Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Kiinnostaisiko ketään vetää Black Ops 3:sta Hardened/Veteran/Realistic vaikeusasteella coopaten?

Steam: qnixsuomi
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Onkos jollain tarkempaa tietoa tosta tän hetkisestä servujen huollosta ps4:lla?

Peli kyllä on loistava. Melkein vetää vertoja ekalle blopsille..
Edit/ Paitsi tuo konsoli huutaa kaikki tuulettimet täysillä valikoissa prkl
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Edit/ Paitsi tuo konsoli huutaa kaikki tuulettimet täysillä valikoissa prkl
Sama homma täällä. Kumma juttu, koska itse pelissä ei sitten vastaavaa tapahdu.

Muuten peli on yllättänyt positiivisesti kaikilla osa-alueilla,
vaikka oli vähän epäilyksiä. Moninpeli on hauskaa vaikka tempo onkin
melko kiivas (edellinen codini BO2). Ainoana ongelmana toistaiseksi
on ollut lagiminen verkkopelin puolella pariin otteeseen, mutta pääsääntöisesti on toiminut jouhevasti.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Sama homma täällä. Kumma juttu, koska itse pelissä ei sitten vastaavaa tapahdu.

Muuten peli on yllättänyt positiivisesti kaikilla osa-alueilla,
vaikka oli vähän epäilyksiä. Moninpeli on hauskaa vaikka tempo onkin
melko kiivas (edellinen codini BO2). Ainoana ongelmana toistaiseksi
on ollut lagiminen verkkopelin puolella pariin otteeseen, mutta pääsääntöisesti on toiminut jouhevasti.
Toimiiko tälläkin hetkellä? Itellä heittää jotain error codea eikä yhdisty online servuille :(

Edit/
9b6d1541c5a157ce3942b1051c931e5d.jpg


EDIT2/ Homma toimii.
Jos tulee vastaavia ongelmia niin käyttöoikeuden palautus auttaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Osaaks joku kertoo kui pääsen pelaa Nuketownii, on laduttuna enkä pääse pellaamaan/en osaa mennä pelaamaan sitä
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Osaaks joku kertoo kui pääsen pelaa Nuketownii, on laduttuna enkä pääse pellaamaan/en osaa mennä pelaamaan sitä

Onko ongelma ettet löydä sitä vai mikä?
En pääse tarkastamaan enkä muista sanatarkasti, mutta pitäisi löytää tätä kautta:
Multiplayer->Public Match->Bonus(??)->Nuketown

Tuosta bonuksesta en varma ole, mutta se on siellä samassa Gun gamen ja Ground Warin kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Osaaks joku kertoo kui pääsen pelaa Nuketownii, on laduttuna enkä pääse pellaamaan/en osaa mennä pelaamaan sitä
Nettipelissä bonus kategoriasta pitäisi löytyä erikseen NUK3TOWN, kokeile käynnistää peli tai pleikkari uudelleen jos ei löydy.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Joko ps4 puolella servut toiminnassa? Kasvo harmaita hiuksia kun olin nuketowniin liittymässä ja sitten latauskohdassa olikin joku metsä mappi jonka seurauksena koko peli lagas. Ja servut pätkii kokoajan :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Joko ps4 puolella servut toiminnassa? Kasvo harmaita hiuksia kun olin nuketowniin liittymässä ja sitten latauskohdassa olikin joku metsä mappi jonka seurauksena koko peli lagas. Ja servut pätkii kokoajan :mad:

Tässä ainakin TDM:ää ja Dominationia pelannut reilut puoli tuntia ihan ongelmitta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Juu nyt alko itelläkin toimia noi servut. Jiku päivitys tuli niihin vai korjasivat muuten vaan?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Nyt 10h pelattu multiplayeriä/zombeja, ja onhan mahtavaa ollut meno kun lagikin loppu :) Itse snaipperipelaajana tykkään erityisesti siitä, että pelissä on kunnon pulttilukko snipu. PS:sain nuk3townin toimimaan :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Täällä kampanjaa jäljellä vielä neljä lukua realistic-vaikeustasolla. Menee toivottavasti tänään läpi. Parasta ovat olleet co-op -yhteistyö ja haastavuus yhden osuman jo kaataessa kanveesiin. Osa kentistä olleet myös visuaaliselta anniltaan suorastaan näyttäviä.

Tässä IGN:n tuore arvostelu. Yleisarvosana on korkea, 9.2.


http://youtu.be/ozxbN0ILpB8
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Lisää pääsi vihdoin pelaamaan ja hauskaa on edelleen. Ainoastaan nyt alkoa tuo lagi josta on mainittu niin tulla esiin parissa pelissä joten oli pakko lopettaa pelaaminen, serverithän siellä on aivan tukossa joten eiköhän se tuosta tokene. TDM tuntuu olevan kyllä ainoa modi jota pystyy pelaamaan koska pelaajien äly ei riitä muuhun ja niissä muissa modeissa on aivan älytön määrä kaikkee turhaa vehjettä joko ilmassa tasi maassa, TDM noiden härpäkkeiden saaminen vaatii jo todella kovan luokan pelaajaa joten niitä ei pahemmin näe jolle satu tuurilla paketista samaan. Ei siinä paras modihan tuo TDM on :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Joo samaa hommaa mullakin. Heti alussa tuuttaa errorin ja sen jälkeen ehdottelee local multiplayeriä. Sammaa erroria tulee heti, kun yrittää yhdistää online servereihin.

Itellä tehnyt juuri tuota samaa perjantaista lähtien. Alkaa vähän ottamaan päähän kun ei ole päässyt pelaamaan yhtäkään peliä multiplayeria vielä. :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Itellä tehnyt juuri tuota samaa perjantaista lähtien. Alkaa vähän ottamaan päähän kun ei ole päässyt pelaamaan yhtäkään peliä multiplayeria vielä. :(

Tota.. Ku käynnistät pelin. Älä heti spämmää x:ää.. Ooota et sieltä oikeesta yläreunasta muuttuu se numero 33000:sta johkin muuhun. Mulla 33.4.12.1:een. Sit painat x:ää. Ni pitäs toimii. Minulla ainakin.
 
Ylös Bottom