Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No kieltämättä aika sekavaa tekstiä vieläkin.. :D Joo, mutta tajusin kuitenkin ongelman. Itse kans ihmettelin tätä, kun joulunpyhinä koitettiin enon kans pelata split-screeninä toisia vastaan(nettiyhteyttä ei ollut), mutta tuli ilmoitus että nettiyhteys vaaditaan... Voiko tosiaan olla, että peliä ei pysty pelaamaan toista vastaan jaetulla ruudulla ilman nettiyhteyttä??? :confused:
Jouluaattona tätä tuli kanssa ihmeteltyä kun ei tuolla ollut nettiyhteyttä, joten botteja vastaan oltais haluttu pelata kaksin. Pistin Treyarchin foorumeille viestiä ja selvisi että jonkun patchin jälkeen edes OFFLINE-pelaamista ei voi enää harrastaa ilman nettiyhteyttä... :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itellä on toiminut kyllä melko hyvin aina ja pelaan lähinnä Coressa Dominationia. Kokeilin viikonloppuna Ground Warsia niin yksikään peli ei kestänyt yli minuuttia. 3-4 kertaa jaksoin kokeilla ennen kuin meni hermo ja lopetin pelaamisen kokonaan. Töpselit vaan vilkku eikö host migration onnistunu ja yleensä lens pihalle koko lobbysta. Tuli ekana mieleen että isommat jengit ja liikaa tapahtumaa kentällä, mutta voiko sekään nyt olla syynä...

En vieläkään tosin ymmärtäny, mistä näkee että kuka on hosti... Pelin alussa näkee niitä palkkeja joo kun painaa selectiä, mutta usein monella on täydet niin kuka sitte on hosti? :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Poistakaa Black Opsin pelitiedosto,niin pääsee tykittämään taas split screeniä offlinessä...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itellä on toiminut kyllä melko hyvin aina ja pelaan lähinnä Coressa Dominationia. Kokeilin viikonloppuna Ground Warsia niin yksikään peli ei kestänyt yli minuuttia. 3-4 kertaa jaksoin kokeilla ennen kuin meni hermo ja lopetin pelaamisen kokonaan. Töpselit vaan vilkku eikö host migration onnistunu ja yleensä lens pihalle koko lobbysta. Tuli ekana mieleen että isommat jengit ja liikaa tapahtumaa kentällä, mutta voiko sekään nyt olla syynä...
Isommat jengit ja liikaa tapahtumaa ovat aivan varmasti se syy. Itse en kärsi jostain syystä lagista oikein ikinä (yhteys 24M).
Joulun välipäivinä pelattiin kuitenkin ensimmäistä kertaa netissä kaverin kanssa split screenillä. Normaalissa TDM:ssä meinasi välillä nykiä tuo joten siirryttiin Team Tacticalin puolelle, siellä peli toimi täydellisesti kun pelaajia oli vähemmän. Tämä siis tukee tuota epäilystäsi, että mitä enemmän tapahtumia niin sitä todennäköisempää on pätkiminen.

Tuo Team Tactical on loistava pelimuoto, mutta harmittaa että sitä voi pelata vain pienemmässä porukassa 6-8 pelaajaa.
Ainoa pelimuoto jota itse tähän kaipaan on se joka on käytössä yleensä karttapakettien julkaisujen yhteydessä, eli joka rundiin arvotaan eri pelimuoto, kuten tuossa Team Tacticalissa, mutta joukkueet ovat "normaalin" kokoiset.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Korkea hinta, makeet sponssaukset/mainonnat ja "puolueettomat" arvostelut tekeekin hiirestä voittamattoman. Miksi menee "tosi hyvin" proneen, tuskinpa se hirveän vaikea on tattia pitää pohjassa samalla kun tähtää. :confused:

Jees, on tullu ihan ympäri nettiä luettua ja katsottua noita arvosteluja niin eri kuulokkeista kuin noista lisälaitteistakin. Ite ostin esim Trittonin stereokuulokkeet tossa viikko takaperin ja on toiminut juurikin niin kuin osasin arvosteluiden perusteella olettaa. Hyvät peruskuulokkeet, mutta ei noilla palijoa tarkkoja sijainteja havaita samaan tyyliin kuin Trittonin 350e:n 7.1:llä. Kannattanee sunkin vähän perehtyä näihin asioihin eikä tulla mölyämään selvästi asiasta, johon et ole oman sanomasi mukaan yhtään perehtynyt. Tossa FagX ohjaimessahan on toi prone sijoitettu paljon paremmin, ei tarvii siis samaan aikaan jännittää lihasta alaspäin ja tähdätä vaan voi rennosti tähdätä ja täten saada paremman tuloksen, varsinkin korkeimmilla sensseillä.

Mulle ainakin vielä näiden vekottimien tason perusteella ihan sama pelaatko hiirellä, padilla, ratilla vai bongorummuilla koska et saa siitä mitään etua. Kyllä mullekin naurettiin codissa pc-puolella kun käytin padia publamatseissa, ihme kun sieltäkin ei pistetty paskaa niskaan "koska en käytä välineitä joita peli tukee".

Ei muakaan haittaa jos joku tulee pelaamaan publalle rikkinäisellä dualshockilla ja kaiken lisäksi hän pelaa sillä vielä varpaillaan. Mutta hiiri on melko selvästi parempi peliväline kuin ohjain. Toki hiiren tasokin vaikuttaa, mutta nykyisin markkinoilta löytyy jo kelpo tekeleitä PS3:kin.

Enkä menetä näiden asioiden takia yöunia. Eikä noi lisäjudskut tee kenestäkään automaattisesti hyvää pelaajaa, mutta hyvän pelaajan käsissä 350e:n kuulokkeet, 100e:n hiiri ja suonensisäiset/röntgenlasit ovat todella tappavia.

En ymmärrä näitä jotka kehuu pleikkari-hiiren maasta taivaisiin vaikkei ole mitään henk.koht. kokemusta(ei, en tarkoita että itse olisin kokeillut) sen käytöstä tai kuunnellut palautetta kymmeniltä sen (oikeilta)käyttäjiltä/kokeilijoilta.

Miks pitäs testata just plösöhiirtä (FagX?), jos on testannu muita hiiriä ja todennut, että hiiri on parempi kuin ohjain? Eiköhän noilla hiirten faktoilla, sillä että on pelannut hiirillä ja kymmenillä arvosteluilla voi tehdä jo melko hyvän päätöksen asiasta. En usko, että niihin tarvitaan 22 in-game päivän pelikokemusta, ennenkuin voi sanoa mitään näkökulmaa asiaan. Ja toki löytyy eritasoisia hiiriä, siinä vaiheessa faktat ja arvostelut otetaan esiin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Rupee oikeesti jo nakertaa toi että joka kerta kun palaan main menuun, joudun laittamaan asetukset uudelleen. Eikö se voi nyt prkl kerralla tallentua!?

Johdon kuvaa ei oo onneks kovin usein näkyny mut kyl tota lagia suhteellisen paljon esiintyy kuitenki. Välillä tuntuu ettei tyypit kuole mistään.. Sit toi second change on se kaikista pahin! Rupee niin ottaa raivoo ku jos ammut puol lipast esm. Ak-47:lla ja kaveri tippuu maahan - ampuu sua kaks kutii pistoolil ja itte kuolet siihen. Pahimmas tapauksessa yli puolel jengil on toi last stand käytös ja välil tyhjennät koko lippaan pieneen ryhmään ja tuloksena on 3 tyyppiä last standis ja itse kuolet.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Et ilmeisesti ole perehtynyt mitenkään mihinkään mainitsemistasi asioista (ei, netistä luetut artikkelit eivät valitettavasti riitä).
Saat viidelläkympillä riittävän hyvät kuulokkeet, joista et saa yhtään parempia ääniä kuin ostaisit 350e kuulokkeet ellet osta vahvistinta tms. pleikkarin ja kuulokkeiden väliin. Suoraan telkkarista kun otat äänet, saat lähinnä kuraa korviin. Eipä Bopsista saa muutenkaan millään hyviä ääniä.

En ole HENKILÖKOHTAISESTI KOKEILLUT "PLÖSÖ"HIIRTÄ, muttei se tarkoita etten tietäisi kyseisestä vekottimestä mitään. Olet ilmeisesti kattonut youtubesta arvosteluvideon, missä jenkkihymy ja hyvä valaistus saa vekottimen näyttämään hyvältä.
iTz_Smuli sanoi:
Eikä noi lisäjudskut tee kenestäkään automaattisesti hyvää pelaajaa, mutta hyvän pelaajan käsissä 350e:n kuulokkeet, 100e:n hiiri ja suonensisäiset/röntgenlasit ovat todella tappavia.
Pelit on välineurheilua, uhraudu tai älä. Mistä muuten ostaisit tollasen 100e hiiren? Ihan mielenkiinnosta.
Ja hyvän pelaajan käsissä dualshock ei ole todella tappava? Ihan sama millä sä pelaat, jos olet hyvä, tapat. Ei siihen paljoa vekottimet vaikuta,jos ovat tasapainossa...

iTz_Smuli sanoi:
Miks pitäs testata just plösöhiirtä (FagX?), jos on testannu muita hiiriä ja todennut, että hiiri on parempi kuin ohjain?
Hohhoijaa, missä vaiheessa me ei puhuttu hiirestä pleikkarilla? Onhan hiiret tosi paljon tarpempia PC:llä kun pääsee asettamaan kunnolla. "plösöhiirtä (FagX)", voisitko selventää? En tiedä tarkoitatko että FragX on ainoa hiiri pleikkarilla, vai että se olisi "pleikkarin hiiri" (eihän Sony näitä mitenkään tue......)?

Jos sun kokemukset ovat pc-puolelta hiiristä, tee palvelus äläkä kommentoi mitenkään niiden tarkkuudesta täällä. Painotan, ettei todellakaan olla päästy lähellekään PC hiirten ominaisuuksia, huonoja kopioita saatu lähinnä aikaan. Jotkut tuntevat hiiren kädessään hyvältä ja mulle se passaa. Siinä vaiheessa kun saadaan paremmaksi noi hiiret, voin alkaa "protestoimaan".

EDIT: Tarkennukseksi; oletko siis itse kokeillut hiirtä pleikkarilla vai et?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos sä liityt kutsusta jo käynnistettyyn peliin tai pelin lobbyyn niin et pääse partyyn. Party pitää kutsuilla/joinimalla kasata ennen pregamelobbyyn menoa.

niinkun azzyyr tossa ylempänä sanoi mutta täydennän että ei ole mitenkään eri asia. niin kauan kun lähdette yhdessä siitä aulasta mihin niitä ihmisiä kutsutaan etsimään peliä olette samassa partyssa=näytte sinisinä toisillenne.

Tuossa vähän kokeilimme, mutta emme ymmärtäneet. Eli miten saamme partyn muodostettua ennen pre-gamelobbya? meitä on kaksi (A ja B) niin mitä pitää tehdä vaiheittain? Miten saamme sinistettyä toisemme? Aina kun kutsumme toisiamme, niin lobbyyn tulee possea paljon samantien, vihreänä pysyy, anteeksi siis kysymykseni jos kuulostaa ihan tyhmältä, mutta en vain käsitä miten oikein pitäisi pelin aloittaminen tehdä, onko esim väliä onko meistä toinen host vai mitäh?! Miten lähdetään "yhdessä aulasta" tai edes aulaan oikealla tavalla?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

nimenomaan, paikan nimikin on party :D mutta siis se paikka jossa voit painaa esim. split-screenin sisään tai muokata rauhassa classejasi, ja mistä painat haluatko pelata hc, core vai S&D vai TDM... ja kun kaverisi ovat siinä kun etsit peliä niin te menette automaattisesti kaikki samaan peliin samalle puolelle (kunhan 6 pelaajaa, 8 pelaajalle ground war), ja voit painaa myös pre-game lobbyssa "leave with party" jolloin kaikki palaatte alkuvalikkoon eli partyyn. :eek: itekkin jo ihan pihalla että mitä mää täällä kirjoon

E: ja ei ole kun yksi tapa lähteä, ainoa ja oikea sinne pre-game lobbyyn, se kenen mestoilla (partyssa) olette, voi vain hakea peliä. ja sanottakoon vielä että näytte sinisinä Vasta pelissä, ette peliaulassa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Saat viidelläkympillä riittävän hyvät kuulokkeet, joista et saa yhtään parempia ääniä kuin ostaisit 350e kuulokkeet ellet osta vahvistinta tms. pleikkarin ja kuulokkeiden väliin. Suoraan telkkarista kun otat äänet, saat lähinnä kuraa korviin. Eipä Bopsista saa muutenkaan millään hyviä ääniä.

Näin on. Luulen että moni täälläkin uskoo saavansa huippuäänet pelkillä huippuluureilla. Ei välttämättä mikäli äänilähteenä on telkkarin kuulokelähtö. Sieltä tulee hyvin usein pelkkää stereoääntä ilman tilaefektiä. Käytän Steelseries Siberia V2:sia ja ne on kytketty kotiteatterivahvistimeen ja asetus on [Headphone theater]. Ääni on yhä stereota mutta käsiteltynä se luo tilaäänen ja kuulen tarkasti laukausten ja askelten suunnat. Telkkariin kytkettäessä en kuule suuntia juuri lainkaan. En voi tietää mitenkään onko vihu takana vai oikealla tai vasemmalla. Peli menee ihan pyörimiseksi.

Eli niille vinkki ketkä haluaa panostaa ääniin, nimenomaan tilaääniin. Ostakaa jotkut Turtlet tai x-taticit tai muut joissa on oma vahvistin. Kuulokevahvistimia löytyy myös erikseen kuulemma. Tai käyttäkää suoraan rahanne kotiteatteriin (kannattaa tarkistaa että kuulokelähtö löytyy). Turha ostaa telkkarin kaveriksi 150 € Sennheisereita kun se ei niitä suuntaääniä tuo kuitenkaan.

Ja asiaan. Pelasin 2 viikon tauon jälkeen peliä. Kivaa oli silloin kun ei pätkiny pelejä katki. Noin 3/5 peleistä loppui ja host migration ei toiminu. Yllätyksekseni huomasin että NAT oli muuttunut takaisin OPENiksi. Wau... ja ilman modeemin säätöä. En oikein tiedä miten epätoivosia siellä 3archilla jo ollaan kun NATit muuttuu ja peliä pätsätään harvase viikko ja edelleen ei skulaa kunnolla. Luulen että niillä ei vaan näitä match making servereitä ole riittävästi tai jotain. Eihän nää CODit ole ennen näin kauaa sekoillu julkkarin jälkeen. MW2 toimi kun unelma heti JOS ei lasketa sitä ettei partyja pystyny kasaamaan ollenkaan. Siitäkin päästiin jo parissa viikossa eroon.

Perkeistä: vähästä peliajasta johtuen en muista koskaan ton Flak Jacketin hienouksia. Vaistomaisesti juoksee kranuja karkuun tai kiertää kleikkaa. Monesti oon selvinny kulman takana odottavasta kleikasta säikähdyksellä ja välillä jopa luullu bugiksi kun ei olekkaan nirri lähteny. Kunnes muistan... ai nii se olikin tää perkki mikä mut pelasti.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Käytän Steelseries Siberia V2:sia ja ne on kytketty kotiteatterivahvistimeen ja asetus on [Headphone theater]. Ääni on yhä stereota mutta käsiteltynä se luo tilaäänen ja kuulen tarkasti laukausten ja askelten suunnat.

Perkeistä: vähästä peliajasta johtuen en muista koskaan ton Flak Jacketin hienouksia. Vaistomaisesti juoksee kranuja karkuun tai kiertää kleikkaa. Monesti oon selvinny kulman takana odottavasta kleikasta säikähdyksellä ja välillä jopa luullu bugiksi kun ei olekkaan nirri lähteny. Kunnes muistan... ai nii se olikin tää perkki mikä mut pelasti.

Mä oon kanssa tyytyväinen ääniin, kun on Denonin kotiteatterivahvistin ja AKG:n (en muista mallia) kuulokkeet. Kuulokkeet tais maksaa 100e (oli tosin jossain tarjouksessa Kruunuradiossa silloin) ja vahvari 400e. Paljon jos hommaa pelkästään pelaamiseen, mutta kun kattelee leffoja ym sillä vahvarin avustuksella myös niin ei nyt musta mikään aivan tolkuton hinta. Eikä nainenkaan valita kun käyttää kuulokkeita :cool:

Toi Flacki on kyllä mustakin varsin pätevä perkki. Dominationissa lipuille lentää yleensä vaikka minkälaista pommia mutta jos nyt ei ihan päähän tai kasseille osu niin useammastakin selviää hengissä. Muuten käytän Sleightiä ja Hackeria. On tosin käynyt mielessä vaihtaa Hackeri Second Chanceen kun oon huomannu, että jengi valtailee lippuja senkin avulla. Muuten täytyy sanoa että aika *****mainen perkki...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Sain Treyarchilta emblem bannit eilen tietääkseni, tänään huomasin, kun 13 päivää jäljellä ja pienen googlauksen jälkeen emblem bannit on 14 päivää. OK, en voi käyttää custom emblemiä - ei se mitään. Mutta paras asia on se mikä tapahtui tänään illalla. Olin private matsissa, ja yht'äkkiä lensin pelistä ulos ja pukkaa erroria:

Call of Duty Black Ops server is not available please look callofduty.blackops.update for more plaa plaa plaa...

Parin tunnin ajan pukannut tuota, PSN:n pääsee loggaan ja kun kaverit sanoo mun statsit on resetoitunut. Ei kai ne enää voi jumalauta resetoitua. Eilen illalla mun cod rahat kyl resetoitu, ei mitään ***** väliä sillä rahalla. Mutta jos statsit ja systeemit resetoitu (48 lvl prestige 8) niin haistakoon Treyarch iso paska ja ampukoon itsensä sekä syököön päänsä.

En myöskään usko että ne jotain banniresettiä laittanu, koska olin pelannut 1 päivän emblem bannien jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta jos statsit ja systeemit resetoitu (48 lvl prestige 8) niin haistakoon Treyarch iso paska ja ampukoon itsensä sekä syököön päänsä.

Vois ihan miettiä muutaman kerran mitä tänne kirjotellaan...

Mut toi resetoituminen on tapahtunu kaverilla kerran MW1:sen kohdalla, mut ne tuli kyl takas about viikon päästä. Eli kannattaa odottaa hetki ennen kun vetää johtopäätöksiä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Et ilmeisesti ole perehtynyt mitenkään mihinkään mainitsemistasi asioista (ei, netistä luetut artikkelit eivät valitettavasti riitä).
Saat viidelläkympillä riittävän hyvät kuulokkeet, joista et saa yhtään parempia ääniä kuin ostaisit 350e kuulokkeet ellet osta vahvistinta tms. pleikkarin ja kuulokkeiden väliin. Suoraan telkkarista kun otat äänet, saat lähinnä kuraa korviin. Eipä Bopsista saa muutenkaan millään hyviä ääniä.

Siis sä tiedät plösöhiirestä kaiken, mutta mä en vaikket oo ees testannu sitä? :D Nojoo...

Mutta mutta, ei sun tarvi kertoa noista asiosta mulle niinku jollekkin tyhmälle. Jos meinaat, että laittaisin TV:n omaan kuulokeliitäntään, niin tottakai laatu on surkea. Pelkästään jo siksi, että välissä on yksi lisälaite, joka käytännössä automaattisesti huonontaa äänenlaatua. Itsellä noi stereokuulokkeet on pleikkarin scart liitännässä kiinni. Ääni tulee stereona, mutta äänet ovat ihan messevät. Ei sillä kuitenkaan tarkkoja sijainteja saa kuten ei millään stereokuulokkeella. Pakko sen on olla vähintään se 5.1, jotta siihen voi luottaa. Toki noihin on noita ihme hömpötyksiä joilla "saa" 7.1 ääntä stereokuulokkeista. Noh, sanotaanko näin, että ei saa. Epäselvää hömppää ja ristiriitaisia ääniä sillä kyllä saa, koska niitä kaiuttimia on silti vain se yks/korva. Toki välillä se voi antaa tietynlaisen 5.1 tunteen, mutta vain harvoin. Kyllä, olen testannut tota turtle beachin ear force dpx 21 vai mikä onkaan ja olihan se välillä melko sekava.

Siinä oot oikeassa, että bopsin äänet on kustu samalla tavalla kuin koko pelikin. Mutta 350e kuulokkeilla tarkoitan siis semmosia kuulokkeita, jotka ovat OIKEAT 5.1 kuulokkeet ja joihin tulee paketin mukana oma kuulokevahvari. Itsellähän noi omat stereot ei ole edes optiseen liitettynä, joten äänenlaatu ei korvia hurmaa. Silti hintaan ja käyttötarkoitukseen katsottuna varsin hyvät kuulokkeet. Jokus miljonäärinä voin sitten hommata pelikäyttöönkin useamman sadan euron kuulokkeet, nyt en näe mitään järkeä siihen.

En ole HENKILÖKOHTAISESTI KOKEILLUT "PLÖSÖ"HIIRTÄ, muttei se tarkoita etten tietäisi kyseisestä vekottimestä mitään. Olet ilmeisesti kattonut youtubesta arvosteluvideon, missä jenkkihymy ja hyvä valaistus saa vekottimen näyttämään hyvältä.

Ei, olen katsonut useita videoita eri fag X:stä ja noi uusimmat alkaa vaikuttaa jo oikeasti vakavasti otettavilta versioilta.

Pelit on välineurheilua, uhraudu tai älä. Mistä muuten ostaisit tollasen 100e hiiren? Ihan mielenkiinnosta.
Ja hyvän pelaajan käsissä dualshock ei ole todella tappava? Ihan sama millä sä pelaat, jos olet hyvä, tapat. Ei siihen paljoa vekottimet vaikuta,jos ovat tasapainossa...

Tottakai DS:kin tappaa, mutta hiiri tarjoaa vielä paremman mahdollisuuden pärjätä. Eihän noi hiiret vielä ole PC tasolla ei, mutta hyvää vauhtia ollaan sinne pääsemässä.

Täältä hiirisetti.

EDIT: Tarkennukseksi; oletko siis itse kokeillut hiirtä pleikkarilla vai et?

En ole testannut, mutta luotan artikkeleihin, arvosteluihin, videoihin ja kavereihini. En voi mitenkään ostaa elämäni aikana kaikkea elektroniikkaa testattavaksi vain siksi, että saisin enemmän painoarvoa viesteilleni konsolifin.netissä. :eek: Trittonin kuulokkeet oli just semmoset ku arvosteluissa, mun 5.1 kotiteatteri oli just semmone ku arvosteluissa, mun 42 tuuman full hdtv oli just semmonen ku arvosteluissa ja myn nykysin känny oli just semmone ku arvosteluissa. Kaiken oon ostanu omalla rahalla, joten tulee yleensä aika huolella valittua tuotteet.

Tarkennukseksi: Stereokuulokkeet on stereokuulokkeet ja 5.1 ovat sitten omansa. Millään taikatemppulaitteella et tee streoista 7.1:iä, vaikka ne mainospuheet niin lupaavatkin.

Mitäs qwerty olit emblemilläs tehny? Mulla kun on musta hevonen joka on läheisessä kontaktissa gorillan kanssa niin mietin, että pitäsköhän tehä uus, ettei itelle käy samoin. :/
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Emblemi missä luki dat ass, ja semmonen hymiönaama sekä 2 palloo jotka muodostavat epäilyttävästi perseen muodon.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

En ole väittänyt tietäväni kaikkea. Olen silti tavannut yhdellä kädellä laskettavan määrän pelaajia, jotka ovat olleet parempia hiirellä (joidenka tiedän pelanneen/pelaavan hiirellä) vaikka keskivertopelaaja olen. Jos se hiiri kerran on aivan uskomaton, miksi silti suurin osa näyttäisi vetävän padilla? Koska se olisi "etnisesti" oikein(pleikkarilla pleikkarin vekottimilla)? Luuletko että suurinta osaa pelaajista kiinnostaa pelaako "oikein vai väärin"? Tuskin, kaikki pitää ottaa irti.

Muuten, KFINin viralliset cod-liigat on sellasia, joissa et tule hiiriä näkemään. Sinne siis näyttämään taitonsa. :)

EDIT: Oletko nähnyt hiirtä pelikäytössä? Tai siis, ihan oikeissa tilanteissa. Ei mitään sellasta arvostelua netistä missä verrataan kahta eri hiirtä, hiirtä ja ohjainta jne.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäs qwerty olit emblemilläs tehny? Mulla kun on musta hevonen joka on läheisessä kontaktissa gorillan kanssa niin mietin, että pitäsköhän tehä uus, ettei itelle käy samoin. :/

mitä tämä kertoo sinusta ihmisenä? :p
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Emblemi missä luki dat ass, ja semmonen hymiönaama sekä 2 palloo jotka muodostavat epäilyttävästi perseen muodon.

mitä tämä kertoo sinusta ihmisenä? :p

Eikös se kerro että pitää pepuista :D

Noita melko perverssejä, natsimaisia ja muita kukkahattutätien unelmakohde-emblemejä näkee kyllä joka matsissa:rolleyes:. En ees tiennyt, että niistä tulee rankkua. Hyvä tietää nyt! Itsellähän on vain isänmaallisesti suomilippu, keskellä leijona punaisella taustalla ja iso nyrkki lipun päällä osoittamassa sorrosta nousua ;) Puuttuu enää maammelaulu tai finlandia, olisikin komiaa kun joku katsoisi lobbyssa minua tarkemmin niin alkaisi Suomi-laulut soimaa, ai ai...
 
Ylös Bottom