Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Onkos tähän tulossa ollenkaan free for all pelimuotoo? Pakko se on tällekin antaa mahdollisuus vaikka aw:sta sain traumat... Keskiviikkona pääsee vasta kokeileen.. Jääkös tossa noi levelit mitä betassa pelaa varsinaiseen peliin kun tulee?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Jälleen kerran psn kovassa vireessä ja betan latausaika 100/10 netillä n. 40 tuntia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Jääkös tossa noi levelit mitä betassa pelaa varsinaiseen peliin kun tulee?

Ei jää, vaan varsinaiseen peliin kaikki lähtevät tyhjältä pöydältä.

Ihmettelen kyllä suuresti että niin moni oikeasti pitää tämän pelaamisesta. Kyllä sellaista munaravia ja täysin päätöntä touhua että itse ainakin oksensin henkisesti tälle alle tunnin testaamisen jälkeen ja lähti poistoon välittömästi.

Sä olet jättänyt sisäänajon tekemättä. Enemmän tunteja alle ja alkaa kyllä avautumaan lajin hienoudet. Siihen kuuluu pelimuodon mukainen pelaaminen, vankka kenttätuntemus ja hahmon kyvyt jotka on viritelty omaan pelityyliin sopivaksi. Kun vielä kaverilistalta löytyy pelaajia, pääsee yhdessä tekemään tätä ja pelikokemus on antoisa.

Jälleen kerran psn kovassa vireessä ja betan latausaika 100/10 netillä n. 40 tuntia.

Kerro mikä oli lopullinen imurointiaika?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Kerro mikä oli lopullinen imurointiaika?

No nyt jotain 4 tuntia ladannut ja edelleen päälle 30 tuntia jäljellä. Eikä ole ensimmäinen kerta kun kestää pelin latauksessa kymmeniä tunteja. Tosin välillä tulee ihan täyttä vauhtia mutta täysin arpapeliä tuntuu nopeudet olevan. Monella kaverillakin samat kokemukset.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Seinällä juoksua: http://www.gfycat.com/BackHeartyGerbil

Tästä oli jo ketjussa aikaisemmin juttua, mutta täydennetään. Eli betatestaus saanut jatkoaikaa tuonne tiistain puolelle. Samalla nostettu tasokattoa 49 (valmiissa pelissä 55, prestige 10x). Testaamaan pääsee jokainen.

Level 41: Combat Axe – Lethal Equipment
Level 42: Lightning Strike – Scorestreak
Level 43: Trophy System – Scorestreak
Level 44: Scavenger – Perk 2
Level 45: Mothership – Scorestreak
Level 46: C4 – Lethal Equipment
Level 47: Shock Charge – Tactical Equipment
Level 48: Dead Silence – Perk 3
Level 49: Cerberus – Scorestreak

Lähde: http://codnextgen.com/beta-level-cap-increased-to-49-last-day/
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Meikän suurin ongelma on tässä pelissä sama mikä oli bo2ssessa. Luotien määrä mitä tarvitsee että toinen kuolee. Näitä hemuleita pitää ampua aivan törkeesti ennen kun mittään tapahtuu..

Muutenkin en ole mitään WOW efektiä saanut kun olen palaillu levulle 5. Hemmetin vaikeetahan tää on ku pääs alottaa myöhempään kuin muut niin jengillä on vaikka mitä vehkeitä ja aseita millä aina mut raikskataan.

nää muutamat mapit on kyl ihan hyviä. Itselläni jäi AW ostamatta kun se oli hetkistä hyppelyä niin oli sinäänsä mukava nähdä ettei tämä ihan pelkästään sitä ollu vaikka joskus tuli niitä hyppiöitä vastaan ja vanhan sedän senssit ja osuma tarkkuus ei riittänyt :D

Yksi asia mikä kyllä oli kakkaa on tämä aim assist. Itse otin heti kyseisen ominaisuuden pois huomatakseni että ei oo mitään mahdollisuutta osua ja voittaa mitään tilannetta ilman joten jouduin laittamaan sen päälle.

Overall en nyt tuomitse peliä mitenkään mutta en ole mitenkään hype fiiliksissä. Enemmän toivon että zombit ovat herkkua ja että kampanja olisi mukava.

Nemesis thegod.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Meikän suurin ongelma on tässä pelissä sama mikä oli bo2ssessa. Luotien määrä mitä tarvitsee että toinen kuolee. Näitä hemuleita pitää ampua aivan törkeesti ennen kun mittään tapahtuu..

Muutenkin en ole mitään WOW efektiä saanut kun olen palaillu levulle 5. Hemmetin vaikeetahan tää on ku pääs alottaa myöhempään kuin muut niin jengillä on vaikka mitä vehkeitä ja aseita millä aina mut raikskataan.

nää muutamat mapit on kyl ihan hyviä. Itselläni jäi AW ostamatta kun se oli hetkistä hyppelyä niin oli sinäänsä mukava nähdä ettei tämä ihan pelkästään sitä ollu vaikka joskus tuli niitä hyppiöitä vastaan ja vanhan sedän senssit ja osuma tarkkuus ei riittänyt :D

Yksi asia mikä kyllä oli kakkaa on tämä aim assist. Itse otin heti kyseisen ominaisuuden pois huomatakseni että ei oo mitään mahdollisuutta osua ja voittaa mitään tilannetta ilman joten jouduin laittamaan sen päälle.

Overall en nyt tuomitse peliä mitenkään mutta en ole mitenkään hype fiiliksissä. Enemmän toivon että zombit ovat herkkua ja että kampanja olisi mukava.

Nemesis thegod.


Itse pidän taas pelaajia aivan pahvina, muutaman panoksen bursti konepistoolilla tappaa, enkä hirveätsi pidä siitä. Aim assistista olen samaa mieltä, en tiedä miksi se pitää joka peliin tunkea, ja varsinkin näin rajuna mitä se esim tässä pelissä on. Killzonekin toimi vallan mainiosti ilman mitää assisteja. PvE/tarinapuolella se vielä menee, mutta PvPssä en sitä niin hohdokkaana näe. Ja miksi sen selostajan pitää jauhaa aivan tauotta, ei saa hiljennettyäkään valikosta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Suureksi yllätykseksi ajoittain jopa nautin tästä pelistä, porukalla pelatessa hauskuus saa lisää kerrointa. Betan myötä ostopäätös vahvistui ja Blopsi lähtee ehdottomasti ennakkotilaukseen. Kiireellisenä perheenisänä nopeat 5-10min erät sopivat paremmin kuin hyvin täyttämään hetkellisen vapaa-ajan, verraten Battlefieldin pitkiin maraton matseihin. Tässä vielä eiliseltä perus tappoja ja UAV:n pudotusta.

 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Betaa on pelattu täälläkin ja tein päätöksen etten osta peliä. Vähän liikaa vauhtia näin hitaalle, pitää etsiä kiksit muista peleistä.
Ps. Fallouttia odotellessa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Tuosta Talonin äänestä tulee mieleen joku Prodigyn biisin sample :D

Vielä täytyy avautua tuosta M8A7:sta, aika överisti sillä pystyy vetää ku statsit melkein joka kerta tyyliin 100/10 joten oiskohan tuota edes yhtään tehoton ase ;D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

En oo koskaan aikaisemmin pelannut codia, joten olihan se pakko alkaa testaa. Mähän oon todella surkea ja meno on aika päätöntä ja nopeata. Nyt kuitenkin, joku 8 h takana ja onhan tää kivaa! Pitää vakavasti harkita, josko ostaisi tämän sitten ku ilmestyy. Sitä en tiedä pääsenkö koskaan kenenkään tiimiin :D Täytyy vaan harjotella!

Nyt auki olevat kentät on tosi mukavia ja oma suosikkikin on jo löytynyt. Aika helposti vaan jengi on ylivoimasta, kun samaan matsiin joutuu korkeampi lvl ja matalampi lvl. Siinä vaiheessa homma menee aika teurastukseksi. Erän pituudet on kivoja, voi ottaa vaik yhden matsin ja jatkaa muita juttuja.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Tulipahan ladattua kokeilumielessä tämä nyt kun se on kaikille avoin tuo beta. Latausajoista ensin, itsellä on 10 megaa download speed ja kyllä tuo mun mielestä alle kolmessa tunnissa latautu. Itse peliin sitten pidin jopa tästä, mutta niin pidin myös Black Ops kakkosestakin. Tätä oli mukava pelata kun ei tullut sitä QS roskaa koko ajan, mutta kyllä mä varmaan koko version silti passaan niin kuin Adwanced Warfarenkin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Aah, aika täydellinen lopetus lähes viikon testijaksolle. Matsin MVP ja ihan uskomattomalla (tuuri) putkella, joka tuotti lentovempaimia ilmaan ainakin kolmea eri sorttia. Ehkä tästä saa vielä koostettua toisen videon tuubiin talteen.

Testiviikko oli ongelmaton. Valmista tuntuu olevan nettikoodia myöten. Lagia tuli joskus vastaan, mutta ei häiritsevän usein. Kentät heti mielenkiintoisempia tämän seinäjuoksun kautta. Tänään löysin vielä uusia reittejä sattumalta, jo melkein tutuiksi käyneistä kentistä. Nopeasti löytyi oma ase sieltä konepistoolien puolelta. Ei ole tarvetta vaihtaa kun kerran toimii. Suomalaiset pelikaverit tavoittaa nopeasti pelin sisältä käsin ja yhteispelaaminen kävi luontevasti. Saatiin oma puolisko siniristilipuista jo koottua.

Lopussa saavutettiin vielä taso 25. Kepeät muistot sille ja nollasta lähdetään sitten 6.11. Mukana!

 
Ylös Bottom