Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Tota.. Ku käynnistät pelin. Älä heti spämmää x:ää.. Ooota et sieltä oikeesta yläreunasta muuttuu se numero 33000:sta johkin muuhun. Mulla 33.4.12.1:een. Sit painat x:ää. Ni pitäs toimii. Minulla ainakin.

Niinhän sen pitäisi, vaan ei toimi.

Hieman turhauttavaa ku perjantaista asti ootellu.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Kaikki muu pelaa loistavasti paitsi itellä ei suostu liittymään kenenkääb partyyn. Toimi torstaina ja perjantaina muuta ei ennee
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Täällä kans toi A.B.C... errori riivaa.
Oon yrittänyt kaiken mahdollisen, mitä moni muukin täällä on kertonut.
- Modeemi käynnistetty uudelleen
- Pleikkari käynnistetty uudelleen
- Poistin tallennuksen ja asensin pelin uudelleen
- On odotettu alkuruudussa päivityksen vaihtumista

Onko kukaan onnistunut vielä selvittämään tätä?
Mulla tärppäs hetken yhdistämällä Pleikkari Elisan netin sijaan puhelimen Hot Spottiin.
Tosin todella nykien, eikä se voi olla pysyvä ratkaisu.

Tuleekohan tähän joku pelastava päivitys huomenna, vai miten tässä pitäisi edetä?

Auttakaa toverit.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Sillon tällön se iskee ton, sitkeesti vaan yrittää uudelleen lobbysta alhaalta "play online" kohdasta niin ennenpitkää aina lähtenyt käyntiin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Minulla on 100% toimiva ratkaisu!

-Call Of Duty julkaistiin perjantaina, eli noin 2 päivää sitten.
-Miljoonat pelaajat ryntää kiimaisina linjoille.
-Servut tukossa.
-Tyypit ihmettelee et miksei pääse onlineen.
-Tekijät yllättyneitä TAAS että peli möi tsiljoonia päivässä.

-Ratkaisu!
-Pelatkaa yksinpeliä
-Modeemien ym härpäkkeiden, pelin poistamiset, pleikkarin käynnistämiset, telkkarin sammuttamiset, mikroaaltouunin peseminen ei auta. Se on vain pelkkää sattumaa.
-Pelatkaa yksinpeliä.
-Odottakaa
-Call Of Duty peleissä aina ongelmia julkasussa, joka yllättää tekijät ja pelaajat joka ikinen vuosi! Jotkut pääse, naapurin mummo pelaa miksen minä? Nämä ovat näitä mysteerejä.
-Pelatkaa yksinpeliä.
-Odottakaa
-Voitte vetää piuhoja irti modeemista ja sammuttaa pleikkareita, poistaa pelin ja asentaa sitä uusiks ja pitää X nappia pohjassa 12 sekunttia jos se helpottaa oloa.
-Odottakaa.
-Pelatkaa yksinpeliä.
-Viikon päästä kun ruuhka laantuu, parit pätsit julkastu--> Online toimii:eek:

Problem solved!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Yksi 8 minuutin video ELPRESADORilta riitti, tämä peli on niin nähty! :D Rahat säästyi, kun jätti ostamatta! :D

[video=youtube;8-F34yK64JE]https://www.youtube.com/watch?v=8-F34yK64JE[/video]
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Täällä kans toi A.B.C... errori riivaa.
Oon yrittänyt kaiken mahdollisen, mitä moni muukin täällä on kertonut.
- Modeemi käynnistetty uudelleen
- Pleikkari käynnistetty uudelleen
- Poistin tallennuksen ja asensin pelin uudelleen
- On odotettu alkuruudussa päivityksen vaihtumista

Onko kukaan onnistunut vielä selvittämään tätä?
Mulla tärppäs hetken yhdistämällä Pleikkari Elisan netin sijaan puhelimen Hot Spottiin.
Tosin todella nykien, eikä se voi olla pysyvä ratkaisu.

Tuleekohan tähän joku pelastava päivitys huomenna, vai miten tässä pitäisi edetä?

Auttakaa toverit.
Sama homma.. Onhan tää aika hermoja raastavaa, varsinkinku peli tilattu ennakkoon ja iso hype päällä.. Lisätään vielä että tosiaan kaikkien muiden pelien nettiominaisuudet toimii
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Onko ongelmaisilla kaikilla NAT 3?

NAT2 on meikälläkin.

Kokeilin sitte tuolla kännykän netillä jakaa yhteyden nii johan pääs pelaamaan. Sieltä tuli NAT3 yhteys ehkä megan nopeudella, ei ollu kovin lystikäs matsi. :D Oottelis vielä, että pääsis oikeallakin yhteydellä vielä pelailemaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Tuohon yllä olevaan videoon ei voi muuta sanoa kun että kuinka voi aikuinen mies tehdä itsestään noin pellen. Jos ei osaa pelata syyttää peliä :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Tuohon yllä olevaan videoon ei voi muuta sanoa kun että kuinka voi aikuinen mies tehdä itsestään noin pellen. Jos ei osaa pelata syyttää peliä :D

Tolla ylläolevalla aikuisella miehellä tais olla enemmän show päällä, tuskin tunsi noin paljon vihaa. Tai mistä sitä tietää! Itekin aina välillä tunnen melkoista vihaa tietyissä peleissä, mutta täytyyhän sitä nyt kameralle hieman esiintyä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Minulla on 100% toimiva ratkaisu!
Antakaa tälle miehelle mitali! :) Kiitos, tiivistit erittäin hyvin tämän jokavuotisen ilmiön.

Eli kyllä, paras korjaus ongelmiin on kärsivällisyys. Suositun pelin alkuryntäyksessä tulee aina kärsimystä joillekin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Tolla ylläolevalla aikuisella miehellä tais olla enemmän show päällä, tuskin tunsi noin paljon vihaa. Tai mistä sitä tietää! Itekin aina välillä tunnen melkoista vihaa tietyissä peleissä, mutta täytyyhän sitä nyt kameralle hieman esiintyä.

Kannattaa ottaa rauhallisesti kun pelaa, ei se raivoominen auta yhtään siihen jos kokee vääryyttä kuollessaan ;) Itse vaan totean yleensä että "jaa taas sitä kuolin" ja homma jatkuu :D Ymmärrän kyllä jos ihmiset haluavat tehdä näitä "rage" videoita kun uusi COD saapuu jotta saa vähän katsojia ja COD vihaajia puolelleem, mutta se on silti säälittävää.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Tuohon yllä olevaan videoon ei voi muuta sanoa kun että kuinka voi aikuinen mies tehdä itsestään noin pellen. Jos ei osaa pelata syyttää peliä :D

ELPRESADOR on tunnettu trollailija. ELPRESADORIN Cod videot on silti sata kertaa viihdyttävämpiä katsoa kuin esim. QS spurgu videot.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Mulla autto lopulta 48h tappelun jälkeen tohon ABC-erroriin, että sörkin Elisan VDSL-modeemin asetuksia ja täppäsin "Fullcone NAT Enable" päälle. PS4 siis käytössä ja Elisan VDSL-yhteys. Modeemina VMG3926-B10A. Ainakin oletan, että tuo auttoi kun lähti heti pelaamaan.

Tuo meni jotenkin näin:

ethernet kiinni koneeseen. 192.168.10 modeemin asetuksiin.
Network settings-->Broadband.

Sitten VDSL muokkaukseen ja seuraavatäppä:
Näytä liitetiedosto 15033
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Vähän sais respoja päivittää.. Ainakin ffa:ssa jengi respaa ihan miten sattuu ja jopa päällekkäin..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Tämä peli-ilta tarjosi kampanjan puolella kyllä sellaista visuaalista herkuttelua ettei ihan heti ole vastaavaa tullut nähtyä. Inception kalpene! Vielä loppunäytös näkemättä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Online -tuskan syy on tosiaan todennäiköisesti se, että ihmiset kiimaisena maailmalla pelaavat samalla sekunnilla ja puhutaan sadoista tuhansista, tuskin miljoonista sentäs. Resursseja täytyy jakaa servereillä ja se tapahtuu sykleissä eli jaksoissa joka näkyy siinä, että se naapurin joonas saattaa päästä mutta itse ei.

Mutta ne jotka ovat päässyt pelaamaan, verrataan nyt pelkästään edelliseen (advance warfare), että onko peli hankkimisen arvoinen? Käytetään nyt vertailupohjana pelkästään nettipeliä.

Edit. Katsoin ensimmäistä kertaa tämän ELPRESADORin videota ja vähän psykologiaa tajuavana hyvin ärsyttävän teennäinen kaveri on kyseessä, instana alkoi ärsyttämään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

On hankkimisen arvoinen helposti. AW:ta vihasin niin turha siihen vertailla, mut on tää ihan mukavaa menoo ollu. Hyvin on menny vklopun aikana semmone reilu 8h/pv tätä tahkoessa, eli tähän voi jäädä jopa koukkuun... :rolleyes: Kartoista en niin välitä, ehkä 4-5 siedettävää, loput aika tuubaa, kai se on seasonpassi hommattava..

Edit. Pari kysymystä. Mistä sen nuketaunin löytää kun ei oo bonus valikossa ja kai tää nyt sen on tajunnut automaattisesti ladata kun digiennakko?
Mikäs läppä toi ase prestige on, kun pitäis klaanitagi tulla pyöräytyksen jälkeen aseeseen, mut ei kyllä näy missään mitään?
 
Ylös Bottom