Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

# Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.

Toi on hyvä ja huono juttu, oli ihan helmee kun oli jollain omalla tuo hardline pro.


Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner.
When a player first spawns, this will not appear for a period of time.


eli hankaloittaa resparaiskausta...ko?


Additional minor reductions in knife lunge.


tämä on odotettu juttu. !

Itse en kärsi juurikaan yhteysongelmista niin radikaalisti että niiden korjaukset menisivät esim automaatti-commandon edelle. hyvä päivitys.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tää on ihan hemmetin hyvä pätsi! Seitsemästä pelistä jopa viisi päättyi connection interrupted. :E Ennen ois varmaan vastaava luku ollut 6/7.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Lego Black Ops

[video=youtube;smETLCCPTVo]http://www.youtube.com/watch?v=smETLCCPTVo&feature=player_embedded#![/video]
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

''One or more members of your party has a strict or moderate NAT which may impact matchmaking'' Mitenkä tän saa kuntoon?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kerrotaan kyllä mikä on NAT mutta miten se vaihdetaan? 2-->1
Sekin siellä kyllä kerrotaan. Eikä tarvetta ole vaihtaa kakkosesta ykköseksi, vaan kakkonen on oikein hyvä, kunhan pelikohtaiset porttiohjaukset ja avaukset on tehty.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Toivottavasti snipuja ei parannettu liikaa. :-/

Itse pelaan paljon pelin ainoalla oikealla snipulla eli L96A1 ja voi luoja sitä hitmarkkereiden määrää. Sillä pyssyllä pitäis torson hajota atomeiks.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ton päivityksen jälkeen noit connection inerrupted viestei vast alko satelee...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Lueppa se edellinen viesti, johon tuossa vastasin. Siitähän tämä lähti. Provoilua ja vittuilua, kun vain kirjoitin kerran mielipiteeni tänne ihan asiallisesti. Muutenkaan en tulis sinuna huutelemaan, lukenut teidän klaanilaisten viestejä ja nähnyt kyllä, että teidän vastaus kaikkeen on provoaminen, trollailu ja vittuilu. Varsinkin jos muistellaan 1-3 päivää sitten kirjoitettu teidän klaanilaisen "TE, ***** kenopäät" -viesti, joka on onneksi jo poistettu. Vaikkei se ollutkaan minua kohtaan kirjoitettu, niin täysin älyvapaa viestihän se oli.

En viitsi vastata muuhun koska et ilmeisesti ole ymmärtänyt viestini sisältöä (olet lukenut, muttet sisäistänyt). Turha ilmeisesti puhua ollenkaan itse pelistä, kun jokaisen heiton otat provoksi, vai.

Haluan vain tehdä selväksi, että ei kannata teilata koko klaania parin foorumi-idiootin takia (joo, lasken itteni siihen). Omat kirjoitukseni muutenkin ovat omia mietteitä, ei ollenkaan klaanin.

Jos tulet foorumille kirjoittelemaan "nikot on paskaa, en osaa suojautua niiltä, koska olen niin hyvä että joutuisin nostamaan vastustajien aseita maasta ellen käytä lokki proota" -tyylisiä juttuja, ihmiset olettaa että olet tosi hyvä pelaaja (vaikka toisin yrittäisit kuinka väittää). Silloin luulisi, että tietämys pelin perkeistä ja muuttujista olisi korkea. Jos yrittäisit muuttaa pelityyliäsi, ehkä taipuisit kokeilemaan muita perkkejä. Etkä välttämättä silloin kuolisi "aina vaan nikkoihin".

En myöskään ymmärrä, jos kerran sitä pelin tasapainoisuutta rikotaan niin paljon, niin miksi pitää pelata. Miksei voi niitä klaanimatseja pelata sitten suurimman osan, jos publapelit haittaa niin älyttömästi? Ja sanoitkin että nautit kilpailullisesta pelaamisesta, olettaisin että niitä pelaisit enemmän.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Juu kato, ruutu jäätyny tänään 4 kertaa + nat-tyyppi vaihtunu openista moderateksi, partyt ei pysy kasas mut nuuskaa riittää! Kyl tää viel poijjaat iloks muutuu!

Joku oli hauskasti linkannut gamespotin foorumille sanoin: Crash of Duty - Patch Ops
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

jep... ja nyt jumittaa ei vaan peli vaan ps3:nen.:mad:

Juu kato, ruutu jäätyny tänään 4 kertaa + nat-tyyppi vaihtunu openista moderateksi, partyt ei pysy kasas mut nuuskaa riittää! Kyl tää viel poijjaat iloks muutuu!

Heh heh. Itse olen ihan samaa ihmetellyt. Ensin kirosin, mutta nyt lähinnä naurattaa. PS3 ei ole aikaisemmin kertaakaan jäätynyt tämän pelin takia. Tänään pätsin jälkeen juminut jo 5 kertaa, eli koko härveli tilttiin. Plus se että nyt peleihin liittyminen ja niissä pysyminen on ihan satunnaista. Välillä heittelee ja tulee migrating host ja game lobby closed ja ties mitä vielä.
Onkohan Treyarchin pojat tietoisia, että yleensä peliin tehdään patch, jotta voitaisiin korjata asioita, eikä tehdä pelistä entistä kehnompaa?
Koska voi pyytää rahansa takaisin?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ton päivityksen jälkeen noit connection inerrupted viestei vast alko satelee...

jep... ja nyt jumittaa ei vaan peli vaan ps3:nen.:mad:

Juu kato, ruutu jäätyny tänään 4 kertaa + nat-tyyppi vaihtunu openista moderateksi, partyt ei pysy kasas mut nuuskaa riittää! Kyl tää viel poijjaat iloks muutuu!

Heh heh. Itse olen ihan samaa ihmetellyt. Ensin kirosin, mutta nyt lähinnä naurattaa. PS3 ei ole aikaisemmin kertaakaan jäätynyt tämän pelin takia. Tänään pätsin jälkeen juminut jo 5 kertaa, eli koko härveli tilttiin.--
Kiitos varoituksesta hyvät herrat, ei parane käynnistää koko peliä. Hieno peli tämä Bops ja Treyarch näköjään pelintekijäin aatelia!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

jep... ja nyt jumittaa ei vaan peli vaan ps3:nen.:mad:

Joo mäkin oon varmaan kymmenen kertaa kehunut täälläkin ettei oo mulla juurikaan ollut noita ongelmia, mutta päivityksen jälkeen 2 kertaa putkeen jääty koko v*tun konsoli.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Heh heh. Itse olen ihan samaa ihmetellyt. Ensin kirosin, mutta nyt lähinnä naurattaa. PS3 ei ole aikaisemmin kertaakaan jäätynyt tämän pelin takia. Tänään pätsin jälkeen juminut jo 5 kertaa, eli koko härveli tilttiin. Plus se että nyt peleihin liittyminen ja niissä pysyminen on ihan satunnaista. Välillä heittelee ja tulee migrating host ja game lobby closed ja ties mitä vielä.
Onkohan Treyarchin pojat tietoisia, että yleensä peliin tehdään patch, jotta voitaisiin korjata asioita, eikä tehdä pelistä entistä kehnompaa?
Koska voi pyytää rahansa takaisin?

Itsellä myös jäätynyt konsoli 3 kertaa tänään, myös peleihin liittyminen on ollut v!tun tuskaista tän pätchin jälkeen. 1½h pelasin ja tossa ajassa pelasin 3 kokonaista domination peliä. Tuo kolme johtuu siitä, että ei löytänyt servuja ja jatkuvasti connection erroja. En suosittele tällä hetkellä ostamaan koko peliä jos pelaat onlinessa... paitsi niille joille kestää hermot jatkuviin yhteysongelmiin...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joo-o Treyarch ei kyl osaa tehä mitään oikein. Päivityksen jälkeen pääsin pelaa 3peliä, joista 1päättyi connection interuptediin, yksi epäonnistuneeseen migraatioon ja yhden pääsin pelaamaan loppuun. Ja nyt ei löydä puplalla OLLENKAAN matseja. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tuossa yritin n.3h pelata, mut todella huonolla menestyksellä. Jos 4 sain alusta loppuun asti pelattuu niin hyvä. Interrupted 60%, 40% host-ongelmaa noin suurinpiirtein.Kone jääty 3 kertaa mitä ei ikinä ole käyny.Ei hyvä.
 
Ylös Bottom