Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Untoten
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Eipä sitä tähtäintä tarviiku silloin kun pitää ampua kauas.lähitaistelussa monesti kuolee jos yrittää tähätä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Konsolilla FPS:ää pelatessa on se etu tietokoneeseen, että kaikilla on samat välineet pelaamiseen, joten ei tule sen puolesta epäreilua asemaa. Esim. pc:llä muilla pelaajilla saattaa olla parempi kone, hiiri, näppis ym. Konsoleilla ainakin käytännössä kaikilla on vain padi, joten itseähän siinä voi vaan syyttää jos ei pärjää.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Nii ja oli taas ihan mielenkiintoisia paljastuksia Black ops 24/7:ssa. Eli sleight of hand pro edelleen nopeuttaa ADS, mutta ei vaikuta snipuihin! Toinen mielenkiintoinen uutinen jäi mulle vähä hämäräks, mut siinä oli puhe sticks and stones pelimuodosta jossa siis pelataan crossbowilla, ballistic knifella ja tomahawkilla, jossa oli jännä maininta, että melee iskuista saa vähemmän pisteitä. Sitä en sit tiedä päteekö muissa muodoissa, mutta mun mielestä tosi hyvä uudistus ja kannustaa ampumaan puukottamisen sijasta, mikä ainakin kyseisessä pelimuodossa on varmasti helpompaa, koska on hitaat aseet käytössä. Ja melkein jo unohdin toisen perkkipaljastuksen. Hardline pro antaa mahdollisuuden kutsua care packagen uudestaan, jos et tykännyt sisällöstä eli toisinsanoen jos perut kyseisen paketin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Hardline pro ei tälläkertaa vähennä killstreakkien tappomäärää, vaan antaa mahdollisuuden kutsua care packagen uudestaan, jos et tykännyt sisällöstä eli toisinsanoen jos perut kyseisen paketin.

Voi voi... Tarpeeks ärsyttävää jo että porukka voi saada muutamalla tapolla hullut masiinat taivaalle hilluun, niin vielä jos jotakin ei arpa-onni suosi niin uus mahis vaan, kyllä se Gunship sieltä tulee.

Kiitos luojalle(treyarchille) Barebonesista<3
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Voi voi... Tarpeeks ärsyttävää jo että porukka voi saada muutamalla tapolla hullut masiinat taivaalle hilluun, niin vielä jos jotakin ei arpa-onni suosi niin uus mahis vaan, kyllä se Gunship sieltä tulee.

Niin siis care packagesta ei saa muita killstreakkeja, vaan minigunin ja jonku grim reaperin tahi mahdollisesti jotain muuta mistä ei mulla ole hajuakaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Niin siis care packagesta ei saa muita killstreakkeja, vaan minigunin ja jonku grim reaperin tahi mahdollisesti jotain muuta mistä ei mulla ole hajuakaan.

Aijaa, tuollaista en tiennytkään :O sehän on helvetin hyvä juttu!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Niin että onko siis care packageissa omat laitteensa. Että minigunia ei saa muusta kuin caresta, mutta caresta ei saa esimerkiksi UAV:tä?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Niin että onko siis care packageissa omat laitteensa. Että minigunia ei saa muusta kuin caresta, mutta caresta ei saa esimerkiksi UAV:tä?

Näin mä oon sen ainaki ymmärtäny.

Edit. Näin hetken tutkiskelun jälkeen huomasin kuitenkin Valkyrien saatavan laatikosta (7 tapon KS), joten en tiedä sitten. No sit pelataan barebonesia :D

edit2. Ilmeisesti tämä on joku poikkeustapaus, joka tulee myös valittuna MW2 sentry gunin tyyliin paketissa. Eli paketista saa vissiin vain "itselaukaistavia" aseita, eli ei mitään koiria tai lentohärveleitä. Ja kaiken lisäksi care package on aloitus killstreak UAV:n ja attack helikopterin lisäksi.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

On hienoa katsoa ja lukea kuinka innoissaan porukka tosiaan on tästä pelistä, mutta omaan silmään ottaa aika paljon "väärä informaatioa" mitä pelistä tänne kirjotetaan. Jos omaatte edes vähän ymmärrystä enkusta lukekaa suoraan Black Ops 24/7 ja David Vonderhaar (DavidVonderhaar) on Twitter. Nämä kaksi sivua riittää oikeastaan kaikkeen mitä "täytyy" tietää pelistä. Toki voi sitten lukea kaikkia foorumeita mutta paljon väärää tietoa ja oikeaa/varmistettua tietoa on vaikea löytää.

Esim täällä puhuttu Hardline antaa killstreakkien ansaitsemisen yhden tapon vähemmällä ja Pro versio antaa vaihtaa care packagen sisällön. Pro versio MW2:ssahan oli deathstreakki yhellä pienemmällä mut tässä pelissä niitä ei ole joten....

Lisäksi itse care packagesta niin Killstreaks "Airdrop a random killstreak or ammo crate" eli kaikki killstreakit sieltä voi tulla ja lisäksi minigunia jne.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

1.Esim täällä puhuttu Hardline antaa killstreakkien ansaitsemisen yhden tapon vähemmällä ja Pro versio antaa vaihtaa care packagen sisällön. Pro versio MW2:ssahan oli deathstreakki yhellä pienemmällä mut tässä pelissä niitä ei ole joten....

2. Lisäksi itse care packagesta niin Killstreaks "Airdrop a random killstreak or ammo crate" eli kaikki killstreakit sieltä voi tulla ja lisäksi minigunia jne.

1. Onko joku väittänyt jotain muuta?
e. Sori huomasin yhen kämmin mun viestis mikä viittas tohon hardlineen
2. Kerro mulle missä sanotaan "Airdrop a random killstreak or ammo crate"
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Pleikkarin selain ei kykene tollasiin hienouksiin.:D

e. Niin tosiaankin killstreakkien lisäksi sieltä saa noita ihmeaseita. Ymmärsin väärin sanan "in addition" kun luin cod wikiä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tuon care packagenhan saa vasta 7:stä (?) taposta Black Opsissa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Onko tässä pelissä kuukausimaksua :confused: jos on ei hyvä heilu:mad:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Onko tässä pelissä kuukausimaksua :confused: jos on ei hyvä heilu:mad:

Ei ole kuukausimaksua tässä. Call of Duty: Black Ops 24/7 -sivuilla juttua ehkä tulevaisuudessa tulevista lisämaksuista CoD-sarjaan.

Itse en kaikkea jutusta saanut irti, mutta joku, joka osaa englantia paremmin, voisi poimia jutusta ne oleellisimmat asiat.

Ilmeisesti Treyarchilla ja Activisionilla ovat laskeskelleet, että maksavia pelaajia saattaisi tulevaisuudessa löytyä niin paljon, että tällainen homma kannattaisi. Veikkaampa, että suurin osa pelaajista kuuluu lisämaksuja vastustavaan leiriin, kuten tuon jutun alkukin antaa ymmärtää.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ilmeisesti Treyarchilla ja Activisionilla ovat laskeskelleet, että maksavia pelaajia saattaisi tulevaisuudessa löytyä niin paljon, että tällainen homma kannattaisi. Veikkaampa, että suurin osa pelaajista kuuluu lisämaksuja vastustavaan leiriin, kuten tuon jutun alkukin antaa ymmärtää.

Jotain ne siellä puuhastelevat salamyhkäisinä. Aikoinaan ajatus kuukausimaksullisesta verkkoroolipelistä suurten massojen arkiviihteenä tuntui mahdottomalta, ja kuinkas kävikään kun World of Warcraft ilmestyi. Vastaavasti voi joskus FPS tehdä saman läpimurron, tarjoten elämyksiä joiden tasoisia on liki mahdoton muualta löytää. Pelkkä ajatuskin kk-maksusta tässä genressä puistattaa, mutta katsotaan nyt mitä saavat aikaiseksi..
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Kuukausimaksuhan ei sinänsä ole hassumpi ajataus noin firman kannalta. Jos siirrytään wowin tyyliseen että voit ostaa prepaidillä niin pelin hinnaksi tulee ainakin niillä, jotka mättävät CoDia enemmän kuin laki sallii, aivan hel**tin kalliiksi. Toisaalta tämä taaskin suosisi niitä casual pelaajia jotka voisivat sen pari kuukautta pelailla ja sitten lopettaa. Tosin jos levy maksaa 60 ja saat kuukauden aikaa niin jää minulla BO hyllyyn ennemmin vaikka CoD4:sta pelaan kun ei sitäkään ihanuutta ole tullut vähään aikaan pelattua.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Pelaaminen on ilmaista, mutta eikös joskus viime viikolla tjsp. ilmoittaneet että Dedicated Servuista joutuisi maksamaan jonkun pienen summan?
 
Ylös Bottom