Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tein tämän ja se auttoi. Aiemmin pelasin kaksi puolen tunnin settiä ja molemmilla kerroilla pleikkari jäätyi pelin kanssa totaalisesti 3krt puolen tunnin aikana. Tein tuon ylläolevan ja pelasin pari tuntia putkeen ilman ongelmia. Käsittämätöntä miten tällaisen, rahalla ostetun tekeleen kanssa, saa tuollatavalla kikkailla jotta saa sen toimimaan.

Minä taas veikkaan, että usko vie tässä asiassa pitkälle. Eilen illalla peliin laitettiin Hot Fix ja se on varmasti auttanut pelaamista eikä tuo save datan poisto, jonka uskon tekevän- Ei mitään.

Lainaus PS3 Patch 1.04 - Infosta:

There have been rumors suggesting that deleting your save data will improve network connectivity. Please do not delete your save data, as it will not have an effect on network connectivity. A hot fix was released at 9:30p PST last night, coinciding with the first instance of this rumor, and this hot fix is the reason many users have experienced improved connectivity.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

On se nyt kumma kun jengillä peli jäätyilee koko ajan. Olisko aika kattoa peiliin ja miettiä jos vaikka ne ongelmat on siellä omassa päässä, siis plegessä/netissä. Itse pelasin tänään 4 tuntia ja ei mitään ongelmia. Jos puolella porukasta ei ole ongelmia ja puolella on niin eikö tosta nyt jotain johtopäätöstä voi vetää. Jos peli on rikki niin se ei toimisi kenelläkään.....Miettikääpä. NAT type openiksi niin ei ainakaan sen takia tule ongelmia.
Monellako on slim malli. heittäkää ikkunasta pihalle ja hakekaa vanhempi niin toimii.

Voe morjens. Jännä tosiaan kun toimi jo paremmin ennen päivitystä 1/10 lagaus keskiarvollisesti (verrattuna kolme viikkoa sitten olleeseen tilanteeseen), nyt taas ei meinaa pelejä löytää, jos löytää niin erroria ennen ko peli edes alkanut... ei näitä mulla ennen ollut juurikaan - tietty se töpselin vilkkuminen on tuttu juttu mutta nyt vielä useammin. VAI onko syy siinä että sulla on isompi konsoli ja se on silloin reteesti parempi, koolla on siis väliä? :eek:

Tähän vielä uutinen minkä äsken huomasin PS3-pelaajat raivoissaan: “Pilasitte kaikkien aikojen suurimman pelin!” - Pelaajalehti.com
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla rupes pelittää hyvin, vasta tosin tunninverran pelannu eikä mitään ongelmaa kun tein ton systeemin. Ootteko sen jälkeen muistaneet laitta locale only takas päälle? Kun Ootte peli tiedostot poistaneet ja savet.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla rupes pelittää hyvin, vasta tosin tunninverran pelannu eikä mitään ongelmaa kun tein ton systeemin. Ootteko sen jälkeen muistaneet laitta locale only takas päälle? Kun Ootte peli tiedostot poistaneet ja savet.

Varmaan tuo ilmestynyt hotfixi on vaikuttanut asiaan...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

On se nyt kumma kun jengillä peli jäätyilee koko ajan. Olisko aika kattoa peiliin ja miettiä jos vaikka ne ongelmat on siellä omassa päässä, siis plegessä/netissä. Itse pelasin tänään 4 tuntia ja ei mitään ongelmia. Jos puolella porukasta ei ole ongelmia ja puolella on niin eikö tosta nyt jotain johtopäätöstä voi vetää. Jos peli on rikki niin se ei toimisi kenelläkään.....Miettikääpä. NAT type openiksi niin ei ainakaan sen takia tule ongelmia.
Monellako on slim malli. heittäkää ikkunasta pihalle ja hakekaa vanhempi niin toimii.

Hohhoi.. Nimenomaan, jos 500 000 pelaajasta 250 000 valittaa pelin menneen entistä paskemmaksi yhteyksien suhteen (kärjistetty esimerkki), niin totta kai heillä (+ itselläni) on nettiasetukset päin hel***tiä. Samalla netillä on pelattu CoD4:sta ja Mw2:sta eikä niiden kohdalla ole ollut tällaista ongelmaa. Ei se vika siis ainakaan asetuksissa ole! :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Hohhoi.. Nimenomaan, jos 500 000 pelaajasta 250 000 valittaa pelin menneen entistä paskemmaksi yhteyksien suhteen (kärjistetty esimerkki), niin totta kai heillä (+ itselläni) on nettiasetukset päin hel***tiä. Samalla netillä on pelattu CoD4:sta ja Mw2:sta eikä niiden kohdalla ole ollut tällaista ongelmaa. Ei se vika siis ainakaan asetuksissa ole! :rolleyes:

tykkään spekuloida:

Mutta voiko olla niin, että ton patchin jälkeen peli on entistäkin herkempi ihan pienemmillekin nettiyhteysongelmille? Tyylin et joku paketti tulee viivellä tai hukkuu matkalle niin sit saman tien kuseekin koko homma? Niillä joilla peli toimii on keskimäärin paremmat yhteydet kuitenkin?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Lykkäsinpä parin päivän jälkeen pelin sisään ja ajattelin katsoa paransiko tuo patchi mitään. Noh, se kokeilu jäi lyhyeksi. En puolen tunnin aikana päässyt yhteen ainoaan matsiin, jonka jälkeen luovutin... Toivottavasti vielä joskus pääsen pelaamaan multiplayeriä :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eilisillan jälkeen toiminut loistavasti.

Tarkistakaapa ne modeemiasetuksetkin.

Treyarchin yhteisövastaata Josh Olin on jo puolustautunut. Olinin mukaan lagiongelmat johtuvat käyttäjien modeemiasetuksista, ei itse pelistä. Olin myös lupaa Treyarchin kuuntelevan mieluusti pelaajien ongelmia ja päivittävän peliä jatkossakin paremmaksi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ilmeisesti jotain ajastusongelmia pelin latauksen ja UPNP-asetusten teon kanssa eli ei mene aina porttiohjaukset päälle vaikka pitäisi.

Ja jotain hotfixiäkin ovat laittaneet päälle joka lievittää lobby-ongelmia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eilisillan jälkeen toiminut loistavasti.

Tarkistakaapa ne modeemiasetuksetkin.
Modeemiasetuksissa kenelläkään mitään vikaa ole. Paskan koodinpätkän joku näpytelly paska-arkissa. Hotfix korjas koko kääryleen ja nyt toimii. Ei oo tullu tänään yhtäkään connection interruptedia ja eilenhän niitä tuli vielä joka pelissä.
Ja joku peelo menny pistään contractseihin Tuubi-haasteen ni nyt joka pelissä tenavat roiskii sillä mihin sattuu.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä


Pitäiskö tämä linkki nyt ymmärtää niin, että kun minäkin vihdoin sain aikoinaan asetukset kuntoon niin jollain ilveellä ne Trey Artot on päässyt ne muka jotenkin muuttamaan.... siis TÄH?

Kertokaas nyt sitten dorkalle, mitä oikeasti pitäisi tehdä että saa toimimaan vai olisiko sittenkin joku mokannut jossain päässä riippumatta siitä mitä minä täällä söherrän!?! Odotan opetustarkoituksellista powerpoint-showta innoissani:D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pitäiskö tämä linkki nyt ymmärtää niin, että kun minäkin vihdoin sain aikoinaan asetukset kuntoon niin jollain ilveellä ne Trey Artot on päässyt ne muka jotenkin muuttamaan.... siis TÄH?

Kertokaas nyt sitten dorkalle, mitä oikeasti pitäisi tehdä että saa toimimaan vai olisiko sittenkin joku mokannut jossain päässä riippumatta siitä mitä minä täällä söherrän!?! Odotan opetustarkoituksellista powerpoint-showta innoissani:D

en suosittele mennä söhertämään mitään muuta kun sitä NAT-typeä, joka kuuleman mukaan siis kannattaa olla open? vai strict? vai mitä mikä? Mulla oli moderate MW2:ssa enkä tehnyt asialle mitään koska pystyin täysin vaivattomasti pelaamaan ja nyt tässä pelissä näyttäisi olevan open?

E: ylläolevaan viestiin, en oo ainakaa ikinä nähnyt tuubi-contractia, mutta saattaa olla että on mennyt vaan ohi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

E: ylläolevaan viestiin, en oo ainakaa ikinä nähnyt tuubi-contractia, mutta saattaa olla että on mennyt vaan ohi.

Tuli mieleeni, että minä tarkoitan sitä ase attachmenttia(joka on minulle tuubi). En tiedä onko siellä nyt sitten jotain China Lake contracteja jne. Tai ovatko nämä uudet minkälaisia.

Ennen näitä uusia siellä oli ainakin seuraavia:

- Tapa 2 vihua yhden elämän aikana.
- Tapa 5 vihua



Niin ja NAT-type kannattaa olla OPEN. Toimii silloin(ainakin pitäisi toimia).
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

tykkään spekuloida:

Mutta voiko olla niin, että ton patchin jälkeen peli on entistäkin herkempi ihan pienemmillekin nettiyhteysongelmille? Tyylin et joku paketti tulee viivellä tai hukkuu matkalle niin sit saman tien kuseekin koko homma? Niillä joilla peli toimii on keskimäärin paremmat yhteydet kuitenkin?

Itellä peli ei keskimäärin toimi nyt ollenkaan. Talossa 2 eri yhteyttä, 24Mb ADSL ja 110Mb kaapelista. Packet loss pingtestin mukaan 0% ja yhteyden luokka molemmissa A. NAT on openissa, ja muiden pelien kanssa ei mitään ongelmaa.

Tarttee varmaan vaan odotella patchia, sillä äskeisen 3 pelin kokeilun tulos:

1. Kenttä loppuun saakka aivan hirviän pätkimisen saattelemana, mut ei katkennut.
2. Poikkas yhteyden heti alun jälkeen.
3. Kolmanteen yrittäessä alko ruudussa välkkyä jotain sekavaa tekstiä, jonka jälkeen pleikkari totaalijumiin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

tykkään spekuloida:

Mutta voiko olla niin, että ton patchin jälkeen peli on entistäkin herkempi ihan pienemmillekin nettiyhteysongelmille? Tyylin et joku paketti tulee viivellä tai hukkuu matkalle niin sit saman tien kuseekin koko homma? Niillä joilla peli toimii on keskimäärin paremmat yhteydet kuitenkin?

No perkule ku oon ihmetelle, että mistä kiikastaa. Faija tosiaan polkee meidän talouteen sähköä dynamolla kellarissa kuntopyörällä, jotta koko kolhoosi saa pelata mokkulalla räiskintöjä ja kattoa diudiuta netistä..Ei se siitä kiikasta!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Hirveästi en ole ehtinyt lukea foorumia, mutta kysytään nyt että onko muilla peli tilttaillut, eli meikäläisellä multiplayer tilttaa noin päivittäin. Muilla samaa ongelmaa? Levy on puhdas ja naarmuton.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään tuli tätä tahkottua pitkästä aikaa. Töpseliä pukkas vain parikertaa parin tunnin aikana mutta, lagi oli aivan jäätävä. Tuntuu että lagi on pahentunut vain sitten julkaisun.
Kumma kun eivät saa tehtyä parannusta näin "isoon" peliin.
 
Ylös Bottom