hasselhoffi sanoi:
PS. aika turha valittaa mitenkään henkilökohtaisuuksiin menemisestä. turha mitenkään yrittää piiloutua sinne "noi haukkuu minua" ja yrittää saada muille riidanhaastajan maine, otetaanpa pari sivua takasinpäin
Turhaa yrität provota mua kirjottamalla mun nimen väärin.
Lueppa se edellinen viesti, johon tuossa vastasin. Siitähän tämä lähti. Provoilua ja vittuilua, kun vain kirjoitin kerran mielipiteeni tänne ihan asiallisesti. Muutenkaan en tulis sinuna huutelemaan, lukenut teidän klaanilaisten viestejä ja nähnyt kyllä, että teidän vastaus kaikkeen on provoaminen, trollailu ja vittuilu. Varsinkin jos muistellaan 1-3 päivää sitten kirjoitettu teidän klaanilaisen "TE, ***** kenopäät" -viesti, joka on onneksi jo poistettu. Vaikkei se ollutkaan minua kohtaan kirjoitettu, niin täysin älyvapaa viestihän se oli.
hasselhoffi sanoi:
hirveän moni tuskin käyttää aikaa seinien tiirailuun, kun se vastustaja tulee sieltä nurkan takaa aika nopeasti. On toki vastustajia jotka ei paljon liiku, mutta suurin osa kuitenkin juoksee aika kovalla vauhdilla ja silloin ei paljoa ole aikaa tsiigailla seiniä ja toivoa että auto-aim osuis. en tiedä minkälaisia vastaan pelaat, ilmeisesti nautit kun pelaat sellasia vastaan, jotka eivät tiedä mitenpäin pitää ohjainta kädessä. parin rundin jälkeen käy jo vähän uuvuttavaksi, mielummin menisi mättämään vaikka yksinpeliä helpoimmalla.
Niin eli jos mainitsen kyseisen ominaisuuden pelissä, ei sitten voikaan tehdä pelin aikana muuta kuin tiirata seiniä? Selvä. Mitä nyt olen itse pelannut klaanipelejä oikeasti hyviä pelaajia vastaan (HUOMIO! jos pelaan hyviä vastaan se ei tarkoita että itse olen hyvä!), olen huomannut, että kyseisiä ominaisuuksia käytetään kyllä hyväksi niin hyvin kuin mahdollista. Enkä meinaa tätä peliä enkä tätä ominaisuutta, mutta eiköhän tässä pelissä tule sama asia esille.
Kuvittele tilanne. Juokset kohti nurkkaa ja tiedät, että vasemmalta voi tulla jantteri. Laitat tähtäimen siihen vasemman kulman päälle ja heti kun autoaim tarttuu, tiedät, että kohta jantteri juoksee esille ja isket munat turpeeseen makuulleen. wála! Varma ja helppo tappo. Ilman autoaimia tilanne olisi ollut se, että olisit nähnyt vihun samaan aikaan kuin se ja sitten taito/nettiviive olisi ratkaissut voittajan.
Ja itse tykkään kyllä pelata ihan turnauksia, laddereita ja liigoja. Ja mieluiten kilpailullisilla säännöillä (Decerto, MLG, GB...) ja mieluiten semmosta porukkaa vastaan, jotka osaavat pelata. Vaikka tykkään kilpailullisista säännöistä, tämä ei taaskaan tarkoita sitä, että olisin ite hyvä. Toki turnauksissa/liigoissa on tullut kohtalaisen hyvää menestystä, joten kyllä, pidän itseäni semmoisena pelaajana, joka tietää näistä asioista jotakin. Publa KD tai win ratio nyt ei ole mikään mittari ja publa on muutenkin semmoista ajantappamista ettei sitä todellakaan kannata edes ottaa vakavasti. Silti joku Decerto playlist tmv olisi kiva lisä Codeihin. PS3:n puolella ei vain ole semmoista sceneä suomessa, joka pelaisi decertoa tai muuten vain vähän enemmän HC-säännöillä peleissä. Ja vaikka pelaisit kilpailullisilla säännöillä, ei se tarkoita ettei voi pelata rennosti. Ja kun hiirellä en tykkää pelata ja boxin netti maksaa sekä menee muutenkin rikki vähintään kerran vuodessa, niin ei jää paljoa vaihtoehtoja, harmi.
hasselhoffi sanoi:
Väitätkö että kuolet useammin nikko-autoon kuin 1v1 tilanteessa? erittäin hyvä pelaaja (ilmeisesti), toivottavasti kohdataan jossain turnauksissa, tai edes publalla (jota tuskin pelaan) joskus. olisi mielenkiintoista saada vastaan noinkin hyvä pelaaja. *peukku*
PPS. meinasin "nikkoauto/1v1" jutussa vain sitä, että kuolet useimmin nikkoautoon kuin 1v1 tilanteissa, eli erittäin harvoin ainakin omiin peleihin suhteutettuna kun nikkoautoja vastustajat hirveästi saa aikaseksi.
Ja publakin kävis vähän mielenkiintosemmaksi, esim. Junnuuuukin näyttää sunnuntaisuharilta noinkin tietoisesti pelaavan ja seinien tiirailevan tyypin ohella.
Väitän ja en väitä. Väitän, että olen pelannut pelejä, joissa tappoja on ollut se 25-45 ja ainoat muutama kuolema ovat tulleet sitten nikosta ja tuubista. On toki tullut paljon pelejä, joissa on ollut hyviä pelaajia ja ovat taidolla minua tappaneet. Publa on todella huono mittari kuitenkin katsoa kenenkään taitoa pelkästään jo sääntöjen takia. Varsinkin tässä pelissä, kun hostilla vedetään aika pitkälle ainakin ennen päivitystä. Joko tapat muita helposti omalla hostillasi/suomi hostilla tai sitten joku raiskaa sinua hostillaan/jenkkihostilla.
Tähän väliin vielä tämä: Voin ihan hyvin olla paljon huonompi pelaamaan kuin sinä. En ole missään vaiheessa sanonut etten olisi.
Ehkä noita nikkoautoja ei tulekaan peleissä niin paljoa, jos vedätte suomipartylla ja omalla hostilla jotain hc-sadia? Ja tuo fat fag -kortti on täysin turha. Aina kun kuolee voi siihen heittää jonkun "olisit tehnyt niin, niin et olis kuollu!" Mitä jos samaan aikaan kun menet purkamaan pommia on spy plane ilmassa? Mitä teen sitten? Valaise minua.
Vaikkei ole tullut kertaakaan vastaan, koska en sadia ole jaksanut tässä pelissä pelata useasta syystä, voin vain kuvitella pläntti-se mini tutkajuttu -yhdistelmää. Eka pläntätään pommi, sitten heitetään se tutkahöpötin johonkin nurkkaan ja itse kämpätään jotain yksinäistä ovea. Tässä pelissä vain on tiettyjä ominaisuuksia, jotka tekevät välillä pelaamisesta täyttä tuskaa tai niiden ajattelemisesta (lål). Barebones pelastaa paljon, mutta sekin on ainakin vielä tällä hetkellä hiukan heikommin toteutettu kuin MW2:ssa, jossa se oli myös turhan suppea.
Yritä hyväksyä se, että itse en tykkää monista pelin ominaisuuksita, koska ne rikkovat tasapainoa tai ovat muuten vain selvästi pelaamista helpottavia pökäleitä. Nuo ovat faktoja, joita et ole voinut tähänkään mennessä kieltää vakavasti otettavin argumentein. Vai miksi kaikissa PC:n/boxin/PS3:n kilpaturnauksissa ja liigoissa kaikki kivisaksetpaperi-perkit ja equipmentit on kielletty ja shitstreakit poistettu? Itseä ei publapeleissä kuitenkaan nuo strekit niinkään haittaa, mutta minusta 2-3 taposta ei saisi antaa vähintään yhtä varmaa lisätappoa. Sinusta asia ei ole näin, selvä. Tosin se, että käytä fat fägiä on siinä mielessä ristiriidassa, että sittenhän mun on pakko käyttää sitä aina, jotten kuole noihin, ja siinä se perkkitasapaino menikin jo.
Tulipahan melkonen pökäle ladottua, toivottavasti siitä saa edes jotain selvää.
aeNVee sanoi:
[3] Öö, älä toista itseäsi. onko mapeissa nyt sitten muitakin paikkoja kun keskitie ja yleinen kulma? jos mulla nyt sattuisi oleen kyseinen streakki käytössä niin en jaksaisi itse ainakaan lähteä mapin toiselle puolelle johonkin "ei niin yleiseen"-kulmaan minkä takia koko streakki onkin hyödyllisempi vihun kädessä kuin omassa. Ja mitä, lukeeko esim strelassa ettei sitä pysty laittamaan classiin ellei ole suomi partyssa

Toi viesti sisältää muuten lähes lukukelvotonta settiä niin en niihin sen enempää viitsi tuhlata aikaa. Mutta, ootko miettiny sitä, että kun saat sen sun ihanan nikkoauton tai chopper gunnerin tai minkä saatkaan, sun ei ole pakko käyttää sitä heti? Voit venata hetken ja sitten kun parin kuoleman jälkeen respaat otolliseen paikkaan niin menet siellä puskaan ja pistät chopperin taivaalle tai sitten kun saatte tietyt respat blokattua niin nikon liikenteeseen?
Etkä tajunnut tuota strela-pointtia. Siis, strelalla chopperi vaatii kaksi (2) kutia. Ja jos sulla ei ole ghost prota, ehdit maksimissaan kerran ampua kopteria, jos kopterilla ampuva pelaaja omaa edes vähän käsiä ja silmiä. Sen jälkeen kun kuolet oletkin kopterin ruokaa vähänkin avonaisemmissa kentissä monen kuoleman ajan. Vai etkö itse käytä kopterilla sitä taktiikkaa, että vaikkapa nuketownissa ennustat niiden respaa ja tapat eka ne jotka tsiigailevat paikallaan taivaalle ja sitten vasta karkuun juoksevat?
Mikeli sanoi:
Kaverit voi suojata ampumalla sen paskaksi.
Ei se ole monesti niin yksinkertaista, varsinkin jos nikossa on turbo-päällä.
Lilywhite sanoi:
Sama tilanne 10 sek jäljellä ja joku joko tuubittaa, puukottaa, chopper gunittaa tai ampuu sinut valkyerillä, samahan se on. Mitäs jätit purun niin viime tinkaan..
Pelkästään objektimuodossahan nuo autot oikeastaan ovat hyödyllisiä, koska siihen ne tuovat oman taktisen lisänsä.
Puukotuksen voi helposti tiimikaveri estää, ghost suojaa noilta muilta killstreakeilta ja tuubit onkin sitte tuubeja.
Ja tuoko sitten kleikat CTF-pelimuodossa jonkun taktisen lisän peliin?