Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

jos tehot riittää niin PC:llä voi kenttätuntemusta parantaa.

Jep, kävin vielä Japanin markkinapaikalla käynnistämässä betan imuroinnin. Sieltä saa ilman koodeja. Jännitys tiivistyy mitä sieltä on tullut, jahka kotia tästä kerkiää.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Jep, kävin vielä Japanin markkinapaikalla käynnistämässä betan imuroinnin. Sieltä saa ilman koodeja. Jännitys tiivistyy mitä sieltä on tullut, jahka kotia tästä kerkiää.
Vois käydä itekki kokeilemassa tota.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Ei tarvinnu ees kusettaa kun ihan normi dashboardilta sain laitettuu lataukseen ilman mitään kikkoja. :)

Parin tunnin päästä pääsee taas pelailee.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Pitääkö beta koodi lunastaa sen maan lokaatiolla mistä sen koodin sai? Kun sain briteistä koodin muttei toimi jenkkilokaatiossa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Nimenomaan, miten tämän saa toimimaan. Sain VPD:ltä ennakkotilattuani koodin, jossa se käskettiin syöttää COD BO3 sivuille, laitoin sen sinne ja täytin tietoni. Mitä nyt pitää tehdä, että pääsen pelaamaan?:confused: Tutkin kaikki steamit ja muut, mutta mistä tätä voi nyt pelata?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

No nyt alkoi lataamaan kun kävin Japanin kauppapaikalta hakemassa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Puolitoistatuntia se imuroi betaa ja tuloksena japaninkielinen. Poistin oitis.

  1. Laitoin tulemaan Japanin markkinapaikalta uudestaan (ei tarvita koodia laisinkaan)
  2. Vaihdoin kielen takaisin suomeksi
  3. Menin jonossa tämän japskiversion päälle, pyysin näyttämään jo muutaman prosentin imuroitua betaa kauppapaikalla, jolloin se yhdisti suomenkieliselle Black Ops 3 beta-imurointisivulle.
  4. Laitoin nyt tämän euroversion jonoon.
  5. Poistin ykkösenä olleen japskiversion latauksen ja nyt imuroidaan viimein tätä meille tarkoitettua.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Joo lataa jenkkilokaatiolla. Mutta jos tulee japaninkielinen, sen voi poistaa ja lataa uudestaan toisen maan lokaatiosta, ilmeisesti siis.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Pari tuntia tuli pelattua betaa ensin Xbox Onella ja sitten PC:llä.

Kokonaisuudessaan viihdyttävä peli, tosin Xboxilla peli-intoa söi se että en pärjännyt juuri ollenkaan. Sen jälkeen siirryin PC:lle gamepadin kanssa ja olin jatkuvasti MVP. Kun kyselin ohjaintuesta BO3:n suhteen PC:llä niin varoiteltiin että tulee turpaan jos ohjaimella pelailee. Ainakin tähän mennessä vastus on ollut reilusti helpompaa PC:llä kuin Xbox Onella.

Siitä uudelleensyntymiskyvystä olin aluksi huolissani, mutta ei sillä edes käsittääkseni voi syntyä uudelleen kuoleman jälkeen. Aika harvoin ehtii ennen kuolemista tiukassa tilanteessa teleporttaamaan taaksepäin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Pari tuntia tuli pelattua betaa ensin Xbox Onella ja sitten PC:llä.

Kokonaisuudessaan viihdyttävä peli, tosin Xboxilla peli-intoa söi se että en pärjännyt juuri ollenkaan. Sen jälkeen siirryin PC:lle gamepadin kanssa ja olin jatkuvasti MVP. Kun kyselin ohjaintuesta BO3:n suhteen PC:llä niin varoiteltiin että tulee turpaan jos ohjaimella pelailee. Ainakin tähän mennessä vastus on ollut reilusti helpompaa PC:llä kuin Xbox Onella.

Siitä uudelleensyntymiskyvystä olin aluksi huolissani, mutta ei sillä edes käsittääkseni voi syntyä uudelleen kuoleman jälkeen. Aika harvoin ehtii ennen kuolemista tiukassa tilanteessa teleporttaamaan taaksepäin.
Onko boxilla tai pc:llä se Safeguard pelimuoto jo auki? Sitä kyllä suosittelen kokeilemaan, vähän vaihtelua perusmuotohoin :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Nimenomaan, miten tämän saa toimimaan. Sain VPD:ltä ennakkotilattuani koodin, jossa se käskettiin syöttää COD BO3 sivuille, laitoin sen sinne ja täytin tietoni. Mitä nyt pitää tehdä, että pääsen pelaamaan?:confused: Tutkin kaikki steamit ja muut, mutta mistä tätä voi nyt pelata?

Pitäisi kai tulla sähköpostiin koodi ja 2 ekstrakoodia kavereille.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Pitäisi kai tulla sähköpostiin koodi ja 2 ekstrakoodia kavereille.

Kyllä minulle tuli ja syötin sen Call Of Dutyn sivuille. Mitä nyt pitää tehdä jäi aivan auki koko homma. Minne tämä nyt asennetaan tai mistä tämän pelin pitäisi löytyä?

Kyllä minulla on tuossa kaksi vapaata koodia antaa kun joku neuvoo ensin miten saan itse toimimaan tämän.

E:Aika jännä, nyt hyväksyi vasta Steamiin tuon koodin, ekan kerran kokeilin tänään n. klo. 17.00 ja pari kertaa tässä illan aikana. Ei "löytänyt" koodia. Vaikka leikkaa-liitä toiminnolla laitoin eli koodi oli syötetty oikein. Nyt lataa ja kohta pääsee kokeilemaan:)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Siitä uudelleensyntymiskyvystä olin aluksi huolissani, mutta ei sillä edes käsittääkseni voi syntyä uudelleen kuoleman jälkeen. Aika harvoin ehtii ennen kuolemista tiukassa tilanteessa teleporttaamaan taaksepäin.

Ei, special josta nyt puhut on Glitch, eli heittää vähän taaksepäin sinut. Special joka synnyttää kuolleista aukeaa muistaakseni levelillä 28. Specialin nimi on Rejack.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Hyvää meininkiä kun viimein pääsi eurooppalaisella betalla pelaamaan. Oli mukava palata tutuille kentille takaisin, ohjain oli vain välissä vaihtunut dualshockista gamepadiin. Eiköhän pistä täälläkin jakoon ilman koodeja kunhan viikonlopun puolelle päästään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Onko beta käynnissä xbox360 nyt?

Ei. Betaa ei ole vanhemmille konsoleille. Jos vaan löytyy PC joka peliä pyörittää tai next-gen konsoli niin kannattaa harkita ostamista sille.

Tämän päivän betatuntumia: Tajusin ettei paint shoppia ole ollenkaan PC:lle, miksi ihmeessä? Tai siis onhan tuo näkyvillä, mutta lukittuna. Tänään lagasi enemmän kuin eilen, ei kuitenkaan joka matsissa. Viihdyttävä peli varsinkin kaveriporukalla, enemmän mappeja ja muuta kivaa niin tästä syntyy vielä pitkään kestävä viihdyke.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Sen mitä tässä toista päivää betaa pelanneena osaan sanoa niin tässä ei tarvitse ainakaan osata tähdätä yhtään.. Riittää kun ampumisnappi pohjassa niin saa helposti hengiltä.

Ja koska killtime on niin pirun lyhyt niin tactical kranaateista ei ole mitään hyötyä kun riittää, että vedät vaan napin pohjaa ja 2-3 luotia osuu niin henki pois.

Ei varmaa ole ihan turhaan edelleen bo2:ssa 70.000pelaajaa onlinessa päivittäin.. Siinä vaan kaikki toimi hyvin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Mulla on menny niin ettei tahdo osua ollenkaan jos lonkalta ampuu vaikka kuinka olis tyyppi edessä, mut heti ku tähtää nii rupee ropiseen.. Itelle ei oo ongelma, että lähtee henki muutamasta osumasta, ei sitä normaalistikkaan tartte lippaallista tyyppiin vetää ennenku lähtee nirri.. Kyllä tää alkaa pikku hiljaa maistuun paremmalle mitä paremmin pärjää tietty.. :D Odotan kumminkin vielä sitä päivää kun codikin palaa sinne normi sota meininkiin ja loppuu tää futurepaska..
 
Ylös Bottom