarkoittaako fresh start siis ihan oikeasti sitä että koko homma alkaisi ns. alusta?
Vaikkei tuota kdr pitäisikään katsoa, niin olisihan se nyt mukava saada nollattua kun nämä ekat 55 leveliä on tullut nyt treenattua taas.

Siis Prestigellä ei ole mitään tekemistä Fresh startin kanssa, voit huoletta painaa prestigenappia pelkäämättä nollausta. Ainoastaan levelit lähtevät alusta, ja pääset unlockaamaan jälleen aseet, perkit ym. leveleiden kertyessä. Tämän pystyy suorittamaan kymmenen kertaa kunnes tulee MAX prestige. Siinä vaiheessa jos peliin vielä mielenkiinto riittää voi ruveta miettimään sitä fresh starttia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Siinä prestige vaiheessa on sinulla 3 eri vaihtoehtoa, extra create class, token refound ja sitten tuo fresh start.
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Eiköhän tuolla fresh start kysymyksella haettu juuri sitä halua aloittaa kaikki nollilta. Nollaantuuko sillä tapot ja kuolemat?
Nollaantuuko prestigetkin? Emblemit?

Eli onko aivan kaikki niin kuin eka pelissä ikuna?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Eipä tämä näin ärsyttävää ollu ennen joulua. Äsken kävin pelaamassa ja oli suomalaisia vastassa-> ihan samanlaista kusetusta koko ajan ku muunmaalaisiakin vastaan. Kaiken muun mukavan lisäksi vielä se, että ite tuntuu kuolevan heti ku vihu vähänkään osottaa aseella päin. Siis minun ruudulla se tosiaan näyttää ja kuulostaa siltä, että kuolen jo ihan pariin luotiin. Siinä on mukava yrittää sitten voittaa 1vs1-tilanteita ku lonkaltakaan ehdi ampua laukaustakaan ku oon jo kuollu.

joo no tossa äsken kans pelasin ja ai että vituttaa nyt koko peli, mulla oli tossa eillen illall tyyliin 21/7 ja nyt oli 12/12 keskimäärin...

ja tosiaan kun pelissä tuntu että kun nään vihollisen niin sen ai tarvii kun edes huomata mut niin olen jo delannu ja ite olen jo puolet aikasemmin rupenu ampumaan...ärsyttää tämmönen lagaava paska
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Siis Prestigellä ei ole mitään tekemistä Fresh startin kanssa, voit huoletta painaa prestigenappia pelkäämättä nollausta. Ainoastaan levelit lähtevät alusta, ja pääset unlockaamaan jälleen aseet, perkit ym. leveleiden kertyessä. Tämän pystyy suorittamaan kymmenen kertaa kunnes tulee MAX prestige. Siinä vaiheessa jos peliin vielä mielenkiinto riittää voi ruveta miettimään sitä fresh starttia.



mitäs kun siirtyy taas uudelle level prestigelle ja menee kaikki taas lukkojen taakse niin nollaantuuko aseet myös?

vai meneekö ne vaan lukkojen taakse?

eli jos mä olen m7:kan virittäny tappiin ni se myös sit pysyy semmosena kun alotan uuden level prestigen? kelasin vaan sitä kun sehän on smg:n ensimmäinen ase ja sitä kautta myös ensimmäinen ase mitä voi käyttää kun level vaihtuu:D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kaikkiin näihin kysymyksiin saatte vastauksen kun painatte sitä prestige-nappia, tulee pitkät selostukset mitä tapahtuu minkäkin valinnan jälkeen. Ja kyllä, fresh start on kuin eka kerta, ai että.

Peli jäätyillyt taas täälläkin, ainavaan enempi kismittää tosiasia että nämä puljut tekee rekkakuormittain dollareita tällä sarjalla, mutta eivät panosta pelin toimivuuteen nähtyä enempää... Ja me hullut sitten kuitenkin ostetaan tätä hehe.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

mitäs kun siirtyy taas uudelle level prestigelle ja menee kaikki taas lukkojen taakse niin nollaantuuko aseet myös?

vai meneekö ne vaan lukkojen taakse?

eli jos mä olen m7:kan virittäny tappiin ni se myös sit pysyy semmosena kun alotan uuden level prestigen? kelasin vaan sitä kun sehän on smg:n ensimmäinen ase ja sitä kautta myös ensimmäinen ase mitä voi käyttää kun level vaihtuu:D

Aseet lukkiutuu, voit avata ne sitte Prestige Tokeneilla tai Permanent Unlock Tokenilla, jolloin se on aina auki.
Aseessa myös pysyy kaikki, ellet ota ase Prestigeä.
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Vääntäkää rautalangasta nyt samalla tuo token refund? Sen otin ekalla prestigellä enkä huomannut mitään erikoista :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Säilyttää kaikki tokenit jotka sulta jäi käyttämättä edellisellä kierroksella. Jos käytit kaikki niin paska säkä.
 
Vastaus: Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Vääntäkää rautalangasta nyt samalla tuo token refund? Sen otin ekalla prestigellä enkä huomannut mitään erikoista :confused:

Tota ei kannata edes miettää vaan ottaa suoraan CaC-slotin se on ainut järkevin vaihtoehto
 
Ylös Bottom