Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 6

Nyt tuli pelattua yksin puolentoista tunnin Zombie rundi ja Archieta ei näkynyt viimeiseen yli 10 rundiin yhtäkään. Alku rundeilla niitä tulee, mutta sitten tapahtuu jotain kun niitä ei näy isoimmilla rundeilla ollenkaan

Nyt tuli pelattua yksin puolentoista tunnin Zombie rundi ja Archieta ei näkynyt viimeiseen yli 10 rundiin yhtäkään. Alku rundeilla niitä tulee, mutta sitten tapahtuu jotain kun niitä ei näy isoimmilla rundeilla ollenkaan
Vulture perkki taitaa sekoittaa ton ettei niit tipu enää, yhdes pelis niit tippu jokaisella kirveen heitolla. Äkkiä ne tulee oon jo avannut kaikki lootat ja on 50 ylimääräistäkin.

• Like
Reactions: Zod
Onko kukaan yrittänyt trophya ”tuplatappo kauko-ohjattavalla RC-DX:lla”? Mulla on monta kertaa näyttänyt, että on tullut kahteen kertaan pisteet RC-DX-taposta, mutta trophya ei tule.

Onko kukaan yrittänyt trophya ”tuplatappo kauko-ohjattavalla RC-DX:lla”? Mulla on monta kertaa näyttänyt, että on tullut kahteen kertaan pisteet RC-DX-taposta, mutta trophya ei tule.
Piti käydä tarkistamassa ja näköjään 3.11. tullut tuo achievement saavutettua. En muista että olisin mitenkään erityisesti sitä yrittänyt. Senkun ajoi kauko-ohjattavan vihollisjoukkoon.

Onko varma ettei ole tullut vaan useammasta assistia, eikä varsinaista tappoa? Toki kyllä tuon pitäisi pisteistä huomata.

Se on käsittääkseni yksinpelin saavutus. Muistaakseni sain sen itse kirjaimellisesti ekan tehtävän ekassa viholliskohtaamisessa.

Se on käsittääkseni yksinpelin saavutus. Muistaakseni sain sen itse kirjaimellisesti ekan tehtävän ekassa viholliskohtaamisessa.
Moninpelin saavutus näyttäis olevan ja taitaa bugittaa osalla jos ei vielä korjattu

"As of the season 1 patch (Nov 14/24) it seems as though this achievement might be bugged and not unlocking for most players."

Screenshot 2024-12-26 at 17-32-13 Call of Duty Black Ops 6 achievements in Call of Duty.png

En tiedä, jotenkin itsellä tulee aina näistä skineistä ristiriitaiset fiilikset. Nyt kun tuli jo kaikki laava ase skinit ja millon mitäkin pelleasua menee kentällä niin vähän meh.

Itse taas tykkään noista skineistä tuo vaihtelua pelikentille, muutaman olen jo ostanut. Coldwarissa tuli ostettua varmaan yli kymmenen skini pakettia mm. se Judge Dredd ja Rambo.

Nyt on saatu avattua kaikki luukut Archie Eventissä ja tällä hetkellä on ylimääräisiä Archieta kertynyt yli 150. Tulee jostain syystä kerättyä Zombie pelimuodossa edelleen niitä vaikka ei tarvitsisi. Toi solo Zombie on kyllä kivaa puuhaa olen pelannut sitä enemmän varmaan mitä normi multiplayeriä. Nyt kaksi viimeistä prestigeä on lähes kokonaan saatu pelaamalla Zombieta ja vieläpä ainoastaan Liberty Fallissa. Ainoa mistä en pidä on Abomination se on vähän liikaa ja mielestäni sen olisi voinut jättää pois. Vielä kun peliin tulisi Kino Der Toten Zombie mappi niin olisi kova.

Nyt on annettava kehuakin Game Passille, otin sen core version kolmeksi kuukaudeksi, että pystyn osallistumaan nettipeleihin ja muutin sen ultimateksi sen vuoksi, että pääseen testaamaan uutta Codia "kaupan päällisiksi" ja sitten huomasin tarjouksen game pass ultimaten omistajille eli Vault Edition hinta kolme kymppiä ja ostin sen tuolla hinnalla ja kyllä se kannatti sillä nyt kun katson Vault editionin hintaa xbox.comin kautta niin näyttäisi olevan 90 euron luokkaa eli 60 euron säästö. Tänään loppui ultimate tilaus niin siltikin pääsin pelaamaan Solo Zombieta ja nauttimaan tupla ekspoista. Seuraavaksi jälleen core tilaus sisään, mutta tällä hetkellä en näe käyttöä ultimatelle joten konversiota tuskin tulee tehtyä.

Jahas ja otetaas kehut takaisin, tänään ei näköjään pääsekkään enää pelaamaan vaan vaatii ostamaan cross-gen bundlen.

Yleensä kun ostat noita erikoisversioita halvalla Gamepassin kautta niin se peruspeli nimenomaan puuttuu johon pääset toki käsiksi gamepassin kautta. Itse ostanut esimerkiksi Indyn ja Starfieldin noin niin ostan sen perusversion sitten joskus kun se on kovassa alessa. Mutta joo ehkä hivenen hämmentävä kuvio.

Ylös Bottom