Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen seurannut ja siksi tuo ihmettely väitteestäsi 37 tunnista. Jatkossa kerrot sitten ihan oikeat tuntilukemat, ettei tule väärinkäsityksiä.
Sen enempää puuttumatta mullakin näytti aluks 35h mut käynnistin pleikan uuelleen ja laitoin säästötilaan niin 2h ja oli ladannut...
Kannattaa kokeilla sen latauksen pausettamista ja jatkamista, välillä se latausaika putoaa aika paljon tuolla kikalla.
Mitä sinä nyt selität? Se latausaika VOI VAIHDELLA pienempään ja suurempaan. Tämä ilmiö toistuu melko usein Playstationilla, ja johtuu melko varmasti vain servujen tukkoisuudesta (tai sonyn huonoista servuista?). Se että sinä ja ystäväsi latasitte betan mahdollisesti jo keskiviikkona (eli ennen suurinta ruuhkaa) ei tarkoita että muillakin pitäisi mennä vain pari tuntia sen lataamiseen. Piti nyt selittää tämä, ettei tule väärinkäsityksiä.
Mulla näytti joskus latausajaks 75 tuntia, et aivan varmasti se voi vaihdella tolleen.
Ei ollut tämän betan kanssa tuo latausaika.Kauanko kesti oikeasti betan imurointi?
Kaikki poppakonstit on kyllä kokeiltu
Selvennyksenä tämä koskee vain sita Arena-pelimuotoa (eSports säännöt, BO2:ssa League Play)Tässähän on mahdollisuus bannata aseita/perkkejä ym. ennen peliä. Jos yhteisö pääsee yksimielisyyteen op-aseista, voidaan ongelma kiertää tällä tavoin ainakin eSports-tasolla?
Noniin, tulihan se sieltä!
"For those that have been asking, we agree...let's keep the PS4 #BO3Beta rolling. We'll end it Monday at 10pm/PST. Let's go!!!" (@Treyarch)
Ihmettelen kyllä suuresti että niin moni oikeasti pitää tämän pelaamisesta. Kyllä sellaista munaravia ja täysin päätöntä touhua että itse ainakin oksensin henkisesti tälle alle tunnin testaamisen jälkeen ja lähti poistoon välittömästi.
Kaikkien pelimuotojen kesto on aivan naurettavan lyhyt. Kaikki juoksevat tai lentävät tappamaan itsensä ilman minkäänlaista itsesuojeluvaistoa. Pelattavuus on täysin epärealistista ja aivoja ei vissiin tarvitse käyttää ollenkaan. En ole aikaisempia CoD sarjoja juurikaan pelaillut niin en osaa verrata, mutta jos pitäisi joku arvosana tälle syöpäiselle pelille antaa niin korkeintaan 2/10.
Anteeksi avautumiseni, mutta en vain ymmärrä miten porukka pystyy pelaamaan tätä