Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä
Miksi yrität vedota jotenkin realistisuuteen, kun peli ei ole lähelläkään realistisuutta? Kaveri ampuu sua jalkaan kiväärillä ja juokset nurkan taakse muutamaksi sekunniksi ja "taas kuosissa"? Kranaatti räjähtää ja saat vahinkoa, ei se mitään koska voin odottaa että "elämänpisteet" palautuvat?
"Sotatilastoista voi vaikka wikipedian kautta verrata kaatuneiden ja haavoittuneiden lukuja,
eli taas realistisuutta tuova lisä peliin."
Kuka kirjoitti tuon? Kenen viestiin vastasin? Kysy nuo kysymykset itseltäsi, lue noi viestit uudestaan ja mieti. Jos peli on niin realistinen, niin miksei se sitten kuitenkaan ole realistinen? Turhaa vedota, että pelissä on jokin asia realistisuuden takia, vaikka peli on kaukana kaikesta realistisesta (ja hyvä niin). Koska niinhän se tässä pelissä edelleen on, että toi puukko on shaibaa niinku respatki.
On muuten aika kärjistetty väite, että nurkan takana 3-5 ukkoa odottelemassa, vedät kaikki alas (olethan niin hyvä!), mutta kuoletkin niihin pistooleihin.
Ilmeisesti kannattaisi harjoitella tappamaan loppuun asti. Ja onhan siellä vielä kuudes tyyppi makoilemassa, joka odottaa että pislaukkelit tappavat sut ja sitten menee antamaan piikkiä kavereille ja "taas ollaan menossa". Hohhoijaa, eihän tässä edes rakennukset räjähdä, yksittäiset laukaukset päähän tapa (poislukien haulikko ja snipu). Niin huonosti ja epärealistisesti tehty!!
Noh, tämmöstä tilannetta teillä ei varmaan tuu niissä teidän omalla hostilla pelaamissanne hc-sadi matseissa, mutta pelaappa respallisia pelimuotoja niin katsotaan uudestaan. Aika helposti vaikkapa Havannassa kierrät rekkaristeys respan selkään ja ammut jätkiä (publalla!!!). Noh, eihän ne kaikki kuole ku last standiin ne menee ja joku tappaa pislalla. Varsinkin kun oli se last stand contract, tuli kuoltua iha sairaan usein last stand jannuihin kun aina yhteen sai tyhjentää sen puol lipasta ja monesti ku jantteri heittäyty maahan nii sitä katto jo, että se on kuollu ja alko zoomaileen muihin vihuihin. "Opettele tappaa ne urpå!!!!!!!11" Joo, kyllä se yksi LS mies menee, mutta kun niitä on sitten se kaksi tai enemmän nii menee jo hankalammaksi.
Välihuomio: CoDit ovat epärealistia pelejä ja hyvä niin.
En myöskään ymmärrä miten "intin käyneenä" ymmärtäisit yhtään paremmin, jos sua ammutaan rintaan snipalla, jäät makoilee (ja taas piikillä nouset kehiin)? En tiedä oliko joku leveily-yritys taas, että tiedänpä paljon näistä asioista.
LUETUN YMMÄRTÄMINEN, piste. Mitenkäs mä siis kirjoitinkaan?
"Noh, itse taas intin käyneenä ja
kyseistä aihetta siellä paljon läpi käyneenä voin sanoa"
Ehkä oma tehtäväni liittyy jotenkin vaikkapa lääkintään? Ehkä opiskelen lääkintäalaa? Ehkä tykkään ja olen kiinnostunut näistä asioista? Ehkä en tarvitse wikipedian linkkejä lukemaan noista asioista, jos olen jo perehtynyt niihin paljon? Toki maalaisjärjellä voi jo päätellä tuon mitä sanoit ja luultavasti tiedät taas paljon enemmän asiasta kuin minä. Se ei mua kiinnosta, itse tiedän tarpeeksi. Typerää kuitenkin vedota, että toi perkki on tässä pelissä realistisuuden takia, vaikka todellisuudessa se ei toimi millään tavoin realistisesti.
Pellervo tarkotti, että Scavenger (pro) ei anna lisäkuteja tuubiin, kun iTz_Smuli sanoi että "2 tappoa/elämä, ja Scavengerin kanssa enemmän".
Juu, sori. En ole lokin kanssa koskaan tuubaillu niin en tiennyt. Tuubia tulee käytettyä muiden perkkien kanssa silloin, kun nostaa aseen maasta, jossa on tuubi. Ja siihen saa ainakin lisää kuteja vaikkapa tappamalla sen vihun, jonka ase sulla on ja jos sillä on vielä sama ase käytössä, niin saat ainakin yhden kudin lisää tuubiin.
PS. Luetun ymmärtämiseen tarkennusta; voisit sitten jatkossa lukea nämä viestit kokonaisuutena. Voidaan sitten ehkä saada jotain ihan oikeaakin keskustelua eikä sun tarvii vaan lainata sieltä täältä mun viesteistä pätkiä/lauseita ja tarttua niihin (tai kysyä kysymyksiä joihin olen jo vastannut). Ja tarkkuutta siihen lukemiseen!
Ja jos et tajua, kysy neuvoa joltakin. tänks