Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Yhtä asiaa en muuten ole vieläkään tajunnut. Osa tyypeistä sanoo että BO3 olisi oikean Next Gen pelin näköinen eli huippu grafiikka, mutta sitten suuri osa sanoo että CoD-sarja tippunut kehityksestä aikoja sitten ja esim. Battlefront aivan valovuosia edellä grafiikassa ja että CoD BO 3 jopa ruma peli.

...

Hei,

Älkää missään nimessä hankkiko tätä peliä Old Gen -konsoleille. Kampanja puuttuu + Season-Pass ei voi ostaa myöskään. Kausikortin mukana tulee mm. lisäkarttoja ja Zombeihin lisäsisältöä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Osaako joku viisas ihminen kertoo, että toimiiko toi NZ storesta ostaminen, et pääsis pelaa aikasemmi?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

YouTubeen on muuten vuotanut gameplaytä zombeista ja ihan hyvältä näytti!

Zombit ainoa syy mulle ostaa BO3. Kaikki muu on ekstraa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Kyseinen video oltiin poistettu, mutta luulen että noita videoita on vieläkin YouTubessa. Itse hain hakusanalla "black ops 3 zombies" ja sit YouTuben haku asetuksista tämän päivän videot.

Ja oli ihan kunnon gameplaytä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Kyseinen video oltiin poistettu, mutta luulen että noita videoita on vieläkin YouTubessa. Itse hain hakusanalla "black ops 3 zombies" ja sit YouTuben haku asetuksista tämän päivän videot.

Ja oli ihan kunnon gameplaytä.

Juu... ite en uskalla kattoo koska haluan mahdollisimman paljon yllätyksiä sitten 6.11.2015.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Njoo, COD:in tarinahan on aina ihan Hollywood-leffan luokkaa, myös kestoltaan

Zombi-moodi ja sen yllätykset!!! Minulle 6.11.2015 on suuri ihana hetki. Odotan iltaa todella paljon ja aion valmistautua siihen:

- juomat
- kanasalaatti
- suolainen
- rentoutuminen ennen iltaa
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Varokaa videota!

Watch live as North American and European All-Star pro players showcase new maps in Call of Duty: Black Ops III.

[video=youtube;Lu6F1IK4its]https://www.youtube.com/watch?v=Lu6F1IK4its[/video]


...

Hei, täälläkin kuultiin varmaan messutarjouksista. PS4-konsoli 289,00 €. Digi-Expo / Pasila.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Tuleekos tämä peli ladattavaksi klo 12 yöllä suomen aikaa kun päivä vaihtuu, vai mitenkäs on asian laita?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Tuleekos tämä peli ladattavaksi klo 12 yöllä suomen aikaa kun päivä vaihtuu, vai mitenkäs on asian laita?

Kello 12 on keskipäivä. Ei tule. Se tulee ladattavaksi pari-kolme päivää aikaisemmin. Pelaamaan näitä on päässyt heti vuorokauden vaihtuessa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Tai sitten tekee kuten mä ja hakee pelin yömyynnistä. Vai olenko ainoa joka enää haluaa ihan fyysisen tavaran ostaessa?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Tai sitten tekee kuten mä ja hakee pelin yömyynnistä. Vai olenko ainoa joka enää haluaa ihan fyysisen tavaran ostaessa?

Tulee varmaan itsekkin haettua yömyynnistä. Käytännössä ostan digitaalista ainoastaan silloin jos en saa muun maan kauppapaikalta muutamia päiviä ennen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Löytyyköhän muuten julkaisupäivänä marketeista tuota 99€ versiota fyysisenä?
 
Ylös Bottom