Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä noihin domibuustereihin tulee, on se syy miksi itseä ei jaksa objektive pelimuodot kiinnostaa. Tänään pelasin kolmisen peliä demolitionia Ninja pron saamisen toivossa ja käytännössä jokainen peli voitettiin oman mahtavuuteni vuoksi. Olin jokaisessa pelissä ainoa, joka pläntti pommeja (olen paras). Sen sijaan yhden pelin aikana tuli aina se kolmisen chopper gunneria ja pari koirapartiota myöskin. Koomisinta oli, että silti niitä tappoja satoi aina se +60, mutta toisaalta KD oli hyvällä säkällä max 2. Toki siellä servulla oli sitten näitä 10.00 KD:lla vetäviä junnuja, jotka saivat kyllä hyvän KD:n, mutta siihen se sitten jäikin. Varmasti moni saman huomannut tajuaa, miksei ne motion sensorit ja koirat ehkä sovikkaan tähän peliin.

Mä taasen loistin lipunryöstössä, kun kaikki lapsukaiset hyökkäilivät vihollislippua hakemaan, niin surusilmäsetä jäi pitämään yhden miehen lippupuolustusta, varmaan kolmessa matsissa peräkkäin. Ja hassuinta oli että olin jokaisessa pelissä se top-gun eli ykkönen, kymmenet palautukset varmaan vaikuttivat positiivisimmin. Ihana välillä kehua itseään, mutta vaikka omista ei ollut lipunhakijoiksi, niin ei kyllä vastapelureillakaan ollut mitään mahiksia meikämannea vastaan :)

Ps. ei ole edelleenkään lagaillut viikkoon, mitä olen siis tehnyt oikein?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla toimi eilen kuin unelma. Yhdessä tai kahdessa pelissä tuli vähän lagia, muttei kertaakaan katkennut peli kesken tms. Jokaisen päivityksen jälkeen on ollut ongelmia, mutta jostain ihmeen syystä on aina kadonnut pikkuhiljaa. NAT näyttää meikälle Open edelleen, ei oo mikään päivitys sitä muuttanut.

Sitten vielä tyhmä kysymys: Mistä näkee kuka on hosti? :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Sitten vielä tyhmä kysymys: Mistä näkee kuka on hosti? :confused:

Siitä että kyseisellä pelaajalla on täydet palkit kokoajan, rundin alussa pystyy tämän tarkastamaan hyvin kun ne heittelee muilla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mites tossa hahmon muokkauksessa voi vaihtaa päähinettä? Aluksi tolla äijällä oli baretti päässä ja nyt yhtäkkiä kypärä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Se vaihtuu kun vaihdat sinistä perkkiä.
Lightweightillä on tyyliin joku huivi.
Flak Jacketillä se kypärä
Ghostilla huppu
Scavengerilla sit joku perus sotilaspää?

E: Tuossa eilen pelattiin 21:00-04:00 kuuden partyllä, yhdellä jätkällä netti pätkäs kaksi kertaa, mutta muuten ei kaatunut kertaakaan.
Oli se kiva pelata tunteja samassa servussa :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla tää peli on toiminu loistavasti, mitä ny oon jotain 20 peliä pelannu onlines. Kerran katkes host migrationiin, mutta kaikki muut pelit menny lagimatta ja kolme tai neljä palkkia koko ajan. Ja peli löytyy alle 10 sekunnis :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla taas tuittulee siihen malliin, että pari kertaa lensi äsken kapula seinään.

Ite ampuu 5-10 kutia mutta ei saa hengiltä vaan ite kuolee. Sit kun katsoo killcamin niin en muka ampunu kutiakaan...huoh

Toinen outo juttu on kun ammun sarjaa, niin yhtäkkiä lakkaa ampumasta vaikka nappi on pohjassa. Silti peli pyörii ihan normaalisti. Eli voi liikkua sun muuta. Eli meneekö sekin jotenkin lagin piikkiin, et ase vetää jumiin??
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

En tiedä johtuuko omasta yhteydestä vai pelistä, mutta pari edellistä iltaa on taas ollu pelikelvotonta lagia. Tähtäin valmiina odotat nurkalla ja vihu juoksee eteen ampuu ja jatkaa matkaa, killcamissa ei omasta aseesta lähde kutiakaan, vaikka omalla ruudulla on puolilippaallista porattu....
MW2 tosin ei ole lagannut, kun siihen olen vaihtanu, joten tuntus jotenkin pelivialta...

^killingbox, mulla on myös tuota alkanut tekemään satunnaisesti. Täysautomaatilla poraat nappipohjassa ja sarja katkeaa aivan yllättäen vaikka lippaassa vielä on tavaraa. Pitäny aina liipasta uudestaan, jotta sarja jatkuu (yleensä kyllä kuolo korjaa tuossa kohden)...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Toinen outo juttu on kun ammun sarjaa, niin yhtäkkiä lakkaa ampumasta vaikka nappi on pohjassa. Silti peli pyörii ihan normaalisti. Eli voi liikkua sun muuta. Eli meneekö sekin jotenkin lagin piikkiin, et ase vetää jumiin??

^killingbox, mulla on myös tuota alkanut tekemään satunnaisesti. Täysautomaatilla poraat nappipohjassa ja sarja katkeaa aivan yllättäen vaikka lippaassa vielä on tavaraa. Pitäny aina liipasta uudestaan, jotta sarja jatkuu (yleensä kyllä kuolo korjaa tuossa kohden)...

Mutta tekeekö teillä sitä, että vaikka lataatte lippaan niin ei tule kuin ehkä yksi "ammus" aseeseen? Ja joudutte vaihtamaan lipasta parikolme kertaa ennen kuin on täysi lipas aseessa kiinni. Mulla on nyt kaksi iltaa tehnyt välillä tuota. Vai johtuuko jostain muusta esim liikkumisesta samaan aikaan ja ei muka ehtisi lippaan vaihtoa tuolloin tekemään?

Satunnaisesti myös tehnyt tuota sarjan katkeamista.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Toivottavasti ei servu kaadu tai kukaan vedä töpseliä irti kun meikämanne lähtee kohta ampuu raketteja ja patoja. Oishan se noloo jos jäis padassakin "sarja" kesken. Sit kun laittais toisen perää niin tää ensimmäinen alkais töpöttää uudellee tavaraa taivaalle.

Jos ampuis sen jäädytetyn pelilevynkin vapautee keskiraskaalla kissanpierulla. ;) Hyvää uutta vuotta kaikille faneille ja BOPSin pelaajille!! :p <-- nuolen usein *****a tollee.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Je, hyvät vuodet kaikille BOps-fanaatikoille!

Tappajalta terveisii, en haluu kirjailla mittään omista/tappajan kommenteista tähä.

mutmut: jännä juttu. itellä peli pyöriny loistavasti pari iltaa. OK, kai 3 kertaa jäätyny n. 24h pelitunnin aikana. Otetaan sille!

MuiSi!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

mutmut: jännä juttu. itellä peli pyöriny loistavasti pari iltaa. OK, kai 3 kertaa jäätyny n. 24h pelitunnin aikana. Otetaan sille!

MuiSi!

Meikäläinen on kärsinyt helvetillisestä lägistä oli hosti eli ei KUNNES tuli 1.05 pätsi joka sai homman toimimaan suht hyvin MUTTA pari päivää sen jälkeen tuli "verkonpäähän" uusi versio 53.41.30.6 tai jotakin ja sen jälkeen olen saanut nauttia 90%:sesti lägittömistä peleistä. Mulla on melkein aina hosti, mutta aikaisemin se oli enemmän ongelma kuin hyöty.

Ainoastaan silloin tällöin tulee waiting for other players freeze ja resetin kautta toipuu.:(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olenpa jälleen alkanut tätä pelaamaan pitkähkön tauon jälkeen. TDM:ää pelailen edelleen 99% ajasta, joten kämpit on taas hyvällä omatunnolla pystyssä. Ensimmäisillä pelikerroilla oli semmoinen olo että Treyarch todellakin oli tehnyt kämppäämisestä haastavampaa MW2:een verrattuna, mutta "taktinen kämppäys" tuntuisi sittenkin toimivan yhä yhtä hyvin BO:ssa kuin MW2:ssa. Huvittavinta on RC-XD joka pitäisi olla ns. anti-camper killstreak, vaikka todellisuudessa rushaajille tuosta on enemmän haittaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

@Pulu
öööö....Unohdin mitä piti kirjottaa :D

@juska
Sanat TDM & "taktinen kämppäys" särähtää ikävästi korvaan, tai siis tässä tapauksessa silmään. Kannattaa kokeilla muitakin pelimuotoja? Though jos tykkää TDM, ni mikäs siinä si. Kukin tavallaan.

MuiSi!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Lagi on kyllä aika mieletön, johdon päätä pukkaa melkein joka matsissa ja loppujen lopuksi yhteys menetetään täysin. Syö kyllä peli intoa :/ Kevyt 70e hazardi ostos melkeinpä, single ei kyllä vaikuttanu itseeni. Putkessa juoksua luotien keskellä melkeinpä koko peli. Palata varmaan BC 2 maailmaan ja kattella tätä myöhemin jos lagi ongelmat olis joskus tiessään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pitkästä aikaa uskaltauduin taas tätä kokeilemaan foorumin kauhutarinoista huolimatta. Onhan se Treyarch jotain saanut aikaan. Totaalijäätymisiä lukuun ottamatta oikeastaan kaikki ongelmat ovat vähentyneet selvästi. Mutta niitä jäätymisiä onkin sitten tullut muidenkin ongelmien edestä, pahimmillaan kerran tunnissa.

btw. Onko joku muu huomannut ongelmia Protector contractissa (tapa vihollinen, joka vahingoitti omaa)? Mulla joko bugitti se jotenkin tai sitten vihollinen, joka ampui puoli lipasta metrin päästä kaveria kohti, onnistui ampumaan joka luodin ohi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

@JouCo

Muita pelimuotoja kokeilen silloin kun on party kasassa. Suomalaiset (pientä yleistystä) tuntuvat vaan pelaavan hardcore pelimuotoja, jotka taas eivät minua pahemmin nappaa. Myönnän olevani jossain määrin k/d-huora ja en halua täten pilata muiden peliä muissa pelimuodoissa kun en pelaa tehtävää.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Yhdestä asiasta on näin uudenvuoden kunniaksi valitettava. Miksi bopissa on local-only hakuvalinta, joka tarjoaa peliseuraa jatkuvasti espanjasta?? MW2:ssa kun peliä haki niin yleensä sai pelata pohjoismaalaisten kanssa tai maksimissaan sakemannien kanssa. Mut tässä tuntuu olevan ihan sääntö, että yksin kun laittaa pelin hakuun niin pääsee espanjooliservulle... Partyn kanssa tuntuu toi locali toimivan paremmin...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

mikähän ***** noita snaippereita oikeen vaivaa. tässä nyt on monta kertaa ollu sellanen tilanne että oon rauhassa päässy tähtään vihua päähän ja sitku oon laukassu aseen nii ei oo tullu ees hitmarkkia?!?! eli ohi on muka menny...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Muita pelimuotoja kokeilen silloin kun on party kasassa. Suomalaiset (pientä yleistystä) tuntuvat vaan pelaavan hardcore pelimuotoja, jotka taas eivät minua pahemmin nappaa. Myönnän olevani jossain määrin k/d-huora ja en halua täten pilata muiden peliä muissa pelimuodoissa kun en pelaa tehtävää.

Kyllä suomen HC-yhteisö on aika pieni verrattuna core-porukkaan.

Yhdestä asiasta on näin uudenvuoden kunniaksi valitettava. Miksi bopissa on local-only hakuvalinta, joka tarjoaa peliseuraa jatkuvasti espanjasta?? MW2:ssa kun peliä haki niin yleensä sai pelata pohjoismaalaisten kanssa tai maksimissaan sakemannien kanssa. Mut tässä tuntuu olevan ihan sääntö, että yksin kun laittaa pelin hakuun niin pääsee espanjooliservulle... Partyn kanssa tuntuu toi locali toimivan paremmin...

Olen huomannut saman ongelman miltei joka kerta, itseasiassa päivityksen jälkeen oli vaihtunut takasin normaali-hakuun ja tuntu että pääsi paremmin skandinaavien kanssa pelaan kun sen jälkeen kun vaihto takasin local onlyyn-
 
Ylös Bottom