Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Untoten
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Pelaaminen on ilmaista, mutta eikös joskus viime viikolla tjsp. ilmoittaneet että Dedicated Servuista joutuisi maksamaan jonkun pienen summan?

Jos haluaa itse tavallaan ylläpitää servua, ni joutuu sen vuokraamaan Gameservers:ltä. Mut siis tällä ei ole mitään tekemistä ps3 version kans, missä siis tuttuun tapaan mennään matchmaking:llä.

"If players want to run a dedicated Ranked or Unranked server on the PC, they will have to rent one through GameServers. Treyarch will be providing a fleet of 'Day-1 Servers' (through GameServers) which will be up and operational on November 9th. Nobody will have to rent a dedicated server through GameServers in order to play the game. But for anybody who wants to run their own server, it will be run from GameServers.com."

He also mentioned that the partnership will add the advantage of much more effective anti-cheating and hacking moderation.

"If you rent a server, you will still have the ability to Kick, Ban, and Configure it the way you see fit. Of course Ranked servers will have some set configurations that can't be messed with; but you will still have the power to administrate your servers as a customer of GameServers."

Koko uutinen:http://blackops.digitalwarfare247.com/news/gameservers-exclusive-deal
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Siis kyllähän dedi servut voi olla ps3-versiossakin, vaikka mpssä käytetäänkin matchmakingia.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Siis kyllähän dedi servut voi olla ps3-versiossakin, vaikka mpssä käytetäänkin matchmakingia.

Ei oo koskaan ollu, eikä luultavasti tuu koskaan olemaan. Siis codeissa. Socom ja warhawk ainoot missä on, mitä oon pelaillu.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ei oo koskaan ollu, eikä luultavasti tuu koskaan olemaan. Siis codeissa. Socom ja warhawk ainoot missä on, mitä oon pelaillu.
Dedicated server tarkoittaa sitä, että jokin erillinen serveri hostaa pelailut. Eli se, että pelissä on matchmaking ei tarkoita, että siinä ei ole dedicated servereitä. Eikä sekään, että pelissä on servulista mistä saat itse valita tarkoita, että siinä käytetään dedicated serveriä. Esim. socomissa ei ole ikinä ollut dedi servuja.

Treyarch on puhunut pitkään dedi servuista, mutta he, ikävä kyllä, taitavat tarkoittaa pc versiota. Toisaalta he eivät ole kyllä sanoneet, ettei ps3-versiossa olisi dedi servuja, mutta se ei ole kovinkaan todennäköistä.

En siis väittänyt, että pelissä tulisi olemaan dedicated servut. Koitin vain poistaa sinulta tuon väärän mielikuvan matchmakingistä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Siis kyllä mä tiedän mikä matchmaking on, mutta ku joka asiasta täytyy ruveta taas vääntään ni korjaan, että tässä codissa käytetään p2p servuja, eli pelaajan hostaamia. Ei dedi servuja. Ja matchmaking hoitaa sen servujen hakemisen tai laittaa pelaajan hostiks. Eli ei tarvita erillisiä servuja, mitkä tulisivat kalliiksi, minkä takia tämä on 100 kertaa järkevämpi tapa konsoleilla ja koska kaikki laitteet on saman tehoisia, ei tarvita niin suurta nettiä/konetta pelin pyörittämiseksi. Jos joku luulee tässä olevan dedi servuja, elää aikamoisissa pilvilinnoissa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

tässä codissa käytetään p2p servuja, eli pelaajan hostaamia. Ei dedi servuja. Ja matchmaking hoitaa sen servujen hakemisen tai laittaa pelaajan hostiks.
Niih :rolleyes:. Yritin vain sanoa, että matchmaking voisi toimia myös niinkin, että hakee pelit ja hostina toimii ulkoinen server.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ideana olisi varisn hyvä jos niitä hosteja saisi samaanaikaan useamman. Sillä voisi ainakin noin teoriassa saada tasattua sitä lagisuutta. Tai sitten se hostin haku suoritettaisiin niin että kaikilla olisi yhtä hyvät yhteydet. MW2:ssa ainakin ottaa päähä'n se että on mentävä aina täydellä patyllä jos haluaa saada matsin aikaiseksi jossa ei tökkis niin helvetisti.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Niih :rolleyes:. Yritin vain sanoa, että matchmaking voisi toimia myös niinkin, että hakee pelit ja hostina toimii ulkoinen server.

Voishan se näinkin olla, mut siinä ei ole mitään järkeä, koska dedi servut menettäisivät sen idean mitä varten ne on pc puolella, eikä tietäisi millaiselle servulle joutuis. Kun meillä konsolipuolella on taas kaverilista, partyt ja privaservu, ei ole mitään tarvetta dedi servuille.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Muistutuksena jälleen: tämän on tarkoitus olla keskustelufoorumi, joten zättityyliset heitot tyyliin "Facepalm" tai pelkät "hymiöt" eivät tätä ajatusmaailmaa tue. Siispä läjä viestejä poistettu ja hieman lisää perusteluja näkemyksiin jatkossa kiitos.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Voishan se näinkin olla, mut siinä ei ole mitään järkeä, koska dedi servut menettäisivät sen idean mitä varten ne on pc puolella, eikä tietäisi millaiselle servulle joutuis. Kun meillä konsolipuolella on taas kaverilista, partyt ja privaservu, ei ole mitään tarvetta dedi servuille.
:D

Ensinnäkin, sä et taida vieläkään ymmärtää mistä mä puhun (etkä ilmeisesti edes siitä mistä itse puhut). Mun koko pointti on ollut edelleenkin vain se, että matchmakingin käyttö pelissä ei vielä tarkoita, etteikö siinä olisi dedicated servereitä. En ole väittänyt, että se olisi järkevää tai mitään muuta sellaista mihin sä olet tässä yrittänyt tarttua viesti viestin perään.

Toiseksi tämä:
Kun meillä konsolipuolella on taas kaverilista, partyt ja privaservu, ei ole mitään tarvetta dedi servuille.
Oletko oikeasti tosissasi? Sinun mielestäsi siis kaverilistan, partyjen ja privaservujen takia lagittomat ja hostieduttomat servut ovat turhia?

:D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Joo-o, kaikilla ei ole niin paljoo kavereita, että voisi aina privaa vääntää, eikä privatessa saa leveliä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

:D

Ensinnäkin, sä et taida vieläkään ymmärtää mistä mä puhun (etkä ilmeisesti edes siitä mistä itse puhut). Mun koko pointti on ollut edelleenkin vain se, että matchmakingin käyttö pelissä ei vielä tarkoita, etteikö siinä olisi dedicated servereitä. En ole väittänyt, että se olisi järkevää tai mitään muuta sellaista mihin sä olet tässä yrittänyt tarttua viesti viestin perään.

Oletko oikeasti tosissasi? Sinun mielestäsi siis kaverilistan, partyjen ja privaservujen takia lagittomat ja hostieduttomat servut ovat turhia?

En mäkään väittäny et se sitä pois sulkis. Tosta jälkimmäisestä, kyllä eli ne ei ole välttämättömiä konsoleilla. Ja minkä takia konsoleilla ei ole dedi servuja on yksinkertaisesti se että sitä voi pelata niin kauan ku vaan pelaajia riittää eli nettipeli on ikuinen ja niinku aikasemmin mainitsin, kustannukset. Tosin ne on ny lähteny noilla servuilla rahastamaan, toisin ku että vois itte tehdä servun jos sellainen kone löytyy. Jos dedi servut oikeesti olis jotenkin pakolliset konsoleilla, olis ne täs pelis. Emmä sitä sano et ne täysin turhat ole, mutta ei ne ole TARPEELLISET. Eiköhän tää asia ny oo jo käsitelty, pistäkää vaikka privaa jos teillä on jotain sanottavaa, tai pitäkää päänne kii. Jatkakaa...

e. Dediservutko pitäis sit olla vaan sentakia, et sais lagin pois? Salli mun nauraa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Eiköhän tää asia ny oo jo käsitelty, pistäkää vaikka privaa jos teillä on jotain sanottavaa, tai pitäkää päänne kii.
ei.

Dediservutko pitäis sit olla vaan sentakia, et sais lagin pois? Salli mun nauraa.
Missä vaiheessa mä sanoin et ne pitäisi olla? Onko vika mussa vai enkö oikeasti ole sanonut yhtään mitään noista asioista mitä olet kommentoinut aina mulle replytessäs :confused:?

Jos dedi servut oikeesti olis jotenkin pakolliset konsoleilla, olis ne täs pelis. Emmä sitä sano et ne täysin turhat ole, mutta ei ne ole TARPEELLISET.
Mikään ei ole pakollista. Tarpeelliset ne dedicated servut olisi ainakin kilpailullisen pelaamisen kannalta ja olisihan se mukavampaa ihan sunnuntaipelaajillekkin, ettei tarvitsisi aina pelata +150ms pingeillä.

Viestissäsi selitit myös jotain jostain kustannuksista tjsp. En ymmärrä miten se liittyy mitenkään mihinkään mistä olen puhunut, mutta ehkäpä se oli suunnattu jollekkin muulle.

Meinasi unohtua tämä:
En mäkään väittäny et se sitä pois sulkis.

Otetaas kertauksena:
Hiikeri:
Pelaaminen on ilmaista, mutta eikös joskus viime viikolla tjsp. ilmoittaneet että Dedicated Servuista joutuisi maksamaan jonkun pienen summan?

Sinä:
Jos haluaa itse tavallaan ylläpitää servua, ni joutuu sen vuokraamaan Gameservers:ltä. Mut siis tällä ei ole mitään tekemistä ps3 version kans, missä siis tuttuun tapaan mennään matchmaking:llä.
Boldasin tärkeimmän kohdan.

Eikös tuossa aika suoraan sanota "tällä ei ole mitään tekemistä ps3 version kanssa, missä siis mennään dedicated servujen sijaan matchmakingilla". Mihin muuhunkaan tuo voisi viitata?

Noniin rauhotuppas.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Eikös tuossa aika suoraan sanota "tällä ei ole mitään tekemistä ps3 version kanssa, missä siis mennään dedicated servujen sijaan matchmakingilla". Mihin muuhunkaan tuo voisi viitata?

Tää ny ei liittyny meidän keskusteluun mitenkään. Tää oli vaan vastaus aiempaan viestiin, jossa puhuttiin dedi servujen maksuista ja koska tässä ps3 versiossa ei niitä ole, ei sillä ole tekemistä ps3 version kanssa. Ja kyllä, matchmakingin kohalla olis pitäny lukea p2p. Ja korjasin myöhemmin tämän väärinkäsityksesi, kun luulit mun väittävän että matchmaking ja dedi servut ei voi olla pelissä yhtäaikaa


Yritin vain sanoa, että matchmaking voisitoimia myös niinkin, että hakee pelit ja hostina toimii ulkoinen server.
Voishan se näinkin olla

Kustannukset ei kohdistunut suhun, vaan se oli yks syy miks niitä dedi servuja ei ole konsoleilla, tosin tolla niiden rahastusperiaatteella ne voisi olla ihan hyvin pelissä mukana. Emmätiä mä oon ihan pihalla jo tästä rumbasta jo muutenkin, ni mä en jaksa jatkaa enää. Väärinkäsityksiä sattuu mut ei niistä numeroa tarvi tehdä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

http://www.gknova6.com/index.php

^ Tuo vahvistaa että Black Ops saa zombie moodin joka jatkaa vanhaa tarinaa Kylmässä Sodassa.

Ihan mielenkiintoinen sivu kyllä.. Itelle ei kyllä tosta pahemmin mitää selvinnyt. Monta pientä television ruutua ja jokaisessa jotain zombeihin liittyvää.. Ihan jumissa koko saitti ja itelläki latas aika kauan ennenkuin aukes. Onko jossain ihan varmaa tietoa tästä? Ite toivon kyllä tosi paljon et zombie moodin tarina jatkuu...
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

http://www.gknova6.com/index.php

^ Tuo vahvistaa että Black Ops saa zombie moodin joka jatkaa vanhaa tarinaa Kylmässä Sodassa.

Todella hitaasti aukeaa tuo sivu, joten kyseinen pätkä YouTubessa niille, jotka eivät jaksa odotella.
YouTube - Call of Duty Black Ops Zombies Confirmed + Gameplay! (Must Watch)

Myös Call of Duty: Black Ops 24/7 -sivustolla arvuutellaan, että saattaisi olla ihan aito Treyarchin vihje zombien paluusta. Näin itse ymmärsin.

Ihme hommaa nykyään ihan näin yleensäkin, kun melkeimpä jokaisen uuden pelin kohdalla tahalleen pantataan näitä elämääkin suurempia pelien ominaisuuksia ennen pelin julkaisua. :D
Varmasti ovat tienneet tämänkin jo pitkään, ennen kuin ryhtyivät uutta Call of Dutya sorvaamaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ihme hommaa nykyään ihan näin yleensäkin, kun melkeimpä jokaisen uuden pelin kohdalla tahalleen pantataan näitä elämääkin suurempia pelien ominaisuuksia ennen pelin julkaisua. :D
Varmasti ovat tienneet tämänkin jo pitkään, ennen kuin ryhtyivät uutta Call of Dutya sorvaamaan.
Täysin samaa mieltä!

Ärsyttävää pihtailua.. Sitten vasta kun peli ilmestyy niin tietää pelin ominaisuuksista, ainakin minulla vaikuttaa ostopäätökseen jonkin verran..
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Nyt kun tähän bopsiin on varmistettu zombiet niin nousee hype vielä enemmän. Nyt täytyy vain toivoa, että itse peli on hyvä, jotta niitä zombeja sitten jaksaa pelata. WaWissa kävi zombien suhteen itelle ikävästi, että peli ei jaksanut kiinnostaa niin ei sitten jaksanut pelata yhtään zombietakaan.

Päiviä melkeen lasketaan täällä jo bopsin julkaisuun.... :p
 
Ylös Bottom