Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

no siis jos sanot että "tervetuloa sanomaan saman kasvotuste" niin kyllähän se on uhkailua toiselle. Hyvin lievissä merkeissä kylläkin.

Kyllä minua lähinnä kiinnostaisi nähdä minkälainen ihminen tulee haukkumaan itselleen täysin tuntematonta ihmistä kasvotusten. Ajatuksessa ei ollut mitään uhkailun vivahdettakaan. Netissä joillekin on äärettömän pieni kynnys alkaa itselle ventovierasta nimittelemään, vaikka kuvittelisin, että tässäkään tapauksessa henkilö ei sitä kasvotusten kenellekään tee. Siksi haluaisin nähdä sen liveversion....

No nih, takasin aiheeseen joka on myös ohi otsikon. Scar on kyllä tehokas ase, mutta ei niin nopea käyttää lähitilanteissa ja kauas ei tapa silulla niin hyvin kuin UMP. Jopa Famas on parempi kauas, MW2:n Famasilla pitää vain osata pelata. Minä en osaa, mutta oon spektannu sellasia suomi-pelaajia jotka osaa ja onhan sekin älytön pyssy. Mutta UMPista tekee enempi OP:n se, että se ei tarvitse niin paljon taitoa ollakseen älytön pyssy.
Bopsissa pikku-AK on kiistatta paras smg ainakin gripin kanssa. Mutta ase ei ole niin OP, koska bopsissa löytyy ihan selkeitä haastajia assault luokasta. Commando, AK47 ja G11 ovat ihan yhtä kovia vaihtoehtoja. On pikku-AK kuitenkin smg luokan etu, mutta yhtä OP koko aselaijitelmaa ajatellen se ei ole kuin UMP oli MW2:ssa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jouluksihan tämän sitten sain, koska en halunnut omia rahoja (kyllä, olen kitsas :P) tähän käyttää, jos tämä osoittautuisi huonoksi tekeleeksi niin eihän siitä silloin enään täyttä hintaa takaisin olisi saanut. Mutta hyväksihän tämä osoittautui. Tosin Single playeristä et pahemmin pitänyt, koska se oli niin toimintapainotteista. Mutta MP.. Se vasta onkin priimaa. Miinustaen Connection Interruptedit ja Host Migrationit.

MP innostaa samalla lailla kuin MW2, mutta tässä tulee harvemmin itsellä vastaan niitä rageja, mitä MW2:ssa välillä tuli. Ja keskiverrosti yleensä tulee pärjättyä pelimuodosta riippuen. Mutta sijoilla 4.-1. yleensä olen KD:n ollessa keskimäärin 0.9-1.5. Olen ainakin itse tyytyväinen.

Ps. Jos haluaa suomipartya pelata, voi minut huoletta lisätä kaveriksi. ReKoni ja viestiksi vaan Kfin tai Bops.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tai voi olla myös että AK-74 on assault rifle ja AK-74u on siitä pienennetty versio, näin ainakin nopeella googlauksella päättelin.

Muuttaako tuo tosiaan sen tosiasian, että se on assault rifle? Vai vaikuttaako se vaan käsiteltävyyteen?
Kiitos kyseenalaistuksesta ;)

Karbiini – Wikipedia "AKS-74u on karbiiniversio AK-74 rynnäkkökivääristä." Mua jäi vaivaamaan, että miten niin "helpompi" käsitellä kuten tuolla mainitaan yleisesti!?

Tuli mieleen, että minkälaisia aseita te kaipaisitte, haluaisitte, unelmoisitte saada käsiteltäväksenne pelin maailmassa. Mulle ehkä olisi komia että saisi jotenkin 3000 pojolla auki AK-47:n tilalle vaikka RK95 TP:) sitten siinä nuke townin makuuhuoneeseen menisin tähtäimiä asettelemaan ja tietty ensin pitää ase puhdistaa.. ei mutta vakavasti mitä aseita?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mistähän mahtanee johtua. En pysty tekemään partyä erään kaverini kanssa, sanoo vain että nn ei ole enää olemassa. Mutta samaisen kaverin kanssa pystyy olemaan partyssä mikäli joku muu kaveri on tehnyt partyn ja sitten kaikki pelitää niinkuin pitääkin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pitäiskö tähän jotenkin kommetoida. Kokeiles kasvaa ensin aikuiseksi ja sit tuohon ulosantiin kannattaa vähän panostaa. Tuo ei mene edes huonona vittuiluna.

Voisiko ylläpito kertoa mistä asti täällä on saanut toisia käyttäjiä haukkua?? Olen muistaakseni saanut ko. aiheesta ihan huomautuksenkin alkuvuodesta!

Sanottakoon, että olen pelannu MW2:n aseista lähes kaikilla (ei LMG) 2500 tapon challenget niin jonkinlainen käsitys ko. pelin aseiden hyvyydestä ja huonoudesta on tullut. Mutta jos pikkupojat alkaa vajaaksi haukkumaan kun puolusta kahdessa viestissä omaa hyvät perustelut omaavaa mielipidettä, niin pitäkää keskustelunne. Onneksi netissä on myös sellaisia pelaamiseen keskittyviä keskustelupalstoja joissa ei aleta suoraan toisia nimimerkkejä haukkumaan, kun ei enää muuta pysty enää kirjoittamaan.

Ja Mikeli, tervetuloa kertomaan tuo sama kasvotusten!
En muista mille nimimerkille eilen ton kommentin heitin, mutta oletan että sulle. Ensinnäkään ei ollut tarkoitus olla loukkaava vaan heittää pikku näpäytys sille kommentille jossa sanoit että 170h peliajassa ei kerkeä muodostua kuvaa pelistä.

Tosta aikuiseks kasvamisesta ja ulosantiin panostamisesta sen verran, että parantamisen varaa on myönnettäköön. En loukkaannu.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mahtaakohan raudassa (PS3) olla vikaa, kun moninpelin aloitan niin aluksi suuri osa kentän tekstuureista on violettisinisiä palikoita?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mahtaakohan raudassa (PS3) olla vikaa, kun moninpelin aloitan niin aluksi suuri osa kentän tekstuureista on violettisinisiä palikoita?

Eiköhän se siinä pelissä ole vikana... Tulee itselle myös välillä vastaan kyseistä ongelmaa mutta ei yleensä kauaa kestä. Nyt on ite pystyny joten kuten pelaamaa matseja loppuun asti mutta valitettavan usein kaatuu noihin hosti ongelmiin eikä partytkaa meinaa pysyä kasassa. Esim. eilen johdon kuvaa ei tainnut näkyä kuin pari kertaa mutta lagia oli silti paljon liikkeellä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No ei ny mitään ragee tommosesta tarvi vetää no mut asiaan galil on mun lemppari ase ak74u on vain yli käytetty sen kantama sun muut härpäkkeet ei vedä vertoja galil:lle ongelmani on että joskus se ase alkaa välkkyä liilana onko muillaa samaa ongelmaa:confused: .
Tekstin ulkoasu :(

Korjattuna:
No ei ny mitään ragee tommosesta tarvi vetää... No mut asiaan: Galil on mun lemppariase. Ak74u on vain ylikäytetty, sen kantama sun muut härpäkkeet ei vedä vertoja galil:lle. Ongelmani on, että joskus se ase alkaa välkkyä liilana. Onko muilla samaa ongelmaa?
Tekstin ulkoasu :)

Eli ei haittaa vaikka tuohon tekstin ulkoasuun panostaisi vähän... "Hankala" lukea tuommoista jos kaikki teksti on kirjoitettu pötköön ilman ainuttakaan välimerkkiä yms.. Mut tämä tästä äikän tunnista.. :D Kyllä mulla on kans muutaman kerran ase alkanut välkkymään/vaihtamaan väriä oudosti. Sillon pelailun alkuvaiheessa oli Ak-74u tiger camolla (jeah, oon r000:rolleyes:), yhtäkkiä ase kuitenkin muuttui semmoseks myrkyn vihreäks...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Alkaa ottaa päähän nämä ranskalaiset helium-ääliöt moninpelissä:mad:.Jos ei kiljuta turhaan,niin soitetaan "paskaa" musiikkia,jotta kanssa pelaajat eivät kuule askel ääniä:mad:!

Kertokaas viisaammat,miten saa vaiennettua pelistä nämä häiriötekijät?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Alkaa ottaa päähän nämä ranskalaiset helium-ääliöt moninpelissä:mad:.Jos ei kiljuta turhaan,niin soitetaan "paskaa" musiikkia,jotta kanssa pelaajat eivät kuule askel ääniä:mad:!

Kertokaas viisaammat,miten saa vaiennettua pelistä nämä häiriötekijät?

Lobbyssa siirryt sinne oikeaan laitaan "pelaajalistaan" ja painat X:ää näiden mölyapinoiden kohdalla. Siitä aukeaa se valikko ja alimpana on mute. Jos ei lobbyssa ehdi kaikkea vaientaa, niin pelin aikana paina selectiä ja neliöllä näpytät niiden nimien kohdalla, jotka pelaamista häiritsevät. ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

UMP käyttää suuremman kaliiberin ammuksia (.45) kuin kumpikaan mainitsemistasi aseista, mikä tarkoittaa ainakin teoriassa parempaa pysäytysvoimaa. Pelkkä jaottelu rynnäkkökiväärien tai SMG:n välillä ei kerro vielä mitään aseen tehosta. Tiedä sitten miten pelissä eri kaliiberien erot mahtaa olla huomioitu.

Vector käyttää samoja eikä tee niin paljoa vahinkoa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

En kyllä käsitä näitä buustareita;tämäkin peli pilattu:(Koko ajan vain enempi näitä helium pentuja jotka hakee asim. dominationissa vain tappoja.Itse laitan välittömästi reporttia oli minkä maalainen tahansa.Nurkan taakse ja niska laukaus tuommosille pitäs järjestää:mad:
Tässäpä nämä tärkeimmät ja moi!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

En kyllä käsitä näitä buustareita;tämäkin peli pilattu:(Koko ajan vain enempi näitä helium pentuja jotka hakee asim. dominationissa vain tappoja.

Laitat reporttia tavallisesta pelaamisesta? Buustaaminen on sitä jos tactical insertionien kanssa mennään nurkkaan ampumaan toisiaan vaan. ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mikähän mahtaa olla vikana kun ei pääse pelaamaan.. alkudemon aikana (yleensä koptereiden paikkeilla) ruudun alakulmaan pitäisi tulla "reading hdd" mutta nyt sitäpä ei tulekkaan vaan demo pyörii loppuun ja sen jälkeen tulee mustaa eikä tapahdu mitään. :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mikähän mahtaa olla vikana kun ei pääse pelaamaan.. alkudemon aikana (yleensä koptereiden paikkeilla) ruudun alakulmaan pitäisi tulla "reading hdd" mutta nyt sitäpä ei tulekkaan vaan demo pyörii loppuun ja sen jälkeen tulee mustaa eikä tapahdu mitään. :confused:

Koska Reiräkki, mulle tuli kesken pelin ruutuun tämmönen: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Joo, oli töpseli seinässä enkä istunut kaukosäätimen päälle. Taustalta kuului pelikaverien äänet ym kaikki jotka väitti että vantaalla vaan sataa niin paljon lunta kun aloin puhumaan että telkkarissani näkyy pelkkää lumisadetta, ensin ruutu vilkkui mitä on ennenki tapahtunut mut hetken ruudun vilkuttua ilmestyi sitten se mystinen lumisade. Vaihoin telkkaristani kanavaa ja takaisin sit hetken näkyi sit tuli taas toi, menin pelistä pois ja ulostin levyn niin kaikki oli niiku ennenki, hyvin mystistinen hetki oli se hetki.

Kiitti reiräkki, luulin että.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No siis oli miten oli, mut hyvin mystistä koko lumisade. Eikä ollut mitään väärää kanavaa, eikä eikä, no ihan sama. Ite oon sitä mieltä että Kiitti reiräkki, pätsejä tuloo ja bugeja jne ym. Eipä täs muuta, öitä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Laitat reporttia tavallisesta pelaamisesta? Buustaaminen on sitä jos tactical insertionien kanssa mennään nurkkaan ampumaan toisiaan vaan. ;)

Periaatteessa kyllä ihan oikeaa pelaamista.Eihän se ihan normaalia ole jos vihollinen on häviöllä esim.146-24 ja vihollisen parhaalla on tappoja jotain 100.Sattu olemaan mun puolella pari sen kaveria jotka aina synnyttyään juoksivat sen luo et on helppo ampua suoran tms.päästä.eikä näillä kavereilla ollut muistaakseni yhtään tappoa itsellä,olivat vain ja ainoastaan tapettavana!Niin ja on niitä tactical horojakin ollut mukana välillä.Minun mielestä tämä on muiden peli ilon pilaamista kun ei pelata reilusti ja olen päättänyt reportoida näistä pelleistä välittömästi kun huomaan olevan siihen aihetta!Toivottavasti tämä valaisi asiaa pellervollekin:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kovasti jaksaa jengi vaahdota paskimmasta CODista ikuna. Paskimman tästä tekee pari asiaa, nettikoodi = huonoin miesmuistiin ja kaikki turhat pimppaukset.

Mullahan se yks "kaiken korjaava" päivitys tiputti NATin moderateksi ja se alkoi olee viimeinen niitti. Ei oo sen koommin tullut yli kymmentä peliä pelattua eikä ajan puutteen vuoksi paljo muutenkaan, mitään peliä. Ja jos pelaisin niin en tätä. Jäädytin pelilevyn pakkasessa 10 litran vesiämpäriin joten hetken mielijohteesta en voi tätä edes pelata. Ei se hetkessä sula jos alkais CODi niksat. Tein sen suojellakseni läheisiäni. Syy oli alati kaatuvat pelit ja jäätyilyt. Osa kavereistani ilmeisesti pelaa eri peliä kun sanovat että toimii. Miks mulla ei?

Nii... ja nyt en voi pelata pesukoneellakaan kun sekin jääty eilen. Jäi kuulkaas tahrat lakanoihi... erittäin märkiin lakanoihin. :( Ei kukaan haluais vaihtaa jäädytettyä BOPSia toimivaan pesukoneeseen?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jäädytin pelilevyn pakkasessa 10 litran vesiämpäriin joten hetken mielijohteesta en voi tätä edes pelata. Ei se hetkessä sula jos alkais CODi niksat. Tein sen suojellakseni läheisiäni.

Haha :D Todella loistavaa, kiitos työpäivän piristämisestä! Siis tämä pudotti kyllä tuolilta! Kyllähän tuo nettikoodi on niin surkeaa, ettei itsekään ole tullut pelattua muutamaan viikkoon. Peli itsessään on oikein hyvä, mutta tekniset ongelmat vievät kyllä innon pelata.
 
Ylös Bottom