Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Untoten
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Kovaa puhetta Treyarcilta (otettu blackops24/7:sta):

Many will agree that hacking, modding and glitching has plagued the online areas of the franchise in recent years. When speaking to NowGamer », online director Dan Bunting said that the exploitation of glitches in order to boost XP has "diminished the reputation of the franchise in a lot of people's eyes". He believes that anti-cheating measures in Black Ops will be the most stringent the CoD series has ever seen. He insisted that "cheating won't pay" and it will "just bring down the ban hammer".

It appears that Treyarch are very dedicated to security of online play in order to create a fair and equal game for all. Due to all this, he stats that they have "a lot of anti-cheating, anti-boosting stuff going on behind the scenes, so we are monitoring that". They're going to have a "very heavy hand in the online security" of their own game and that they're taking it "very seriously" which includes having an engineer dedicated to it. He also claims that cheaters won't be able to hack their hardware to get around this and that if people do hack the hardware then they have the ability to detect it and report the culprit to Sony or Microsoft.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Kovaa puhetta Treyarcilta (otettu blackops24/7:sta):
Haasteelta tuo enemmän kuulostaa kuin faktalta mutta tuossakin mielessä se bottimoodi on kyllä varsin tervetullut ilmestys; näennäistä onlinea ilman väistämättömiä lieveilmiöitä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Nii, ja eikös tässä ollu Counter Strikestä tuttu Awikka eli AwP.

En oo ihan varma onko täysin sama, mutta hyvin lähellä kuitenkin. Eli Awikka on L96AW ja täs pelis vissiinkin L96A1 eli samaa perhettä kuitenkin ja varmaan ainoa pulttilukollinen.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ni missä lukee että ne 4 co-op kenttää on zombie kentät?

Oon miettiny ihan samaa. Vaikka mistä oon kattonu ni missään ei edes viitata zombeihin puhumattakaan wawista. Ei millään pahalla mut kuka oikeesti maksais tuplasti pelistä neljän jo mahdollisesti wawiin ostetuista mapeista. Mikä estää menemästä wawiin vetään sitä zombia?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ni missä lukee että ne 4 co-op kenttää on zombie kentät?

Ite en ainakaan virallisilta sivuilta löytäny zombiesta mitään muuta ku foorumilta käyttäjien arvailuja..

Kyllä, olet oikeassa. Virallisilla sivuilla ei ole mitään mainintaa zombeista. Itse oletan, että 4 additional co-op maps tarkoittaa juuri noita zombimappeja, viitaten tuohon Kamelotin postaamaan Twitter -linkkiin.

All 4 existing #CoDWaW Zombies maps will be included in Hardened & Prestige editions of #CODBlackOps as callback co-op levels!

Tämä Josh Olin Twitter -postauksen takaa näyttää olevan Treyarchin "community manager", joten tuskimpa hän palturia kirjoittelisi Twitterissä.

Ei millään pahalla mut kuka oikeesti maksais tuplasti pelistä neljän jo mahdollisesti wawiin ostetuista mapeista. Mikä estää menemästä wawiin vetään sitä zombia?

Samaa mieltä olen itsekin. Mikään ei estä pelaamasta World at Waria jatkossakin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

wawin zombit lisäs hirveesti omaa kiinnostusta codiin mut sit pelasin mw 2 niin siel ollu mitään muuta kun kämppäämistä:( sillon siirryin bc2 pariin ja se on hyvä:):).
 
Ylös Bottom