Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 6

Sivuston arvostelu livenä. Ensimmäistä kertaa vuosiin nautin kampanjasta ja zombeista enemmän kuin moninpelistä. Jos moninpelistä saadaan korjattua nykyiset respawn ongelmat ja karttojen tasapainotusta kohdilleen, ehkä silläkin on mahdollisuus vielä tulevaisuudessa. Samalla odotan pelonsekaisella innolla Warzonen paluuta Verdanskiin ensi vuoden puolella.

Camo challengejen takia menin HC puolelle pelaamaan ja nyt aivan koukussa siihen. "Lajin helppous viehättää" kun saa helpommin tappoja ja sopii hiirellä ja näppiksellä pelailuun mainiosti.

Camo challengejen takia menin HC puolelle pelaamaan ja nyt aivan koukussa siihen. "Lajin helppous viehättää" kun saa helpommin tappoja ja sopii hiirellä ja näppiksellä pelailuun mainiosti.
Lyhyesti kokeiltuani HC puoli on kyllä tosi hyvä. Tuntuu oikeasti että saa olla hoksulla kun itse tippuu aika nopeasti. Tietenkin vihut myös. Hudia on myös karsittu just sopivasti.

Kampanjaa on tullut pelattua nyt enemmän. Vaikuttaa siltä, että tässä on paras kampanja sitten alkuperäisen MW:n. Ai että maistuu kyllä hyvin ja varmasti tulee pelattua loppuun asti.

Joopa joo nerffataan AR:t kun niitä pitäisi ennemmin tehostaa ja SMG:t nerffata. Miten hemmetissä tässä ei ole yhtäkään AR:ää josta saisi Vertical Recoilin kuriin? Jokainen AR osoittaa kohti kuuta kun menet testaamaan Vertical Recoilia seinään ja pidät napin pohjassa. Ei auta vaikka laitat kaikki Vertical Recoilia pienentävät osat kiinni niin siltikin piippu osoittaa kohta kuuta kohden. Ei missään muussa Codissa ole tainnut olla näin surkeasti tehdyt AR:t. Sama koskee LMG pyssyjä tehottomia sekä tietysti armottomia Rekyyli masiinoita kuten AR:t.

Mites MW3:ssa saiko siinä AR:ssä Vertical Recoilin kuriin oikeilla osilla? Ei tarvi tietenkään kaikissa saada, mutta kyllä nyt pitäisi ainakin kaksi löytyä missä tuo VR saadaa eliminoitua. Voisi harkita MW3:n hommaamista jos siinä on tehty oikein nuo AR:t.

Mitä pelimuotoja pelastte? Itsellä Search and Destroy on aina ollut lempi. Pelaajat vaan siellä monta kertaa parempia kun perus Tdm.

(xsx) Mainiota että vielä jaksetaan näihin hyvää yksinpeli osuutta tehdä. Itsellä mielenkiinto 0 moninpeleihin. Edellinen codi oli itsellä joku tulevaisuus aiheinen modern warfare tms sp osalta. Tätä uutta vähän jo aloittelin ja hyvältä vaikuttaa. Jännää että df keskustelee että miksi ei raytracingia käytetty jne.. tässä hyvä osoitus että pelejä voi tehdä hyvännäköiseksi ihan perinteisillä tavoilla.

Pelailen series x:llä tätä.
Onko muilla ollut ongelmia kontrollien kanssa?

Välillä tuntuu että tähtäinliima on todella voimakas ja välillä tuntuu että sitä ei ole ollenkaan.
Ihan kuin joku keinotekoinen kiihdytys olisi ohjainsauvoissa.
Ja pahinta on se että se ei ole yhdenmukaista vaan toisena päivänä ohjaus tuntuu hyvältä ja toisena taas ihan erilaiselta.

Vai onko tää vaan ihan mun mielikuvitusta?

Kontrolliasetukset resetoitu moneen kertaan ja Xboxin ohjaimetkin kalibroitu asetuksista.

Pelailen series x:llä tätä.
Onko muilla ollut ongelmia kontrollien kanssa?

Välillä tuntuu että tähtäinliima on todella voimakas ja välillä tuntuu että sitä ei ole ollenkaan.
Ihan kuin joku keinotekoinen kiihdytys olisi ohjainsauvoissa.
Ja pahinta on se että se ei ole yhdenmukaista vaan toisena päivänä ohjaus tuntuu hyvältä ja toisena taas ihan erilaiselta.

Vai onko tää vaan ihan mun mielikuvitusta?

Kontrolliasetukset resetoitu moneen kertaan ja Xboxin ohjaimetkin kalibroitu asetuksista.

En ole havainnut kuvailemaasi ongelmaa. En ole ihan varma mitä tarkoitat keinotekoisella kiihtyvyydellä. Aim Acceleration on pelissä (eli kamera kääntyy nopeammin mitä kauammin sitä pitää johonkin suuntaan / ei ole heti 100% nopeus, vaan se kiihtyy siihen), mutta niin on aina tainnut codeissa (ja oikeastaan kaikissa peleissä) olla eikä sitä käsittääkseni saa pois. Tähtääminenhän muuttaa yleensä sun senssejä, ja ainakin sille löytyy asetus että kuinka nopeasti ne tähtäämisen asetukset menee käyttöön kun aloittaa tähtäämään. Ainoa mitä nyt tulee mieleen on että kokeilet vaihtaa settings -> controller -> aiming -> aiming advanced settings -> ADS sensitivity transition time -> ja kokeilee onko näiden vaihtamisesta apua. Itsellä on instant. Siitä vierestä tietty myös ihan Aim response curve typen muuttaminen on ainakin kokeilun arvoinen idea.

En ole havainnut kuvailemaasi ongelmaa. En ole ihan varma mitä tarkoitat keinotekoisella kiihtyvyydellä. Aim Acceleration on pelissä (eli kamera kääntyy nopeammin mitä kauammin sitä pitää johonkin suuntaan / ei ole heti 100% nopeus, vaan se kiihtyy siihen), mutta niin on aina tainnut codeissa (ja oikeastaan kaikissa peleissä) olla eikä sitä käsittääkseni saa pois. Tähtääminenhän muuttaa yleensä sun senssejä, ja ainakin sille löytyy asetus että kuinka nopeasti ne tähtäämisen asetukset menee käyttöön kun aloittaa tähtäämään. Ainoa mitä nyt tulee mieleen on että kokeilet vaihtaa settings -> controller -> aiming -> aiming advanced settings -> ADS sensitivity transition time -> ja kokeilee onko näiden vaihtamisesta apua. Itsellä on instant. Siitä vierestä tietty myös ihan Aim response curve typen muuttaminen on ainakin kokeilun arvoinen idea.
Kyllä,olen näitä testaillut ja en ole tullut yhtään viisaammaksi.

Alan tulla siihen tulokseen että tää on jonkin näköistä serveripuolen mikrolagia, joka ei näy noissa pelin sisäisissä latenssimittareissa.
Sen verran randomia tää on.

Itse olen ottanut aina aimassistit pois, en vaan ymmärrä miksi niillä pitää pelaa. Jää vähän vaisuksi ”onnistumisen tunteet” tapoista jos se olisi päällä.

Itse olen ottanut aina aimassistit pois, en vaan ymmärrä miksi niillä pitää pelaa. Jää vähän vaisuksi ”onnistumisen tunteet” tapoista jos se olisi päällä.

Siitäkin jää vähän vaisuksi "onnistumisen tunteet", jos ei onnistu :D

Peli kuitenkin suunniteltu äärimmäisen nopeatempoiseksi ja ohjaimella pelattavaksi. Siinä sellainen combo mikä toimii 99,99% ihmisillä aika heikosti ilman aim assistia. Niitäkin pelejä löytyy missä ei ole ollenkaan, tai tosi vähän aim assistia: Isonzo, Insurgency, Siege yms. ja kaikille yhteistä se että todella hidastempoisia vs. codit.

Viimeksi muokattu:
Kampanja vedetty läpi. Otti aikaa yllättävän paljon.

Kiitämme: Muutakin tekemistä kuin ammunta, hyviä pähkinöitä, erinomaisia kenttiä kuten Irak ja venäläinen vankila, kopteri/pommi/mortar kampanjassa käytettävissä.

Moitimme: Zombie, zombie, zombie, yliluonnolliset asiat x3, rahan keräämisen takia tarve nuohota paikat.

Moninpeliä olen pelannut tasolle 55. Kentät pieniä eli pelkkää adhd-refleksihommaa toistaiseksi. Silti ihanan addiktoivaa. Jos nyt toiveen saa esittää, niin isot kentät ja ground war kehiin kiitos!

Ylös Bottom