Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2

Voi äiti mitkä yhteydet ollu pari päivää! Jos tuplien aikaan menee 3 tuntia yhden levelin saamiseen niin jossain mättää ja pahasti. Ja sitten kun jatkuvaan tulee lost host niin palkintona 3-4 kertaa tunnissa 5 minsan "jäähy", alkoi hiukan jo pipoa kiristämään.. :mad:

Hyvin on täällä toiminu, välillä vähän pätkiny mut varmaan johtuu tosta elisa paskasta. Prestige 7 nyt saavutettu ja eteenpäin mennään :)

Voi äiti mitkä yhteydet ollu pari päivää! Jos tuplien aikaan menee 3 tuntia yhden levelin saamiseen niin jossain mättää ja pahasti. Ja sitten kun jatkuvaan tulee lost host niin palkintona 3-4 kertaa tunnissa 5 minsan "jäähy", alkoi hiukan jo pipoa kiristämään.. :mad:

Oli tosiaankin kyllä surkeeta pelailla vkoloppuna. Toivottavasti tänään jo parempi.

Aloin jo miettii, että onko viime viikkoisella päivityksellä jotain osuutta yhteyksiin.

Moneltakohan huomenna tullenneepi uusi mappipakki jakoon että pääsisi zombia naputtaan:confused:

Eilen parin kuukauden tauon jälkee taas koitin pelata. Aivan paskaa oli. Miten voi olla et tota lagia ei saada korjattua. Yli puolet peleist menee täysin siihe ku näkee vihun puol sekkaa sen jälkee ku se näkee sut. Jätän tän taas, jospa seuraava codi ois taas vähä parempi ku tää versio...

Joko saa laitailla mappi pakkia? Töissä vielä ja jos pääsee lataamaan, niin vois lähteä kotio.

Ihan kivan näkösiä mappeja, mitä muutaman gameplayn juutuubista vilkasin. Harmi vaan kun ps3:lle saa vielä kuukauden näitä odotella :(

Äksäks alaviiva ampu mut ja sit mä synnyin uudelleen, harmittaa.

Se o Tappaja seuraavanlaine homma:

Jos yksikin pirulautalainen äksäks alaviiva - hermanni ampuu sinnuu kuoliaaks, ni pitäs koko pelikonsolin räjähtää siitä silkasta nöyryytyksestä. Vähintäänkin pluuräy-levyn pitäisi syövyttää pelikonsolisi. Koska äksäks.

Ja jos joku äksäks - nimihirviö lukee tätä juttuu: ei siinä kettää, kukin tavallaan. välttäkää vaan Tappajaa.

Ja ny se olennaisin: MISSÄ CORCA ON?!?!? :( TT-3D?

Eipä siinä vielä mitään, sitten kun nämä äksäks-pojat ampuvat sinut "tarkkuuskiväärillä" (lue: kvikskopevehkeellä) ja vielä tällä ainoalla oikealla tyylillä pelata tuolllaisilla aseilla, eli kvikskopeemalla. Näin mulle ainakin tämä codien kohderyhmä on kertonut kun olen käyttänyt asetta kuulemma väärin, mutta kuitenkin jos näin pääsee käymään, elämällä ei ole enään mitään merkitystä.

Eipä siinä vielä mitään, sitten kun nämä äksäks-pojat ampuvat sinut "tarkkuuskiväärillä" (lue: kvikskopevehkeellä) ja vielä tällä ainoalla oikealla tyylillä pelata tuolllaisilla aseilla, eli kvikskopeemalla. Näin mulle ainakin tämä codien kohderyhmä on kertonut kun olen käyttänyt asetta kuulemma väärin, mutta kuitenkin jos näin pääsee käymään, elämällä ei ole enään mitään merkitystä.

Joo. Äksäks - pojat kyllä tietää kaikesta kaiken ja innolla myös ohjastavat meitä (huonompia?) kanssapellaajoita. On ne kyl avuliaita ja mukavoita! ...eiku

Jos ois heikommat hermot niin tuo matchmaking hajoittais monta ohjainta. Jos mappina ei ole joku pieni niin turha luulla, että hetkessä pääsee pelaamaan. Koko ajan porukka hyppää pois ja tasoitellaan tiimejä.

Meinaa tulla ikävä välillä kultaisia pc aikoja cod uo:n ja cod 2:sen parissa. jospa ps4:nen ja ghosti tois sitä jotain takasin.

Eikä nämäkään tapaukset ainakaan piristä
[video=youtube;k3Rldq1uRfw]https://www.youtube.com/watch?v=k3Rldq1uRfw[/video]

ja viikonloppuna ase XP pisteet tuplana
Friday, August 2 – Monday, August 5 (double weapon XP only)

Olinkin ihan unohtanut että tänään Vengeance DLC on ladattavissa PS3:lle. Rattoisa vapaa päivä tiedossa :D

Itsekki pitäisi ostaa nämä 2 edellistä dlc map packia. Mulla on toi ensimmäinen ja siinä se zombie map on aika tympeä. Mulla muuten oma claani, jossa on jo 12 jäsentä. Voit käydä liittymässä call of duty elite sivustolla. Claanin nimi on xTreme Finland. Pelaan siis PS3:lla ja lisätkää Big_Bear_Bad_Boy joka on siis mun psn.

Uusi DLC on saapunut nyt myös PS3:lle. Mukavia karttoja tällä kertaa, parempia kuin edellisen DLC:n. Cove on suosikkini, koska urbaanit ympäristöt alkavat kyllästyttää. Parasta tässä(kin) DLC:ssä on Zombiet. Maanalainen kaivoskaupunki mysteereineen on hauskaa tutkittavaa, uusi zombiease/aseet toimii myös. Lisäilkäähän Freedomstyle sielä PSN:ssä. Eiköhän tällä pärjätä sinne PS4 julkaisuun asti CoD puolella. GTA, Beyond ja South Park(?) vielä PS3:lle. Hautajaiset lähestyy. :(

Nykku puhutaan mielipiteistä, ni puhutaan vaan

Parasta pelissä on:
-C4
-Vonderhaar
-Ranskalaiset
-Suomalaiset
-Toimivat aulat
-Olematon LAGi

Miinuksia ei oikeastaan löydy :eek:...eiku. Joo.

MuiSi

Se tunne kun saat ladattua uudet mapit ja koneesta sanoo emolevy että poks :eek: voi PRKL!!!

Itse hommasin pelin vasta kesäkuussa ja sen jälkeen olen pelaanut ihan himona. En siis omista ensimmäistä map packia ollenkaan. Kysymys kuulukin tuleeko kovin usein enää vastaan noita mappeja publassa? Minkälainen se zombi mappi on? Entä onko peacekeepper mistään kotoisin?

Ylös Bottom