Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2

Tätä aiempaan kommenttiin.... tiedän et lisäis kämppimistä, mut ehkä sen 2-20 jätkän kannattais niin myös tehdä. Niin ainakin toivon et susipaskat jätkät tekis omassa tiimissä, jottei heti hävittäs.

Tähän jälkimmäiseen... ei se varmaan nyt niin hirveästi häiritse. Kai nyt kuitenkin saa keskustella asiasta? Domissa sattuu usein, et häviävällä tiimillä on kuitenkin parhaat ukot scoreboardilla. Edelleen, nopein tapa hankkia expaa ei ole välttämättä yrittää voittaa pelejä. Edelleen, pisteytys pitäis myös kannustaa siihen, että yrittää voittaa pelin. Jos haluut tapella ni tuu Tikkurilaan.

Edit: toi vimonen oli läppä.

pelaa täydellä partylla jos häviäminen videopelissä ottaa noin koville.

Jos häviäminen ottaa noin koville, että pitää foorumilla alkaa "läpällä" uhkailemaan, niin kannattaa jättää pelaamatta kokonaan.

Ja missä on modet? Onko kortti heilahtanut uhkailusta? MITÄ? Ainakin ennen on tullut varoitus vähemmästäkin.

***** mikkihiiri.

Ai niin ja tuo oli läppä!

Onko kukaan nähnyt kun on itse ollu pelaamassa jotain muuta asetta diamond camolla kun smg, minä nimittäin en ole. Alkaa taas ottaa päähän miten paljon niitä näkyy, itsellä urakka hommata assault rifle diamond camo.

Onko kukaan nähnyt kun on itse ollu pelaamassa jotain muuta asetta diamond camolla kun smg, minä nimittäin en ole. Alkaa taas ottaa päähän miten paljon niitä näkyy, itsellä urakka hommata assault rifle diamond camo.

No minullahan ei ole enää kuin 5 asetta jotka ei ole hankittuna kullalle. noiden jälkeen on kaikki pelin aseet timanttina :D

Juuh yleisimmät timangi pyssykät mitä näkee ovat tosiaan smgtä tahi snaippereita :rolleyes:. Itelläkin rojetktina hommata assault riflet timanttisiksi. Enää puuttuis smr, fal, m8a1 ja an: stä puuttuisi muutama camo.

Oon tos ite yrittäny kans noita camoja availla. Ihan hauskaa puuhaa kun tulee sit pelattua eri aseilla ja tyyleillä samalla. Mut oma ns. lempicamo on ehdottomasti se default eli musta. Tuskin tuun laittaa timantteja koskaan mun tussareihin.

Oisivat saaneet tehdä vähän enemmän vaihtelua noihin aseiden camo challengeihin kyllä. Ainakin sen tilalla et ilman attachmentteja ja perkkejä pitää pelailla sais olla jotain muuta. Mielummin niin, et pitäis jokaisella attachmentilla tietyllä aseella pelata. Olis omasta mielestä jotenkin loogisempi.

Meikältä puuttuu melkeen kaikki asee tvielä kun pelaan aina vähän aikaa yhdellä ja sit vaihdan seuraavaan niin oppii eri aseita. Noi headsot challenge camot on kaikkein vaikeimpia kun tyyli on se et vihollinen kun on ruudussa niin piippu vaan sinne ja liipasin pohjaan :D mut sit kun ne saa niin loput on ihan peace of cake, pidän niistä missä pitää ottaa kaikki camot tai aseen lisäosat pois että näkee kuinka paljon ne vaikuttaa pelaamiseen.

Häh?! Eikös domi ole joukkuepelimuoto, jossa pelataan joukkueen voitosta? Mitä ***** väliä sillä on missä järjestyksessä ukot on scoreboardilla?? Mene pelaamaan FFA:ta jos tuollainen häiritsee...

Meilläpäin, ja tällä tarkoitan känni-beast Joucoa ja muita runkkareita, saa lähinnä mapin jälkeen suurimmat kuittailut (sana kuittailu kun tää kuitenkin sensuroi tuosta sen V-alkuisen sanan mikä siihen kuuluu) kun erehtyy itsensä scoreboardin tappiin pelaamaan...

Muisi!

Jos häviäminen ottaa noin koville, että pitää foorumilla alkaa "läpällä" uhkailemaan, niin kannattaa jättää pelaamatta kokonaan.

Ja missä on modet? Onko kortti heilahtanut uhkailusta? MITÄ? Ainakin ennen on tullut varoitus vähemmästäkin.

***** mikkihiiri.

Ai niin ja tuo oli läppä!

Oli niin hassuja viestilöitä, et lainaan niitä ihan vaan läpällä :) koska kertaus kuulemma on opintojen äiti ja tänäänhän on äitien päeväki sopivasti viä si.
JA itsehän käytän VAIN ns. OP-aseita, koska saan pelata ihan niinku minnuu itteeni vaan huvittaa. Ni.

MuiSi, terkkui kaikkien äiteille, MILF tai ei.

Hahah. Olihan se oma yks kommentti vähän paska läppä. Mut läppä se nyt kuitenkin oli.

Mul ei oo noita map packeja, kannattaako hankkia? Ei oo niist mitään tietoo.

Pientä päivitystä/viilausta taas luvassa(esim. B23R ja KAP40 saavat nerffia). Samalla näyttää, että tarjotaan Xboxille ensimmäisen karttapaketin trialia 24.5-28.5 väliselle ajalle.

XBOX360 notet

PS3 notet

Heippa kaikki kanssapelaajat ja kaikki muutkin taistelutoverit:

Mulla ois pikku kysymys, mikä heräsi tässä taistellessa, jotenka:

Mitenkä tuo C4-käyttö Teidän mielestänne korostaa pelaajan yksilöllistä ns. taitotasoa?

Koska me olemme sitä nyt pohtineet ainakin viisi minuuttia, ja päädyimme lopputulokseen joka ei ole suosiollinen kenellekkään. Tai jotain, mut nyt jatkuu peli. ...ja turpaan tuli, koska C4. Hirrrveee vihha on kyl nyt kyseistä vekotinta kohden.

Teidän vastauksianne odotellessa, otan pari. Mut silti joo.

MuiSi

Edi: JA rakas Vonderhaar: voisitteko jo pikkuvitunhiljaa korjata ton "reconnectin to party" -hommellin, jotta siinä ei tarttis venaa minuuttia??? Kiittäen, entinen vaninne jCo

Viimeksi muokannut moderaattori:

Heippa kaikki kanssapelaajat ja kaikki muutkin taistelutoverit:

Mulla ois pikku kysymys, mikä heräsi tässä taistellessa, jotenka:

Mitenkä tuo C4-käyttö Teidän mielestänne korostaa pelaajan yksilöllistä ns. taitotasoa?

Koska me olemme sitä nyt pohtineet ainakin viisi minuuttia, ja päädyimme lopputulokseen joka ei ole suosiollinen kenellekkään. Tai jotain, mut nyt jatkuu peli. ...ja turpaan tuli, koska C4. Hirrrveee vihha on kyl nyt kyseistä vekotinta kohden.

Teidän vastauksianne odotellessa, otan pari. Mut silti joo.

MuiSi

Edi: JA rakas Vonderhaar: voisitteko jo pikkuvitunhiljaa korjata ton "reconnectin to party" -hommellin, jotta siinä ei tarttis venaa minuuttia??? Kiittäen, entinen vaninne jCo

Vastaus kesti, niin alat varmaan olee jo ihan hyvissä...

Loppujen lopuks aika harvoin tulee kuolemia c4 takii, joten en oo asialla päätäni vaivannu sen enempää. Jäin miettii, et miten on mahdollista saada sen takii turpaan? Kerrohan mitä kävi.

Moi, ystäväni neuvoi tulemaan tänne kyselemään että löytyisikö täältä vähän peliseuraa? Hankkisin tossa Black Ops 2 lauantaina pelattuani Call of duty 4 ja GTA4 muutaman vuoden ja aattelin et olis kiva pelailla jonkun kanssa että ei tarvi yksin koko ajan. En ole mikään hirveän aktiivinen käyttäjä enkä todellakaan mikään Call of duty superstara. Joskus pelailen pari päivää viikossa joskus enemmän tai vähemmän. Jos kiinnostaa niin lisätkääs LONTOONTYKKIMIES pleikkarilla. Omistan vain nuo 3 kyseistä peliä. Noista modeista tykkään eniten pelata Search and Destroy ja Domination mutta kaikki menee :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kuinka usein törmäätte buustaajiin? Itse en ennen eilistä juurikaan ole moista havainnut, mutta eilen oli useissa eri lobbyissa näitä sankareita liikkeellä. Meltdownissa oli parhaillaan kolme vihua tac insertien kanssa samassa nurkassa kyyhöttämässä ja yksi antisankari meidän puolelta sitten pudotteli näitä sitä mukaa kylmäksi. En ymmärrä mitenkään , että kuinka ne statsit voi joillekkin olla niin tärkeitä että pitää huijata jossain hemmetin video pelissä :confused:

Kyllä niitä ainakin hardcore kill confirmedissa ja dominationissa on ja paljon.

Edit: ei muuta ku nimen/nimien kohdalle vaan surutta report booster niin hyvässä lykyssä nollaantuu statsit. Oppivatpahan boostaileen.

Ylös Bottom