Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
...Microsoftilla on koko ensi vuoden kestävä yksinoikeus CoD-sarjan karttapaketteihin liittyen. Ainakaan toistaiseksi PS3-versioita kartoista ei siis nähdä.
Pelaajalehti kirjoittaa karttapaketista. Luulis nyt kuiteskin tolla aiemmin mainitulla parin viikon viiveellä tulevan pleikkarille.
Lisäksi jos myyntiennätykset rikotaan jatkuvasti, niin on vaikea väittää ettei jotain tehdä oikeinkin.
Ja kyllä niitä ongelmia on kai myös boxin versiossa? Ainakin kavereilta kuullut, että samalla tavalla ne framet tippuu boxi versiossa, boxi jäätyilee, pelit loppuu kesken ja publa on yleisesti kakkaa.
Kyllähän niitä juutalaisiakin tapettiin keskitysleireillä toisen maailman sodan aikana melkoinen määrä eikä siinä kai mitään oikeaa tehty. Aivopesu on kaiken a ja o. Aivopestään porukka ja sen jälkeen annetaan kaikille mahdollisuus menestyä lisäämällä peliin bugit, lagit, last standit, tuubit, AK74u, automaattipuukko yms niin jokainen on tyytyväinen.
Kyllähän niitä juutalaisiakin tapettiin keskitysleireillä toisen maailman sodan aikana melkoinen määrä eikä siinä kai mitään oikeaa tehty. Aivopesu on kaiken a ja o. Aivopestään porukka ja sen jälkeen annetaan kaikille mahdollisuus menestyä lisäämällä peliin bugit, lagit, last standit, tuubit, AK74u, automaattipuukko yms niin jokainen on tyytyväinen. Tappoja satelee olit minkä tasoinen pelaaja tahansa.
Sekin siellä kyllä kerrotaan. Eikä tarvetta ole vaihtaa kakkosesta ykköseksi, vaan kakkonen on oikein hyvä, kunhan pelikohtaiset porttiohjaukset ja avaukset on tehty.
Ei paljoa yhden tai sadan pelaajan boikotointiprotesti paljoa auta.
Jos valinnan tekee joku raati, joka tykkää codista eikä näistä muista ehdokkaista niin oikea voittaja
Tuo vertauskuvasi oli kyllä niin mauton ja muutenkin onneton, että leikkasin sen lainauksesta pois.annetaan kaikille mahdollisuus menestyä lisäämällä peliin bugit, lagit, last standit, tuubit, AK74u, automaattipuukko yms niin jokainen on tyytyväinen.
Tässähan se pointti hyvinpitkälti onkin. Hyvä ja myydyin peli, koska sitä voivat pelata kaikki ja kaiken tasoiset.Tappoja satelee olit minkä tasoinen pelaaja tahansa.
Omistan pelin molemmat versiot (PS3 ja X360) ja omien kokemusten perusteella en ihan allekirjoittaisi tätä.
Mitähän tekemistä holokaustilla ja aivopesulla on pelin myyntilukujen kanssa?? Meneekö salaliittoteoriat pikkasen liian pitkälle pienessä mielessä?
Eiköhän nää codit myy ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että ne on parasta mitä genre voi tarjoa, suuren pelaajajoukon mielestä. MOH ei pystynyt edes haastamaan ja minä en tykkää BC2:n suuremmista mapeista ja tunnelmasta. MAGia en edes harkinnut sen betan jälkeen. Tuskinpa olen ainut josta näin tuntuu. Silloin ei paljon mahdollisuuksia jää. Cod-sarja on ollut hyvää viihdettä, kun pelit on saatu toimiviksi.
Tappoja satelee olit minkä tasoinen tahansa koska pelissä on niinkin hyvä systeemi joka laittaa eri tasoiset pelaajat omiin kasteihinsa...
AK74u ei valitettavasti yleisestä käytöstään huolimatta ole yhtään sen parempi kuin mikään muukaan smg,
automaattipuukolla tappaminen taas vaatii taitoa,
tuubit on tehty MW2sen jälkeen todella paskoiksi(hyvä)
ja last stand onkin asia erikseen.
Lisäri julkaistaan vain Xbox 360:lle. PS3-pelaajille ei julkaista lainkaan DLC:tä 2011 aikana.
Tuota itekki miettiny. Toivottavasti ei pidä paikkaansa. Uudet mapit ois tervetulleita vaikka heti.Pitääkö paikkaansa, ettei map päkkiää tule ollenkaan pleikalle vuonna 2011?
CoD: Black Ops laajenee | Dome.fi
Pitääkö paikkaansa, ettei map päkkiää tule ollenkaan pleikalle vuonna 2011?
Noista vahvasti eri mieltä.
1) Mielestäni jokaisen protestoijan ääni on tärkeä. Jostain on aina lähdettävä "liikkeelle". Jos jokainen ajattelee " ei mun ääni/tekemiset" auta mitään, niin eihän silloin mitään tapahdukaan? V*ttumaisinta jos se pieni "aktivisti" ryhmä saakin jotain hyvää/ muutosta aikaan niin myös nämä hyssyttelijät hyötyvät niistä. Perussuomalainen asenne, nöyrinä tyydytään siihen mitä saadaan.
PS3:n versio pelistä on ihan paska kaikkineen patcheineen. Suorastaan pelikelvoton. Näin ollen itse en todellakaan laita rahaa likoon niin kauan kuin tekijät tulee pelaajia vastaan esim. uudet kartat alennuksella tai...
2) Miten voi olla oikea voittaja, jos raadista puuttuu objektivisuus?
Allekirjoittanut nousee barrikaadeille vastaan isoa pahaa COD BLaCK OPSia. Jos peli toimisi kunnolla tekisin sen pelissä
- Puukottaminen on nykyään päivityksen jälkeen paljon vaikeampaa kuin ennen. Lisäksi oikeankin sotilaan varustukseen taitaa kuulua aika usein puukko.
- AK74u, hyvä ase, josta en itse niinkään pidä (makuasia), mutta loppujen lopuksi omissa statseissani ei kovinkaan paljon ole eroa pelaanko prestigen jälkeen MP5K:lla tai myöhemmin AK74u:lla tai jollain muulla SMG:llä.
- Second Chance, hyvä perkki, josta voisi itse saada paljonkin hyötyä (itse en käytä, koska Hacker on välttämätön).
Kummatkohan kiinnostavat tässä pelivalmistajaa enemmän valtaosa pelaajista, vai niinsanottu kerma, eli nämä claanipelaajat, melko itsestään selvä asia. Suurelta massalta se raha tulee.
Joku tuossa kirjoittikin, että Black Ops on omalla sarallaan täysin ylivoimainen ja onkin jotenkin huvittavaa, että nämä valittajatkin silti pelaavat sitä. Syy siihen on yksinkertainen, Black Ops on alallaan paras, fanfaarit soimaan ja pysti kouraan.
Tuntuu, että moni kritisoija (en tarkoita iTz_Smulia, joten älä ota taas itseesi) haluaisi julkaisusta toiseen kehittää tätä peliä riisutumpaan suuntaan ja haukkuvat publa pelejä alimpaan helvettin. Jossain vaiheessa tulisi tajuta, että niin ei käy, vaan todennäköisempää on, että sisältö vain lisääntyy jatkossa. Tuntuu, että moni pelaa ikäänkuin itselleen väärää peliä.
Pitääkö paikkaansa, ettei map päkkiää tule ollenkaan pleikalle vuonna 2011?
Silti se on vähintään 2 varmaa tappoa/elämä, lokki pron kanssa sitten mahdollisesti enempi.
Kuten tuo ilmoitus kertoo, jollain partyssäsi on ongelmia nattauksen. Sinulla itselläsi voi olla verkkoasetukset täysin kunnossa, mutta koska jollain toisella ei ole, kerrotaan siitä tuollaisen ilmoituksen muodossa. Silloin on parasta vain tarjota kavereillekin linkkiä verkko-FAQiin ja opastaa heitä toimimaan annettujen ohjeiden mukaisesti. Sen jälkeen on kaikilla mukavampaa.BO sanoo "One or more members of your party has a strict or moderate NAT which may impact matchmaking - NAT type: moderate". Mikä minulla on ongelmana vai onko mikään eli syytämmekö minua vai Black Opsia?