Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 6

Ihmeen vaikee se kohta missä pitää taistella ennen kuin saa sen Keycard kortin tai en sitten vaan osaa
 
Viimeksi muokattu:
Ite kirosin eilen samaa kohtaa. Ainakin siinä ekassa huoneessa on ne kaksi sentrygunia ja ne kun aktivoi niin ne teki ainakin itellä lähes kaiken työn, ammuinkohan itse laukaustakaan. Sillä vasemman käden vaijerilla viskoi vaan itseään ympäri huonetta ja seuraili tilannetta.
 
Tänään tuli pienimuotoinen pisto ja kävin ostamassa myös pleikkarille tämän. Olen kaivannut aivot narikkaan räiskintää, pienen lapsen isänä päivisin ja iltaisin hirveä kiire, lisäksi pitäisi Skyrim pelata läpi mutta ei vaan aikaa ole ja illalla ei jaksa keskittyä.

Tää peli on hyvä kun voi erän tai kaksi ottaa, ei haittaa kun immersio vähän keskeytyy kun poika vaatii jotain.
 
Luulin eka, että tämä oli joku sarkastinen kuva. "1 pelaaja, 1 tunti ja 1 matsi". Ei onneksi sentään, kun laittoi aivot takaisin päälle.

Kampanjaa on kovasti kehuttu. Kieltämättä itsekin varmaan sen pelasin läpi edullisesti Game Passin kautta, jos Xboxilla pelaisin. Kampanjan pelaajille tuo on kyllä erinomainen tapa pelata edullisesti peliä.

Toki sitten rehellisesti itsellä on MW2 Remaken kampanjakin kesken ja kaikki uudet Codit pelaamatta, mutta ne uudet ei oikein olekkaan itseäni kiinnostanut. Blops 6 kamppis kuitenkin ehkä vielä koettava joku päivä.
 
Hmm,

Aloin asentamaan peliä, mutta minkä takia latausjonossa on pitkät kasat myös jotain MW2 osia? Lisäksi kun yritän nyt kesken noiden latauksien pelata Multiplayeria, se menee Codin storeen jossa voi ostaa pelin 100 e tms.
 
Taidan olla yksinpelissä nyt 3 tehtävässä menossa:

Miksi näihin tiivistunnelmaisiin skriptattuihin putkiräiskintöihin pitää tunkea jotain helkkarin avoimen maailman kenttiä? Ne oli ihan kamalaa tervan juontia Gears 5:ssä ja samoja fiiliksiä herää tässäkin. Meinasin siis nukahtaa codia pelatessa, mikä puhuu varmasti omaa kieltään. Kartalla on kysymysmerkkejä kuin ubisoft peleissä, ja ne onkin ihan samaa tasoa: Kiipeä kukkulan päälle painamaan X pohjassa ja poimi lisää varusteita, mitkä ei edes mahdu sulle kun edellisetkin käyttämättä. En tiedä johtuuko siis tästä kentästä vai mistä, mutta vihollisten tekoäly on myös ihan kammottavaa. Menin johonkin 3 kerroksiseen taloon ja sieltä käveli samalla animaatiolla yläkerrasta vuorortellen portaita alas tyyliin 10 tyyppiä. Alkoi tuntu joltain pleikka 2 peliltä. Sitte mentiin pelastamaan jotain tyyppejä, niin kun saapuu paikalle niin kuulokkeista pauhaa äänet ihan kuin oltaisiin keskellä sotaleffaa! Ongelma vain on että vihollisia ei näy siellä missä kuuluu ja äänet on muutenkin ihan liian mahtipohtiset todellisuuteen nähden. Kaikki viholliset tapettu, omat sanooo että hyvä homma, mutta mahtipontinen äänimaailma jatkaa edelleen soittoaan. Konekivääritulitusta, avunhuutoja räjähdyksiä yms. ja kaikki seistään aavikolla kädet taskuissa :D Sitten peli huomaa että oho, kaikki onkin jo nuijittu hengiltä ja nauha katkeaa kuin seinään! Siis tosi halvan tuntuista meininkiä. Se avoin maailmakin on vaa älyttömän tylsä kulissi missä kävelee 100m välein 1-2 vihollista "partioimassa" jotain hiekkadyyniä AKA elävöittämässä maailmaa. Jos mietitään pelisarjan varrelta mieleenpainuvia tehtäviä, niin voin luvata että warzone ajelua kysymysmerkkien perässä ei kukaan tule koskaan laittamaan sille listalle.

E: Lisätään vielä maininta että siinä avoimen maailman kentässä kun tähtää vihollisia kiikaritähtäimellä, eikä ole ns. tilanne vielä päällä, niin Adler ilmoittaa joka kerta ettei kannata ampua. Ilmeisesti siis yrittää olla joku avustus sille että saisi huomaamattomasti teilattua porukkaa, mutta tuntuu buganneen kun ite napsii 10 äijää kumoon huomaamatta, ja Adler joka väliin on huutamassa et varo ettei hälytys laukea!

Se home base tuntuu vähän turhalle kanssa. Se kassakaapin avaaminen taisi olla ainoa(?) juttu mitä siellä pystyi tekemään. Olisi ollut siistiä että aina tehtävän jälkeen saa jonku uuden hilavitkuttimen minkä kanssa mökin salaisuudet aukeaa yhä pidemmälle. Oli alkuun vähä Resident: Evil 7/8 vibaa siinä tutkiskelussa. Hahmoilla on paikoin ihan kiinnostavaa dialogia, mutta mitään oikeita valintoja tai vastaava ei tässä tietenkään ole. Eli aina tehtävien välissä käydään kävelemässä kaikki kaverit yksitellen lävitse jos jollain olisi jotain uutta sanottavaa. Sinällään ihan kiva, mutta tuntuu jotenkin oudolle/turhalle codin kaltaisessa pelissä.

En tykkää niistä "super vihollisista" mitkä kylvää jotain ihmeen fortnite-miinoja ja joilla näkyy heath mittari pään päällä = imevät luoteja kuin sienet. Rikkovat jotenkin taistelun flown ja näyttävät siltä kuin kuuluisivat johonkin toiseen peliin. Ihan kuin se räjähtävä puukko olisi keksitty tasan vain näitä kavereita varten.

Positiivisena juttuna mainittakoon pelin olisiko toinen tehtävä jossain varainkeruutapahtumassa. Siinä taitaa olla jopa oikeasti uudellepeluuarvoa (alussa), ja kieltämättä vähän tuli sellaista mission impossible agenttiseikkailufiilistä! Sitä lisää, ja siellä avoimessa maailmassa kysymysmerkkien perässä ajelua ihan helvetisti vähemmän, kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
Eipä ole tullut Call of Duteja pelattua sitten Black Ops 2:sen. Sekään ei hirveän kauaa jaksanut innostaa. Modern Warfare, World at War ja Black Ops 1 olivat ne joihin tuli eniten pelitunteja hukattua. Tuossa järjestyksessäkin vielä.
Otin tämän uusimman tekeleen kampanjan nyt pelailuun kun Gamepassin kautta saa. Toistaiseksi ainakin hyvää actionia tämä on. Tulee varmasti pelailtua läpi. Kauheasti ei tuo lähtökohtaisesti tuo moninpeli kiinnosta, mutta pitää sitä käydä jossain vaiheessa nyt testaamassa ja toteamassa ettei ole minua varten enää nämä :D

Noniin läpi meni ja olihan tämä oikein mainio. Hyvää viihdettä. Eipä tätä olisi ilman gamepassia tullut pelattua.

Nettipeli sai jäädä muutaman pelin kokeiluun.
 
Ekat maistiaiset otettu Nuketown 24/7 ja onhan tuo nyt parasta mitä CoD voi tarjota. Tuhottomasti XP ja ukkoa kaatuu niin että keskiarvo elinikä arvio n.3 sekuntia. Sen verran on pakko kuitenkin sanoa että Dom on surkea modi tuohon kenttään. Joka rundi menee niin että toinen tiimi spawni trappaa sen toisen tiimin koska spawnit ei vaihdu ennenkuin se toisen pään alue on vallattu, yleensä se viimeinen alue jää valtaamatta koska sitä on kuitenkin suht helppo puolustaa. Siellä sit toinen tiimi yrittää pienessä kopissa selvitä rundin loppuun. Ei hauskaa olit sitten voittajien tai häviäjien puolella. Headquarters tuntui olevan loistava modi ja Kill Confirmed toimii kans. 20-25K exp per matsi on aika namnam.
 
Miten ihmeessä Codi imaisee aina mukaansa joka kerta kun päätyy ostamaan? Ihan hiton mukavaa touhua jälleen kerran! Ak 74 mun lempiase rautatähtäimillä. Paras mappi on varmaan Derelict tai vanhakunnon Nuketown.

Onko varma että se Firing Range tulossa? Se on ihan yks lempi alltime.
 
Kampanja alkoi hyvin, mutta loppua kohden lässähti ihan totaalisesti ja keskenhän se jäi ja olisi kyllä ärsyttänyt, jos olisin tästä sen 80€ maksanut.

Se Zombietehtävä oli semmosta paskaa, että oksat pois ja sitten nämä hallusinaatio tehtävät, niin ei nappaa yhtään. En tiedä, että onko näissä Black Opseissa aina tuommoisia tehtäviä, mutta MW ja MW2 reboottien kampanjat hakkaa tämän ihan täysin.
 
Mjoo. Jatkoin singlessä sen ylempänä haukkumani tehtävän loppuun, ja safe houseen palattuani budjetti näyttää -7000 000 00 :D Ilmeisesti pysyvä bugi, että nyt ei sitten ostella mitään loppupelin aikana. Laatu oikein huokuu tästä.
 
Viimeksi muokattu:
Kampanja alkoi hyvin, mutta loppua kohden lässähti ihan totaalisesti ja keskenhän se jäi ja olisi kyllä ärsyttänyt, jos olisin tästä sen 80€ maksanut.

Se Zombietehtävä oli semmosta paskaa, että oksat pois ja sitten nämä hallusinaatio tehtävät, niin ei nappaa yhtään. En tiedä, että onko näissä Black Opseissa aina tuommoisia tehtäviä, mutta MW ja MW2 reboottien kampanjat hakkaa tämän ihan täysin.
Kieltämättä tuo zombi tehtävä oli tarinan huonointa antia. Miksi tuollainen on edes lisätty? Poikkeaa täysin muusta codi pelaamisesta. Kun tehtävä alkoi ja piti kirveellä heilua zombeja vastaan niin ajattelin, että miksi peli muuttui yhtäkkiä Dying Lightiksi.
 
Viime päivinä on ollut tosi vähän aikaa pelailla, joten kovasta innostuksesta huolimatta ehdin tämän Codin pariin kunnolla vasta menneenä viikonloppuna. Kampanja jäi vielä aloittamatta, mutta moninpeliä tuli jokunen tunti pelattua. Aika kiva, että oli tuplaexpat samalla. :)

Vaikka olen vasta alussa, niin pirun hauskaa oli. Vanhaa kunnon codia, mitä vielä Nuketown 24/7 playlist alleviivasi. Nuketownin viedessä ison osan peliajasta ovat uudet kentät vielä isommalta osin näkemättä ja kokematta. Kävin kyllä myös normipelilistoilla räiskimässä ja hauskaa oli sielläkin. Nyt kun saa vähän aseita auki ja kokeilee eri kokoonpanoja, niin löytää taas ne omat suosikit. Ei meinaa kyllä vanhalla enää refleksit samalla tavalla riittää kuin joskus Cod 4:n aikoihin, mutta vähän kun omaa pelityyliä muuttaa, niin kyllä sitä näköjään vieläkin vihollisiin ainakin välillä osuu. :D
 
Ylös Bottom