Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2

Itse hommasin pelin vasta kesäkuussa ja sen jälkeen olen pelaanut ihan himona. En siis omista ensimmäistä map packia ollenkaan. Kysymys kuulukin tuleeko kovin usein enää vastaan noita mappeja publassa?

Vanhoja mappeja ja uusia mappeja ainakin omalle kohdalle tullut n. 50/50, itse omistan kaikki kolme kun ostin tuon season passin. Varmaankin jos omistaa vaan yhden dlc:n niin se tulee suhteutettuna.

Minkälainen se zombi mappi on?

Oikeanlaisen peliseuran kanssa varmasti mukavia. Itse en niinkään BOPS 2 Zombie mapeista ole välittänyt, tosin tätä uusinta en ole edes vielä päässyt kokeilemaan.(Buried) Die Riese (Revolution DLC) tuli pelattua aika paljonkin, koska muistutti aika paljon Bops 1 zombie mappeja. Päätöntä juoksua ilman että tarvii älyttömästi miettiä kuinka edetä. Kyl varmaa muutkin olisi mukavia mappeja jos keksis kuinka niissä pitää mennä mutta itse koitan välttää youtube walktrough oppaita :D

Entä onko peacekeepper mistään kotoisin?

Vaikka ostin pelin julkkarina jo, niin tämä oli ensimmäinen kultanen ase itsellä. (Tuli aika pitkälti pelailtua kaikilla sekasin ennen tätä) Omasta mielestä paras SMG :D

Siis eikö ne tuhnut saa tätä toimimaan???? Yheydet on ollu tässä (yllätys yllätys TAAS JÄLLEEN KERRAN) aivan täyttä kuraa. Heitin sitten pienen testilenkin tuossa. Palasin MW3:seen, BO1:seen, testasin jopa MW2 ja kaikki nuo (myös jos tuossa MW2:ssa onnistui pääsemään peliin) toimivat moitteettomasti. Yhteydet olivat juuri itselle kelpaavia. Palasin tämän pariin ja sama paska jatkuu.

EDIT: Hain peliin ja joku 5-7 min sai vartoo latausruudussa seuraavaa tekstiä: ''synchronizing game settings...''. No ei menny läpi ja nyt lukee ''server disconnected - timed out''. -.-

Siis eikö ne tuhnut saa tätä toimimaan???? Yheydet on ollu tässä (yllätys yllätys TAAS JÄLLEEN KERRAN) aivan täyttä kuraa. Heitin sitten pienen testilenkin tuossa. Palasin MW3:seen, BO1:seen, testasin jopa MW2 ja kaikki nuo (myös jos tuossa MW2:ssa onnistui pääsemään peliin) toimivat moitteettomasti. Yhteydet olivat juuri itselle kelpaavia. Palasin tämän pariin ja sama paska jatkuu.

EDIT: Hain peliin ja joku 5-7 min sai vartoo latausruudussa seuraavaa tekstiä: ''synchronizing game settings...''. No ei menny läpi ja nyt lukee ''server disconnected - timed out''. -.-

Ettei ongelma olis sun päässä ainakin itellä on toiminut ongelmitta :cool:

Kai on portit auki? Nat pitäis olla Open, että toimii kunnolla. Ja joo, "muutki pelit on toiminu ilman säätämistä" -selitys ei toimi tämän kohdalla. Ei itselläkään ollut MW3:sen kanssa mitään ongelmia vaikkei ollut edes Nat Open, mutta tämän kanssa saikin säätää porttien kanssa. Mutta kun niiden kanssa vain viitsi säätää, niin eipä ole tarvinnut hermojansa enää menettää yhteyksien vuoksi. Ainoat kerrat kun huomaa, että vika on Treyarchin päässä on Double-XP weekendit. Silloin ei tahdo välillä tulla pelaamisesta mitään kun on niin tolkuttomasti pelaajia yhtäaikaa ja kokoajan.

Hyvä juttu jos ovat panostaneet enemmän zombeihin. Ainoa pelimuoto mitä jaksaa enää pelata.

öö mitä??

Mulla on 10 prestige lvl 55 ja xp palkki täynnä. Prestige Master ei tullu itestään ja prestige valikossa näkyy vain ''fresh start''. Mitä mun pitää tehä??

EDIT: Pelasin vaan ja sain sen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Piti viikonloppu viettää bäfän parissa kun tupla-xp:t oli luvassa. Mutta näin vain sitä mentiin taas helpoimman kautta ja codia pe-la. Tulevaa sarjan uutta osasta jo odotellaan ja uudelle alustalle.

Videota talteen tapahtuneesta ja tällä kertaa monotonisella otteella:

[MEDIA]4821[/MEDIA]
Youtube: Call of Duty: Black Ops 2 - Monotonic movement (PS3 Online) - YouTube

Ja fläshi sisään :)

On tää kyl paras codi. Toivottavasti jatkavat league play ideaa seuraavassa sukupuolessa. Niin, että siitä massa kiinnoistuis, jolloin sitä vois pelaakin.

Viikonloppuna taas tupla-expat niitä tarvitseville. Uskoisin, että alkaa perinteiseen aikaan klo 20.00 meidän aikaa.

Ensi viikolla sitten viimeistä DLC:tä Xboxin puolella. Zombie pelaajille tulossa paluu alkulähteille. Nikolai ftw!

[video=youtube;TS701bMxmSI]http://www.youtube.com/watch?v=TS701bMxmSI[/video]

Joo pitihän se taas parin kuukauden tauon jälkeen mennä kokeilee ja onhan tää sellasta pasketta nykyään ettei mitään rajaa. Joka matsissa toinen joukkue on aina täysin ylivoimainen, jäätävää lagia kokoajan ja spawnit on ihan päin persettä. Pelaan mielummin mw3 ennenku ghosti tulee, kiitos ja näkemiin.

Hei,

Yritin etsiä kysymykseeni vastausta, mutta en nopealla googlaillulla sitä löytänyt.

Joudun muuttaan 2-4kk toiseen asuntoon ja nettinä minulla nyt ainoastaan käytössä LUMIA 900:sta jaettu DNA max.21mbs mobiilinetti.

Onko teillä kokemusta, miten Black Ops 2 tuolla pyörii, asetuksista (joutuuko availemaan jotain portteja ja onko sellaisia edes näille kännykkä neteille), pystyykö PS3 edes yhdistämään LUMIAN kännynettiin?

Tähän asti olen käyttänyt kiinteää ADSL:ää joka toiminut ihan ok. Koska en tiedä tulenko asumaan kämpässä 2 vai 4kk en viitsi avata kaapelinettiä sinne, joka tarkottaisi avausmaksua, moodemia ja 2-4kk kk-maksuja. Eli valitettavasti vaihtoehtona ei ole kiinteälaajakaista.

En kuitenkaan ole niin addiktoitunut, joten 2-4kk tauko ei tuota minulle ongelmia :)

Isompi asia on se, että jos asumisjärjestelyt kestävät yli 3,5kk, jotuu Ghostin peluun aloittaa vasta joulukuussa.

Eli vinkkejä kännynetin toimisesta CODin kanssa otetaan vastaan:)

Ainakin samsungin xcoverilla jaettuun nettiin pääsee ps3:lla. Nat type tosin tais olla 2 tai 3.
En alkanu mitään portteja säätää enkä tiedä onnistuuko se edes kännyliittymässä?

Pysty pelaa, vaikka ei ollu se nopein paketti liittymässä. Pelinhaku kesti vaan kauan.

Eilen sitten kokeilin LUMIAn netillä BO2:ta, olin yllättynyt, että toimi niinkin hyvin.
Lagittaa välillä todella paljon verrattuna kiinteään yhteyteen. Mutta kylläpä sitä pahimman puutteessa pelailee. Tosin nyt saattaa vastapelaajia vituttaa :)
Uusi päivityskin latautui todella nopeasti.

Kysymys kuitenkin, saako mitenkään tuota LUMIAlla jaettua DNA:n mobiilinettiä muuteltua siten, että NAT tyyppi muuttuisi 3 -> 2?
Epäilen, että ei onnistu?

Ai, että tässä olisi loistavan pelin ainekset, mutta muutamat tekijät pilaavat tämänkin pelin. Jotain pitäisi tehdä aluksikin noille Snipereille. Jotain on mun mielestä pielessä jos Ground Warissa Dominationia tai Kill Confermedia pelatessa niin oman kuin vasta puolen pelaajista yli puolet nappaa aloituksessa jo Snipan käteen. Myös haulikot on aivan Over Power. järkyttävien etäisyyksien päästä lähtee henki ykkösellä kun vastapuoli tykittää yhden kerran KSG:llä tai R870:llä. Ihmetyttää muutenkin miksi niin vähän käytetään tässäkin Codissa rynkkyjä kun pelissä on monta todella hyvää rynkkyä. Yleensä itselläni on ollut SMG käytetyin ase Codeissa, mutta tässä kaksi käytetyintä asetta itselläni on rynkkyjä joista oma suosikkini on Type 25.

Se myös kummastuttaa miksi tästä ei löydy Barebones pelilistaa kun se aikaisemmista löytyi? Tuota itse pelaisin koko ajan jos sellainen pelistä löytyisi.

Ylös Bottom