Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Untoten
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Käsitin että voit ainakin lyödä vetoa sijoituksestasi matsissa? Se on sitte all-in ja sillä mennää :D
Eiii tuo on niissä wager matseissa.

Selitin vähän pikaisesti tuon sopimussydeemin niin voi olla tosiaan vähän epäselvä. Eli ne on pelissä niinku tavallaan challengeja ja ne toimii niin et maksat vähän codpointseja siitä että suoritat tehtävän tietyssä ajassa (esim tapa smg:llä x määrä ihmisiä 2 matsissa) ja siitä saat sitten enemmän niitä pisteitä. Tuo sopimus sana oli vähän kökkö, mutta lontooksi se oli contract niin se tuli ensimmäisenä mieleen kun aamulla sutasin nuo :D.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

aaa nyt alan tajuta:D mut veikkaan et kyl jotkut ketkä tykkää käyttää oikopolkuja niin tekee samaa tehtävää monta kertaa ja näin tuplaa rahansa vai onko se mahdollista
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Jos epäonnistut contractissa et voi kokeilla sitä uudelleen vasta kuin 24h päästä.
PC:llä on muuten max pelaajat 18 ranked ja 24 unranked.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Haluux kukaa buustata??
hhhyu.jpg

Eipä ole hyötyä hedujen buustauksessa kun camot ostetaan ja ei tiedä onko ne muuttaneet tota jollain tavalla.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Eipä ole hyötyä hedujen buustauksessa kun camot ostetaan ja ei tiedä onko ne muuttaneet tota jollain tavalla.

No mutta sitähän tässä nyt juuri pelätäänkin, että aletaan boostimaan niitä rahahaasteita ison rahan toivossa. Eli sillä ei välttämättä ole mitään väliä ostetaanko ne vai ammutaanko päähän.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Siihen vielä SoH päälle ni on taattu supernopee ninja. Olisivat kyl voineet poistaa jomman kumman perkin tai muokata silleen et ei oo loputon juoksu.


Kaverihan sanoo videossa, että marathon ei ole loputon juoksu, vaan pitkä extreme condition
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mitä oon ulkomaisilta foorumeilta lukenut, niin Treyarch saa kunnolla kuraa niskaansa jos/kun zombeja ei pelissä ole. Zombeja tässä on tullut eniten odoteltua. :mad:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mitä oon ulkomaisilta foorumeilta lukenut, niin Treyarch saa kunnolla kuraa niskaansa jos/kun zombeja ei pelissä ole. Zombeja tässä on tullut eniten odoteltua. :mad:


Kyllä zombit tässä ovat. Trust me. Jostain kuulin/luin tästä, että ne tulevat olemaan pelissä
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mitä oon ulkomaisilta foorumeilta lukenut, niin Treyarch saa kunnolla kuraa niskaansa jos/kun zombeja ei pelissä ole. Zombeja tässä on tullut eniten odoteltua. :mad:

Vääärin, MP on se tärkein asia. CoD pelien suola. zombit on vaan extraa. itteä ei kyl oo ikinä kiinnostanu ne sompit.

Mitä noita videoit kattonu, nii tää näyttää jopa siltä "the peliltä". Se RC autokaan ei näyttäny mun mielest arsyttävältä, koska tyyppi ajoi sillä aika kauan, ennen kun edes löysi yhden vihollisen. Sekä koko sen ajan pelaaja on haavoittuvaisena maassa.

Raha systeemikin näytti todella hauskalta. Toivottavasti tactinen insertaatio olisi jollain tavalla muokattu, että se estäisi buustaamisen. Ja aika turhaa ruveta buustaamaan, jos tietää omista taidoistaan sen verran, että saa jollain mp femmalla 30tappoa 2 TDM matsissa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Kaverihan sanoo videossa, että marathon ei ole loputon juoksu, vaan pitkä extreme condition

Kuten mä jo mainitsin...

Mutta lisätään vielä sen verran mikä tässä saattaa aiheuttaa ihmetystä. Eli nuo Hutchin videothan on machinimassa ja hänen omalla youtube channelillä. Omalla ne ovat kommenttien kera.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

On tässä zombie pelimuoto. Ainakin hardened editionissa tuli ne 4 _vanhaa_ karttaa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mutta jos ei ole niin en rahaa anna yhtään Treyarchille vaan käännyn MOH:n puoleen. Ellei sitten MP ole ihan Jumala.

Melko turhaa nillittämistä.

Tärkeysjärjestyshän pelintekijöillä on:
1. Moninpeli verkossa
2. Yksinpeli/Co-op
3. Pieni lisäextra, eli zombiet

Vähän ristiriitainen juttu, että WaW:iin lisättiin bonuksena pelaajille nuo zombit ja niistä tuli sitten joillekin niin suuri hitti että täälläkin kehtaa joku valittaa ettei osta itse peliä, ellei siinä ole tuollaista kokonaisuuden kannalta kärpäsen paskan verran merkkaavaa zombie hommaa mukana.


Kyseessä on sotapeli, jossa on helikoptereita, sinkoja ja pääosin nykyaikaista sotatekniikkaa. Zombiet eivät aiheeseen kuulu mitenkään, toisin kuin kuuluivat tökerön tarinan kautta WaW:iin joka sijoittui täysin eri aikaan kuin tämä ja tästä syystä vähän ihmettelen jos tässä on zombiet, koska ne eivät tähän peliin kuulu sen enempää kuin MW2:eenkaan.


Moninpeli + yksinpelimuoto vs Zombit kyselyssä äänestystulos menisi kutakuinkin 99%-1%. Täytyy muistaa että suuri syy zombi-pelimuodon suosioon oli myös se, että WaW oli pelinä epäonnistunut ja pieni lisäekstra söi mielenkiintoa itse peliltä.


Mitä oon ulkomaisilta foorumeilta lukenut, niin Treyarch saa kunnolla kuraa niskaansa jos/kun zombeja ei pelissä ole. Zombeja tässä on tullut eniten odoteltua. :mad:
Veikkaan että ihan samanlaisilla forumeilla kuin tämä, on muutama nimimerkki asiasta meuhkannut ja siitä sitten syntyy kuva, että paskaa on tulossa enemmänkin niskaan, vaikka näin ei todellakaan ole.

Jos nykyajan sotatekniikkaan perustuvasta sotapelistä odottaa eniten jotain zombieita, niin sitten kannattaa miettiä odottaako väärää peliä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

No mutta sitähän tässä nyt juuri pelätäänkin, että aletaan boostimaan niitä rahahaasteita ison rahan toivossa. Eli sillä ei välttämättä ole mitään väliä ostetaanko ne vai ammutaanko päähän.

Ostin jo toisen pleikkarin sitä varten että jos boostimista harrastetaan BO-ssa ni en ainakaan ota sen takia takkiin pelissä etteikö sitä voisi itse tehdä:DKahella pleikalla onnistuu vaikka 1000 tappoa päivässä jos haluaa!Mw2-ssa en ole buustannut yhtään mitään eikä asia etes oikeastaan kiinnosta mut BO-sin systeemissä buustarit saavat merkittävä edun:mad:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Multiplayer Reveal Information Round-up

tuolla on kaikki aseet,perkit,killstreakit,yms jos joku ei viel tiennyt ?? ja näköjään ristikonki saa ite valita mMMMMmmmmMMM

Edit: pistooleja ei näkynyt tuos listas olevan mut kaikki jo varmaan tietääkin mitä niit pelis on
 
Ylös Bottom