Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Untoten
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Olen sitä mieltä että kuukausi maksu voitaisiin jättää täysin pois, turhaa rahastusta niin ja sitten ihmettelen sitä että koko ajan pitää tulla näitä pelejä, MW2 tähän mennessä paras Call of Duty sarjan peli, ihmettyttää että voiko siitä enään juuri parantaa?

Mietin vain sitä että nämä multiplayer online videot eivät vakuuttanut minua siinä suhteessa kuin Call of Duty Modern Warfare 2. Ja en juuri pelaa näitä storyja minkalaisia ne ovat olen pelannut pelkkää onlinea PS3:osella, ja onko tätä beta avainta? Jos on mistä sen voi saada. Ja milloin peli ilmestyy en juuri ole seurannut. :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Olen sitä mieltä että kuukausi maksu voitaisiin jättää täysin pois, turhaa rahastusta niin ja sitten ihmettelen sitä että koko ajan pitää tulla näitä pelejä, MW2 tähän mennessä paras Call of Duty sarjan peli, ihmettyttää että voiko siitä enään juuri parantaa?

Mietin vain sitä että nämä multiplayer online videot eivät vakuuttanut minua siinä suhteessa kuin Call of Duty Modern Warfare 2. Ja en juuri pelaa näitä storyja minkalaisia ne ovat olen pelannut pelkkää onlinea PS3:osella, ja onko tätä beta avainta? Jos on mistä sen voi saada. Ja milloin peli ilmestyy en juuri ole seurannut. :D

Ei kait tähän mitään kuukausimaksua ole tulossa? Jossainhan siitä on vaan ollut huhuja, että tulevaisuudessa ehkä tulee joku kuukausimaksusysteemi olemaan... Eihän niitä koko ajan tule, vuoden välein vain, onneksi. :)

Call of Dutyjen campaignit on semmosta putkijuoksentaa, Mw2:n yksinpeli on selvästi helpoin verrattuna CoD4:een ja WaW:iin. Yksinpelin takia näitä pelejä ei kannata ostaa, toki se on ihan kiva vetää ainakin kerran läpi. :)

Beta-avainta tuskin tulee, ei ole tullut ikinä ennenkään.

Julkaisupäivä löytyy kyllä, kun vähän viitsii itse katella netistä... No, 9. päivä marraskuuta se ilmestyy.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Olen sitä mieltä että kuukausi maksu voitaisiin jättää täysin pois, turhaa rahastusta niin ja sitten ihmettelen sitä että koko ajan pitää tulla näitä pelejä, MW2 tähän mennessä paras Call of Duty sarjan peli, ihmettyttää että voiko siitä enään juuri parantaa?

Mietin vain sitä että nämä multiplayer online videot eivät vakuuttanut minua siinä suhteessa kuin Call of Duty Modern Warfare 2. Ja en juuri pelaa näitä storyja minkalaisia ne ovat olen pelannut pelkkää onlinea PS3:osella, ja onko tätä beta avainta? Jos on mistä sen voi saada. Ja milloin peli ilmestyy en juuri ole seurannut. :D
Jotain voi itekkin ottaa selville. Alotusviesti vinkkinä, ja ei ei ole kuukasimaksua.....
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Olen sitä mieltä että kuukausi maksu voitaisiin jättää täysin pois, turhaa rahastusta niin ja sitten ihmettelen sitä että koko ajan pitää tulla näitä pelejä, MW2 tähän mennessä paras Call of Duty sarjan peli, ihmettyttää että voiko siitä enään juuri parantaa?

Öö mikä kuukausimaksu? Ja tää nyt on ihan ihmisestä kiinni, pitääkö MW2 parhaana. Mun ja monen muun mielestä MW2 on cod sarjan pahin floppi, lähinnä sen takia koska se on liian helpotettu, ku taas 4:nen erotti jyvät akanoista, jos et osaa et pärjää, jos osaa se näkyi tuloksissa ja lopulta voittona. Henkilökohtaisesti paras kaikista codeista munmielestä on UO (united offensive, ekan lisäosa) ja sit parempaa ei tulla koskaan tekemään ja minkä takia se on hyvä... Koska se on YKSINKERTAINEN! MW2 ei voi muutaku parantaa, sillä kaikki siinä pelissä on pielessä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Öö mikä kuukausimaksu? Ja tää nyt on ihan ihmisestä kiinni, pitääkö MW2 parhaana. Mun ja monen muun mielestä MW2 on cod sarjan pahin floppi, lähinnä sen takia koska se on liian helpotettu, ku taas 4:nen erotti jyvät akanoista, jos et osaa et pärjää, jos osaa se näkyi tuloksissa ja lopulta voittona. Henkilökohtaisesti paras kaikista codeista munmielestä on UO (united offensive, ekan lisäosa) ja sit parempaa ei tulla koskaan tekemään ja minkä takia se on hyvä... Koska se on YKSINKERTAINEN! MW2 ei voi muutaku parantaa, sillä kaikki siinä pelissä on pielessä.


Komppaan kyllä tätä. MW2 tosin ei ollut virallisesti "floppi", mutta se kyllä pilasi MINUN mielestäni COD sarjan. Ihan kelpo peli, jos ottaa nuo monia ärsyttävät perkit pois. Black Ops vaikuttaa monien videoiden perusteella aikas hyvältä tekeleeltä. Uudet Free For All- pelimuodot varmasti pidentävät ikää ja tuovat sitä toivottua hauskuutta pelaamiseen. Aseet näyttävät siisteiltä ja customisointi mahdollisuudet tuovat paljon hauskuutta mukaan. Odotellaan siis..
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Komppaan kyllä tätä. MW2 tosin ei ollut virallisesti "floppi", mutta se kyllä pilasi MINUN mielestäni COD sarjan. Ihan kelpo peli, jos ottaa nuo monia ärsyttävät perkit pois. Black Ops vaikuttaa monien videoiden perusteella aikas hyvältä tekeleeltä. Uudet Free For All- pelimuodot varmasti pidentävät ikää ja tuovat sitä toivottua hauskuutta pelaamiseen. Aseet näyttävät siisteiltä ja customisointi mahdollisuudet tuovat paljon hauskuutta mukaan. Odotellaan siis..

Black Ops vaikuttaa minusta vielä sekavammalta kuin mw2 alussa oli. Mutta nopeestihan sitä oppii :cool: ... Waw oli minusta cod-pelien hienointa aikaa :).. Vieläkin tahtois pelata sitä mutta ei löytynyt juuri pelikumppaneita joiden kans olis edes kohtuullinen pingi..

Tuo hemmetin puukkojen heittely näyttää niin helpolta tuossa black opsissa, että onkohan siihen videoon vaan laitettu parhaat munkit vai onko siinä sitte helpotettu auto-aimia :D.. ite mw2:ssa throwing knifen kans yrittäessä sai jokusen kerran turpaan ennenku sillä sai tapon :D..
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Komppaan kyllä tätä. MW2 tosin ei ollut virallisesti "floppi", mutta se kyllä pilasi MINUN mielestäni COD sarjan. Ihan kelpo peli, jos ottaa nuo monia ärsyttävät perkit pois. Black Ops vaikuttaa monien videoiden perusteella aikas hyvältä tekeleeltä. Uudet Free For All- pelimuodot varmasti pidentävät ikää ja tuovat sitä toivottua hauskuutta pelaamiseen. Aseet näyttävät siisteiltä ja customisointi mahdollisuudet tuovat paljon hauskuutta mukaan. Odotellaan siis..

Ei se virallisesti varmaan ollutkaan floppi, paitsi pc puolella, mut ainakin mun kohdalla hype sokaisti mut ihan täysin ja todella luulin et tää on super hyvä, mutta todellisuudessa paljastui hyvin casual painotteiseks. Se minkä Treyarc tekee paremmin on, et ne oikeesti fixaa peliä ja hyvin nopeesti jos on tarve, mikä tuli wawissa hyvin ilmi ja sen takia arvostin wawin aikana tätä tiimiä enemmän vaikka waw muuten jäi kakkoseks 4:lle. Nyt ku näyttäs siltä et olis taas hyvä cod tulossa, ni olis kiva nähdä Treyarcin innostus kirsikkana kakun päällä. Mut en mä sitä sano etteikö iw:kin osais korjata peliä, mut ei läheskään samalla innolla ku Treyarc. Se on myös mukava huomata, et pelis on kaikille jotain, mutta erotettuna. Eli mun laiselle simppeliä pelaamista hakevalle on barebones ilman ylimääräisiä apuja ja taas niille jotka haluaa kaikkea on perus settiä normaaliin tyyliin. Silti ihan mielenkiinnosta on joskus pakko mennä testaan wager modee, koska välil on hyvä vetää jotain ihan hullua ja jos voittaa, ni potti on kova. Sekin on ihan loistava kuulla, et vihdoinkin aseet on taas aseita, eikä mitään kuulapyssyjä, mitkä ei potki ollenkaan vaan saa tehdä taas töitä, että on nopee sekä tarkka. Ja odotan jo sitä hetkeä, ku bannivasara rupee heiluun niille, jotka ei tiedä mitä on rehti pelaaminen ja oli sit kuka vaan vastas ni mä oon ainaki heti reporttimas jos nään jotain virtuaalikikkelin kasvattajia jonku perkuleen kiven sisäs.:D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Taas uutta tietoa black opsista:

Ovia?

We have one map which has a giant set of horizontal doors that can be opened and closed. This subtle change has impact largely in objective based game modes. Depending on this game mode and what objectives you are taking or defending will determine if you want them open or closed. The door has two switches on opposite side of the maps with a site line between them. Finally, the switch is on a timer. You can't instantly open if it just got closed. The gameplay impact is very finessed (as it should be).Not everydoor can be opened and closed. Like previous games, they are forced open, don't exist, or are closed. They are used for map flow control and pacing.

Prestigetietoa

"A really good player can get to level 50 playing TDM nearly exclusively in about 20-12 hours. This data is based on a really good player who did it and it should be fairly representational. Our goal was a good ++ player doing it 24 hours, so we feel good about the tuning.As for the Prestige levels? Well. We'll see. We have a really good idea what the final number is but nothing is ever final final until it's final so if I tell you and it changes, you'll just say I deceived you. I stand by what I said. It's not 10."

Statsit laajemmat

"I think people are going to be pretty happy what we did with the stats system in this game. If you played World at War and ever visited the web site, you'll know we had a pretty insane stats web site. Now a lot of those stats are also inside the game in what we call the Combat Record. It's 5 tabs of goodness."

Ja mortar killstreak tietoa

I one of the gameplay videos you can see the gamer putting down three targets on the mini-map. With the Mortar kill streak, "the mortars come down in short bursts in those 3 locations one after another. They do less damage and less "shock" (than World at War's artillery) but they come in a lot faster."
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Onko pelissä special ops jota pystyy pelaamaan split screeninä samalla tavalla kun mw2:ssa?

Kiitos vastauksista.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Jengin oikeesti kannattaa opetella lukee kun nämä samat asiat on tässä parin sivun aika postattu sen 5 kertaa... :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Hei minkälaisilla ohjaimilla jengi pelaa näit?? Ps3 oma ohjaimella kaikki räiskintä pelit on mahdottomia tähdätä kunnolla?? Esim mafia2 gta4 tähtäys on mahdotonta. Onko tässä sama tähtäys systeemi, koska tateilla tähtääminen on suolesta ja ohjain lentää takuuvarmasti seinään?? Näppis ja hiiri pakollinen?? Ei kai näit oo tateilla järkee pelaa??
 
Hei minkälaisilla ohjaimilla jengi pelaa näit??
Ylivoimaisesti suurin osa pelaa ihan konsolin omalla ohjaimella.

Esim mafia2 gta4 tähtäys on mahdotonta. Onko tässä sama tähtäys systeemi...
Ei. Ensimmäisen ja kolmannen persoonan peleissä tähtäysmekaniikka on huomattavan erilainen. Lisäksi kontrollit vaihtelevat myös ihan pelikohtaisesti.

Julkaisemattoman pelin soveltuvuudesta omiin räpylöihin on mahdotonta sanoa mitään. Hiirtä taikka näppistä tuskin silti tuetaan. Eli jos padiohjaus ei maita, jätä väliin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Hei minkälaisilla ohjaimilla jengi pelaa näit?? Ps3 oma ohjaimella kaikki räiskintä pelit on mahdottomia tähdätä kunnolla?? Esim mafia2 gta4 tähtäys on mahdotonta. Onko tässä sama tähtäys systeemi, koska tateilla tähtääminen on suolesta ja ohjain lentää takuuvarmasti seinään?? Näppis ja hiiri pakollinen?? Ei kai näit oo tateilla järkee pelaa??

No osta Pc:selle sitten :p
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Hei minkälaisilla ohjaimilla jengi pelaa näit?? Ps3 oma ohjaimella kaikki räiskintä pelit on mahdottomia tähdätä kunnolla?? Esim mafia2 gta4 tähtäys on mahdotonta. Onko tässä sama tähtäys systeemi, koska tateilla tähtääminen on suolesta ja ohjain lentää takuuvarmasti seinään?? Näppis ja hiiri pakollinen?? Ei kai näit oo tateilla järkee pelaa??
Codeissa tähtääminen on viilattu konsoleillakin hyväksi ja lisäksi autoaimia löytyy. Eli jos ei padilla luonnistu, syyllinen löytyy peilistä. Ei ne hiiriviritelmätkään kuulemma kovinkaan erikoisia ole.
 
Ylivoimaisesti suurin osa pelaa ihan konsolin omalla ohjaimella.


Ei. Ensimmäisen ja kolmannen persoonan peleissä tähtäysmekaniikka on huomattavan erilainen. Lisäksi kontrollit vaihtelevat myös ihan pelikohtaisesti.

Julkaisemattoman pelin soveltuvuudesta omiin räpylöihin on mahdotonta sanoa mitään. Hiirtä taikka näppistä tuskin silti tuetaan. Eli jos padiohjaus ei maita, jätä väliin.

Joo täytyy miettiä tota.. hyvä peli varmasti mutta padillä ei näit räiskintäpelejä kannata pelata. Ellei nyt jotain fiksua ole keksinyt tohon tähtäykseen. Harmittaa kun menee hyviä pelejä ohi vaan sen takia ku padi on näihin peleihin niin suolesta.. Noo pysytään nhl 11 vaan siinä padi on loistava yleisesti urheilupeleihin, mutta räiskintään en vaan opi padiin .. No joo, se siitä hyllyyn jää tääkin :(

No osta Pc:selle sitten :p

En mä pc:tä käytä ku laskujen maksamiseen. Kyllä pelit pitää pelaa yleisesti ottaen konsoleilla.

Codeissa tähtääminen on viilattu konsoleillakin hyväksi ja lisäksi autoaimia löytyy. Eli jos ei padilla luonnistu, syyllinen löytyy peilistä. Ei ne hiiriviritelmätkään kuulemma kovinkaan erikoisia ole.

Erimieltä tästä! Kyllä padillä tähtääminen on yleisesti ottaen epäloogista! Kyllä monessa asiassa on peiliin katottukin, mut ei tässä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Sit vaa treenaamaan, jos ei tunnu onnistuvan. Ei se pelin vika oo jos ei osu, kyl se on ihan ittestä kiinni osuuko vai ei ellei ny mikää hirvee lagi oo päällä ja kyllä sillä pädillä muutkin vetää. Ja codeissa on todella tarkaks tehty tähtääminen ja ainakaan mä en pystyis hiirelläkään paljon nopeammin enää tähtäämään kö ei silmät pysyis enää mukana. Tekniikka on tässäkin se mikä ratkaisee ja tarpeeks ku harjottelee ni ei tarvi enää edes keskittyä tähtäämään, vaan se tapahtuu kuin luonnostaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Hei minkälaisilla ohjaimilla jengi pelaa näit?? Ps3 oma ohjaimella kaikki räiskintä pelit on mahdottomia tähdätä kunnolla?? Esim mafia2 gta4 tähtäys on mahdotonta. Onko tässä sama tähtäys systeemi, koska tateilla tähtääminen on suolesta ja ohjain lentää takuuvarmasti seinään?? Näppis ja hiiri pakollinen?? Ei kai näit oo tateilla järkee pelaa??

Kyllähän tuo pelaaminen rupeaa tällä pädilläkin onnistumaan, kun peliä on takana about 240h.
Se, että jaksaako harjoitella tuon tattien vääntämistä on eri asia. Yksi peli COD:ia dualshockilla ja seuraavassa pelissä se ei enää vaikeaa ole.
Kyllähän tuo alkuun korpes, kun WAW:issa ei mihkään osunut, niin peli lähti vaihtoon n. 6h pelaamisen jälkeen.
 
Ylös Bottom