Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä hemmetin näkymättömiä esteitä tuolla crisiksessä oikein on siinä sen ihme "verstaan" ja kartanon välissä. ;o Hieno siin on yrittää tehä jotain väistöliikkeitä ku meno tyssää johonki ruohonkorteen..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

En taida sitten lähteäkään prestigelle, jos joudun olemaan ilman AKta 37 leveliä. Me kun olemme Red Dot AKn kanssa aivan erottamattomat ja sen ovat myös vastustajat huomanneet.

Tässä saa jo noin kahdessa tunnissa lvl 20. Neljänkympin jälkeen se vasta alkaa se kunnon grindaus. Rohkeasti vaan painamaan prestigeä, pelaa koko rahan edestä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eiköhä vesinokkaeläin oo nähny tollase jollain. Voin kuvitella. "OMG joku on tehhy pokepallon, vähä siistii! Meen ite tekee samanlaisen heti!!!"
Hah, älä nyt suutu :D

Rank on vasta muistaakseni 45, ei ole lähiaikoina hirveesti tullut pelattua. Kyllästyy nopeammin kuin MW2, siksi että tämä on pääpiirteittäin niin kovin samanlainen. En tarkoittanut moittia peliä, itse vain alan tylsistyä jo nyt hieman.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Lilywhite;1195884 begin_of_the_skype_highlighting**************1195884******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Ei pitäisi, pienissä kentissä kuten Firing Range ja Nuketown, kannattaa vähän miettiä sitä omaa pelityyliään/perkkejä, varsinkin jos tuota jumaloimaasi nikko-autoa tuntuu esiintyvän paljon. Lisäksi ihan yksinkertaisesti juuri tuossa Firing Rangessa se miten liikut on melko lailla pääosassa. Älä rynni keskellä kenttää, sillä sinne ne Nikko autot tuppaavat hakeutumaan.
Mutta se tosiaan Nikko-keskustelusta, toisia ja toisten kännisiä siskoja tuntuvat haittaavan, kun taas itseäni eivät haittaa tippaakaan.

Onpa ympäri pyöreitä neuvoja. Luuletko, että kun tuo nikkokuulutus tulee, juoksen keskelle kenttää odottamaan, että nikko tulee ja vie minut jonnekkin parempaan paikkaan? Kyllä tässä kohta 6. prestigellä ollessa on jo oppinut pelin eri perkkien ominaisuudet. Mutta kuten sanoit, et itse kuole nikkoon niin usein kuin muuten. Ehkä se johtuu siitä, että häviät sitten yleisesti noita 1v1 paljon useammin, kun olet ehkä hiukan keskivertoa huonompi pelaaja?

Lilywhite;1195884 begin_of_the_skype_highlighting 1195884 end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Tuota lihavoitua taktiikkaa käyttää varmasti todella moni, peleissä näkee hyvin usein pelaajia jotka ovat ikäänkuin spraymaalaamassa seiniä. Todella tappava ja suosittu taktiikka, josta on muodostumassa muille pelaajille vakava ongelma. (tai sitten ei)

Luultavasti et edes tiedä mistä puhun. Kovemmalla tasolla tulee varmasti puhuttamaan. Ja ei, en tarkoita (kuten aiemmin vääristelit/herjasit), että olisin itse joku uberpro, mutta tiedän silti, että turnauksissa ja liigoissa tullaan varmasti tuosta hyötymään, jos sitä osaa hyödyntää. Itse kun olet monesti vahingossakin hyötynyt tuosta.


Lilywhite;1195884 begin_of_the_skype_highlighting 1195884 end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Tämä johtuu siitä, että olet niin hyvä pelaaja. Suurin osa tosiaan käyttää noita suojaamattomissa paikoissa. Vielä kun opit väistämään autoja, niin sinua ei pysäytä mikään ja voit lisätä nimierkkiisi muutaman xX:n eteen ja taakse.

Nuo Chopper gunner ja Gunship ovat muuten itseasiassa melko huonoja killstreakkeja, kun ne saa ammuttua 10 sekunnissa alas, kun on Strela käytössä.

Mikähän argumentti toi nyt on?! Ootko sä sitten tosi huono pelaamaan? Ja kyllä, joka pelissä näkyy näitä sankareita, jotka heittävät nikon tulille keskellä tietä tai sitten jossakin mapin yleisimmässä kulmassa ja vieläpä seisaalteen.

Suomipartylla nuo saakin ammuttua äkkiä alas, mutta yksin pelattaessa ilman ghost prota ja ilman toista fiksua jenkkiä, voi kuolla jopa 5-10 kertaa ennenkuin kopteri on alhaalla. Riippuu täysin mapista, respoista ja kopterin ampujasta ja siitä mitä muut tiimiläiset tekevät. Mutta kuten sanoin, spy splane, counter spy plane ja blackbird <3

Lilywhite;1195884 begin_of_the_skype_highlighting 1195884 end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Näinhän se on, neuvoja tässä yritetään antaa, mutta jos ei ole samaa mieltä, niin sitten sieltä kaivetaan "siskonikin vihaa pikku kaljoissaan nikkoja"-kortti esille.

Hienoa! Sait kahdesti sisällettyä viestiisi tuon teidän kehittämän mun mielikuvitus-siskoni ja kahdesti sait argumentoitua asioita sillä, että olen niin "hyvä" pelaamaan. Tuntuu kyllä kuin väittelisi jonkun jenkkikakaran kanssa, joka jatkuvasti solvaa mun perhettä raiskaamalla sen ja haukkumalla samalla mua homoksi/nörtiksi. Niinh...

Loppuun vielä kevennykseksi jenkin viesti, joka sai ainakin itselleni hymyn huulille:

"your good, im good lets own together? add me if your up 4 it"
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

[1]Onpa ympäri pyöreitä neuvoja. Luuletko, että kun tuo nikkokuulutus tulee, juoksen keskelle kenttää odottamaan, että nikko tulee ja vie minut jonnekkin parempaan paikkaan? Kyllä tässä kohta 6. prestigellä ollessa on jo oppinut pelin eri perkkien ominaisuudet. Mutta kuten sanoit, et itse kuole nikkoon niin usein kuin muuten. Ehkä se johtuu siitä, että häviät sitten yleisesti noita 1v1 paljon useammin, kun olet ehkä hiukan keskivertoa huonompi pelaaja?



[2]Luultavasti et edes tiedä mistä puhun. Kovemmalla tasolla tulee varmasti puhuttamaan. Ja ei, en tarkoita (kuten aiemmin vääristelit/herjasit), että olisin itse joku uberpro, mutta tiedän silti, että turnauksissa ja liigoissa tullaan varmasti tuosta hyötymään, jos sitä osaa hyödyntää. Itse kun olet monesti vahingossakin hyötynyt tuosta.




[3]Mikähän argumentti toi nyt on?! Ootko sä sitten tosi huono pelaamaan? Ja kyllä, joka pelissä näkyy näitä sankareita, jotka heittävät nikon tulille keskellä tietä tai sitten jossakin mapin yleisimmässä kulmassa ja vieläpä seisaalteen.

Suomipartylla nuo saakin ammuttua äkkiä alas, mutta yksin pelattaessa ilman ghost prota ja ilman toista fiksua jenkkiä, voi kuolla jopa 5-10 kertaa ennenkuin kopteri on alhaalla. Riippuu täysin mapista, respoista ja kopterin ampujasta ja siitä mitä muut tiimiläiset tekevät. Mutta kuten sanoin, spy splane, counter spy plane ja blackbird <3



[4]Hienoa! Sait kahdesti sisällettyä viestiisi tuon teidän kehittämän mun mielikuvitus-siskoni ja kahdesti sait argumentoitua asioita sillä, että olen niin "hyvä" pelaamaan. Tuntuu kyllä kuin väittelisi jonkun jenkkikakaran kanssa, joka jatkuvasti solvaa mun perhettä raiskaamalla sen ja haukkumalla samalla mua homoksi/nörtiksi.

[1] Sä vaahtoat täällä v*ttu siitä että jengi olettaa jotain susta ja itse päästät tollasta sontaa suustasi, mietippä nyt vähäsen.

[2] Lisää urpoja oletuksia jostain kovemmasta tasosta ja plaaplaaplaa... Niin kauan kun siitä voi hyötyä, hyödy. ei muuta.

[3] Öö, älä toista itseäsi. onko mapeissa nyt sitten muitakin paikkoja kun keskitie ja yleinen kulma? jos mulla nyt sattuisi oleen kyseinen streakki käytössä niin en jaksaisi itse ainakaan lähteä mapin toiselle puolelle johonkin "ei niin yleiseen"-kulmaan minkä takia koko streakki onkin hyödyllisempi vihun kädessä kuin omassa. Ja mitä, lukeeko esim strelassa ettei sitä pysty laittamaan classiin ellei ole suomi partyssa :confused::eek:

[4] Tunnetko ittes jotenkin hyökkäyksen kohteeksi vai minkä takia sun kirjotuksista tulee sellanen tunne että sun on pakko yrittää pistää vihainen palauteviesti kaikkeen ja kaikkeen myös mikä ei edes välttämättä sua koske??
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

@itzzzzzzz-samulizzzzz

hirveän moni tuskin käyttää aikaa seinien tiirailuun, kun se vastustaja tulee sieltä nurkan takaa aika nopeasti. On toki vastustajia jotka ei paljon liiku, mutta suurin osa kuitenkin juoksee aika kovalla vauhdilla ja silloin ei paljoa ole aikaa tsiigailla seiniä ja toivoa että auto-aim osuis. en tiedä minkälaisia vastaan pelaat, ilmeisesti nautit kun pelaat sellasia vastaan, jotka eivät tiedä mitenpäin pitää ohjainta kädessä. parin rundin jälkeen käy jo vähän uuvuttavaksi, mielummin menisi mättämään vaikka yksinpeliä helpoimmalla.

Väitätkö että kuolet useammin nikko-autoon kuin 1v1 tilanteessa? erittäin hyvä pelaaja (ilmeisesti), toivottavasti kohdataan jossain turnauksissa, tai edes publalla (jota tuskin pelaan) joskus. olisi mielenkiintoista saada vastaan noinkin hyvä pelaaja. *peukku*

PS. aika turha valittaa mitenkään henkilökohtaisuuksiin menemisestä. turha mitenkään yrittää piiloutua sinne "noi haukkuu minua" ja yrittää saada muille riidanhaastajan maine, otetaanpa pari sivua takasinpäin
iTz_Smuli sanoi:
Taisin iskee aika arkaan paikkaan? Anteeksi, en kuvitellut, että joku voisi ottaa tuon niin vakavasti. Ei se mitään, autan sut ylös pohjalta, eti tuolta joku mukava paikka ja soita sinne. Harmi ettei itelle koskaan tullu siskoa ja koko sukukin asuu toisessa päässä Suomea. Mut opetelkaapa pojat se kriittisyys, ihmissuhdetaidot ja keskustelutaidot eka ennenku tuutte edes nettiin purkamaan sitä pahaa oloanne. Kadulle voitte mennä vaikka heti huuteleen, mut se huutelu ei kestäkkää sit kauaa...

Ja mikä mun pointti oli tuossa muija jutussa? Noh, se että pienessä humala tilassa vähän pelejä pelaava ihminen pystyy ensimmäisessä pelissään tekemään jo analyysin nikkoautojen paskuudesta. Pistää ainakin itsellä miettimään. Mitään leveilyä en tolla hakenut, mutta toki halusit sen nähdä niin, että saisit syyn vittuilla mulle ja haastaa riitaa. Click

PPS. meinasin "nikkoauto/1v1" jutussa vain sitä, että kuolet useimmin nikkoautoon kuin 1v1 tilanteissa, eli erittäin harvoin ainakin omiin peleihin suhteutettuna kun nikkoautoja vastustajat hirveästi saa aikaseksi.
Ja publakin kävis vähän mielenkiintosemmaksi, esim. Junnuuuukin näyttää sunnuntaisuharilta noinkin tietoisesti pelaavan ja seinien tiirailevan tyypin ohella.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No oletetaan näin, että oot pelaamassa demolitionia. Pommissa on aikaa 10 sekuntia, ja kun menet defusamaan sitä, nikkoauto tappaa sinut.
Olisiko silloin pitänyt olla piilossa?!
Ja jos sun pitäisi mennä jokaista nikkoautoa piiloon, ethän sä muuta tekisikään, kun istuisit nurkassa suunnilleen koko matsin ajan..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

En tiedä, ite ainakin melkein aina respassa flak jacket käytössä, eipä siitä suurempaa haittaa olisi ollut. Jossei se olisi suojannut, oltaisiin hävitty. Ei kuitenkaan hirveästi jää nakertamaan publalla häviöt. :)


EDIT: Puhuitkin purkamisesta. Hups. Enivei, flak jacket pelastaa silti.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

7 kaverii yhtaikaa nikkoautolla nuke townissa :p ois pitäny tallentaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No oletetaan näin, että oot pelaamassa demolitionia. Pommissa on aikaa 10 sekuntia, ja kun menet defusamaan sitä, nikkoauto tappaa sinut.
Olisiko silloin pitänyt olla piilossa?!
Ja jos sun pitäisi mennä jokaista nikkoautoa piiloon, ethän sä muuta tekisikään, kun istuisit nurkassa suunnilleen koko matsin ajan..
Kaverit voi suojata ampumalla sen paskaksi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jumalauta, vanha tili skulas vielä.

Meitsi hommas pitkästä aikaa konsolin ja oon ollu tyytyväinen. Black Opsia selkeesti eniten pelannu, hyvä peli ja kaikkee, mut saatana ku tämä kaatuu usein. Valehtelematta joka toinen peli menee puihin ja joskus jäädyttää koko konsolin. Vie kyllä perkeleesti peli-iloa, sad face!

Tulee mieleen vuosi -91 ylikellotetulla pc:llä. Not cool bro. Tässä nyt lähinnä kelannu, etä onko muilla alustoilla samanlaista ja koska saadaan joku superpätchi, joka korjaa kaiken.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No oletetaan näin, että oot pelaamassa demolitionia. Pommissa on aikaa 10 sekuntia, ja kun menet defusamaan sitä, nikkoauto tappaa sinut.
Olisiko silloin pitänyt olla piilossa?!
Ja jos sun pitäisi mennä jokaista nikkoautoa piiloon, ethän sä muuta tekisikään, kun istuisit nurkassa suunnilleen koko matsin ajan..
Voi veljet, et sitten kärjistetympää esimerkkiä keksinyt.. :p
Sama tilanne 10 sek jäljellä ja joku joko tuubittaa, puukottaa, chopper gunittaa tai ampuu sinut valkyerillä, samahan se on. Mitäs jätit purun niin viime tinkaan.. ;)

Pelkästään objektimuodossahan nuo autot oikeastaan ovat hyödyllisiä, koska siihen ne tuovat oman taktisen lisänsä.

7 kaverii yhtaikaa nikkoautolla nuke townissa :p ois pitäny tallentaa.
Mielestäni melko tyhmä pitää olla jos nikkoautolla lähtee Nuketownissa höntsäämään. Kyseessä tuskin oli mikään search and destroy matsi, jossa nuo vielä jotenkin saattaisivat järkeviä kyseisessä mapissa olla. Nuketown on niin pieni kenttä, että siellä kyllä lähtee helposti henki vaikka mihin kulmaan menisi autoa ohjaamaan. Carepackageakin saa suojella kynsin ja hampain kyseisessä kentässä ja silloin on sentään stiletti kädessä ja katse kentällä.
 
hasselhoffi sanoi:
PS. aika turha valittaa mitenkään henkilökohtaisuuksiin menemisestä. turha mitenkään yrittää piiloutua sinne "noi haukkuu minua" ja yrittää saada muille riidanhaastajan maine, otetaanpa pari sivua takasinpäin

Turhaa yrität provota mua kirjottamalla mun nimen väärin. :D

Lueppa se edellinen viesti, johon tuossa vastasin. Siitähän tämä lähti. Provoilua ja vittuilua, kun vain kirjoitin kerran mielipiteeni tänne ihan asiallisesti. Muutenkaan en tulis sinuna huutelemaan, lukenut teidän klaanilaisten viestejä ja nähnyt kyllä, että teidän vastaus kaikkeen on provoaminen, trollailu ja vittuilu. Varsinkin jos muistellaan 1-3 päivää sitten kirjoitettu teidän klaanilaisen "TE, ***** kenopäät" -viesti, joka on onneksi jo poistettu. Vaikkei se ollutkaan minua kohtaan kirjoitettu, niin täysin älyvapaa viestihän se oli.

hasselhoffi sanoi:
hirveän moni tuskin käyttää aikaa seinien tiirailuun, kun se vastustaja tulee sieltä nurkan takaa aika nopeasti. On toki vastustajia jotka ei paljon liiku, mutta suurin osa kuitenkin juoksee aika kovalla vauhdilla ja silloin ei paljoa ole aikaa tsiigailla seiniä ja toivoa että auto-aim osuis. en tiedä minkälaisia vastaan pelaat, ilmeisesti nautit kun pelaat sellasia vastaan, jotka eivät tiedä mitenpäin pitää ohjainta kädessä. parin rundin jälkeen käy jo vähän uuvuttavaksi, mielummin menisi mättämään vaikka yksinpeliä helpoimmalla.

Niin eli jos mainitsen kyseisen ominaisuuden pelissä, ei sitten voikaan tehdä pelin aikana muuta kuin tiirata seiniä? Selvä. Mitä nyt olen itse pelannut klaanipelejä oikeasti hyviä pelaajia vastaan (HUOMIO! jos pelaan hyviä vastaan se ei tarkoita että itse olen hyvä!), olen huomannut, että kyseisiä ominaisuuksia käytetään kyllä hyväksi niin hyvin kuin mahdollista. Enkä meinaa tätä peliä enkä tätä ominaisuutta, mutta eiköhän tässä pelissä tule sama asia esille.

Kuvittele tilanne. Juokset kohti nurkkaa ja tiedät, että vasemmalta voi tulla jantteri. Laitat tähtäimen siihen vasemman kulman päälle ja heti kun autoaim tarttuu, tiedät, että kohta jantteri juoksee esille ja isket munat turpeeseen makuulleen. wála! Varma ja helppo tappo. Ilman autoaimia tilanne olisi ollut se, että olisit nähnyt vihun samaan aikaan kuin se ja sitten taito/nettiviive olisi ratkaissut voittajan.

Ja itse tykkään kyllä pelata ihan turnauksia, laddereita ja liigoja. Ja mieluiten kilpailullisilla säännöillä (Decerto, MLG, GB...) ja mieluiten semmosta porukkaa vastaan, jotka osaavat pelata. Vaikka tykkään kilpailullisista säännöistä, tämä ei taaskaan tarkoita sitä, että olisin ite hyvä. Toki turnauksissa/liigoissa on tullut kohtalaisen hyvää menestystä, joten kyllä, pidän itseäni semmoisena pelaajana, joka tietää näistä asioista jotakin. Publa KD tai win ratio nyt ei ole mikään mittari ja publa on muutenkin semmoista ajantappamista ettei sitä todellakaan kannata edes ottaa vakavasti. Silti joku Decerto playlist tmv olisi kiva lisä Codeihin. PS3:n puolella ei vain ole semmoista sceneä suomessa, joka pelaisi decertoa tai muuten vain vähän enemmän HC-säännöillä peleissä. Ja vaikka pelaisit kilpailullisilla säännöillä, ei se tarkoita ettei voi pelata rennosti. Ja kun hiirellä en tykkää pelata ja boxin netti maksaa sekä menee muutenkin rikki vähintään kerran vuodessa, niin ei jää paljoa vaihtoehtoja, harmi.

hasselhoffi sanoi:
Väitätkö että kuolet useammin nikko-autoon kuin 1v1 tilanteessa? erittäin hyvä pelaaja (ilmeisesti), toivottavasti kohdataan jossain turnauksissa, tai edes publalla (jota tuskin pelaan) joskus. olisi mielenkiintoista saada vastaan noinkin hyvä pelaaja. *peukku*

PPS. meinasin "nikkoauto/1v1" jutussa vain sitä, että kuolet useimmin nikkoautoon kuin 1v1 tilanteissa, eli erittäin harvoin ainakin omiin peleihin suhteutettuna kun nikkoautoja vastustajat hirveästi saa aikaseksi.
Ja publakin kävis vähän mielenkiintosemmaksi, esim. Junnuuuukin näyttää sunnuntaisuharilta noinkin tietoisesti pelaavan ja seinien tiirailevan tyypin ohella.

Väitän ja en väitä. Väitän, että olen pelannut pelejä, joissa tappoja on ollut se 25-45 ja ainoat muutama kuolema ovat tulleet sitten nikosta ja tuubista. On toki tullut paljon pelejä, joissa on ollut hyviä pelaajia ja ovat taidolla minua tappaneet. Publa on todella huono mittari kuitenkin katsoa kenenkään taitoa pelkästään jo sääntöjen takia. Varsinkin tässä pelissä, kun hostilla vedetään aika pitkälle ainakin ennen päivitystä. Joko tapat muita helposti omalla hostillasi/suomi hostilla tai sitten joku raiskaa sinua hostillaan/jenkkihostilla.

Tähän väliin vielä tämä: Voin ihan hyvin olla paljon huonompi pelaamaan kuin sinä. En ole missään vaiheessa sanonut etten olisi.

Ehkä noita nikkoautoja ei tulekaan peleissä niin paljoa, jos vedätte suomipartylla ja omalla hostilla jotain hc-sadia? Ja tuo fat fag -kortti on täysin turha. Aina kun kuolee voi siihen heittää jonkun "olisit tehnyt niin, niin et olis kuollu!" Mitä jos samaan aikaan kun menet purkamaan pommia on spy plane ilmassa? Mitä teen sitten? Valaise minua.

Vaikkei ole tullut kertaakaan vastaan, koska en sadia ole jaksanut tässä pelissä pelata useasta syystä, voin vain kuvitella pläntti-se mini tutkajuttu -yhdistelmää. Eka pläntätään pommi, sitten heitetään se tutkahöpötin johonkin nurkkaan ja itse kämpätään jotain yksinäistä ovea. Tässä pelissä vain on tiettyjä ominaisuuksia, jotka tekevät välillä pelaamisesta täyttä tuskaa tai niiden ajattelemisesta (lål). Barebones pelastaa paljon, mutta sekin on ainakin vielä tällä hetkellä hiukan heikommin toteutettu kuin MW2:ssa, jossa se oli myös turhan suppea.

Yritä hyväksyä se, että itse en tykkää monista pelin ominaisuuksita, koska ne rikkovat tasapainoa tai ovat muuten vain selvästi pelaamista helpottavia pökäleitä. Nuo ovat faktoja, joita et ole voinut tähänkään mennessä kieltää vakavasti otettavin argumentein. Vai miksi kaikissa PC:n/boxin/PS3:n kilpaturnauksissa ja liigoissa kaikki kivisaksetpaperi-perkit ja equipmentit on kielletty ja shitstreakit poistettu? Itseä ei publapeleissä kuitenkaan nuo strekit niinkään haittaa, mutta minusta 2-3 taposta ei saisi antaa vähintään yhtä varmaa lisätappoa. Sinusta asia ei ole näin, selvä. Tosin se, että käytä fat fägiä on siinä mielessä ristiriidassa, että sittenhän mun on pakko käyttää sitä aina, jotten kuole noihin, ja siinä se perkkitasapaino menikin jo.

Tulipahan melkonen pökäle ladottua, toivottavasti siitä saa edes jotain selvää.

aeNVee sanoi:
[3] Öö, älä toista itseäsi. onko mapeissa nyt sitten muitakin paikkoja kun keskitie ja yleinen kulma? jos mulla nyt sattuisi oleen kyseinen streakki käytössä niin en jaksaisi itse ainakaan lähteä mapin toiselle puolelle johonkin "ei niin yleiseen"-kulmaan minkä takia koko streakki onkin hyödyllisempi vihun kädessä kuin omassa. Ja mitä, lukeeko esim strelassa ettei sitä pysty laittamaan classiin ellei ole suomi partyssa :confused::eek:

Toi viesti sisältää muuten lähes lukukelvotonta settiä niin en niihin sen enempää viitsi tuhlata aikaa. Mutta, ootko miettiny sitä, että kun saat sen sun ihanan nikkoauton tai chopper gunnerin tai minkä saatkaan, sun ei ole pakko käyttää sitä heti? Voit venata hetken ja sitten kun parin kuoleman jälkeen respaat otolliseen paikkaan niin menet siellä puskaan ja pistät chopperin taivaalle tai sitten kun saatte tietyt respat blokattua niin nikon liikenteeseen?

Etkä tajunnut tuota strela-pointtia. Siis, strelalla chopperi vaatii kaksi (2) kutia. Ja jos sulla ei ole ghost prota, ehdit maksimissaan kerran ampua kopteria, jos kopterilla ampuva pelaaja omaa edes vähän käsiä ja silmiä. Sen jälkeen kun kuolet oletkin kopterin ruokaa vähänkin avonaisemmissa kentissä monen kuoleman ajan. Vai etkö itse käytä kopterilla sitä taktiikkaa, että vaikkapa nuketownissa ennustat niiden respaa ja tapat eka ne jotka tsiigailevat paikallaan taivaalle ja sitten vasta karkuun juoksevat?

Mikeli sanoi:
Kaverit voi suojata ampumalla sen paskaksi.

Ei se ole monesti niin yksinkertaista, varsinkin jos nikossa on turbo-päällä.

Lilywhite sanoi:
Sama tilanne 10 sek jäljellä ja joku joko tuubittaa, puukottaa, chopper gunittaa tai ampuu sinut valkyerillä, samahan se on. Mitäs jätit purun niin viime tinkaan.. ;)

Pelkästään objektimuodossahan nuo autot oikeastaan ovat hyödyllisiä, koska siihen ne tuovat oman taktisen lisänsä.

Puukotuksen voi helposti tiimikaveri estää, ghost suojaa noilta muilta killstreakeilta ja tuubit onkin sitte tuubeja.

Ja tuoko sitten kleikat CTF-pelimuodossa jonkun taktisen lisän peliin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ei se ole monesti niin yksinkertaista, varsinkin jos nikossa on turbo-päällä.

Ei ole, mutta se on mahdollista, nikko kuski kumminkin ansainnut autonsa 2-3 tappoputkella joka on kyllä mielestäni liian pieni noin voimakkaalle palkinnolle.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Väitän ja en väitä. Väitän, että olen pelannut pelejä, joissa tappoja on ollut se 25-45 ja ainoat muutama kuolema ovat tulleet sitten nikosta ja tuubista. On toki tullut paljon pelejä, joissa on ollut hyviä pelaajia ja ovat taidolla minua tappaneet. Publa on todella huono mittari kuitenkin katsoa kenenkään taitoa pelkästään jo sääntöjen takia.

Mitä pelimuotoja pelaat? Toivottavasti TDM jos statsit on vaikka 30-5.

Ikävä kyllä tapasi kirjoitella antaa ymmärtyy sinun olevan juuri näitä GosthProSiluVastustajanrespa pelaajia. Tälläisillä pelaajilla on kumma käsitys, että he auttavat joukkuetta parhaiten juuri häiritsemällä respalla. Mikäli joukkue häviää, niin syy on kavereissa kun eivät huolehtineet objektiiveista, kun suuri tappaja huolehti häiritsemisestä.

Mikäli arvaus meni täysin pieleen voin pyytää anteeksi. KD lienee hurja, mutta mikä on Win Ratio?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Hmmm. Eipä lukenut tuossa listassa enään mitään pelin kaatuilusta ja frame raten tippumisesta. :( Toivottavasti ne nyt saataisiin kuitenkin korjattua edes jotenkin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ei oo tullu viel tänne alemman rodun mantereelle (eurooppa) toi 1.04. Se on taas jumalan valitun kansan (Ruma USA) aikaa toi aamu.
 
Ylös Bottom