Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei itsellä oo ollut mitään ongelmia kampanjan kanssa, varmaan joku 3-4 tuntia pelasin sitä eilen. Hyvin toiimii PC:llä 4k/144fps.Ensimmäinen kampanja-arvio pihalla. Kehuu sitä hyväksi ja paluuksi siihen mitä sen pitää olla. Itse en tiedä koska alan pelaa kampanjaa, liikaa saanut lukea juttuja että peli kaatuu ja pelaajat menettävät edistymisensä.
Sitä mä en tajua että miten codeissa ei enää nykyään liity pelaajia kesken pelin Monesti jo käynyt että södöstä lähtee 2-4 pelaajaa heti alussa, ja lisää ei kuulu koko pelin aikana. Sama oli myös MW3:ssa. Mystistä.
Mulla hävis tallennus kampanjasta, niin en tiedä uskallanko vielä suositella sen aloittamista ja ei montaa tehtävää olis enää ollu jäljellä. Toivottavasti korjaavat näitä ongelmia nopeasti.Riippuu pelimuodosta varmaan. Kyllä itse liittynyt useasti keskeneräiseen peliin.
Tänään tuli saavutettua lvl 45 ja ensimmäinen prestige alkaa näkymään jo, saa nähdä napsuuko jo huomenna. Alkanut oppimaan jo aika hyvin peliä ja kontrollitkin on saanut jo jotakuinkin haltuun niin alkaa pelaaminen olemaan aika liukasta välillä. Jos huomenna saa sen prestigen niin sunnuntaina voisi ottaa vähän taukoa onlinesta ja pelata kampanjaa, paljon sitä on kehuttu niin pelaajien kun arvostelijoiden osalta.
Mulla hävis tallennus kampanjasta, niin en tiedä uskallanko vielä suositella sen aloittamista ja ei montaa tehtävää olis enää ollu jäljellä. Toivottavasti korjaavat näitä ongelmia nopeasti.
Komppaan kyllä. En itse ole CoD fani, mutta game passin tilaajana päätin kuitenkin kokeilla ilman suurempaa "kokeilematta paska" asennetta. Eka tunti meni äsken ihan mukavasti (PC:llä pelaten näppis+hiiri) ja illalla voisi jatkaa. Ainoa valituksen aihe tässä kohtaa, että yhdessä kentässä oli grafiikkabugia ja vesitekstuurit välkkyivät.Tämä kyllä täydellinen Gamepass peli. Pelaan tarinan parissa illassa ja rahoille on saatu vastinetta parin kuukauden edestä. Myynneissä tämä kyllä näkyy Xbox puolella, mutta ei haittaa. Pelaajia varmaa riittää, kun Gamepassissa on.
Reseterasta löytyi suositus tämmösille asetuksille. En ole itse vielä ehtinyt testaamaan auttaako tuohon välkkymiseen.Komppaan kyllä. En itse ole CoD fani, mutta game passin tilaajana päätin kuitenkin kokeilla ilman suurempaa "kokeilematta paska" asennetta. Eka tunti meni äsken ihan mukavasti (PC:llä pelaten näppis+hiiri) ja illalla voisi jatkaa. Ainoa valituksen aihe tässä kohtaa, että yhdessä kentässä oli grafiikkabugia ja vesitekstuurit välkkyivät.