Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Argh. Alkanu vähän syömään hermoja tuo lagaaminen joka toisessa pelissä. Plus että päätyy jatkuvasti peleihin missä oma tiimi on täysin pakkasen puolella. Lisäksi meikän on aivan tajuttoman vaikeeta tajuta pelaajia, jotka jatkuvasta kuolemisesta huolimatta hakeutuu täysin samaan spottiin sniputtelemaan.

Toi HC-moodi oli tavallaan iha kiva, mut osa peleistä menee kyllä lähinnä telttailun merkeissä.

EDIT: Noi Second Chance -pelaajat on alkanu ottamaan ihan mukavasti päähän viime peleissä. Ei ilmeisesti riitä että ne jo olis sellasenaan rassaavia, mut lisäks aika usein jää tappo saamatta ja paukkuu pelkät assist-pojot tilille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

oma campaign jämppää wmd kentän lataukseen:mad: levyssä ei naarmuja ja kaikki muut kentät on pelannu livessä ja campaignissa tähän asti, onko kenelläkään muulla ollut tällaista :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Tässä tyhmänä kyselen että onko boksilla mahdollisuutta saada botteja split-screen peliin ja miten? Tarviiko peli patchata?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

onko boksilla mahdollisuutta saada botteja split-screen peliin ja miten?

Voi pelata botteja vastaan yksin tai jaetulta ruudulta samoissa kentissä kuin ihan perus moninpeliä. Löytyy Multiplayer-osiosta kohdasta Combat Training. Botteja vastaan pelatessa kertyy rahaa, varusteita ja leveleitä samalla tavalla kuin ihmisiä vastaan pelatessa, mutta varusteet eivät siirry bottimoninpelin ja perinteisen moninpelin välillä. Molemmissa hahmonkehitys kulkee omia reittejään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Mikäs tämä kultacamo villitys on, mikä tuol on meneillään ku pitkästä aikaa testaili? lobbyssa melkein aina muutamalla kullat päällä. Ei siinä mitään muuta vikaa ole ku et noi on ihan helvetin rumat :) Joku vissiin keksiny uusia haxeja tai glitsejä?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Mikäs tämä kultacamo villitys on, Joku vissiin keksiny uusia haxeja tai glitsejä?
Joo, minkä tahansa aseen saa glitchaamalla auki ja kultaiseksi vaikka 4levelillä +perkit pro versioiksi. :mad: Helareilla ainakin hauskaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Joo, minkä tahansa aseen saa glitchaamalla auki ja kultaiseksi vaikka 4levelillä +perkit pro versioiksi. :mad: Helareilla ainakin hauskaa.

Meikä on lähettäny iha suoraa vaan "report cheating" -viestiä, jos näitä spedejä tulee vastaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Joo, minkä tahansa aseen saa glitchaamalla auki ja kultaiseksi vaikka 4levelillä +perkit pro versioiksi. :mad: Helareilla ainakin hauskaa.

Kyllä mä ymmärrän niitä jotka tuota perk glitchiä käyttää. Tässä kestää perkkien saaminen proksi liian kauan. Esim. maraton pro version saamiseksi pitäisi riittää se juoksentelu niin kuin MW 2:ssa, mutta ei vaan tämän lisäksi pitää viedä lippu 15 kertaa jossa menee ikuisuus samaten aikaa vie se 10 first bloodia. Ghost Pro on vasta ärsyttävä saada kun ei pahemmin tunnu kukaan käyttävän sitä sentry gunia. Tässä on melkeinpä pakko olla käytössä Ghost pro sillä killstreakit aivan älyttömiä paljon älyttömämpiä mitä MW 2:ssa. Mainittakoon Chopper gunner jolla saa kivan määrän tappoja aina kuin sellaisen saat sama koskee gun shippiä sekä niitä koiria. Barebonesin taas pilaa se attacmenttien puuttuminen aseista sekä perkkien puutuminen myös.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Tässä on melkeinpä pakko olla käytössä Ghost pro sillä killstreakit aivan älyttömiä paljon älyttömämpiä mitä MW 2:ssa. Mainittakoon Chopper gunner jolla saa kivan määrän tappoja aina kuin sellaisen saat sama koskee gun shippiä sekä niitä koiria. Barebonesin taas pilaa se attacmenttien puuttuminen aseista sekä perkkien puutuminen myös.

Njaa, itse ainakin ammun ne kopterit alas ennen kuin ne edes kerkeää tulemaan kentälle. Aika amatööri saa olla, jos peli kaatuu killstreakeihin. Sanoisin jopa, että se spy plane on parempi kuin nuo kopterit. Ghost Pro ei todellakaan ole pakollinen, pelkkää hifistelyä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Kyllä mä ymmärrän niitä jotka tuota perk glitchiä käyttää….

Ei mulla vaan oo mitää ongelmaa ollu saada noita pro-perkkejä. Ghost Pro on kilahtanu tilille iha mukavasti jokaisella uudella prestige-kierroksella. Ottaa vaikka ite sen sentry gunin sitte killstreakkeihin ja heittää sen vastapuolen tiimille. Pistää vaikka vielä Hackerin omiin perkkeihin, ni luulis ettei jää löytymättä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Njaa, itse ainakin ammun ne kopterit alas ennen kuin ne edes kerkeää tulemaan kentälle. Aika amatööri saa olla, jos peli kaatuu killstreakeihin. Sanoisin jopa, että se spy plane on parempi kuin nuo kopterit. Ghost Pro ei todellakaan ole pakollinen, pelkkää hifistelyä.

Emmä tiedä missä peleissä sä sitten pelaat, mutta publalla ei kyllä pahemmin ikinä ammuta tuota chopper gunneria alas vaan se saa pörrätä siellä vaikka kuinka kauan. Ja vaikka omalla puolella on kavereita jotka on ties kuinka monennella prestigellä niin ei ole kokemus tuonut viisautta sillä harvemmin näillä sankareilla on secondarynä mitään laucheria. Parasta on dominationissa kun joku oma tuon chopper gunnerin saa niin ei kukaan sitten pahemmin tajua mennä hakemaan alueita. Itsellänikin kun on se attack helicopter käytössäni niin en kyllä muista, että sitä montaa kertaa olisi ammuttu alas.

Ja kun sulla on tuo Ghost Pro niin ei pahemmin tarvi välitellä mistään muista killstreakeistä kuin niistä hemmetin koirista.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Emmä tiedä missä peleissä sä sitten pelaat, mutta publalla ei kyllä pahemmin ikinä ammuta tuota chopper gunneria alas vaan se saa pörrätä siellä vaikka kuinka kauan…

Kandee varmaan ottaa ite se strela sitte käyttöön, jos koko muu jengi on niin kujalla.

Ja kun sulla on tuo Ghost Pro niin ei pahemmin tarvi välitellä mistään muista killstreakeistä kuin niistä hemmetin koirista.

Itse asiassa SR-71 Blackbird näyttää myös Ghost Pro -ukot. Meikän mielestä paras killstreakki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Kandee varmaan ottaa ite se strela sitte käyttöön, jos koko muu jengi on niin kujalla.

Ei kannata jos sulla ei ole sitä Ghost Pro:ta. Kyllä se on huomattu muutaman kerran miten siinä käy kun menet Strelan kanssa Chopper Gunneria ampumaan ilman Ghost Pro:ta. Samantien henki pois itseltä. Toisaalta tässä pelissä on niin huonot vaihtoehdot noihin secondary aseisiin, että tuon puolesta sinne varmaan voisikin sen strelan laittaa. Tuota Blackbirdiäkin käytetään suhteellisen harvoin kaikki vaan haluaa päästä paukuttelemaan sillä chopper gunnerilla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Ei kannata jos sulla ei ole sitä Ghost Pro:ta. Kyllä se on huomattu muutaman kerran miten siinä käy kun menet Strelan kanssa Chopper Gunneria ampumaan ilman Ghost Pro. Samantien henki pois itseltä. Toisaalta tässä pelissä on niin huonot vaihtoehdot noihin secondary aseisiin, että tuon puolesta sinne varmaan voisikin sen strelan laittaa.

No. Meikällä on ainaki futannu ihan karvalakki-Ghostilla ja Strelalla hyvin. No problems, kopterit tulee alas iha mukavasti.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

No. Meikällä on ainaki futannu ihan karvalakki-Ghostilla ja Strelalla hyvin. No problems, kopterit tulee alas iha mukavasti.

Hyvä jos toimii jollakin, itselläni ei vaan toimi tuo yhdistelmä Normi Ghost ja Strela. Tuli mieleen tapaus kun pelattiin suomi porukalla publaa ja joku omista sai chopper gunnerin niin eipä kaveria paljoa naurattanut kun vastapuolella tais olla joka jampalla Ghost Pro. Eli kyllä tuo Ghost Pro vaan aika kova perkki on tässä pelissä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Emmä tiedä missä peleissä sä sitten pelaat, mutta publalla ei kyllä pahemmin ikinä ammuta tuota chopper gunneria alas vaan se saa pörrätä siellä vaikka kuinka kauan.

Tuo on kyllä niin ärsyttävää luettavaa. Mikset ITSE ammu sitä alas? Järjen käyttö sallittu. Niin ja mitä tuohon Ghost Prohon tulee, niin itse ainakin saan chopper gunnerin varsin helposti alas ilman sitäkin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Noin niinku tuoho aiempaan keskusteluun vielä summa summarum: Ziittaus on aina ziittausta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Tuo on kyllä niin ärsyttävää luettavaa. Mikset ITSE ammu sitä alas? Järjen käyttö sallittu. Niin ja mitä tuohon Ghost Prohon tulee, niin itse ainakin saan chopper gunnerin varsin helposti alas ilman sitäkin.

Itsehän sanoit näin: "Aika amatööri saa olla, jos peli kaatuu killstreakeihin" joka myöskin on aika ärsyttävää luettavaa. Emmä nyt itseäni laskekkaan uber proksi, mutta en kyllä peli kokemuksieni mukaan myöskään amatööreihin. Kyllä tässä pelissä usein pelit kaatuu noihin älyttömiin killstrekkeihin sen on nähty monta kertaa. Domination on tullut voitettua useasti sillä, että joku oma on saanut chopper gunnerin jota ilman oltaisiin hävitty peli. Ja johan mä sanoin tuolla miksi ei huvita lähteä pelleilemään Strelalla millään normi ghostilla. Mulla oli aina MW 2:ssa yksi anti-air classi jossa mulla oli stinger secondaryna ja oliko nyt cold blooded se perkki joka tässä vastaa ghost pro:ta. Erohan oli siinä, että MW 2:ssa ei tarvinnut sen cold blooded perkin muistaakseni olla pro:na, että et näkynyt ilma laivoille joka oli hyvä juttu.

Noin niinku tuoho aiempaan keskusteluun vielä summa summarum: Ziittaus on aina ziittausta.

Niin on ja itse en hyväksy huijareita, mutta jotenkin tämän pelin perkkien kohdalla ymmärrän jos joku nyt haluaa saada perkit proksi nopeammin. Niin kuin sanoin niin omasta mielestäni tässä pelissä siinä menee liian kauan kun sinne on lisätty monta juttua aina mitä pitää tehdä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Kyllä mä ymmärrän niitä jotka tuota perk glitchiä käyttää. Tässä kestää perkkien saaminen proksi liian kauan. Esim. maraton pro version saamiseksi pitäisi riittää se juoksentelu niin kuin MW 2:ssa, mutta ei vaan tämän lisäksi pitää viedä lippu 15 kertaa jossa menee ikuisuus samaten aikaa vie se 10 first bloodia. Ghost Pro on vasta ärsyttävä saada kun ei pahemmin tunnu kukaan käyttävän sitä sentry gunia. Tässä on melkeinpä pakko olla käytössä Ghost pro sillä killstreakit aivan älyttömiä paljon älyttömämpiä mitä MW 2:ssa. Mainittakoon Chopper gunner jolla saa kivan määrän tappoja aina kuin sellaisen saat sama koskee gun shippiä sekä niitä koiria. Barebonesin taas pilaa se attacmenttien puuttuminen aseista sekä perkkien puutuminen myös.


Itse olen 9. prestige ja aina Ghost Pro. Tiettyjen perkien Pro-versiot ovat aika ikäviä saavuttaa, mutta ajan myötä sitä kyllä taktiikat hioutuu ja esimerkiksi Ghost Pro edellyttää turretin tuhoamista ja Second Chance Pro headshottia...molemmat tuntuu täysin tuurikaupalta, mutta käytännössä olen aina saanut molemmat viimeistään ollessani 25-levelillä. Kyllä ne sielä aina jotenkin tulee. Marathonin Pro-vaatimukset ovat aika pahoja, sen voin allekirjoittaa.

Meininki vaihtelee niin paljon. Useissa pelaamissani otteluissa voin vain ihmettellä porukan juostessa kopterin ollessa ilmassa, vaikka sen alas ampuminen ei todellakaan ole vaikeata. Vain Gunship on vittumainen ilman Ghost prota, mutten tajua sitä ettei jengi voi ottaa sitä Strelaa tai muuta sinkoa ja ampua...kun itse saa kopterin ilmaan niin sitä on ihan fiiliksissä, niin kyllä sitä tietää, miten pahalta se tuntuu kun se ammutaan heti alas. Joten tottakai vahinko pannaan kiertämään.

Toki, jossakin Nuketownissa perusghostilla gunshipin tiputtaminen on melkein tuurikauppaa ja ärräpäät lentelee, mutta MW2:sta ollaan todella kaukana. Positiivisessa mielessä.

Koiratkin ovat ongelma vain Nuketownissa ja Summitissa. Muut levelit ovat sen verran isoja, että sitä pystyy suojautumaan tai ampumaan koirat.

Thomas
 
Ylös Bottom