Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Untoten
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Varmasti useitakin, miksi ihmeessä ei kiinnostaisi? Konsolit ja peli-PC eivät kuitenkaan ole mitenkään toisensa poissulkevia laitteita.

Voi kyllä jotain kiinnostaa Kfin:nissä PC versio mutta tuskin ketään Ps3 puolella kiinnostaa PuuCee versio
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Kyllä mua ainakin kiinnostaa tietää mitä sinne PC:lle tulee, koska noissa haastatteluissa voi tulla myös jotai tietoa joka voi sopia myös Ps3 versioon.
 
Ei voi sanoa muuta ku että hitto mitä shaibaa toi oli... taitaa meikän ura sotatantereella olevan ohi kokonaa...

???

Tuohan vaikutti erittäin kivalta vaihtelulta peliin ja sitähän se tarvitseekin. Itse odotan eniten moninpelistä juuri noita pelimuotoja.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Luuleks, et KFIN:issä ketää kiinnostaa joku pc versio? :)

Kyl varmasti kiinnostaa, itseä ainakin, sillä mulla on X360 ja PC tällä hetkellä, ja PS3 puolella käyn koska PC ja X360 topiceissa on vähemmän kävijöitä yms... ja luulen etten varmaan ainut tällänen persoona ole :confused: Ja eihän noi versiot paljoa eroa, ja mitä tähän hätään eroihin osaa heittää, niin on vaan se et PC:llä on noi Mod ja map toolit plussana...
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

???
Tuohan vaikutti erittäin kivalta vaihtelulta peliin ja sitähän se tarvitseekin. Itse odotan eniten moninpelistä juuri noita pelimuotoja.

Se onkin taas eri asia ketä tämä ''uusi suunta'' miellyttää. Itteäni lähinnä vaan huvittaa että Treyarch kehtaa viedä vielä pitemmälle MW2sen aloittaman 'Modern Toyfare'' suuntauksen. Tällä siis tarkoitan että pelissä alkaa olemaan liikaa erillaisia leluja ja räjähteitä, kuin tuliaseita.

Ko. clipissäkin näkyy ilmassa liitävän oikeiden luotien sijaan vain kirveitä, puukkoja ja loputon määrä räjähtävää schaibaa. Voin vain kuvitella minkälaisia S&D matsit tulee olemaan pelissä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

???

Tuohan vaikutti erittäin kivalta vaihtelulta peliin ja sitähän se tarvitseekin. Itse odotan eniten moninpelistä juuri noita pelimuotoja.

joo, no ei vaikuttanu yhtää kivalta, aivan samanlainen ku mitä MW2 oli, jota en oo nytte tänä vuonna pelannu varmaa kertaakaan... Seen that, been there...
Nii, siis oon aivan samoilla linjoilla Arskan kanssa... Ei hyvä, ei näin...!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

joo, no ei vaikuttanu yhtää kivalta, aivan samanlainen ku mitä MW2 oli, jota en oo nytte tänä vuonna pelannu varmaa kertaakaan... Seen that, been there...
Nii, siis oon aivan samoilla linjoilla Arskan kanssa... Ei hyvä, ei näin...!
Kannattaa kuunnella mitä se kaveri sanoo siellä taustalla. Noissa pelimoodeissa kaikille oli juuri pakotettu nuo ihme vehkeet ja sillai.

Nuo uudet wager modit tuovat mielestäni mukavaa vaihtelua siihen ainaiseen S&D jyystöön.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Kannattaa kuunnella mitä se kaveri sanoo siellä taustalla. Noissa pelimoodeissa kaikille oli juuri pakotettu nuo ihme vehkeet ja sillai.

Joo joo, on kuunneltu kyllä, mutta en mä kaipaa mitää puukkohippaa tai muuta. Eikös se tossa menny sillee, että tossa pelimuodossa saa uusia aseita kun pelissä tulee pisteitä? Eli joku voi olla puukolla ku toinen menee jo ties millä singolla/nuupituupilla...
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Kaikki uudet pelimuodot ovat siis free-for-all tyyppisiä. Moninpelissähän noita team-pohjaisia on vaikka mitä erilaisia, joten mukava saada myös muita vaihtoehtoja.
Tässä lista uusista pelimuodoista, sen mukaan mitä niistä selville sain:

One in the Chamber, pelaaja syntyy pistoolin kanssa, mitään muita aseita ei ole käytettäväksi. Jokaisella on kolme elämää ja tappamalla jonkun, saat uuden luodin. Jos ammut ohi, niin sitten puukotus on ainoa keino. Videossa ainakin näyttivät tipahtavan yhdestä osumasta.

Sticks and Stones Aseina "crossbow", "ballistic knife" ja tomahawk. Tomahawkilla tappaessa tulee tuo bankrupt, eli "ajat vastustajan vararikkoon", tai vastaavaa, en tiedä miten tuon tarkalleen tässä suomentaisi, eli saatko vietyä vastustajalta sen mitä hän on ansainnut vai tippuuko vastustaja vain nollille.
Selostaja siinä videossa sanoo, että tämä pelimuoto oppii vahtimaan selustaa ja tuo tomahawk on hieman erikoisempi ja varmaankin myös vaikeampi keino saada tappoja ja tästä johtuen sillä saa aikaan tuon "bankruptin".

Sharp Shooter Tietyin väliajoin jokaiselle pelaajalle arvotaan sama uusi ase käyttöön ja tarkoituksena on tappaa toisia.

Gun Game Jokainen aloittaa pistoolilla ja jokaisesta taposta saa hieman paremman aseen käyttöön.
Se joka on ensin saavuttanut tapon jokaisella aseella, voittaa pelin. Jos sinut puukotetaan, niin tiput yhden "levelin" alaspäin.




Joo joo, on kuunneltu kyllä, mutta en mä kaipaa mitää puukkohippaa tai muuta. Eikös se tossa menny sillee, että tossa pelimuodossa saa uusia aseita kun pelissä tulee pisteitä? Eli joku voi olla puukolla ku toinen menee jo ties millä singolla/nuupituupilla...
Jos elämässä jollain pitkälle pärjää, niin perus negatiivisella asenteella.
Tässä ilmeisesti viittaat tuohon gun gameen. Jokaisella aseella on tarkoitus suorittaa yksi tappo, ellei joku puukota sinua, jolloin tiput takaisin edelliseen aseeseen.

Eikös se nyt ole ihan sama, että jos olet todella paska pelaaja, niin tässä pelimuodossa juokset huonoin ase kädessä muita pidempään, kun taas moninpelissä hyvän pelaajan statsit ovat 20-1 ja paskan pelaajan 1-20. Paremmilla pelaajilla on yksinkertaisesti aina etu puolellaan näissä peleissä.

Eikai se ole maailmanloppu jos pelissä on luultavasti yli 20 erilaista pelimuotoa ja niistä yksi ei miellytä?
Omaan korvaan nuo uudet pelimuodot kuulostavat kaikki todella mielenkiintoisilta ja erilaisilta. Tuovat varmasti uusia tuulahduksia pelaamiseen, koska perus free-for-all on ainakin omasta mielestäni ollut tylsä verrattuna muihin pelimuotoihin. Eipä ole enää.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

^^ naulan kantaan... kukaanhan ei tietenkään pakota peliä ostamaan :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Olin itekkin vähä epäluuloinen tän pelin suhteen kun näin ekan multiplayer trailerin, mut sit 2. syyskuuta en voinut treyarcin menneisyyden takia uskoa kuinka paljo ne oikeesti on tuonu uutta tähän peliin. Ja mw2:sen takia monet on epäluulosia uusien juttujen suhteen, koska mw2:ssa oli liikaa turhaa paskaa ja muutenkin se on jotenkin liian helpotettu ja oli pelimuoto mikä vaan ni kaikki tuntuu samalta. Toi rahasysteemi kuulostaa myös mielenkiintoselta, et voi ansaitulla rahalla ostaa mitä tykkää, eikä tarvi miettiä et hitto mä saan ton vasta tolla levelillä. Ja mikä parasta voit tallentaa matsin ja jos tulee buusteri tai glitcheri vastaan ni ei muuta video black opsin sivulle ja banni vasara heiluu. Itte tulee varmaan pelattua eniten barebonesia koska mua ei kiinnosta nii hirveesti mikkää striikit vaan puhdas ase v. ase peli ilman mitään ylimääräistä mikä veis pelimuodon idean, mut varmaan tulee ainaki kokeiltua tota wager modee ihan mielenkiinnosta.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

*seinä tekstin*
Lisäyksenä vielä se, että näissä uusissa FFA-muodoissa on tarkoituksena juuri lyödä vetoa noista codpointseistaan, en tiedä pystyykö niitä muuten pelaamaan. Nämä eivät todellakaan ole pelin ainoat pelimuodot eikä kukaan pakota sinua niitä pelaamaan.

Joku devi oli kirjotellu, että black opsiin ei ole tarkoitus laittaa jokaiselle moodille omaa playlistiä eli niitä tullaan yhdistelemään.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Pakko myöntää, että peli näyttää huomattavasti paremmalta mitä odotin aikoinaan.
Ainut mikä jännittää on toi RCauto..
Jos ottaa hardlinen ja sitten vaan vetelee 2putkia niin lopussa voi alkaa spammaamaan niitä autoja ympäri mappia jonka jälkeen se peli muutttuukin jo rallipeliksi räiskinnän sijaan :o
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tarkottaaks tuo et tulee vaik barebones sd jne?
Eiku se tarkottaa, että juuri tuollaisia ei tule. Tarkoituksena on pitää playlistien määrä suht pienenä, ettei pelaajat jakaudu niin moneen ryhmään.

Perustana on core, hardcore ja barebones. TDM ja sd saa omat playlistinsä, mutta muita tullaan sitten näillä näkymin yhdistelemään jollakin tavalla.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Toivottavasti tähän tulis kick player äänestys joka ainakin aikanaan cod2:ssa pc:llä toimi hyvin. Päästäis vihdoin eroon noista glitcheri plus muista huijareista jotka pilaavat muilta koko pelin. :mad: Saattais jopa uudelleen innostua pelaamaan moninpeliä muutenkin kuin kaveriporukassa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Toivottavasti tähän tulis kick player äänestys joka ainakin aikanaan cod2:ssa pc:llä toimi hyvin. Päästäis vihdoin eroon noista glitcheri plus muista huijareista jotka pilaavat muilta koko pelin. :mad: Saattais jopa uudelleen innostua pelaamaan moninpeliä muutenkin kuin kaveriporukassa.

Täs on kyl omat riskinsä, ownaat oikeen huolella ja yhtä äkkiä sut onkin potkittu huitun hemmettiin pelistä. ;)

Mun korvaan kuulostaa kyllä hyvältä, et joudut oikeesti tekee töitä striikkien eteen, eikä vaan istua jossain piilossa ja odottaa että Harrierit/kopterit tekee työn sun puolesta.
tosin tämäkin saattaa kääntyä negatiiviseksi asiaksi, porukka telttailee oikeen urakalla striikkien toivossa! Onneks ei kuitenkaan HBS:n ja OMA:n kera. :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mistä ihmiset on tätä ennakkotilailleet? Missä mahtais olla halvin? Toistaiseksi halvin löytämäni taitaa melkein olla Hutin 55 €, mutta luulis löytyvän jostain edes vähän halvemmalla...

EDIT: Hieman lisää etsiskelemällä löytyikin vpd:n Ahvenanmaan varastosta tuttuun hintaan 43,33 €, sisältäen postituksen. Sieltä vois varmaan ennakkotilata. Onko kellään tietoa, onko tuolta tilattuna peli ehtinyt kotiin julkaisupäiväksi?
 
Ylös Bottom