Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Löytyyköhän muuten julkaisupäivänä marketeista tuota 99€ versiota fyysisenä?
Meinaat Digital Deluxea? Juu ei löydy, fyysisenä löytyy normi, Hardened ja Juggernog, joista viimeisin on aikalailla myyty loppuun
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Kaveri tossa väittelee kovasti, että VPDllä olis lupa julkasta jo 3. päivä. Tilatkaa sieltä...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Meinaat Digital Deluxea? Juu ei löydy, fyysisenä löytyy normi, Hardened ja Juggernog, joista viimeisin on aikalailla myyty loppuun

Mut eiks toi Hardened edition oo melkeen sama asia..? Vai?
Tuleeks Hardenedin mukana season pass?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

No mut tuleehan sen mukana sentään "The Giant" zombit.
Totta, mutta kun season pass on kyseisessä pelissä lähes pakko ostos. Niin ennemmin ostaisin halvemman peruspelin ja season pass;in. Jolloin tuon saman kartan saa myös, sekä kaiken muun tulevan sisällön.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Totta, mutta kun season pass on kyseisessä pelissä lähes pakko ostos. Niin ennemmin ostaisin halvemman peruspelin ja season pass;in. Jolloin tuon saman kartan saa myös, sekä kaiken muun tulevan sisällön.

Ai season passilla saa ton Giant kartan julkaisussa..? Luulin et season passilla saa pelkästään tulevat DLC -kartat.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Okei, kiitos! :) Kyl se täytyy sit varmaan season pass ja stardardi versio ostaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Okei, kiitos! :) Kyl se täytyy sit varmaan season pass ja stardardi versio ostaa.
Sen vielä sanon että kyseisen sivun todenmukaisuudesta ei itselläni ole tietoa. Ja omakin tieto on enemmän mutua, kun faktaa. Itse meinaan juuri tehdä noin. Tuli sitten tuota mappia mukaan tai ei
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Tai sitten tekee kuten mä ja hakee pelin yömyynnistä. Vai olenko ainoa joka enää haluaa ihan fyysisen tavaran ostaessa?

Tulee varmaan itsekkin haettua yömyynnistä. Käytännössä ostan digitaalista ainoastaan silloin jos en saa muun maan kauppapaikalta muutamia päiviä ennen.

Löytyyköhän muuten julkaisupäivänä marketeista tuota 99€ versiota fyysisenä?

Vai että ihan fyysisenä joudutte pimeässä möyrimään kylmässä. Minä suosin aina ennen kaikkea ympäristöä ja helpoutta -> tietysti DIGI-versiona.

Okei, kiitos! :) Kyl se täytyy sit varmaan season pass ja stardardi versio ostaa.

Hetkinen, hetkinen ... standardi 60 € + season pass 50 € = 110 €, Digital Deluxe Version 100 € (sisältää ties mitä ja tulee edullisemmaksi).



...

Niin ja kiusaajille sen verran että, kiitos Gigantti ja PS4 mattamusta, CUH-1216A, 289,00 €.

...

[video=youtube;JICPFjqKWAI]https://www.youtube.com/watch?v=JICPFjqKWAI[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Itse suosin fyysistä, koska jos poistan sovelluksen ja haluan joskus ladata sen uudestaan, niin levyn kanssa onnistuu yleensä paljon nopeammin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Itse suosin fyysistä, koska jos poistan sovelluksen ja haluan joskus ladata sen uudestaan, niin levyn kanssa onnistuu yleensä paljon nopeammin.

No hoh hoijaa, minulla ihan uusi PS4 joka toinen PS4-konsolini. Project CARS, 8 gigaa, lataa 4 megaa sekuntissa hain pelin 30 minuutissa. Ja bäng nyt valmis. Eli testaan tuota PS4 konsolin ääntä. DIGI on ainoa oikea tapa pelata 2015-

...

jaa... koko peli 23.250 Gigatavua, joten koko peliä ei vielä pääse pelaamaan. Kohta tilaus Verkkokauppa.com ja 100,00 € PS-store rahaa, ja PS Plus jäsenyys, lisäohjain ja ohjainten laturi. Sitten tilaan BO3 Digital Deluxe Editionin ennakkoon!!!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Minulle oli tullut sähköpostiin viestiä, että ennakkotilaus on peruuntunut. Kun käynnistin pleikkarin, oli PSN:ltä tullut kuitenkin ilmoitus konsoliin, että saatat saada s-postia ennakkotilauksen peruuntumisesta, mutta jätä ko. s-posti huomioimatta, sillä ennakkotilaus on tallessa ja voimassa.

Onneksi en ehtinyt tehdä tilausta uusiksi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Minulle oli tullut sähköpostiin viestiä, että ennakkotilaus on peruuntunut. Kun käynnistin pleikkarin, oli PSN:ltä tullut kuitenkin ilmoitus konsoliin, että saatat saada s-postia ennakkotilauksen peruuntumisesta, mutta jätä ko. s-posti huomioimatta, sillä ennakkotilaus on tallessa ja voimassa.

Onneksi en ehtinyt tehdä tilausta uusiksi.

Onkos kellään nyt tietoa kun tilasin uusiks, että onko nyt kaks kertaa toi tulossa?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Onkos kellään nyt tietoa kun tilasin uusiks, että onko nyt kaks kertaa toi tulossa?
Kaiken järjen mukaan ei, mutta jos s-posti peruuntuneesta ennakkotilauksesta on tullut ja siitä veloitetaan niin on aika vahvat todisteet sille että saat rahat takaisin... mutta Sony tuntien mikä tahansa on mahdollista.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Olen hieman yllättynyt siitä että niin harva odottaa tätä peliä Konsolifin-foorumilla. Maailmalla pelaajat ovat aivan täpinöissä eivätkä millään malttaisi odottaa. No minä hankin nyt sitten messuilta PS4-konsolin tämän pelin vuoksi. Seuraavaksi postista on tulossa DIGI-rahaa 100,00 € ja PS Plus jäsenyys 12 kk. Varmaan ensi viikon keskiviikkona pääsen tilaamaan Digital Deluxe Editionin PS Storesta.

Eikö kukaan tosiaan odota tätä peliä? Kaikkien aikojen paras CoD!?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Eikö kukaan tosiaan odota tätä peliä? Kaikkien aikojen paras CoD!?

Ei tässä samanlaista hypeä ole kuin aikaisemmissa. Ja omasta mielestäni ei tule olemaan lähelläkään kaikkien aikojen paras codi. Viimeksi oon tainnut hypettää kunnolla BO2:sta. Sen jälkeen on ollut codeissa aikamoinen alamäki. Betan perusteella tämä on ihan hyvä, mutta ei paras.

EDIT

Olen siis kyllä ennakkovarannut tämän, mutta sekin on lähinnä Vaimon & Pojan takia, jotka rakastavat Zombi moodia :) Ajattelin jos veisi vaimon ensimmäistä kertaa yömyyntiin :) Saa hänkin kokea sen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Ei tässä samanlaista hypeä ole kuin aikaisemmissa. Ja omasta mielestäni ei tule olemaan lähelläkään kaikkien aikojen paras codi. Viimeksi oon tainnut hypettää kunnolla BO2:sta. Sen jälkeen on ollut codeissa aikamoinen alamäki. Betan perusteella tämä on ihan hyvä, mutta ei paras.

Minusta CoD AW ollut tähän saakka hienoin CoD-peli. CoD WaW siinä oli hetkensä. Kyllä tämä BO3 siinä mielessä on varmasti paras itselleni. Monet pettyneet koska Sci-Fi sotaa?
 
Ylös Bottom