Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelaatteko ekaa kertaa kampanjaa läpi? Toi kohta on mun mielestä aika tökerösti toteutettu. Siinä on tarkoituksena työntää ne napalmisäiliöt sinne mäkeä alas, niitä vihuja tulee muuten loputtomasti (taas yksi asia jossa otettu takapakkia MW2:n nähden). Se sanotaan siinä keskustelussa siellä mäen päällä. Mulla kesti varmaan puoli tuntia tajuta miten tuosta pääsee.
- Valkyrie-raketit räjähtää aina naamalle.
Zombie mode on kännissä kaverin kanssa hauskaa. Itse verkkopeli on yhtä hirveää kuraa kuin MW2:ssa. Grafiikka on aika hirveää, kun ajattelee nykypäivän mahdollisuuksia, niin vanhemmat pelit vie grafiikoissa helposti.... Äänet on tässä pelissä jotain huvittavan surkeaa... Kauhee lagi jatkuvasti ja hitboxit on paskempia, kuin BC2:ssa. Serverit täynnä näitä heliumäänellä täytettyjä "gangsta94" pelaajia, jotenka tiimityöskentelystä ei ole tietoakaan.
Tämäkin peli voisi toimia jospa se olisi vaikka K-20 ja pelaamiseen päästäkseen on tunnistauduttava vaikka nettipankkitunnuksilla. Rahastustahan tämäkin on ja se on konsolien tulon syytä.
Tosiaan zombie mode on kyllä ihan hauska, mutta muuten pelinä surkea eikä voita MAGia tai BC2:tä vaikka miten haluaisi.
Sitä R1 pitää painaa nopeasti yhden kerran. Sen jälkeen raketti lähtee lentoon ja painamalla uudestaan sen voi räjäyttää kesken lennon.
En tosin ymmärrä minkä takia se raketti on koodattu räjähtämään, jos nappulaa pitää pohjassa...
Olekko kokeillu L1:llä tähtäämällä ja sitten R1 näpäyttämällä?
Edit: Itellä kyllä räjähtää joka tapauksessa lärvin edessä se vaikka vain näpäyttäis R1.. Ihan sama mitä tekee niin se losahtaa suoraan ennenkun lähtee edes ilmaan.
Mä pamautin itteni sillä myös parisen kertaa ennenkuin tajusin, että sitä nappia ei saa pitää pohjassa. Ja heti kun en enää pitänyt pohjassa vaan pelkästään näpäytin niin sen jälkeen se on toiminut aina ihan kuten pitääkin.
Tosiaan ensiksi nostan sen tähtäimen silmille ja sitten vasta laukaisen. Voi olla, että jos sitä koittaa ampua ilman tähtäystä niin se lävähtää silmille samalla tapaa kuin pitäisi nappia pohjassa....
Oli miten oli niin aika turha toi valkyrie tuntuu olevan. Hekoja se varmaan tiputtaa ihan hyvin, mutta niitäkin saa ales helpommin sillä samilla.
Minua kiinnostaa hieman aineisto, että mistä aivoriihesi (yksi ihminen ei vain pysty) kykeni suppiloimaan tällaisia häikäiseviä johtopäätöksiä.Tässä nähdään CODien pääyleisö: 10 tai 12-vuotiaita nopeatempoista mellastusta hakevia lapsia. Siinä missä jossain konsoli.finissä Black Ops vie ehkä pidemmän korren, niin suurin osa CODien pelaajista kuitenkin taitaa pitää enemmän nopeammasta, helpommasta ja ennen kaikkea aivottovammasta viihteestä.
Aika hauska äänestys tuli vastaan netissä: Black Ops vs MW2. Arvatkaa kumpi voitti: MW2.
Call of Duty: Black Ops Vs Modern Warfare 2 (MW2) – Which is better game? : Product Reviews Net
MW2 voitti siis äänestyksen helposti justiinsa Black Opsin julkaisun jälkeen, jolloin hypen pitäisi olla kovimmillaan. Tässä nähdään CODien pääyleisö: 10 tai 12-vuotiaita nopeatempoista mellastusta hakevia lapsia. Siinä missä jossain konsoli.finissä Black Ops vie ehkä pidemmän korren, niin suurin osa CODien pelaajista kuitenkin taitaa pitää enemmän nopeammasta, helpommasta ja ennen kaikkea aivottovammasta viihteestä.
Joko videoiden lähetys konsolilta toimii? Ei jostain syystä pääse linkkaamaan tunnusta....