Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 6

On muutes pikkasen ärsyttävää, kun tietokoneella ei asetukset tallennu. Joka kerta, kun pelin käynnistän niin joutuu kaiken säätämään uudelleen.

Ensimmäinen kampanja-arvio pihalla. Kehuu sitä hyväksi ja paluuksi siihen mitä sen pitää olla. Itse en tiedä koska alan pelaa kampanjaa, liikaa saanut lukea juttuja että peli kaatuu ja pelaajat menettävät edistymisensä.

Ei itsellä oo ollut mitään ongelmia kampanjan kanssa, varmaan joku 3-4 tuntia pelasin sitä eilen. Hyvin toiimii PC:llä 4k/144fps.
Tää taitaa olla eka codi pitkään aikaan missä itsellä ei oo ollut mitään ongelmia vielä.

Aloitin viime yönä pelaamaan kampanjaa ja on maistunut todella paljon. Fiilis on kuin pelaisi hyvää toimintaelokuvaa. Nettipeliä pitää tänään kokeilla jossain kohtaa.

Sitä mä en tajua että miten codeissa ei enää nykyään liity pelaajia kesken pelin :( Monesti jo käynyt että södöstä lähtee 2-4 pelaajaa heti alussa, ja lisää ei kuulu koko pelin aikana. Sama oli myös MW3:ssa. Mystistä.

Sitä mä en tajua että miten codeissa ei enää nykyään liity pelaajia kesken pelin :( Monesti jo käynyt että södöstä lähtee 2-4 pelaajaa heti alussa, ja lisää ei kuulu koko pelin aikana. Sama oli myös MW3:ssa. Mystistä.

Riippuu pelimuodosta varmaan. Kyllä itse liittynyt useasti keskeneräiseen peliin.

Tänään tuli saavutettua lvl 45 ja ensimmäinen prestige alkaa näkymään jo, saa nähdä napsuuko jo huomenna. Alkanut oppimaan jo aika hyvin peliä ja kontrollitkin on saanut jo jotakuinkin haltuun niin alkaa pelaaminen olemaan aika liukasta välillä. Jos huomenna saa sen prestigen niin sunnuntaina voisi ottaa vähän taukoa onlinesta ja pelata kampanjaa, paljon sitä on kehuttu niin pelaajien kun arvostelijoiden osalta.

Riippuu pelimuodosta varmaan. Kyllä itse liittynyt useasti keskeneräiseen peliin.

Tänään tuli saavutettua lvl 45 ja ensimmäinen prestige alkaa näkymään jo, saa nähdä napsuuko jo huomenna. Alkanut oppimaan jo aika hyvin peliä ja kontrollitkin on saanut jo jotakuinkin haltuun niin alkaa pelaaminen olemaan aika liukasta välillä. Jos huomenna saa sen prestigen niin sunnuntaina voisi ottaa vähän taukoa onlinesta ja pelata kampanjaa, paljon sitä on kehuttu niin pelaajien kun arvostelijoiden osalta.
Mulla hävis tallennus kampanjasta, niin en tiedä uskallanko vielä suositella sen aloittamista ja ei montaa tehtävää olis enää ollu jäljellä. Toivottavasti korjaavat näitä ongelmia nopeasti.

Mulla hävis tallennus kampanjasta, niin en tiedä uskallanko vielä suositella sen aloittamista ja ei montaa tehtävää olis enää ollu jäljellä. Toivottavasti korjaavat näitä ongelmia nopeasti.

Ah okei se ongelma on sit aika laaja. Ehkä sitten otan päivän Zombeja ja katotaan kampanjaa sitten ensi viikonloppuna.

Yksinpeli kiinnostais ja toisaalta moninpelinkin mutta se weapon grind vaan uuvuttaa kun vaan miettii edellisiä pelejä.

"Tää ase on paras tällä hetkellä jos ihmettelet miks kuolet koko ajan"
"Ok, grindaan kaiken että saan tarvittavat osat auki"
"Joo, se just nerffattiin."

Viimeksi muokattu:
Hyvä striimi katsastaa pelin MP puolta. Optic race to prestige master, eli striimi pyörii kunnes kaikki 10 prestige tasoa on ansaittu.

Siis tässä alkaa kyllä huumorintaju loppua, kun valehtematta tyyliin puolet peleistä pelataan pahasti vajailla miehityksillä. Äskönkin S&D eka rundi, 4 omaa lähtee. Ei joinannut ketään loppupelin aikana, oli kivaa ottaa turpaan 2v6 peli o_O Kai noista pitäis alkaa itekkin sitten liivaamaan.

Pelissä on yksi hyvä ominaisuus josta pidän, nimittäin jos käytät samaa asetta kahdessa tai useammassa loadoutissa niin peli automaattisesti kopio kaikki kilkkeet, camot ja muut niihin kaikkiin eri loudoutteihin. Ongelma sen kanssa on tämä: Gunfighter wildcardia kun käyttää niin kaikkiin loudoutteihin missä on sama ase vaihtuu automaattisesti gunfighter wildcard kun siihen yhteen tulee yli 5 attachmenttia. Voinko mitenkään estää ettei se kopio sitä sitä asetta vaan ne attachemntit olisi erit eri loudoutissa missä on sama ase.

EDIT: EI MITÄÄN KEKSIN HETI. create new build.

Tämä kyllä täydellinen Gamepass peli. Pelaan tarinan parissa illassa ja rahoille on saatu vastinetta parin kuukauden edestä. Myynneissä tämä kyllä näkyy Xbox puolella, mutta ei haittaa. Pelaajia varmaa riittää, kun Gamepassissa on.
Komppaan kyllä. En itse ole CoD fani, mutta game passin tilaajana päätin kuitenkin kokeilla ilman suurempaa "kokeilematta paska" asennetta. Eka tunti meni äsken ihan mukavasti (PC:llä pelaten näppis+hiiri) ja illalla voisi jatkaa. Ainoa valituksen aihe tässä kohtaa, että yhdessä kentässä oli grafiikkabugia ja vesitekstuurit välkkyivät.

Viimeksi muokattu:
Komppaan kyllä. En itse ole CoD fani, mutta game passin tilaajana päätin kuitenkin kokeilla ilman suurempaa "kokeilematta paska" asennetta. Eka tunti meni äsken ihan mukavasti (PC:llä pelaten näppis+hiiri) ja illalla voisi jatkaa. Ainoa valituksen aihe tässä kohtaa, että yhdessä kentässä oli grafiikkabugia ja vesitekstuurit välkkyivät.
Reseterasta löytyi suositus tämmösille asetuksille. En ole itse vielä ehtinyt testaamaan auttaako tuohon välkkymiseen.

CHCeXzM.png

PS5 zombiet näyttää ja tuntuu aivan jäätävästi huonommalta kuin CW vastaavat. Vaikka eikö ole sama tekijä kuten tässäkin? Kuva on haalea ja kontrastit olemattomat. Aseiden käyttö ja äänet munattomia. Kuuluisaa traysinkiä saa hakemalla hakea autonkyljistä vaikka toinen mappi on ihan aurinkoinen kaupunkiympäristö.

Kampanjaa pelannut "et selviä" Veteranilla, kuin puistokävelyä helppo! No tarina sentään löytyy.

Joku vaan mättää tässä, tv:nä 85" Sony, kaverina julkkari PS5.

Ylös Bottom