Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jokatapauksessa molemmilla vaihtoehdoilla on tuloksena BOpsissa moderate ja sehän oli se alunperimmäinen kysymys/ongelma. Syytämmekö nyt siis allekirjoittanutta, BOpsia vai kenties purkkia?
Jos kaikki muut verkkopelit toimivat ihan normaalisti, voi ongelman ydin olla ihan Black Opsissa. Mene ja tiedä, minulle täysin tuntematon reititinmalli, ja ei löydy kyseistä peliäkään hyllystä, niin en voi testailla omilla laitteillani. Tässä kohtaa nostan kädet pystyyn ja toivon, että joku viisaampi keksii mahdollisen ratkaisun.

PS. Tsekkaa vielä tämä ketju. Siellä on juttua tuon Webstar EPR2325R3:n konffaamisesta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos kaikki muut verkkopelit toimivat ihan normaalisti, voi ongelman ydin olla ihan Black Opsissa. Mene ja tiedä, minulle täysin tuntematon reititinmalli, ja ei löydy kyseistä peliäkään hyllystä, niin en voi testailla omilla laitteillani. Tässä kohtaa nostan kädet pystyyn ja toivon, että joku viisaampi keksii mahdollisen ratkaisun.

PS. Tsekkaa vielä tämä ketju. Siellä on juttua tuon Webstar EPR2325R3:n konffaamisesta.

Ei se mitään. ei kaikkea voi tietää :) Katotaan miten käy ja tuleeko ongelmia kauheasti vastaan, jos tulee niin sitten uutta purkkia vaatimaan...

Kiitos, Tuo ketju tuttu ja tietyt entiset ongelmat ratkesivatkin sitä kautta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ostat kuitenkin:) Niinkuin moni muukin:)

Tuskin, ellei peliä viedä sellaiseksi kuin se alunperin oli ja tällä en tarkoita edes 4:sta. Cod ei ole enää se cod jona se tunnettiin, vaan se on jotain sekunda skeidaa missä ei tarvi enää osata mitään, vaan kaikennäköiset "helpotukset" saa sapen kiehumaan. Kun kokeilin pitkästä aikaa vanhoja codeja, tuntui ne olevan valovuosia edellä nykyisiä. Isoissa servuissa oli meininki kohdillaan ja se oli oikeesti hauskaa, eikä ollut luusereita, joille kd on pelaamista tärkeämpää. Harmi vaan et pleikkarilla ei tällaista codia ole, ku ei pc:llä FPS:n pelaaminen ole mun vahvuuksia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä, olen tietoinen että tämä voi olla turhaa marinaa ja valitusta ja että joku muukin on sen jo sanonut, mutta sanonpa silti. Treyarch on kyllä ryssinyt tämän pelin PS3-version, jokainen patchi vie peliä vain huonompaan suuntaan ja sitten lykätään hotfixiä josta tulee hetkellisesti parempi mieli. Modern Warfare 2:ssa oli myös omat ongelmansa, mutta peli sentään toimi kunnolla (tähän ei nyt lasketa noobtube- killstreakraiskauksia :D). Ymmärrän kyllä, että ongelmia voisi tulla itse kullekkin mutta miten h*lvetissä 360-versio pyörii lähes ongelmitta? Harkitsen pelin ostamista boxille kun toi PS3-versio nyt on mitä on. Joku jo sanoikin että taitaa olla Treyarchin viimeinen Call of Duty, olen täysin samaa mieltä. Faneiltakin taitaa mennä uskottavuus CODeihin, itselläni ainakin. Noh, toivottavasti pääsen tätä ongelmitta vielä pelaamaan sillä onhan tuo Black Ops mainio peli.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tuskin, ellei peliä viedä sellaiseksi kuin se alunperin oli ja tällä en tarkoita edes 4:sta. Cod ei ole enää se cod jona se tunnettiin, vaan se on jotain sekunda skeidaa missä ei tarvi enää osata mitään, vaan kaikennäköiset "helpotukset" saa sapen kiehumaan. Kun kokeilin pitkästä aikaa vanhoja codeja, tuntui ne olevan valovuosia edellä nykyisiä. Isoissa servuissa oli meininki kohdillaan ja se oli oikeesti hauskaa, eikä ollut luusereita, joille kd on pelaamista tärkeämpää. Harmi vaan et pleikkarilla ei tällaista codia ole, ku ei pc:llä FPS:n pelaaminen ole mun vahvuuksia.

Toi K/D hourailu on aika paljon lähtöisin siitä että halutaan olla sankareita ja tehdä samalla tavalla kuin joissain YouTube videoissa (omg omg 360 noscopez lolzor!). Se häiritsee noissa Domination pelimuodoissa aika paljon kun jotkut vaan ammuskelee siellä, eivätkä yritä edes cappiä lippuja vaikka juoksevat ohi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itse pelaan paljon dominationia. Tuo, että jotkut eivät edes yritä ottaa haltuun niitä lippuja ärsyttää aika lailla. Hyvä keino tuohon olisi, että jokaisen capturen jälkeen tapot tuottaisivat enemmän XP:tä. Tai henkilökohtaisia pisteitä tulisi sen mukaan kuinka monta capturea on ottanut. Olisihan noita keinoja vaikka kuinka paljon, jos viitisivät hieman panostaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itse pelaan paljon dominationia. Tuo, että jotkut eivät edes yritä ottaa haltuun niitä lippuja ärsyttää aika lailla. Hyvä keino tuohon olisi, että jokaisen capturen jälkeen tapot tuottaisivat enemmän XP:tä. Tai henkilökohtaisia pisteitä tulisi sen mukaan kuinka monta capturea on ottanut. Olisihan noita keinoja vaikka kuinka paljon, jos viitisivät hieman panostaa.

Tuolla menetelmällä prestiget menis liian nopeeta pelintekijöiden mielestä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nykyään ainakin täällä toimii oikein.
Jos ei nostalgiaa (cod ja United Offensive) lasketa ni kyllä tää paras on ps3:lle tähän asti. Hardcorea ei voita mikään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tuolla menetelmällä prestiget menis liian nopeeta pelintekijöiden mielestä.

Olishan tossa varaa kikkailla vaikka miten. Esim. ilman yhtää capturea ei pisteitä tulisi lainkaan tapoista jne. Vaihtoehtoja olisi kuinka paljon.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olishan tossa varaa kikkailla vaikka miten. Esim. ilman yhtää capturea ei pisteitä tulisi lainkaan tapoista jne. Vaihtoehtoja olisi kuinka paljon.

Toi olis kyllä jo liian rankalla kädellä rankaisemista ettei yhtään pisteitä heru.
Mutta olishan tommonen pistekerroin ihan hyvä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olishan tossa varaa kikkailla vaikka miten. Esim. ilman yhtää capturea ei pisteitä tulisi lainkaan tapoista jne. Vaihtoehtoja olisi kuinka paljon.

Myös semmoinen, että joka capturen jälkeen seuraavasta capturesta saa enemmän pisteitä voisi olla ihan hyvä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

TDM:ssä harvoin näkee "hyviä pelaajia", kun taas SD:ssä tulee useammin näitä pelaajia, jotka näyttävät osaavan pelaavan. Näin se on yleensä ollut. Toki se on vain publapeli, mutta silti omasta mielestä tasoero (yleensä) on ollut suuri TDM-SD. Noh, MW2:ssa ja Black Opsissa eri asia kun niin suuret massat pelaamassa, nelosessa jäi aika usein pelaajien nimiäkin publalta mieleen ja usein joutu samoihin peleihin, kun peliyhteisö oli siltä osin pienempi. Nythän jokaisella Timolla ja Jarnolla on jo codi, koska "kaikilla on se". Muistan hyvin harvan nimen esim. MW2:n publalta, ja nekin naamat taitaa olla joskus nelosessa tavattu.

Niinnoh, joo ja ei. CoD4:ssa pelaajat oli yleisesti mun mielestä publalla pikkasen parempia pelaamaan. Muutenkin CoD4 oli vielä lueteltavissa näihin "vaikeisiin" Codeihin, joissa ei ihan niin helposti kaikki nevarinobot kyykyttäny sua 100-0 rakkailla perkeillään, motion sensoireillaan, nikoilla jne. Ite en hirveesti TDM:ää CoD4:ssa pelannut, joten vaikea sanoa minkä tasoisia pelaajia siellä oli. Mutta kyllä siellä domin puolellakin tuli ihan kunnon brittitiimejä vastaan, olihan se CoD4:ssä ehkäpä se kilpailullisin pelimuoto oikeilla säännöillä.

Jos nyt yleisesti vertaillaan CoD4:n ja vaikkapa BO:n pelaajia, ei publalta löydy lähellekään niin kovatasoisia pelaajia enää Bopsissa kuin mitä CoD4:ssä oli. SnD:ssä on ehkä aina ollut se tasoskaala pikkasen laajempi. Mutta harvemmin publalla yksittäin tulee mitään britti-gb-prozzzZ pelaajia. Ne tulee sitten klaanipartyjen mukana. Tosin niitäkin tuntuu olevan aina vaan vähempi mitä uudempi CoDi on kyseessä, kiitos kaiken nevarisälän mitä publa sisältää. Esimerkiksi BO:ssa muistan vain harvoja pelaajia publalta, jotka osaavat edes streiffata. Oli pelimuoto mikä tahansa.

Eniten kuitenkin publalla pelattaessa, jos ei halua pelkästään "rentoo publaa" on saada joku klaani vastaan. Oli se sitten joku listalla olevien party jota vastaan joinaan taikka brittiläinen gb-klaani. Pelistä tulee mielenkiintosempi (niin kauan, kun kleikat, tuubit jne. pysyy poissa). Ilmeisesti nykyään oikeastaan mistä pelimuodosta tahansa löytyy minkä tasosta porukkaa vain(en itse hirveästi pelaa publaa,ei tuttu asia,kunhan tuhoan kaikki kun levutan...). Kun "aikoinaan" nelosessa aloitin pelaamaan SD:tä, suurin osa oli jotain 9-10 prestige ukkeleita kun itse vasta lähestymässä ensimmäistä prestigeä... ja kun meni takaisin TDM/domi, oli siellä lähinnä omatasosiani nyyppiä. :)

Ite alotin SD:n CoD2:ssa ja voin sanoa, että siinä se oli oikeasti kivaa. Ei tuubeja, ei kleikkoja, ei perkkejä, ei killstreakkeja. Kaikilla sama lähtökohta. Varsinkin suomihosteilla, kun shotkat oli kielletty ja 1 snipa/tiimi. Tuo jos on tiimi vastassa publalla on kivaa siihen asti, kun omassa tiimissä on edes vähän osaavaa porukkaa. Muuten se on aika äkkiä 6 vs 1. Parasta publalla SD:ssä on oma party vs joku toinen (klaani)party. Vielä kun edes tuubit ja tietyt perkit pysyvät poissa, on pelaaminen jo melko tyydyttävää. Tosin varsinkin BO:ssa pelaaminen on aika yksipuolista, AK74u on kaikilla vähänkin osaavimmalla pelaajilla käytössä. Ei sillä, onhan se pelin paras ase.

Itellä BO:ssa menny vaan respallisissa objektive pelimuodois hermot respoihin (esim domissa on mahdotonta pitää kaikkia kolmea aluetta yhtä aikaa) ja sitte SnD:ssä hermot lagiin ja siihen, että harva peli pelataan loppuun rage quittien ansiosta. TDM:ssä ei oo kumpaakaan, tai on ja paljonkin, mutta haittaa ehkä vähiten. Toki sieltä löytyy sitten cämppijät ja chopper gunner -horot. Ite en kumpaakaan harrasta, molemmat ihan hemmetin helppoa ja tylsää puuhaa.

Toi K/D hourailu on aika paljon lähtöisin siitä että halutaan olla sankareita ja tehdä samalla tavalla kuin joissain YouTube videoissa (omg omg 360 noscopez lolzor!). Se häiritsee noissa Domination pelimuodoissa aika paljon kun jotkut vaan ammuskelee siellä, eivätkä yritä edes cappiä lippuja vaikka juoksevat ohi.

Nyt meni kyllä käsitteet vähän väärinpäin tmv? Jos horotetaan KD:ta, sillon ei todellakaan lähdetä keskelle kenttää 360 omg ZZZZZomg scopeileen vaan pysytään turvallisesti jossakin tietyssä spotissa oman kultaisen motion sensorin, last standien ja muiden surkeuksien kanssa. Sitten jos taas halutaan noita omggen zomggen gameplay clippejä, vedetään keskellä kenttää joitakin säälittävän näköisiä yrityksiä alle 0,2:n KD:lla. Kummatkaan eivät sinänsä eroa toisistaa juuri, kumpikaan ei tee objektivea, mutta KD-horosta voi sentään toinen tiimi hyötyä jotain. ;) Ei tätä voisi sanoa paremmin. Ite en ees tajua miksi nähdä vaivaa publamontageihin. Ne on tylsiä ja IMO aika säälittäviä ellei kyseessä ole sitten funtage. Decerto/GB montaget sitten toki erikseen.

Kuitenkin loppujen lopuksi koko publa on täynnä kaiken maailman sankareita pelimuodosta ja kellonajasta riippumatta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä, olen tietoinen että tämä voi olla turhaa marinaa ja valitusta ja että joku muukin on sen jo sanonut, mutta sanonpa silti. Treyarch on kyllä ryssinyt tämän pelin PS3-version, jokainen patchi vie peliä vain huonompaan suuntaan ja sitten lykätään hotfixiä josta tulee hetkellisesti parempi mieli. Modern Warfare 2:ssa oli myös omat ongelmansa, mutta peli sentään toimi kunnolla (tähän ei nyt lasketa noobtube- killstreakraiskauksia :D). Ymmärrän kyllä, että ongelmia voisi tulla itse kullekkin mutta miten h*lvetissä 360-versio pyörii lähes ongelmitta? Harkitsen pelin ostamista boxille kun toi PS3-versio nyt on mitä on. Joku jo sanoikin että taitaa olla Treyarchin viimeinen Call of Duty, olen täysin samaa mieltä. Faneiltakin taitaa mennä uskottavuus CODeihin, itselläni ainakin. Noh, toivottavasti pääsen tätä ongelmitta vielä pelaamaan sillä onhan tuo Black Ops mainio peli.
Microsofti laittaa enemmän rahaa peliin kuin sony, että PS3 käyttäjät ostaisi Xboxia tilalle. Tulevaisuus synkkenee synkkenemistään pleikkarilla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olisihan noita keinoja vaikka kuinka paljon, jos viitisivät hieman panostaa.
Panostamisesta puheenollen. Codia pelaava yhteisö keksii miljoonia parannusehdotuksia näihin peleihin ja suurin osa on ihan hyviä. Itse keksisin kymmenkunta tästä samantien. Tuntuu että Treyarch on peliä tehdessä laiska eikä viitsi keksiä juuri mitään uutta kun tietää että rahaa tulee kumminkin paljon. Cod 4 tekijä Infinity Ward: 2. maailmansodasta siirryttiin nykyaikaan, sarjaan esitettiin killstreak rewardit, perkit, attatchmentit yms xp hommat.
Cod 5 tekijä Treyarch: Siirryttiin takaisin historiaan. Cod 4:stä kopioitiin kaikki isoimmat gameplayhyn vaikuttavat tekijät: 3,5,7 killstreakit, perkit ja attatchmentit ne ei ollut samoja, mutta toimi kaikki samalla periaatteella. Tankit toki tuotiin peliin ja se osoittautui virheeksi. Cod 6 tekijä Infinity Ward: Iso gameplayhyn vaikuttava tekijä tuotiin peliin eli killstreak rewardeja on iso lista mistä valita 3 mieluista. Löytyy care pakettia, itse ohjattavaa vehjettä yms yms. Peli osoittautui paskaksi, mutta hyviä UUSIA ideoita oli paljon.
Sitten taas Black Ops jossa Treyarch lähes kopioi killstreak rewardit esim. counter uav, care package, sentry gun. No toihan Treyarch cod pointsit ja wager matchit myönnettäköön että itse tykkään tästä.

Infinity wardin codeissa on mun mielestä paljon parempi ase balanssi. Ei löydy selvästi ylivoimaisia aseita ja melkein kaikkia voi käyttää ja pärjätä. Cod 5: MP40, Black Ops: AK74u, Famas ja toisesta ääripäästä kiparis, UZI, sniperit.
 
Ylös Bottom