Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 4



Heitetään tämä nyt tänne koska, kohdassa 9:25 nähdään suomalaisväriä ja konsolifinväriä. GJ zekedope!
 
Olen jäänyt aivan koukkuun "half of heist" pelimuotoon, jossa kamat maksavat -50%. Harmittavasti kyseinen pelimuoto poistui eilen. Toivottavasti palauttavat sen jossain vaiheessa.
 
Onko tietoa milloin tähän on tulossa se ranked playlisti? Ei itsessä herätä hirveästi intoa pelailla noita "joulunoobeja" vastaan. Tylsiä pelejä.

Sivulle 34 postasinkin videon missä valittelin sitä miten hahmon animaatio ei vastaan siihen mitä omalla ruudulla näkyy. Tein hiukan lisätutkailua jaetulla ruudulla ja ongelma oli odotettua pahempi. Pidän hyvin erikoisena ettei tästä ole ollut enempää puhetta missään.



Ymmärsin myös lopulta kuoltuani tarpeeksi useasti sille taskulamppuhaulikolle missä siinä oikein kiikastaa. Taskulampulla osoittaminen poistaa vastustajalta aim assistin käytöstä. "Hieno" pelimekaniikka. Ihan kärkisjoille Saint Row 3:n lagaavan virtuaalimaailman kanssa. Hauskasti myöskään pelin sisäisen kuvaus taskulampusta ei mainitse tätä pientä sivuseikkaa. Tälläisten aivopierujen tähden olisi myös hauska saada se ranked, missä tälläiset olisi bannattu. o_O

 
ranked tulee tammikuun lopulla siitä oli viime patch noteissa juttua en jaksa puhelimella kaivaa linkkiä tähän hätään.

testasitko tota jaetun ruudun ongelmaa omalla servulla vai ihan pelin servuilla? muistikuva et näiden toiminnassa olisi huomattava ero.
 
ranked tulee tammikuun lopulla siitä oli viime patch noteissa juttua en jaksa puhelimella kaivaa linkkiä tähän hätään.

testasitko tota jaetun ruudun ongelmaa omalla servulla vai ihan pelin servuilla? muistikuva et näiden toiminnassa olisi huomattava ero.

Testasin privapelissä yksikseni. En muista josko siinä sai valita hostaako itse.
 
Testasin privapelissä yksikseni. En muista josko siinä sai valita hostaako itse.
muistaakseni noi priva servut toimii alhasemmalla server tickratella, mutta en oo tästä kyllä täysin varma.

Tosin varmasti publallakin voi ilmetä ja ilmenee viivettä yms. välillä, vaikka servut toimivatkin siellä 60hz tickrateilla. Johtuen monesta asiasta kuten pelaajien sijainnista, servujen sijainnista ja pelaajien yhteyksistä. jne.

Täs on kyl muutamia niin naurettavia noskill juttuja kuten mainitsemasi autohaulikko, joiden takia en jaksa itsekään multia juuri pelata ennen league playn tuloa.
 
muistaakseni noi priva servut toimii alhasemmalla server tickratella, mutta en oo tästä kyllä täysin varma.

Tosin varmasti publallakin voi ilmetä ja ilmenee viivettä yms. välillä, vaikka servut toimivatkin siellä 60hz tickrateilla. Johtuen monesta asiasta kuten pelaajien sijainnista, servujen sijainnista ja pelaajien yhteyksistä. jne.

Täs on kyl muutamia niin naurettavia noskill juttuja kuten mainitsemasi autohaulikko, joiden takia en jaksa itsekään multia juuri pelata ennen league playn tuloa.

Samanlaisia ongelmia havaittavissa myös ihan nettipelin puolella. Myös tuossa linkittämässäni klipissä näkyy että ongelma on hahmon animaatiossa suhteessa siihen mitä kamera näyttää. En nyt ole aivan varma miten 20hz / 60hz server tickrate voisi mahdollisesti vaikuttaa siihen.

1547082432491.png
 
Viimeksi muokattu:
Harmi että joutuu kyllä heivaamaan tämän pelin pelaamisen. Käy niin silmiin, ja tulee päänsärkyä. Johtuuko sitten head bobista tai fov:sta, en tiedä. Esim. Battlefield peleissä ei mitään ongelmaa. Ostin uuno vielä storesta täysversion ja meni kyllä rahat hukkaan:confused:
 
Harmi että joutuu kyllä heivaamaan tämän pelin pelaamisen. Käy niin silmiin, ja tulee päänsärkyä. Johtuuko sitten head bobista tai fov:sta, en tiedä. Esim. Battlefield peleissä ei mitään ongelmaa. Ostin uuno vielä storesta täysversion ja meni kyllä rahat hukkaan:confused:

En ole itse havainnut head bobbia tässä ja fov on mielestäni sama kuin aikaisemmissakin codeissa? Millä fov asetuksella pelaat bäfää?

E: Nojoo. Ehkä nyt kun tubesta perätysten katsoin cod4:n ja bo4:n gameplayta nii se kamera kieltämättä saattaa heijata ihan snadisti. Ehken itse olekkaan niin herkkä tälläisille asioille, kerta en ollut edes aikaisemmin huomannut.
 
Viimeksi muokattu:
En ole itse havainnut head bobbia tässä ja fov on mielestäni sama kuin aikaisemmissakin codeissa? Millä fov asetuksella pelaat bäfää?

E: Nojoo. Ehkä nyt kun tubesta perätysten katsoin cod4:n ja bo4:n gameplayta nii se kamera kieltämättä saattaa heijata ihan snadisti. Ehken itse olekkaan niin herkkä tälläisille asioille, kerta en ollut edes aikaisemmin huomannut.

BFV:ssa fov85, eikä mitään ongelmia ole ollut. En tiedä mikä tässä niin silmiä ärsyttää:confused:
 
Onkohan Blackouttiin tulossa lisäsisältöä milloin lisää. Kartta on kyllä ihan jees, mut alkaa vähän jo kyllästyttämään.

Vois vaikka tulla ilta/yö versio, niin muuttuisi heti meininki.
 
Pcn ostettua olen hakannut multiplayeria tohkeissani ja tänään chatissa joku juputti jostain huijaajasta ja siihen liittyvästä kamerakulmasta? Tai jostain? Miten näissä nyt pystyy huijaa edes? Muistan kyllä sen blackoutin apinakameran(vai mikä buddha-asento nyt olikaan)käytön mutta onko mpssä samanlaista?
 
Nyt pitäisi löytyä.

Kävin juuri ottamassa tunnin turpaan. Täytyy koittaa paremmalla onnella nyt kun saadaan uutta väkeä paikalle.

 
Yllättävän iso oli kyllä tuo pelkkä Blackout. Näyttää vievän isoimman osan kokopelistä.
 
Ylös Bottom