Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä
Pelaan itse Xbox versiota ja se toimii ihan hyvin. Joskus tulee jotain connection interupted (silloin kun saan 6 tappoa putkeen tai menee vaan hyvin peli... ). Olisin tottapuhuen ostanut pelin PS3:lle, jos minun kaverit eivät omistaisi Xboxeja. Vaikkei minulla olekkaan PS3 versiota, harmittaa tollainen munailu, kun ei osata tehdä peliä oikein.
Treyarse on selkeästi yrittänyt noudattaa mottoa jota auton, mopon yms. virittämisessä käytetään: "Virittäminen on onnistunut jos tehoista häviää alle puolet"
Paitsi ne on onnistunut selkeästi tätäkin paremmin "Päivitys on onnistunut jos yhteysongelmat moninkertaistuvat"
Aikaisemmin peli teki totaalijumin max. kaksi kertaa illassa, eilen vissiin kuusi tai seitsemän kertaa. En minä valita, mutta kyrsiihän se joskus.
ps. miksiköhän xboxin puolella ei näin paljon ongelmia ole ollut, vai "korjasiko" päivitys boxillekkin lisää bugeja?
Pelaan itse Xbox versiota ja se toimii ihan hyvin. Joskus tulee jotain connection interupted (silloin kun saan 6 tappoa putkeen tai menee vaan hyvin peli... ). Olisin tottapuhuen ostanut pelin PS3:lle, jos minun kaverit eivät omistaisi Xboxeja. Vaikkei minulla olekkaan PS3 versiota, harmittaa tollainen munailu, kun ei osata tehdä peliä oikein.