Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vulture perkki taitaa sekoittaa ton ettei niit tipu enää, yhdes pelis niit tippu jokaisella kirveen heitolla. Äkkiä ne tulee oon jo avannut kaikki lootat ja on 50 ylimääräistäkin.Nyt tuli pelattua yksin puolentoista tunnin Zombie rundi ja Archieta ei näkynyt viimeiseen yli 10 rundiin yhtäkään. Alku rundeilla niitä tulee, mutta sitten tapahtuu jotain kun niitä ei näy isoimmilla rundeilla ollenkaan
Piti käydä tarkistamassa ja näköjään 3.11. tullut tuo achievement saavutettua. En muista että olisin mitenkään erityisesti sitä yrittänyt. Senkun ajoi kauko-ohjattavan vihollisjoukkoon.Onko kukaan yrittänyt trophya ”tuplatappo kauko-ohjattavalla RC-DX:lla”? Mulla on monta kertaa näyttänyt, että on tullut kahteen kertaan pisteet RC-DX-taposta, mutta trophya ei tule.
Onko kukaan yrittänyt trophya ”tuplatappo kauko-ohjattavalla RC-DX:lla”? Mulla on monta kertaa näyttänyt, että on tullut kahteen kertaan pisteet RC-DX-taposta, mutta trophya ei tule.
Moninpelin saavutus näyttäis olevan ja taitaa bugittaa osalla jos ei vielä korjattuSe on käsittääkseni yksinpelin saavutus. Muistaakseni sain sen itse kirjaimellisesti ekan tehtävän ekassa viholliskohtaamisessa.
Moninpelin saavutus näyttäis olevan ja taitaa bugittaa osalla jos ei vielä korjattu