Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 4

Ensinnäkin codihan maksaa 60e ei 100e jota jauhat lisäreitä ei ole pakko ostaa pelitarjoaa siihen rahaan jo hemmetisti sisältöä. Kannattaa myös testata controllia ja heistia jotka uudistaa codia aika paljon. Väittäsin myös et iso osa ostaa pelin ihan koska se on cod eikä BR peli. Ja mitä codin BR tulee se toimii oman kokemuksen mukaan hyvin on siinäkin viellä joitakin ongelmia, mutta sehän on vasta betassa. Verrataan vaikka tähän paljon hehkutettuun pubgiin joka on nytkin vissiin aika rikki ainakin tällä joidenkin hehkuttamalla xbox one x:llä.

Väittäisin myös et suurin osa on vain tyytyväisiä, että resursseja ole laitettu johkin pikaisesti tehtyyn kamppaniaan jonka rykäsee lävitte n. 5h tunnissa. Codit nyt kuitenkin on lähtökohtasesti moninpelejä ni miksi panostaa yksinpeliin jos nekin resurssit voi laittaa moninpeliin?

Noh kohtahan se julkaisu on ja annetaan ihmisten puhua onko valinnat ollut hyviä ja onko peli niin surkea hintalaatusuhteeltaan kuin monet väittää. Tietysti ainahan muiden valinnat on vääriä. Itsekään en monesta pelistä pidä, mutta en jaksa niissä ketjuissa käydä nillittämässä.
 
Ensimmäinen matsi pelattu One X:llä ja heti tuli voitto, fps droppaili paikotellen.

Jotenkin tuntuu vähän liian helpolta tällä hetkellä, varmaan johtuu osaks siitä kun tuon medkitin saa käytettyä niin nopeasti, kesken tuli taistelun käy pikaseen ottaa medkittiä puun tai nurkan takana ja taas räiskimään.
 
Se miks mä maksan itse ilolla pitkästä aikaa tästä sen seittemänkymppiä, on moninpeli joka tuntuu vihdoin siltä miltä COD:it ennen tuntui. BR-muoto on iso bonus. BR on ollu hauska idea jo pitkään, mutta alustat ei oikein ole sopinut meikäläiselle. Fortnitea tulee kyllä hakattua, mutta todella harvoin ja vähän niinkuin "paremman puutteessa". Ei siitä jaksa kiinnostua sillä tavalla, että odottaisi pelisessiota.

COD:n tuttu pelimoottori ja maailman paras ohjattavuus yhdistettynä tähän on erittäin bueno kokemus.

Nyt on level 6 saavutettuna ja voittoja plakkarissa hyvä läjä joka illalta. Ainoa mitä pitäisi enää mun mielestä nerffailla on Awarenessin teho ja level 3 armor. Muuten alkaa olla ihan mallillaan jo ainakin näin empiirisellä tutkimuksella.

Kyllä minusta on iso miinus että tässä BO4 pelissä ei ole yksipeliä, silti se maksaa satasen...morjens. Mutta mikäs siinä kun osa maksaa ilolla joten miksi tehdä kun voi olla tekemättä. :)

Sua tuntuu haittaavan aika paljon se, että joku muu tykkää tästä. Toi jatkuva vänkääminen ja saman asian toistaminen alkaa kuulostaa hönöltä.
 
Viikon järkyttävien tapahtumien jälkeen Tohtori pääsi loppuviikosta jälleen vauhtiin. Ollut erittäin viihdyttävää seurattavaa.

 
Tuleeko tuossa Betassa jossain vaiheessa pelattavaksi esim. TDM? Jos tulee niin voisiko joku jolla on pääsy Betaan käydä kokeilemassa onko se pilattu tässä pelissä. Driftor antoi ymmärtää, että TDM ei olisi hauskaa tässä pelissä ja se on omalta kannaltani huono juttu koska TDM on Codeissa se mun Bread and Butter.
 
Tuleeko tuossa Betassa jossain vaiheessa pelattavaksi esim. TDM? Jos tulee niin voisiko joku jolla on pääsy Betaan käydä kokeilemassa onko se pilattu tässä pelissä. Driftor antoi ymmärtää, että TDM ei olisi hauskaa tässä pelissä ja se on omalta kannaltani huono juttu koska TDM on Codeissa se mun Bread and Butter.

MP beta oli jo, tämä on pelkästään BR beta. Driftorin ajatuksista voi olla montaa mieltä ja itse ainakin perustan omat mielipiteeni enkä jonkun internet hörhön puheiden perusteella.
 
Black Ops 4: Blackout oli ensimmäinen kosketus koko Battle Royaliin, ja vaikka olenkin katsonut koko ilmiötä hieman huvittuneena, niin pakko kyllä myöntää, että onhan tämä viihdyttävää menoa. Enpä muuten muistakkaan, koska viimeksi olen jännittänyt moninpelissä, tulevia kohtaamisia toisten pelaajien kanssa näin paljon. Loppua kohden meno menee toki hieman tylsäksi leiriytymiseksi, kun pelialue pienenee ja jengi ei enää uskalla poistua asemapaikoiltaan.

Parhaimillaan olen itse päässyt jopa top-3, ja paskimmillaan luotia on tullut niskaan jo ennen kuin olen edes ensimmäistäkään asetta saanut käsiini.

Nyt vielä pelaan ihan soolona ja varmasti meno muuttuu vielä paremmaksi, jos/kun löytää vielä sopivat pelikaverit mukaan. Kyllä tämä tule olemaan minulle vahva moninpeli ehdokas, johon tulen käyttäämään ensi vuonna useita tunteja.
 
Muuten pyöri hyvin, resoluutiolla 2560x1440 oli pääosin siellä 80-90 fps luokkaa. Monet asetuksista HIGH-tasolla (pelin laittamat oletukset 1070Ti:lle).

Tähän fps -lukuun vaikuttanut näemmä betatesti, jossa se on rajoitettu tuohon 90 fps:n. Myyntiversiossa saa ruudunpäivityksen nostettua sinne yli 200 fps.
 
Viimeksi muokattu:
En kyllä lämpene yhtään tälle pelimuodolle. Muuten betassa ei mitään sen suurempaa vikaa mikä on tietenkin pääasia, mutta tätä pelimuotoa ei tule kyllä pelattua jahka peli julkaistaan. TDM tyyliseen touhuun tottuneelle hyvin ärsyttävää puuhaa tämä BR :D
 
Boxilla tuli tänään pelailtua muutama tunti. En ole ikinä välittänyt tästä BR genrestä, eikä tämäkään saa minua muuttamaan mieltäni. 1 voitto & 2 kertaa top. 5 olivat parhaat sijoitukset. Tuntuu kyllä oudolle codissa ampua ennakkoon, kun aina ennen ollut hitscan. Tulee peruttua kyllä oma ennakkotilaus. Ei taida olla omissa kavereissakaan kukaan tätä hankkkimassa.

hmm.. Ensimmäinen Black Ops peli myös jota en hanki julkaisupäivänä. Kaikkea aikansa.
 
Yllättävän mukavaa ollut. Ennen betaa ei ollut mitään mielenkiintoa ostaa koko peliä mutta nyt alkaa ostopäätös olla jo melko varma.

Pieniä muutoksia sinne tänne, etenkin noihin armoreihin ja ääniin niin hyvä tulee.
 
Siellä on menossa avoin betatesti PC-puolella. Sen kun käy imuroimassa Battle.netistä.

call-duty-black-ops-4-blackout-beta-dates.png
 
Tuli testattua Blackout-betaa myös Xbox One X:llä, kun sain käsiini beta-koodin Xbox-versioonkin. Ehkä hieman yllättäen peli tuntui pyörivän huonommin Xbox One X:llä kuin PS4 Pro:lla.

Ohjaustuntumakin tuntui jotenkin paremmalta PS4:lla, vaikka yleisesti ottaen pidän peleissä henkilökohtaisesti enemmän Xboxin ohjaimen tuntumasta. Tuntui ikään kuin Xboxilla olisi ollut enemmän input lagia kontrolleissa, joka sinänsä on aika kummallista kun ei tässä Call of Dutya ensimmäistä kertaa olla Xboxille tekemässä. Voisikohan verkkoyhteys ollut olla jotenkin heikompi ja ero johtua siitä tai jotakin vastaavaa.

Ei kuitenkaan ruvennut tämän beta-testin perusteella harmittamaan päätös tilata peli PS4:lle paperilla tehokkaamman Xboxin sijasta.
 
Ylös Bottom