Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Hyvin on beta maistunut ja levelillä 40 olen tällä hetkellä.

Ens viikolla bileet jatkuu kun beta alkaa tuolla Onen puolella. :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Sen enempää puuttumatta mullakin näytti aluks 35h mut käynnistin pleikan uuelleen ja laitoin säästötilaan niin 2h ja oli ladannut...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Olen seurannut ja siksi tuo ihmettely väitteestäsi 37 tunnista. Jatkossa kerrot sitten ihan oikeat tuntilukemat, ettei tule väärinkäsityksiä.

Mitä sinä nyt selität? Se latausaika VOI VAIHDELLA pienempään ja suurempaan. Tämä ilmiö toistuu melko usein Playstationilla, ja johtuu melko varmasti vain servujen tukkoisuudesta (tai sonyn huonoista servuista?). Se että sinä ja ystäväsi latasitte betan mahdollisesti jo keskiviikkona (eli ennen suurinta ruuhkaa) ei tarkoita että muillakin pitäisi mennä vain pari tuntia sen lataamiseen. Piti nyt selittää tämä, ettei tule väärinkäsityksiä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Kannattaa kokeilla sen latauksen pausettamista ja jatkamista, välillä se latausaika putoaa aika paljon tuolla kikalla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Mitä sinä nyt selität? Se latausaika VOI VAIHDELLA pienempään ja suurempaan. Tämä ilmiö toistuu melko usein Playstationilla, ja johtuu melko varmasti vain servujen tukkoisuudesta (tai sonyn huonoista servuista?). Se että sinä ja ystäväsi latasitte betan mahdollisesti jo keskiviikkona (eli ennen suurinta ruuhkaa) ei tarkoita että muillakin pitäisi mennä vain pari tuntia sen lataamiseen. Piti nyt selittää tämä, ettei tule väärinkäsityksiä.

Vaihdella voi, mutta ei kuitenkaan esitetyssä mittakaavassa. Pariin tuntiin on kavereille beta tullut, jopa eilen pahimpaan eurooppalaiseen ruuhka-aikaan ja ilman kikkailuja.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Mulla näytti joskus latausajaks 75 tuntia, et aivan varmasti se voi vaihdella tolleen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Kaikki poppakonstit on kyllä kokeiltu :)

Mä en ota kantaa Ps/Xbox väittelyyn sanallakaan. Mullakin näytti 33 tuntia, sitten laitoin valmiustilaan pleikkarin niin tuli muutamassa tunnissa. Latasin keskiviikkona milloin juurikin oli suurimmat ruuhkat kun kaikki ennakkotilaajat ja heidän ystävänsä painoivat linjoille.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Toivottavasti nerfaavat reilusti tuota M8A7:aa julkaisuversioon. Kyseinen ase vie matseista innon jos joku sattuu sitä käyttää, liian ylivoimanen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Joka vuosi sama juttu, mutta ilmeisesti nyt tämä "tuo on OP, nerf nerf nerf" valitus alkaa jo pari kuukautta ennen julkaisua. Entä sitten jos tuo nerffataan? Sitten on taas se seuraava ase joka on liian tehokas. Kaikille vaan kukkapuskat käteen ja meleeksi halaus niin kaikki on tyytyväisiä.

Tuo sama valitus on nähty joka vuosi ja se kestää oikeastaan koko sen vuoden kunnes uusi cod tulee pihalle ja koskaan ei olla tyytyväisiä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Joka vuosi sama juttu, mutta yleensä siinä on kyllä joku pointti. WaWissa mp40 oli aivan ulkona balanssista, MW2ssa Ump45, ja tässä tuo burstipyssy on kyllä oikeasti aika överi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Tässähän on mahdollisuus bannata aseita/perkkejä ym. ennen peliä. Jos yhteisö pääsee yksimielisyyteen op-aseista, voidaan ongelma kiertää tällä tavoin ainakin eSports-tasolla?

 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Tässähän on mahdollisuus bannata aseita/perkkejä ym. ennen peliä. Jos yhteisö pääsee yksimielisyyteen op-aseista, voidaan ongelma kiertää tällä tavoin ainakin eSports-tasolla?
Selvennyksenä tämä koskee vain sita Arena-pelimuotoa (eSports säännöt, BO2:ssa League Play)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Noniin, tulihan se sieltä! :)

"For those that have been asking, we agree...let's keep the PS4 #BO3Beta rolling. We'll end it Monday at 10pm/PST. Let's go!!!" (@Treyarch)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Ihmettelen kyllä suuresti että niin moni oikeasti pitää tämän pelaamisesta. Kyllä sellaista munaravia ja täysin päätöntä touhua että itse ainakin oksensin henkisesti tälle alle tunnin testaamisen jälkeen ja lähti poistoon välittömästi.

Kaikkien pelimuotojen kesto on aivan naurettavan lyhyt. Kaikki juoksevat tai lentävät tappamaan itsensä ilman minkäänlaista itsesuojeluvaistoa. Pelattavuus on täysin epärealistista ja aivoja ei vissiin tarvitse käyttää ollenkaan. En ole aikaisempia CoD sarjoja juurikaan pelaillut niin en osaa verrata, mutta jos pitäisi joku arvosana tälle syöpäiselle pelille antaa niin korkeintaan 2/10.

Anteeksi avautumiseni, mutta en vain ymmärrä miten porukka pystyy pelaamaan tätä :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Ihmettelen kyllä suuresti että niin moni oikeasti pitää tämän pelaamisesta. Kyllä sellaista munaravia ja täysin päätöntä touhua että itse ainakin oksensin henkisesti tälle alle tunnin testaamisen jälkeen ja lähti poistoon välittömästi.

Kaikkien pelimuotojen kesto on aivan naurettavan lyhyt. Kaikki juoksevat tai lentävät tappamaan itsensä ilman minkäänlaista itsesuojeluvaistoa. Pelattavuus on täysin epärealistista ja aivoja ei vissiin tarvitse käyttää ollenkaan. En ole aikaisempia CoD sarjoja juurikaan pelaillut niin en osaa verrata, mutta jos pitäisi joku arvosana tälle syöpäiselle pelille antaa niin korkeintaan 2/10.

Anteeksi avautumiseni, mutta en vain ymmärrä miten porukka pystyy pelaamaan tätä :rolleyes:

Siis kaikki lähtee siitä että, sinä itse osaat pelata tätä peliä jotta tästä nauttii ja tottakai kun pelaa vaikka partylla niin pelimuotojen kestoa voi pidentää helposti jopa puolella normaalista ajasta.
Ei, tämä ei ole mitään aivotonta munaravia päädystä toiseen sillä tätä voi pelata myös taktisesti jos itse haluaa, siinä taas palataan tähän opettele ensin pelaamaan peliä. Aivoista en tiedä mutta, maalaisjärjellä pääsee pikälle, esim jos kuvittelet että, tunnin peli kokemuksen jälkeen tiedät pelistä kaiken niin voi moro!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Black Ops 2:n jälkeen ei ole tullut aktiivisesti codeja pelattua joten itselläkin meni se 3-4 tuntia ottaessa rajusti turpaan ja munaravia juostiin - niin lujaa kuin pääsi - kohti seuraavaa kuolemaa. Sitten alkoi tuntuma löytymään ja kartat tulemaan tutuksi ja oman partyn myötä taktisuus osaksi peliä. Sitä kautta sitten onnistumisiakin tuli.

Ostopäätös syntyi kyllä jo 15min pelaamisen jälkeen. AW :n menin sokkona aikoinaan ostamaan ja sitä olen pelannut vähemmän kuin tätä betaa. (Betaa tullut pelattua ehkä yht 6h)

Jos ei munaravista pidä niin kannattaa muuten pysyä erossa sitten deathmatcheistä.
 
Ylös Bottom