Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hardline pro ei tälläkertaa vähennä killstreakkien tappomäärää, vaan antaa mahdollisuuden kutsua care packagen uudestaan, jos et tykännyt sisällöstä eli toisinsanoen jos perut kyseisen paketin.
Voi voi... Tarpeeks ärsyttävää jo että porukka voi saada muutamalla tapolla hullut masiinat taivaalle hilluun, niin vielä jos jotakin ei arpa-onni suosi niin uus mahis vaan, kyllä se Gunship sieltä tulee.
Niin siis care packagesta ei saa muita killstreakkeja, vaan minigunin ja jonku grim reaperin tahi mahdollisesti jotain muuta mistä ei mulla ole hajuakaan.
Niin että onko siis care packageissa omat laitteensa. Että minigunia ei saa muusta kuin caresta, mutta caresta ei saa esimerkiksi UAV:tä?
1.Esim täällä puhuttu Hardline antaa killstreakkien ansaitsemisen yhden tapon vähemmällä ja Pro versio antaa vaihtaa care packagen sisällön. Pro versio MW2:ssahan oli deathstreakki yhellä pienemmällä mut tässä pelissä niitä ei ole joten....
2. Lisäksi itse care packagesta niin Killstreaks "Airdrop a random killstreak or ammo crate" eli kaikki killstreakit sieltä voi tulla ja lisäksi minigunia jne.
Vie hiiren osoitin Care Packagen kohdalle listauksessa ja katso viereen ilmestyvää kuvaa.2. Kerro mulle missä sanotaan "Airdrop a random killstreak or ammo crate"
Tuon care packagenhan saa vasta 7:stä (?) taposta Black Opsissa.
Onko tässä pelissä kuukausimaksua jos on ei hyvä heilu
Onko tässä pelissä kuukausimaksua jos on ei hyvä heilu
Ilmeisesti Treyarchilla ja Activisionilla ovat laskeskelleet, että maksavia pelaajia saattaisi tulevaisuudessa löytyä niin paljon, että tällainen homma kannattaisi. Veikkaampa, että suurin osa pelaajista kuuluu lisämaksuja vastustavaan leiriin, kuten tuon jutun alkukin antaa ymmärtää.