Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ei tee. Ohjain on tullut tehtaalta sellaisena kuin se on tarkoitettu, toi on taas tota keinotekosta suoritusten parannusta, eli dopingia (niinkuin Fragnstein,fragfx yms.)

Itse kehtaan väittää että huomattavasti parempi pelata noilla fps freek -lisä tateilla!
En vois kuvitella pelaavani ilman niitä phyi! Senssi kympille ja ai ai kun on tarkka.

Tosin boxi puolella mennään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No näköjään, aikas outoo kun ei tuollakaan ole mitään merkintään sen osallistumisesta koko touhuun Sam Worthington - IMDb
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Korjaisivat nyt nuo v*tun errorit! Just kun menee hyvin nuketown HQ:ssa niin "ERROR CONNECTING TO HOST TROLOLLOLOL"
alkaa mennä hermo noihin :)
EDIT: aiemmin tullu pelattua lähinnä AK47U:lla, mutta pakko sanoa että galil suppressorilla = <3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Korjaisivat nyt nuo v*tun errorit! Just kun menee hyvin nuketown HQ:ssa niin "ERROR CONNECTING TO HOST TROLOLLOLOL"
alkaa mennä hermo noihin :)

Ja etenkin juuri silloin ku menee hyvin. Firing ranges mul oli 3 pakettia takataskus ja heti ekasta koirat, pistin koirat tulille ja samalla saakelin sekunnilla tuli host migration ja ihmettelin vähä ku olin ite host ja lensin vaan pihalle. Ja toinen tapaus havanas ku pistin gunshipin, ni rupes töpseli vilkkuu ruudulla samantien ja peli loppu.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Minulla ei ainakaan ole ollut mitään "connection erroreita". Peli ei silti mielestäni pärjää muille CoDeille.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko tulla kertomaan hieman omia fiiliksiä nyt.

Alussa kun sain pelin käsiini niin peli tuntui campaignin jälkeen uskomattomalta. Aikaisemmissa CoDeissa tullut campaignin aikana semmonen "loppuis nyt jo, niin pääsis onlineen fiilis". Olin jo melkeinpä ehtinyt kehittää mielenkuvan onlinen hyvyydestä pelkän singlen perusteella.

Onlineen kun menin niin huomasin että ovat tehneet paljon pieniä parannuksia joita olin itekin jo kaipaillut Mw2 aikoihin. Tuntui että nyt ollaan onnistuttu kunnolla!

En ollut lukenut täältä mitään tietoja joten kaikki oli tutkittava ihan itse. Jonkin ajan jälkeen huomasin että yhteys on aikalailla perseestä ja disconnectailuakin tapahtuu melkein useammin kun että erä saataisiin päätökseen. Grafiikkakin näytti tönkköisemmältä kun Mw2:ssä, mutta se ei paljoa häiritse.

Huomasin että vaikka peli vaikuttaa ns. tasapainoisemmalta kun Mw2, niin tylsyys iskee. Tuntuu että yksi syy tähän on myös mapit.

Mutta tuli aloitettua campaigni uudelleen veteranilla ihan hyvissä mielin. Zombie modea myös hauska vedellä kavereiden kanssa ja kyllähän tuota onlinea pelaa korkeintaan jonkun matsin frendien kanssa silloin tällöin. Mutta kyllä tästä "se jokin" puuttuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

``Huomasin että vaikka peli vaikuttaa ns. tasapainoisemmalta kun Mw2, niin tylsyys iskee. Tuntuu että yksi syy tähän on myös mapit.´´
Pakko yhtyä tuohon kommenttiin. Ekal viikol oli viel onlinessa kivaa mutta nyt ku alotin prestigen. Ei jaksa yhtään pelata. MW1 ja Black Opsin zombiee tullu vedettyä. Olisko jotai ideoita onlineen..?
-Sebuli
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tässä pelissä online peli samaa tasoa, kun oli aikanaan flashpoint pc:llä. Ja sit viel kun oli fin mod niin ohhoh. Veikkaan, että ei.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kellään noita KontrolFreekin FPS Freekkejä? Ajattelin että mahtaako noi auttaa mitääN?

Riippuu vähän, millä senssillä pelaat. jos pelaat 1-3 niin ei oikeastaan auta yhtään. Siitä ylöspäin niin johan rupee auttamaan :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Riippuu vähän, millä senssillä pelaat. jos pelaat 1-3 niin ei oikeastaan auta yhtään. Siitä ylöspäin niin johan rupee auttamaan :D
Insanella (10) pelailen, eli pitäis olla jotain hyötyä?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en vieläkään ymmärrä miksi jotkut pelaa täydellä herkkyydellä. Tähtääminen kärsii, vaikka kuinka olisi "pro". Itselleni sensitivity 3 on paras, nelonen maksimissaan. Tunnen pelaajia, jotka käyttävät maksimiherkkyyttä ja vannovat sen nimeen, olen nähnyt myöskin heidän pelaavan eikä se tehnyt suurta vaikutusta.:eek:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en vieläkään ymmärrä miksi jotkut pelaa täydellä herkkyydellä. Tähtääminen kärsii, vaikka kuinka olisi "pro". Itselleni sensitivity 3 on paras, nelonen maksimissaan. Tunnen pelaajia, jotka käyttävät maksimiherkkyyttä ja vannovat sen nimeen, olen nähnyt myöskin heidän pelaavan eikä se tehnyt suurta vaikutusta.:eek:

itse pidän 8 ja olen tottunut siihen kärsimiseen :D syynä etten pidä noin alhaalla on niinkin ärsyttävät tapaukset kun jos vihollinen sujahtaa ohitseni/ on takanani en v*tullakaan kerkiäisi kääntymään ja olemaan vielä nopeammin tappanut sen jos sensivity olisi pieni. ja nopeammin kerkiää muutenkin tarkistamaan esim. huoneet ja kulmat, nurkat sun muut kun viheltää menemään vaikka jossain talossakin.

Mutta jokainen pelatkoon millä tuntuu pärjäävän parhaiten, ehkä ne proot kenen olet nähnyt pelaavan pelaavat parhaiten kyseisellä kympin sensivityllä. :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kattelin et mikä ihme toi fps freek oikeen on ja en kyl ite haluais ohjaimeen noita. Varsinkaan PS3:n ohjaimeen ku muutenki menee sormet kipeeksi pleikan ohjaimen kans, niin ton kans menis viel enemmän. Muutenki noi kaikki on ihan turhia jos ei pärjää, niin ei pärjää vaikka mitä jatkoja tatteihin ostai. Mut kai tässäkin on sama vaikutus ku plasebolla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en vieläkään ymmärrä miksi jotkut pelaa täydellä herkkyydellä. Tähtääminen kärsii, vaikka kuinka olisi "pro". Itselleni sensitivity 3 on paras, nelonen maksimissaan. Tunnen pelaajia, jotka käyttävät maksimiherkkyyttä ja vannovat sen nimeen, olen nähnyt myöskin heidän pelaavan eikä se tehnyt suurta vaikutusta.:eek:

Omat taidot ja publapelailukokemukset kertovat tosi paljon mikä senssi "on paras".

Jokaiselle omat herkkyydet, niissä on hyvät ja huonot puolet ja niihin sopeudutaan... Itse en ainakaan jaksaisi jyllää millään 3-4 senssillä, jos takaa tulee joku niin kestää tuplasti kauemmin kääntyä ja tappaa se...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No, nyt se sitten iski. Partylla pelattiin BOpsia ja mietin mitenkä MW2 oli kivaa. Ei sillä että Black ops olisi paska, mutta jotenkin aina MW2:sta pelatessa oli mukavampaa. Kun, siis, no miten sen nyt sanoisi. Black Ops on onnettoman tylsä noin Multiplayer mielessä. Ei ollenkaan IW:n tasolla tää "reirakki". WaWia en edes koskaan oo kokeillu pleikkarilla, mutta CoD4 ja MW2 on jotenkin tuntunu miehekkäämmiltä ku CoD3, WaW ja BO.
Tai sitten mulla on nyt vaan joku vaihe ja ei jaksa kiinnostaa...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itsellänikin on tullut tuo sama vaihe. Kovasti tekisi mieli siirtyä bopsista bad comany 2:n pariin, täytynee varmaan odotella seuraavaan map packiin ja vietnam-lisäosaan asti. Black ops tuntui alusta asti jotenkin jo valmiiksi nähdyltä, oli niin samankaltainen mw2:n kanssa. Eikä se fiilis pelatessa ole vielä käynyt samalla tasolla kuin iw:n tekeleessä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Meinasin sanoa että veteran- vaikeustasolla pitää vetää läpi trophyn saamiseksi, mutta eipä näköjään tarvitse (itse olen siis turhaan lähes koko pelin veteranilla jauhanut :mad:). Sama ongelma oli mullakin WAWissa, veteranilla läpi, eikä trophya tullut. Jouduin puolet pelistä pelaamaan uusiksi.


Vedin Veteraanilla läpi, eikä trophya tullut. Hajosin!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

[video=youtube;z_pRIFo3PaM]http://www.youtube.com/watch?v=z_pRIFo3PaM[/video]

"I get poked by a grenade, i am dead.

i get hit by a Sniper on the chest, I will just walk off."

LMAO! :D

Muutama hyvä myytti mythbustersseissa!

[video=youtube;4Nv13PQWS5E]http://www.youtube.com/watch?v=4Nv13PQWS5E[/video]
 
Ylös Bottom