Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Hmmm... alun positiivisien kokemuksien jälkeen on alkanut katuminen iskeä pelin ostosta. Muilla sama ongelma singelplayerissä, about 7-8:ssa kentässä henkilöiden puheäänet kuuluu ihan helvetin hiljaa, mutta muut äänet normaalisti? Vie todella paljon fiiliksiä kun kavereiden puheesta ei kuule palttiarallaa mitään.

Multiplayer on itselläni toiminut ihan ok yhteyksien osalta, (100/10 yhteys) mutta ei ristus en tajua miten voin olla näin surkea pelissä. Olen fps-pelejä pelannut 16 vuotta, mutta tässä tulee turpaan 24/7. Aina löydän itseni tilastojen viimeisimmästä päästä. Fps pelejä pleikkarilla myös pelannut suhteellisen paljon ja esim BO1:ssä en näin huono ollut. :( Noh pitää nyt ainakin HC:ta vielä pelata ja zombia kans kokeilla.

Kentistä sen verran, että ne ovat todella pieniä ja sokkelomaisia, ainakin suurinosa joita olen pelannut. Level on nyt 15.

Kyseessä PS3-versio.

Turpaan voi tulla juuri yhteyksien takia. Esim, ammut ukkoa 4 kertaa ja sitten se ampuu sut heti kuoliaaksi, jos näin käy useasti, se on yhteydet. Peli ei näytä että se lagaa, mutta se kuitenkin tekee sitä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Sul taitaa olla päässä jotain vikaa :D
Sano yksikin noista joka ei olisi totta. Ehkä oli joo vähän hyperbolaa (pitäähän sitä naurettavaan kärjistykseen vastata samalla mitalla) mukana, mutta sinänsä nuo on kaikki totta. Tästä ei saa "COD4.x:ää" sitten millään. Keksikää jo muu syy dissata.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

3h nuketownissa 15lvl --> 30lvl :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Musta tuntuu että noi tappoja keräävät ns. killwhoret on kadonnut pelistä käytännössä kokonaan. Tarkoitan tietenkin objective pelimuotoja. Treyarch teki miehen työn siinä että esim dominationissa saa neljän tapon scoret pelkästään cäppäämällä kerran. Itse ainakin liian helposti aikasemmissa CoDeissa jääny nurkkaan istumaan jos haluaa roskaa taivaalle. Nyt sen saa nopeammin ku pelaa fiksusti ja uskaltaa istua hetken siinä lipun päällä. Ihan tajuttoman hieno homma! Oma setti streakkipalkintoja avautuu kokonaan jo siinä ku saa kaks lippua ja pari tappoa. :D Mitä ajatuksia teillä on? Onko mulla vain ollu hyvä säkä että pääsen lobbyihin joissa leiritulien konkarit on saatu liikkeelle, vai ootteko huomannu saman?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

onko täs bopsi kakkosessa mitään namiskaa, millä sais mutettua automaattisesti aina nuo mikkiin huutelijat? käy lievästi hermojen päälle.

sekin on vähän epämukavaa tässä, kun saa tapon / jotain tehtäviä tehtyä, niin ne katoaa ruudulta niin nopeesti että ei ehdi yhtään nähdä et mikä se oikee oli :/
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

onko täs bopsi kakkosessa mitään amiksaa, millä sais mutettua automaattisesti aina nuo mikkiin huutelijat? käy lievästi hermojen päälle

Siis, sieltähän löytyy se "Mute all except party". Aulassa neliön alta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

En selannut kaikkia keskusteluja läpi, mutta kysymys: BO1 pätki PS3 lla melkoisesti, Ei tod ollut siinä mitään 60 framea jne, onko tässä parempi?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Pelaisit varmaan tätäkin jos siitä saisi paljon expaa? Ei voi ymmärtää... :confused:

Älä nyt hyvä ihminen rupea Cod 4:sta haukkumaan, vaikkei tuo ehkä tuokaan pelin parhaita puolia esille :D

Mutta, itse asiaan, onko tietoa tuleeko nuketown zombiemap ostettavaksi storeen?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Taitaa jäädä tupla-xp väliin kun ei vieläkään toimi nuketown2025+muut sälät koodi storessa :mad:

Itse sain ladattua Nuketown 2025 storesta.. ei ollut ongelmia. Joku taisi myös kysellä miksei 2025 toimi.. taitaa olla niin ettei tuo kartta löydy
yleisistä pelimuodoista, vaan sen pitää lobbystä valita erillisestä pelimuodosta. Nuketown 2025 24/7.

Musta tuntuu että noi tappoja keräävät ns. killwhoret on kadonnut pelistä käytännössä kokonaan. Tarkoitan tietenkin objective pelimuotoja. Treyarch teki miehen työn siinä että esim dominationissa saa neljän tapon scoret pelkästään cäppäämällä kerran. Itse ainakin liian helposti aikasemmissa CoDeissa jääny nurkkaan istumaan jos haluaa roskaa taivaalle. Nyt sen saa nopeammin ku pelaa fiksusti ja uskaltaa istua hetken siinä lipun päällä. Ihan tajuttoman hieno homma! Oma setti streakkipalkintoja avautuu kokonaan jo siinä ku saa kaks lippua ja pari tappoa. :D Mitä ajatuksia teillä on? Onko mulla vain ollu hyvä säkä että pääsen lobbyihin joissa leiritulien konkarit on saatu liikkeelle, vai ootteko huomannu saman?

Taisit mainita ettet ole mw3:sta pelannut, mutta treyarch on saanut edes jotain hyvää kopioitua mw3:sta. Siellä myös sai yhen suorituspisteen killstreakkiin. Ise en yhdy tuohon viimeisempään kommenttiin. Täytyy ikävä kyllä näin suomalaisessa foorumissa sanoa, että suurimmat cämppijät pelissä edelleen on suomalaiset. Eilen pelasin pari peliä missä n.90% oli suomalaisia. Vastapuolesta noin reipas puolet kämppi. Hijacked kartassa ( iso huvijahti kenttä ) vastapuolen pelaajista 2 laittoi yläkertaa molempiin porrasaulojen yläpäähän Guardinit ja jäivät sinne ylä kertaa napsimaan vihuja. Guardinit he saivat makaamalla aluksi portaiden yläpäissä. :mad:

Kuinka moni koittanut teather mode:a? Treyarch on siinä hienosti taas laittanut paremmaksi. Tappojen lisäksi myös esim. domination pelimuodossa myös lippujen capit on tallennnettu "filminauhalle" eri värillä. Myös automaaattinen "highlight" poiminnat on hienosti toteutettu. Myös uudistunut streamaus suoraan youtubeen on hieno lisäys! Kuka täällä väittää ettei mitääm uutta tule codi-sarjaan?
Mitä uutuuksia kaipaatte? Aseista ak-47 on edelleen ak-47. Eikö 70-luvun kylmänsodan siirtymä vuoteen 2025 ole tarpeeksi iso uudistus?
Fifa on edelleen fifa ja nhl, nhl.. eikä kukaan valita pelistä että kentät, pelaajat, seurat edelleen samat.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ja codille annan pisteet aina siitä että ovat jaksaneet panostaa myös yksinpeliin, ja kunnolla. MW3:sta lukuunottamatta olen nauttinut yksinpeleistä, kuin kokisi itse laadukasta sotaleffaa. Treyarchia aina haukutaan, mutta olen heidänkin codeista nauttinut, ne ovat aina tuntuneet hieman erilaisilta ja yksinpeli varsinkin Blopsissa on ollut virkistävän erilaista, kuin myös tässä uudessakin.

Sitten vedetään kortti että "no kun Mp on kuitenkin se pääasia ja netissä vietetään eniten aikaa". No juu eniten aikaa, koska harvemmin yksinpeli kestää 20 päivää pelitunneissa. Mutta se ei ole tekosyy siihen että tehdään Bf3:sen ja MoH:in kaltaisia yksinpelejä, joista haistaa apinoinnin kilometrien päähän. Mutta onneksi edellisissä nettipelaaminen on niin hyvää ja kiinnostavaa, niin en tunne rahojani hukanneen niihinkään. Mutta kyllä Blops 2:sen ostaessaan saa rahoilleen vastinetta. Toimivan ja mukavasti uudistetun multiplayerin, joka on kuitenkin helppo sisäistää codeja pelanneena. Viihdyttävän yksinpelin, jossa tarinaan on oikeasti haluttu uutta, luotu kiinnostavia hahmoja ja unohtumattomia tilanteita sekä jopa valinnan vapautta ja vaikutusmahdolisuuksia tarinaan. JA zombi pelimuodon, joka on niin saakutin viihdyttävä parin kaverin kanssa. En itse jaksaisi ainakaan valittaa.
 
Ylös Bottom