Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eiks noille juutube hehkutuksille vois omaa ketjua laittää pystyyn. Mielestäni ei liity mitenkään keskusteluun pelistä...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pelaatteko ekaa kertaa kampanjaa läpi? Toi kohta on mun mielestä aika tökerösti toteutettu. Siinä on tarkoituksena työntää ne napalmisäiliöt sinne mäkeä alas, niitä vihuja tulee muuten loputtomasti (taas yksi asia jossa otettu takapakkia MW2:n nähden). Se sanotaan siinä keskustelussa siellä mäen päällä. Mulla kesti varmaan puoli tuntia tajuta miten tuosta pääsee.

Itekki siinä pari kertaa menin kuolemaan. Pistä subtitlet päälle asetuksista niin ainaki se vähän väliä siinä koittaa sanoa että tynnyrit pyörimään :).. Hyvin hankala välillä saada selvää niiden puheesta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

- Valkyrie-raketit räjähtää aina naamalle.

Sitä R1 pitää painaa nopeasti yhden kerran. Sen jälkeen raketti lähtee lentoon ja painamalla uudestaan sen voi räjäyttää kesken lennon.

En tosin ymmärrä minkä takia se raketti on koodattu räjähtämään, jos nappulaa pitää pohjassa...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

miten vitussa te saatte ne nauhotetut pikku pätkät sinne my file shareen? Julukasupäivästä asti oon yrittäny nii ei, aina vaan jotaki että "upload failed". Teenkö täsä jotaki väärin vai onko vika ite pelissä?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen illalla näki hyvin tämän pelin ns. tositoimissa! Kahdentoista jälkeen kun reilu kaksi tuntia vielä pelasin, niin pelaaminen oli aivan älyttömän hauskaa! Jos ei CoD4:sta parempi peli tämä ole niin ainakin hyvä kakkonen CoD-sarjassa! Peli on täyttä rautaa kun lagaamista ei esiinny ja peliä voi pelata niin kuin sitä kuuluisikin pelata. (Ei siis tarvitse pelata diaesitys-muodossa) ;)
Edelleen mulla ainaki lagailee jos tässä alkuillasta pelailee, joten ei ole kokonaan kadonnut se ongelma vielä..
Täytyy lähteä pyörähtämään kaupassa hakemassa vähän apua nestevajaukseen ja miksei jotain naposteltavaa kans yön pelejä varten. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Zombie mode on kännissä kaverin kanssa hauskaa. Itse verkkopeli on yhtä hirveää kuraa kuin MW2:ssa. Grafiikka on aika hirveää, kun ajattelee nykypäivän mahdollisuuksia, niin vanhemmat pelit vie grafiikoissa helposti.... Äänet on tässä pelissä jotain huvittavan surkeaa... Kauhee lagi jatkuvasti ja hitboxit on paskempia, kuin BC2:ssa. Serverit täynnä näitä heliumäänellä täytettyjä "gangsta94" pelaajia, jotenka tiimityöskentelystä ei ole tietoakaan.

Tämäkin peli voisi toimia jospa se olisi vaikka K-20 ja pelaamiseen päästäkseen on tunnistauduttava vaikka nettipankkitunnuksilla. Rahastustahan tämäkin on ja se on konsolien tulon syytä.

Tosiaan zombie mode on kyllä ihan hauska, mutta muuten pelinä surkea eikä voita MAGia tai BC2:tä vaikka miten haluaisi.

Minähän kehotin sinua aikaisemmin, että jätä peli ostamatta niin et TAAS menetä verorahojasi ja hermojasi. Sekä voisitko ystävällisesti lopettaa sen konsolien tuleminen pilasi pelaamisen/rahastuksen jaaritukset. Myy hyvä mies konsolisi jos se kerta toisensa jälkeen vie rahasi ja pilaa peli-ilosi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Sitä R1 pitää painaa nopeasti yhden kerran. Sen jälkeen raketti lähtee lentoon ja painamalla uudestaan sen voi räjäyttää kesken lennon.

En tosin ymmärrä minkä takia se raketti on koodattu räjähtämään, jos nappulaa pitää pohjassa...

Olekko kokeillu L1:llä tähtäämällä ja sitten R1 näpäyttämällä?

Edit: Itellä kyllä räjähtää joka tapauksessa lärvin edessä se vaikka vain näpäyttäis R1.. Ihan sama mitä tekee niin se losahtaa suoraan ennenkun lähtee edes ilmaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olekko kokeillu L1:llä tähtäämällä ja sitten R1 näpäyttämällä?

Edit: Itellä kyllä räjähtää joka tapauksessa lärvin edessä se vaikka vain näpäyttäis R1.. Ihan sama mitä tekee niin se losahtaa suoraan ennenkun lähtee edes ilmaan.

Mä pamautin itteni sillä myös parisen kertaa ennenkuin tajusin, että sitä nappia ei saa pitää pohjassa. Ja heti kun en enää pitänyt pohjassa vaan pelkästään näpäytin niin sen jälkeen se on toiminut aina ihan kuten pitääkin.

Tosiaan ensiksi nostan sen tähtäimen silmille ja sitten vasta laukaisen. Voi olla, että jos sitä koittaa ampua ilman tähtäystä niin se lävähtää silmille samalla tapaa kuin pitäisi nappia pohjassa....

Oli miten oli niin aika turha toi valkyrie tuntuu olevan. Hekoja se varmaan tiputtaa ihan hyvin, mutta niitäkin saa ales helpommin sillä samilla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itellä lagaa jos pelaan Split screen livessä. BC2 ja BO on aivan erilaisia pelejä joten itse en menisi niitä vertailemaan. Omistan itse MW2 ja BC2 ja tietty BO ja omasta mielestä BO vie BC2 helposti.:p
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mä pamautin itteni sillä myös parisen kertaa ennenkuin tajusin, että sitä nappia ei saa pitää pohjassa. Ja heti kun en enää pitänyt pohjassa vaan pelkästään näpäytin niin sen jälkeen se on toiminut aina ihan kuten pitääkin.

Tosiaan ensiksi nostan sen tähtäimen silmille ja sitten vasta laukaisen. Voi olla, että jos sitä koittaa ampua ilman tähtäystä niin se lävähtää silmille samalla tapaa kuin pitäisi nappia pohjassa....

Oli miten oli niin aika turha toi valkyrie tuntuu olevan. Hekoja se varmaan tiputtaa ihan hyvin, mutta niitäkin saa ales helpommin sillä samilla.

Höh, mulla ei lähe vaikka kuinka näpyttäs nopiasti. Pitää laittaa care package pois ja joku muu tilalle, kun melko monesti tullu tuo valkyrie ja silti aina halunnu sitä kokeilla vaikka tietää että ei hyvin käy :D.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Täytyy kyllä tähän väliin kehua aivan saakelisti tuota private match asetus mahollisuuksia. Päältäpäin tuohan on melko normaali servu asetus systeemi mutta kun mennään syvemmälle asetuksissa tulee vastaan asiat kuten, minkälaiset classit saa matsissa olla. Eli niin sanotut "valmiiksi asetetut klassit" voidaan asettaa matseille. Eli pelaajat sitten mättäävät servun asetuksilla eikä omien classivalintojen perusteella.

Sitten vielä kun mennään perkkeihin, sallitaanko niitä vai ei sallita. Mielipiteensä kullakin muuta jos sallit niin voit suoraa säätää perkin tarkempia asetuksia. Esimerkiksi perk: "Hardened", kuinka helposti se ampuu seinien läpi, onko se 1.25x vai 4x läpäisy voimakkuus.

Myös pelaajille/hahmoille voi asettaa omat asetukset, kuinka paljon menetät kranaateista ja luodeista damagea. Tämä varmasti antaa säätömahdollisuutta sen lisäksi että on myös perinteisesti valittavana ne half healtit/souble health yms. jos niitä kaipailee.

Todella hienosti tehty, toki jos tätä aletaan hyödyntää klaaniotteluissa, niin on aikamoinen säätäminen noiden asetuksien asettamisessa, mutta sekin on hyvin toteutettu, sillä asetukset voi tallentaa ja jakaa muille pelaajille.

Todella nerokasta Treyarch! Propsit teille vaikka olettekin se InfinityWardin äpärälapsi :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joko videoiden lähetys konsolilta toimii? Ei jostain syystä pääse linkkaamaan tunnusta....
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tästä sai kyllä päivän naurut =DDD

[video=youtube;GkpzOnbbHJI]http://www.youtube.com/watch?v=GkpzOnbbHJI&feature=rec-LGOUT-exp_stronger_r2-2r-2-HM[/video]
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään on muutaman kerran sattunut oudosti kun ollaan kaveri porukalla pelaamassa oltu.
Pelimuotona toimi Hardcore TDM

#1 vedettiin party taakse päin ottaaksemme pelaajia kyytiin mukaan, Kun meitä oli viis ja 6 pelaajaa ei näkynyt tulevan päätimme hakea peliä no sitten pelin mapin äänestys valikoon päästyämme olisimme saaneet sen 6 pelaaja(, joka tuli vähän jäljessä siis.) Hän joutuikin vasta puolelle joilla oli jo 6 pelaajaa eli heitä oli nyt 7 ja meitä 5 joten peli yritti tasoittaa joukkuiden kokoa hakemalla meidän puolelle pelaajaa ennen kuin päästäisi meidät pelaamaan (tässä vaiheessa pelissä oli mukana 12/12 pelajaa) Odottelimme hetken kun mitään ei tapahtunut menimme taaksepäin ja sitten kaikki toimi hyvin.

#2 Oltiin samalla porukalla pelaamassa kuin 1 kohdassa. Peli lähtee latauttuun ja heti kun se lataantui peli vaihtaa hostia ja tulee yksi pelaaja lisää meidän puolellemme vaikka meitä oli jo alkujaankin 6 pelaajaa (tuolla hetkellä siis 7 pelaajaa meidän puolella.) Vastustajalla taas oli 4 joten peli oli vihollisten kohdalta aika istumista nurkissa.

Onko kellään muulla sattunut tämänlaisia juttuja, kun muistelisin että MW2:llakin meitä oli joskus HC S&D 7 vastaan 5
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Aika hauska äänestys tuli vastaan netissä: Black Ops vs MW2. Arvatkaa kumpi voitti: MW2.

Call of Duty: Black Ops Vs Modern Warfare 2 (MW2) – Which is better game? : Product Reviews Net

MW2 voitti siis äänestyksen helposti justiinsa Black Opsin julkaisun jälkeen, jolloin hypen pitäisi olla kovimmillaan. Tässä nähdään CODien pääyleisö: 10 tai 12-vuotiaita nopeatempoista mellastusta hakevia lapsia. Siinä missä jossain konsoli.finissä Black Ops vie ehkä pidemmän korren, niin suurin osa CODien pelaajista kuitenkin taitaa pitää enemmän nopeammasta, helpommasta ja ennen kaikkea aivottovammasta viihteestä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tässä nähdään CODien pääyleisö: 10 tai 12-vuotiaita nopeatempoista mellastusta hakevia lapsia. Siinä missä jossain konsoli.finissä Black Ops vie ehkä pidemmän korren, niin suurin osa CODien pelaajista kuitenkin taitaa pitää enemmän nopeammasta, helpommasta ja ennen kaikkea aivottovammasta viihteestä.
Minua kiinnostaa hieman aineisto, että mistä aivoriihesi (yksi ihminen ei vain pysty) kykeni suppiloimaan tällaisia häikäiseviä johtopäätöksiä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Aika hauska äänestys tuli vastaan netissä: Black Ops vs MW2. Arvatkaa kumpi voitti: MW2.

Call of Duty: Black Ops Vs Modern Warfare 2 (MW2) – Which is better game? : Product Reviews Net

MW2 voitti siis äänestyksen helposti justiinsa Black Opsin julkaisun jälkeen, jolloin hypen pitäisi olla kovimmillaan. Tässä nähdään CODien pääyleisö: 10 tai 12-vuotiaita nopeatempoista mellastusta hakevia lapsia. Siinä missä jossain konsoli.finissä Black Ops vie ehkä pidemmän korren, niin suurin osa CODien pelaajista kuitenkin taitaa pitää enemmän nopeammasta, helpommasta ja ennen kaikkea aivottovammasta viihteestä.

Se on kyllä todella ikävää miten näitä arvostellaan tällätavalla. Huonot grafiikat, laginen online, ja joidenki aseiden äänien takia.. Siis ei.. En tiedä mitä täydellisyyttä hakevat noilla mielipiteillään peleistä.

MW2 oli hyvä multiplayer juu, mutta pidemmän päälle se ei ottanut etua siitä mitenkään. Se vaan oli se public multiplayer.

Ja jos nyt aseiden äänistä niin itse olen armeijassa 9mm:llä ampunut ja sillä RK96:lla ja ainakin nuo pistoolien äänet vaikuttavat erittäin mielekkäiltä Bops:ssa. Mutta ei se pelin laatua huononna tai paranna mitenkään.

Grafiikat, en viitsi edes mainita mitä typeryyttä tämä on. Ajatella nyt jos joskus grafiikat (ja pelattavuus) peleissä oikeasti menevät todella realistiseksi.. Kaikki jotka ovat tuola metsässä nyt rämpineen se ase kainalossa tietävät mitä helvettiä se on. Joten tähän sanoisin että hyvä kun pitivät ulkoasun hieman "riisutun näköiseksi" Mw2:n verratuna. Mutta miksihän tätäkin pitää MW2:n verrata, kun kerran eri tekijöiltä? Samalla voitaisiin verrata vaikka Doom 2:n.

Yleisestä pelattavuudesta ei voi antaa kun plussaa, sillä pitivät hyvin kaiken "viihdyttävän" mukana pelissä. Esimerkiksi perkkien suhteen. Ja yleisesti pelattavuus on erittäin käyttäjäystävällinen. Vaikka nyt MP menu on sekava mutta itse peliruutu on hyvin selkeä. MW2:ssa hyvä ettei epileptisiä kohtauksia saanut, itse ainakin koen pelaamisen erittäin hankalaksi ihan pelkän HUD:n takia. Mieluiten olen ilman koko roskaa ja mitä vähemmän ruudulla vilkkuu ylimääräisiä huutomerkkejä sitä helpommin opin ja tajuan mitä itse pelissä tapahtuu.

Ja sitten kun pelejä arvostellaan sen takia mitä itse on pelissä kokenut, esim. "noobtubet" ja moititaan sen takia. Ja myönnän että itsekkin menin ylempänä arvostelemaan vähän samaan tapaan.

CoD: Black Ops on hemmetin hyvä FPS ja osui juuri hyvään aikaan. Parempaa en odota InfinityWardilta elleivät jossain ilmoita että aikovat alottaa tyhjältä laudalta. Sillä MW2:ssa oli lian paljon kaikkea.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tää voittaa mun mielestä MW2:n kolmen syyn takia;

1) Ei mitään vtun akimbo cowboy-haulikkoja
2) tuubin tehoa pienennetty
3) taivaalla paljon vähemmän roinaa ja nekin tulee nätisti alas SAM-turretilla.

Kohtien 1 ja 2 takia MW2 lähti käytännössä heti vaihtoon, ei vaan jaksanut sitä haulikkohippaa... Modern warfare with 1887 akimbo, yyyeeeah!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joko videoiden lähetys konsolilta toimii? Ei jostain syystä pääse linkkaamaan tunnusta....

Siinä kestää tosi kauan ennen kuin video tulee youtubeen omalle kanavalle. Tuli kokeilumielessä tehtyä yksi toimintapätkä ja taisi mennä joku 4 tuntia että ilmaantui.

Sen lisäksi äänet on melkoista kuraa ja video tökkii kummasti..
 
Ylös Bottom