Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä on jätkillä isot ongelmat, jos ilta on pilalla, kun CoDin serverit on alhaalla/ylikuormittuneet :D Hei relatkaa nyt vähän, käykää vaikka ulkona kirpeässä pakkassäässä pienellä happihyppelyllä ja ajakaa vaikka sen jälkeen muutama kisa Gran Turismoa!

Ois kyllä hyvä jos se GT ja ratti löytyis...Eli mulla ei ainakaan toi juju mitään auttanu. Yhen pelin pystyy max. pelaa kerrallaan samassa lobbyssa, nytkin taas loppu yks peli töpselin kuvaan ja party ei pysy sen paremmin kasassa. Zombieta vois mennä nyt pelaa, mut kun leaderboardit kusee ja tilastot ei mulla päivity (34lvl ennätys, mut 28 näkyy). Sama vika myös hc snd tilastoissa, ei oo päivittyny ekan prestigen jälkeen mulla ollenkaan ja nyt on kuudes menossa. Muut pelimuodot kyllä päivittyy.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olipa hyvä hotfix. Kolme peliä neljästä päättyi connection interrupted -ilmoitukseen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Perun sanani, nimittäin nyt pelasin äsken noin 6 ottelua ja 4 keskeytyi.. Mutta päivällä toimi hyvin :o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

[video=youtube;jMUob_TeVXQ]http://www.youtube.com/watch?v=jMUob_TeVXQ[/video]
Sain mukavan Death Machine streakin :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Se on ihan siitä kii mihin on tottunu, mut sitä en käsitä miten joku voi vetää pc:llä invertillä.

Helposti, pelaan kummallakin invertillä. Tottunu siihen Tie Fighteristä lähtien, pelasin vasta noita räiskintä peliä hiirellä myöhemmin ja se vain jäi. Onneksi melkein kaikissa peleissä on invertti nykyään. :)

[video=youtube;KjPiEnIr-MI]http://www.youtube.com/watch?v=KjPiEnIr-MI&feature=related[/video]

Tämmöinen hieno laulu löytyi Youtubesta muutes.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuota quickscopaamista nytten sitte helpotettu/paranneltu jonkun verran? Mitä ite tossa pari matsia koitin niin tuntui vähän helpommalta ja paremmalta.. Ei kuitenkaan mitään älyttömän suurta eroa edelliseen.

Ei toi uusin patch kyllä ihan odotetulla tavalla lähteny liikkeelle.. :D Pelit jäätyy, yhteydet katkeaa..

[video=youtube;jgfud9YbZuc]http://www.youtube.com/watch?v=jgfud9YbZuc[/video]

Kohta on mr. ELPRESADOR kaatelemassa puita jollei asialle tehdä jotain!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuota quickscopaamista nytten sitte helpotettu/paranneltu jonkun verran? Mitä ite tossa pari matsia koitin niin tuntui vähän helpommalta ja paremmalta.. Ei kuitenkaan mitään älyttömän suurta eroa edelliseen.

On sitä helpotettu. Nyt on ihan kiva sniputella mutta ei kuitenkaan liian helppoa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

On sitä helpotettu. Nyt on ihan kiva sniputella mutta ei kuitenkaan liian helppoa.

Häh? ei täs mitään quickscopee oo mun mielest vieläkään olemas, hyvä asia vaan. Vituttaa vaan se mitä (oisko ollu quassimo) sano aikasemmin, kun ampuu L96A1:llä niin ei niit hitmarkkei voi vaan ***** tulla niin usein...Pitäis kyl yhest luodist tippuu...Ja please älkää tulko kertoo et se osu muualle kun rintaan/päähän....Oon joko ihan paska edelleen tai sit mä en vaan huomaa mitään eroa snipuilla päivityksen jälkeen...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä pelimuotoja pelaat? Toivottavasti TDM jos statsit on vaikka 30-5.

Ikävä kyllä tapasi kirjoitella antaa ymmärtyy sinun olevan juuri näitä GosthProSiluVastustajanrespa pelaajia. Tälläisillä pelaajilla on kumma käsitys, että he auttavat joukkuetta parhaiten juuri häiritsemällä respalla. Mikäli joukkue häviää, niin syy on kavereissa kun eivät huolehtineet objektiiveista, kun suuri tappaja huolehti häiritsemisestä.

Mikäli arvaus meni täysin pieleen voin pyytää anteeksi. KD lienee hurja, mutta mikä on Win Ratio?

Publalla ja tässä pelissä olen vääntänyt lähes pelkästään TDM:ää. Ehkä 10 domination peliä ja joku 5 SaDi peliä. Yksinkertaisesti objektivea en jaksa pelata, koska monesti siellä tulee näitä klaanipartyja tuubien sekä muiden hienouksien kanssa ja sitten oma tiimi on täynnä näitä alle 0,2KD:lla vetäviä sankareita, jotka eivät tee objektivea, mutta eivät slayeriakään.

Muutenkin on vähän teeskentelyä puhua tiimipelistä publalla. Kenelläkään ei ole mikkiä joten call outit puuttuvat ja muutenkin kenelläkään ei ole mitään varinaista roolia tiimissä. Itselle on täysin sama mikä mun rooli on tiimissä, kunhan kaikilla on jokin tietty ja sovittu rooli. Onhan se nyt selvää ettei kaikki tiimissä tee objektivea, mutta eivät myöskään kaikki toimi pelkkinä slayereina.

Mitä publa win ratio kertoo? Yksin kun olen pelini pelannut niin tuossa vähän alle 2 pinnassahan se on ellen väärin muista. Silloin kun itse pelaan tunnuksellani niin melko monesti tulee noita pelejä vietyjä, mutta toki muiden pelaamat pelit laskee tuota. Ja parastahan tässä pelissä on se, että kun peliä johtaa, tulee connection interrupted tmv, joten se siitä reilusta statsihorottamisesta muutenkin.

En viitsi vastata muuhun koska et ilmeisesti ole ymmärtänyt viestini sisältöä (olet lukenut, muttet sisäistänyt). Turha ilmeisesti puhua ollenkaan itse pelistä, kun jokaisen heiton otat provoksi, vai.

Itse asiassa luulen, että tajusin viestisi sisällön, kirjoitin siihen oman vastauksen, joka meni välillä yli aiheen, muttet sitten tajunnut yhtään mitään mitä kirjoitin. :D Vai miksi tässä viestissä kysyt kysymyksiä, joihin vastaan jo edellisessä viestissä valmiiksi? En ota mielipiteitäsi itsessään provoksi, pelkästään piilovituilun ja turhat oletukset jotka olen kieltänyt jokaisessa viestissä noin 100 kertaa.

Jos tulet foorumille kirjoittelemaan "nikot on paskaa, en osaa suojautua niiltä, koska olen niin hyvä että joutuisin nostamaan vastustajien aseita maasta ellen käytä lokki proota" -tyylisiä juttuja, ihmiset olettaa että olet tosi hyvä pelaaja (vaikka toisin yrittäisit kuinka väittää). Silloin luulisi, että tietämys pelin perkeistä ja muuttujista olisi korkea. Jos yrittäisit muuttaa pelityyliäsi, ehkä taipuisit kokeilemaan muita perkkejä. Etkä välttämättä silloin kuolisi "aina vaan nikkoihin".

Huoh, kuten täällä on tullut useasti esille, vaikka nikkoautoihin kuoleekin, ei se tarkoita, että käyttää pelkästään vaikkapa lokki prota. Itsellä on tullut alusta asti testattua pelin jokaista perkkiä. Fat fag on vain semmonen perkki ettei sillä imo loppu peleissä tee paljoa, ainakaan silloin kun vastustaja käyttää spy planea. "Ammu se spy plane alas!!!!!" Jooh, tulee ammuttua useasti, mutta varsinkin ennen 30 levua se on aika hidasta ja vaikeaa. Sillä kertakäyttösingolla, kun ei kovin helposti koptereita yms ammuta alas. Strelallakin se voi olla vaikeaa epäsuotuisilla respoilla, jolloin spy planeja metsästettäessä tulee monesti tyhmä olo, kun vastustaja käy respalta poimimassa meitä lintujen tiiraajia yksitellen.

Ymmärtäisin varmasti minua paremmin, jos et pelaisi pelkästään suomipartylla, suomihostilla ja jotain hc-sadia. Pelaa se 500 peliä mercenary TDM:ää yksin ja kuole joka pelissä nikkoautoon, tuubiin ja last standiin muutama kerta, niin alat tajuta, että jossain välissä noita ei välttis jaksa enää katella. Peli kun ei muutenkaan toimi läheskään siten miten sen pitäisi. Imo nuo shitstreakit on muuten ihan hyvin "balanssissa", mutta 2 taposta nikko? Eih...

En myöskään ymmärrä, jos kerran sitä pelin tasapainoisuutta rikotaan niin paljon, niin miksi pitää pelata. Miksei voi niitä klaanimatseja pelata sitten suurimman osan, jos publapelit haittaa niin älyttömästi? Ja sanoitkin että nautit kilpailullisesta pelaamisesta, olettaisin että niitä pelaisit enemmän.

Aluksikkin, BO ei tule mitenkään saamaan samanlaista kilpa sceneä kuin vaikkapa CoD2 tai CoD4. Tämä johtuu osaksi siitä, että peli on niin rikki. Ei kukaan jaksa katsoa automaattipuukkoja ja yhteysongelmia sekä lukemattomia bugeja. PS3:n kilpascene nyt muutenkin on mitä on, johtuen lähinnä siitä ettei esim PS2:lla ollut oikeastaan muita oikeaita nettipelejä kuin SOCOM. Muuten perustelinkin jo aiemmassa viestissä loput. Niin ja näillä yhteyksillä/tällä nettikoodilla ei paljoa nautinnollisia GB-pelejä pelata (tosin harvoin ne on nautintoa muutenkaan kun häviävät brittiheliumit disputettaa jokaisen häviönsä tmv).

Peli on vain liian casual omaan makuuni ja koska PS3:lla ja yleisestikkään BO:lla ei ole oikeasti kilpasceneä tarjolla, on harmi ettei playlisteihin ole saatu mitään oikeasti kilpailullista pelimuotoa. Eikä tuo casual ole monelle huono asia. Toki tajuan, että jotkut nauttivat tuosta. Onhan se kiva tappaa epäreilusti kaveri 15m puukkolungella tai nuketownissa katsella sateenkaarisemtexsadetta. Jotkut nauttivat siitä, mutta eikö niille jotka eivät siitä nauti voisi tarjota jotain muutakin? Yksi syy miksi tykkään Halo -pelisarjasta on sen tappavan hyvä toimivuus ja pelintekijöiden tapa ottaa koko Halo kommuuni tasapuolisesti huomioon. Sen sijaan codit lähettävät betavaiheisia pelejä markkinoille ja hypen avulla myyvät peliä kuin pokemon kortteja lapsuudessani.

Enkä halua antaa nyt sitä kuvaa etten tykkäisi yhtään pelistä tai publasta. Kyllä niitäkin pelaa varsinkin oikeanlaisessa seurassa ja/tai oikeassa mielentilassa (pikkuhumalassa tai vähintään biitti huulessa), mutta publapelit ovat olleet sitä samaa sitten CoD4, MIKÄÄN EI OLE MUUTTUNUT. Pelillisesti en näe mitään eroa tässä pelissä, pelkästään pari killstreakkia on poistettu/tullut lisää. Turhaa puhua tämänkään Codin kohdalla uudesta Codista. Sitä samaa se on ollut jo CoD4:sta asti, ainoastaan teknisesti peli on mennyt huonompaan suuntaan. Tai oikeastaan CoD2:sta asti...

PS. Mitä tuohon päivitykseen tulee, niin paskaa syöttivät mahan täydeltä. Eilen tilttas plösö aina parin pelin jälkeen ja lähes jokaisessa pelissä oli ainakin hillittömiä lagipiikkejä, jos ei koko servu kaatunut. Myös peliä sai etsiä välillä sen 20min. Ennen päivitystä peli toimi kuitenkin välttävästi, nyt se toimii hylätysti. Kuulen jo kuinka pelinkehittäjät kaivavat hautaansa omalla toimannallaan pelille. Jos en itse olisi niin kova Codien ystävä, olisi peli hakattu kirveellä tuhannen palasiksi jo aikoja sitten.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Matchmakingiä voisi myös parantaa niin että saman tasoiset pelaajat pääsisivät samoihin peleihin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Matchmakingiä voisi myös parantaa niin että saman tasoiset pelaajat pääsisivät samoihin peleihin.
Hyvä pointti! Oon välillä itekkin "joutunu" 5prestige ukkona 30lvl ukkojen sekaan
, ei kyl mikään reiluin meininki. Tosin prsetige lvl ei kerro kyl taidoista mitään, mut ois kiva kun noin saman tasoset pääsis samoihin peleihin,
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Peli toiminut nyt uudelleen "asennuksen" jälkeen paljon paremmin ja snipun käyttö biirun verran helpompaa. :o Kvikskouppailu toimii jotenkuten.

EDIT: näköjään vielä jäätyilee silloin tällöin
btw, suht sukkelaan käynnistää suoraan moninpeliin kun laittaa sen asetuksen päälle
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

EDIT: Tällaisella operaatiolla ovat jotkut saaneet homman taas toimimaan:

1. in the XMB under games where you would click on the disk to load black ops scroll up to where it says saved data utility.
2. delete this data, what will happen is you will lose all of your campaign progress and on your custom classes you will lose whatever you have named them but all of your classes will be the same and no online progress will be lost. just rename them
3. scroll up a little more to game data utility and click it and delete the black ops data, you will NOT lose any online progress.
4. now go reload the game up and it will require you to redownload the patch and you should be up and running.

Tein tämän ja se auttoi. Aiemmin pelasin kaksi puolen tunnin settiä ja molemmilla kerroilla pleikkari jäätyi pelin kanssa totaalisesti 3krt puolen tunnin aikana. Tein tuon ylläolevan ja pelasin pari tuntia putkeen ilman ongelmia. Käsittämätöntä miten tällaisen, rahalla ostetun tekeleen kanssa, saa tuollatavalla kikkailla jotta saa sen toimimaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

On se nyt kumma kun jengillä peli jäätyilee koko ajan. Olisko aika kattoa peiliin ja miettiä jos vaikka ne ongelmat on siellä omassa päässä, siis plegessä/netissä. Itse pelasin tänään 4 tuntia ja ei mitään ongelmia. Jos puolella porukasta ei ole ongelmia ja puolella on niin eikö tosta nyt jotain johtopäätöstä voi vetää. Jos peli on rikki niin se ei toimisi kenelläkään.....Miettikääpä. NAT type openiksi niin ei ainakaan sen takia tule ongelmia.
Monellako on slim malli. heittäkää ikkunasta pihalle ja hakekaa vanhempi niin toimii.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

On se nyt kumma kun jengillä peli jäätyilee koko ajan. Olisko aika kattoa peiliin ja miettiä jos vaikka ne ongelmat on siellä omassa päässä, siis plegessä/netissä. Itse pelasin tänään 4 tuntia ja ei mitään ongelmia. Jos puolella porukasta ei ole ongelmia ja puolella on niin eikö tosta nyt jotain johtopäätöstä voi vetää. Jos peli on rikki niin se ei toimisi kenelläkään.....Miettikääpä. NAT type openiksi niin ei ainakaan sen takia tule ongelmia.
Monellako on slim malli. heittäkää ikkunasta pihalle ja hakekaa vanhempi niin toimii.

Jami Jami nyt et ole ihan asian ytimessä..Julkkari läskini ei ole ikinä vittuillut ennen tätä tekelettä, joten schaibaa ne ihmisten asialla olevat tyypit ovat minulle postissa lähettäneet. Ja väittämä on myös epätosi jos maailmalla 500 000 Saudia sekä ne loput miljoona puberteetin alkutaipaleella olevat brittiheliumit (rumat pojat) kirjoittavat maailman foorumeilla aivan järkyttävästä jäätyilystä/lagista..

Aloin miettimään, mietin vieläkin..Peli on paskana ja se toimii jotenkuten silloin tällöin. Näillä mennään T: Virmanen
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jami Jami nyt et ole ihan asian ytimessä..Julkkari läskini ei ole ikinä vittuillut ennen tätä tekelettä, joten schaibaa ne ihmisten asialla olevat tyypit ovat minulle postissa lähettäneet. Ja väittämä on myös epätosi jos maailmalla 500 000 Saudia sekä ne loput miljoona puberteetin alkutaipaleella olevat brittiheliumit (rumat pojat) kirjoittavat maailman foorumeilla aivan järkyttävästä jäätyilystä/lagista..

Aloin miettimään, mietin vieläkin..Peli on paskana ja se toimii jotenkuten silloin tällöin. Näillä mennään T: Virmanen

Ehkä se on alkanu vittuilee just ny...

Kaverilla meinaa on slimi ja fatti ja kun koitettii tätä lagin eroa, niin fätillä ei lagannu ketaakaan, mutta slimillä lagas 4/6 pelissä. Koitettiin toi tunnin pelisessiolla. Mutta en siis vielä sano et vika on slimissä, vaan saattohan toikin olla tuurista kii.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Häh? ei täs mitään quickscopee oo mun mielest vieläkään olemas, hyvä asia vaan. Vituttaa vaan se mitä (oisko ollu quassimo) sano aikasemmin, kun ampuu L96A1:llä niin ei niit hitmarkkei voi vaan ***** tulla niin usein...Pitäis kyl yhest luodist tippuu...Ja please älkää tulko kertoo et se osu muualle kun rintaan/päähän....Oon joko ihan paska edelleen tai sit mä en vaan huomaa mitään eroa snipuilla päivityksen jälkeen...

Onhan sniputtelua paranneltu selkeesti. Ainakin itsellä muutaman pelin perusteella kuditkin meni sinne minne ristikko näyttää. Eli tuo random-tekijä on poistettu. Mutta noscopessa se vielä on. Mikä on ihan hyvä asia.

Ja jos ette ole huomannut, niin PSG-1 aika kova nyt. Ilman attachmenttejä OHK muualle paitsi kädet/jalat. Attachmentin kanssa mahan kerroin on 1(tai1.1).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Treyarchin puolesta on tullut infoa tuohon patchiin liittyen. Ilmeisesti jonkin näköinen hot fix on ainakin saatu aikaiseksi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Häh? ei täs mitään quickscopee oo mun mielest vieläkään olemas, hyvä asia vaan. Vituttaa vaan se mitä (oisko ollu quassimo) sano aikasemmin, kun ampuu L96A1:llä niin ei niit hitmarkkei voi vaan ***** tulla niin usein...Pitäis kyl yhest luodist tippuu...Ja please älkää tulko kertoo et se osu muualle kun rintaan/päähän....Oon joko ihan paska edelleen tai sit mä en vaan huomaa mitään eroa snipuilla päivityksen jälkeen...

Lukaisin uudelleen tuon viestin ja ehkä vastasin vähän huonosti. Snipaamista on paremminkin helpotettu. Mutta voit kyllä katsoa tuota viimeistä lausettasi jos pokkana väität ettei noille ole mitään tehty.

Ja tarkoitus ei ole vittuilla vaan jos yhtään koitit ennen pätsiä pelata snipulla ja pelata nyt niin eron huomaa varmasti.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

On se nyt kumma kun jengillä peli jäätyilee koko ajan. Olisko aika kattoa peiliin ja miettiä jos vaikka ne ongelmat on siellä omassa päässä, siis plegessä/netissä. Itse pelasin tänään 4 tuntia ja ei mitään ongelmia. Jos puolella porukasta ei ole ongelmia ja puolella on niin eikö tosta nyt jotain johtopäätöstä voi vetää. Jos peli on rikki niin se ei toimisi kenelläkään.....Miettikääpä. NAT type openiksi niin ei ainakaan sen takia tule ongelmia.
Monellako on slim malli. heittäkää ikkunasta pihalle ja hakekaa vanhempi niin toimii.

Niin, eihän teillä muilla voi olla ongelmia jos Jamillakaan ei ole... :p
Kaikkein ärsyttävin mentaliteetti on justiinsa se, että kun itsellä toimii ihan hyvin, niin kellään muulla ei voi mitenkään myöskään olla vikaa tuotteessa. Tulee vähän mieleen ne ihmiset joilla ei oo tullut Xboxilla Red Ring of Deathiä ja puolustavat konsolia huutaen että niille ei oo tullu sitä, joten kenelläkään muulla ei sitä MITENKÄÄN voi olla. :3

Jos niillä on toiminut MW2 ihan hyvin, niin se ON pelistä kiinni. Mulla on Xbox versio ja sekin välillä katkoo yhteyksiä, tosin ei useasti. Tiedän PS3 pelaajia joilla on alkanut peli nikottelee vasta päivityksen jälkeen.
 
Ylös Bottom