Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

"Treyarchin yhteisövastaata Josh Olin on jo puolustautunut. Olinin mukaan lagiongelmat johtuvat käyttäjien modeemiasetuksista, ei itse pelistä. Olin myös lupaa Treyarchin kuuntelevan mieluusti pelaajien ongelmia ja päivittävän peliä jatkossakin paremmaksi."

hahah voi ***** mitä paskaa :D voisivat nyt jumalauta ees ottaa vastuun tästä jupakasta. Nii justiin, miljoonien pellaajien modeemiasetukset on päin persettä, vaikka muut pelit toimii vallan mainiosti, gj.

Itellä on peli jumittanut patchin jälkeen aivan totaalisesti. Peliin pääseminen kestää keskimäärin arviolta minuutin. Kun sitten odottelun jälkeen matsiin pääsee, se loppuu "connection interrupted" -tekstiin. Näin tapahtuu lähes poikkeuksetta.

NAT-asetukset on asetettu openille jo aikoja sitten, pleikkarissa vika ei vaan yksinkertaisesti ole. Oli se vanha tai uusi vehje niin se on PS3, ja pelini kannessa lukee PS3. MW2, CoD4 ja WaW kaikki toimivat täysin moitteettomasti edelleen. Vian täytyy siis olla pelissä.

Viikko tai pari ei ole pitkä aika, mutta jos korjaaminen kestää vielä kauemmin, menee peli tod. näk. Gamestoppiin ja tilalle tulee vaikkapa Fallout-peli.

Josh Olinin "puolustautumisesta" voin olla aivan samaa mieltä, täydellistä vastuun kiertelyä ja pakoilua. No onneksi on Bad Company 2, jota voi pelailla sen aikaa, kunnes saavat Black Opsin kuntoon...Jos saavat!

Ei vain mene mun päähän että osalla toimii ja osalla ei. Meinaako se sitten sitä että treyarch on suosinut jotain ja laittanu eri päivityksen niille?:) Kuuden partyllä joka ilta hakataan ja muutamia kertoja joku tippunu partysta.
Tosin hosti quittailee joskus niin silloin peli katkeaa välillä kun ei uuta hostia löydä tilalle heti.

Itsellä piti tehdä yksi asia, ennenkuin lagit häipyivät.

Menkää Game data utility tai mikä nyt onkaan siinä kohdassa, kun laitat levyn sisään niin se ylempi kuvake. Poista se Black Ops tiedosto (Sinulta ei katoa mitään multiplayer asioita, ainoastaan Single Player progress)
Poista myös se uusin patch ja mene peliin. Lataa patch uudestaan ja pelaa.

Itsellä piti tehdä yksi asia, ennenkuin lagit häipyivät.

Menkää Game data utility tai mikä nyt onkaan siinä kohdassa, kun laitat levyn sisään niin se ylempi kuvake. Poista se Black Ops tiedosto (Sinulta ei katoa mitään multiplayer asioita, ainoastaan Single Player progress)
Poista myös se uusin patch ja mene peliin. Lataa patch uudestaan ja pelaa.

Ainakin Call of Dutyn forumilla Josh Olin sanoo ettei poistaminen hyödytä mitään. Itellä toiminu nyt hyvin. NAT open.

"NOTE: There have been rumors suggesting that deleting your save data will improve network connectivity. Please do not delete your save data, as it will not have an effect on network connectivity. A hot fix was released at 9:30p PST last night, coinciding with the first instance of this rumor, and this hot fix is the reason many users have experienced improved connectivity."
Call of Duty: Black Ops

Jos nyt oikein viilataan ni M16A2:ssa on kolmen sarja. Muut malllit on joko puoli/täysautomaatteja.
Näin ymmärrän asian.
Tottahantoki siinä aakakosessa bursti on, mutta Vietnamissa oli jenkeillä käytössä paskempaakin paskempi M16A1 ja siinä oli sarrrrrrja. Treyarch voi vetää dunkkuun ku se ei edes jumiudu esikuvansa mukaisesti.

Tottahantoki siinä aakakosessa bursti on, mutta Vietnamissa oli jenkeillä käytössä paskempaakin paskempi M16A1 ja siinä oli sarrrrrrja. Treyarch voi vetää dunkkuun ku se ei edes jumiudu esikuvansa mukaisesti.
Jos oikein halutaan olla tarkkoja niin esimerkiksi punapistetähtäintä ei tuohon Black Opsissa olevaan M16A1:een saisi kiinnetettyä tuolla tavalla kuin se on bopsissa laitettu, koska kantokahvaa ei saa irroitettua tähtäimen kiinnittämistä varten. Pyssyn uudemmissa versioissahan löytyy picatinny-kisko siitä alta.

Tosin eivätpä ole kaikki muutkaan pelin aseet ihan ajanhengen mukaisia. Esim. Famas kehitettiin 1970-luvun loppupuolella (jos en aivan väärin muista).

Tjoopa joo. Päivityksen jälkeen Bopsi ilmoitti NATin moderateksi, vaikka MW2 ilmoitti openin. No pienen google-asetus-jumpan jälkeen bopsikin ilmoitta OPEN. No tämän ratkaistuani olin valmis hyökkäämään heliumi jahtiin... mutta mutta, eihän tästä mitään tule. Peli kaatu migration, connection lost tjm virheeseen 60% peleistä. Noh, liityn suomipartyyn jotta saadaan hosti kotimaahan ja pelipysyis hengissä... ihan kiva muuten, mut pleikka jäätyy. No kerran sen kestää ja boottaan vehkeet ja takas partyyn.... kolme SD-mappia ja sama kohtalo iskee... Ei *****, siihen paloi hermot ja alkoi ryyppy... Tätä paskanettituotosta EI VOI pelata ilman 2 promillen suojakänniä.... Kirveleekö silmiä? Kyllä, trayarck kusee silmille ja isolla letkulla...

Lukeekohan ne tätä ketjua Gayarkilla...:confused: Eilisen avautumisen jälkeen menin kännipäissäni n.2300 linjoille ja pelattiin 6:n partyllä publaa n. 3tuntia ilman että peli pätkäsi kenelläkään ja party pysyi koko ajan kasassa.

Jos nyt oikein viilataan ni M16A2:ssa on kolmen sarja. Muut malllit on joko puoli/täysautomaatteja.
Näin ymmärrän asian.
Jos nyt vimosen päälle viilataan, niin A3 on täysautomaatti. A2:n ja A4:n ero on tää mainittu Picatinny kisko.

Varmaan muuten luetaan Treyarhilla koska mulla on ainakin pelit menneet tosi ripeesti, ei enää tietoakaan katkoista tai päivitystä edeltävästä tahmaamisesta.

Jos nyt vielä viimosen päälle enemmän viilataan niin siinä single playerin vietnam kentässä on automaatti M16 mutta se on muutettu nettipeliin bursti aseeksi :p

Jos nyt vielä viimosen päälle enemmän viilataan niin siinä single playerin vietnam kentässä on automaatti M16 mutta se on muutettu nettipeliin bursti aseeksi :p
Sviddu, Treyarch paitsi raiskaa Coltin upeiden rynkkyjen hienoudet, myös potkii päähän verkkopelaajia. Nåjoo, mä kyllä pidän tuosta nettipelin M16:sta, sopii hyvin mun pelityyliin.

oon lueskellu täältä et toho BOPsiin ois tullu joku hotfixi? mikä se hotfixi niinku tarkalleen ottaen on? :) ku itelle ei oo tullu mtn päivityslataus höskää....

oon lueskellu täältä et toho BOPsiin ois tullu joku hotfixi? mikä se hotfixi niinku tarkalleen ottaen on? :) ku itelle ei oo tullu mtn päivityslataus höskää....
Päivän foorumivinkki: Etsi tästä ketjusta -toiminto on oikeasti tosi kätevä. Siihen kun laittaa hakusanaksi "hotfix*" (tähti on jokerimerkki, jolla hakuun tulevat kaikki hotfix-alkuiset sanat kuten hotfixin, hotfixistä jne).

Eli se on automaattisesti ja pelaajan kannalta lähes näkyttömästi tuleva pieni pikakorjaus. Jos olet päässyt Black Opsia netissä pelaamaan, on kyseinen paikkotiedosto asennettu. Se ei siis ole tavanomainen päivitys, josta tulee ilmoitus peliä käynnistäessä.

joutu itekkin meneen nyt sitten ton yksinpelikampanjan läpi, ja mun mielipide on että liikaa putkijuoksua, liian vähän hiippailua, kuljetaanhan sentään plack opsin nimen alla. Ja tarinasta sen verran että jotka väittävät todella tylsäksi ovat joko vaativia elokuvaharrastelijoita tai eivät osaa tarpeeksi hyvin englantia ymmärtääkseen kohokohtia sekä juonenkäänteitä ja joka ikinen intro on äkkiä skipattu jotta pääsisi mahd. nopeasti tulille.

Oli mielenkiintoinen kampanja kokonaisuudessaan, ainoa mikä jäi kaivelemaan oli hiljaisen toiminnan puute :(

Ja pakko itekkin nyt viilailla kun muutkin :p Famas kehitettiin jo 60-luvun lopulla ja sarjatuotanto alkoi siinä 70-luvun puolessa välissä. Tää black opsin famas on muutenkin ihan ihmeellisen näkönen :rolleyes:

Latasin eilen tuon patchin aika epäluuloisin mielin ja yöllä testailin sitä pari-kolme tuntia. Mutta sehän toimi :eek: Ei tullu ku ehkä kerran "connection interrupted". Mutta taisin nuolassa ennenku tipahti, tännään ei sitte saa pelattua _pelin peliäkään_ loppuun asti ilman tuota ***** johdon kuvaa.

Tää Black Opsin ajankuva on vähän hukassa. Moninpelikentät vois olla mistä tahansa pelistä eikä liity yhtään Kylmään sotaan. Lisäksi pakko valittaa siitä, että G11 otettiin testikäyttöön Länsi-Saksassa vasta 80-luvun lopussa. Lisäsi pelistä löytyvä Berlin-camo on oikeasti Flecktarn, joka on sitten jo yhdistyneiden Saksojen armeijan juttu.

Ylös Bottom