Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs sulla on uppi? Kaikki (melkein) puhuu nopeudesta yhdellä numerolla, mutta hostatessa voi vaikuttaa vähän se toinenkin.

Uppina tossa on 2Mb (Speedtest antoi äsken 1.96Mb / 16Ms pingi). NAT on koko ajan ollu openissa, mut kokeilin vielä viikko sitte laittaa pleikkarin DMZ:een. Ehkä vähän parani tuon myötä, mutta todella tuskaista on edelleen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Miltäs tasolta statsi meni? Emblemistä ei kyllä Treyarchin mukaan pitäs mennä statsit. Statsien resetti meinaa siis boostaus syytöstä, no onko buustannut?

5 prestigen 30+ jtn ja peliaikaa vähän päälle 5 päivää. IRL kaverini on ja, jos capturejen hakeminen on buustausta niin sitten on buustannut. :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kertokaapa nyt joku viisaampi että miten saa "backstabber" mitalin, ninja proota suorittamassa ja vaikka kuinka monta selkään puukotusta jo vetässy eikä mittari liiku nollasta mihinkään tehtävätaululla...?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos joku muukaan nyt ei tajunnut niinkun jormis niin tiedän kyllä mitä tarkottaa "back stabbing" mutta Kun mitään ei tapahdu kun puukottaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Sun pitää olla kokonaan sen selän takana ku puukotat. Jos oot vähänkään sivussa tai vihu kääntyy ni se ei hyväksy sitä. TDM on hyvä paikka hakea noit puukotuksia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Sun pitää olla kokonaan sen selän takana ku puukotat. Jos oot vähänkään sivussa tai vihu kääntyy ni se ei hyväksy sitä. TDM on hyvä paikka hakea noit puukotuksia.

parin ekan kerran aattelin kans et ehkä ton takia ei hyväksyny, mut äskön tuli oikein viel final kill ja uusintana hidastuksena tuli ja kaikkee olin niin selän takana kun voi pelissä vaan olla...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Sul pitää myös olla se ninja perkki käytössä sillon ku puukotat, et jos sul oli joku muu sillo ni se ei myöskään keräänny:rolleyes::confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Se on helvetin tarkka siitä sijainnista. Ite olin lvl 18 ku sain kaikki muut ku backstabit ja lvl 43 oli varmaan 30:n selkäpuukon jälkeen 4 kasassa. Sit sain vimosen. Alko jo mennä hermo.

Yhessä Domi matsissa puukotin kolmea groundhogia selkään ja ei tullu yhdestäkään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Etkä saa olla kyykyssä kun puukotat. Oon saanu noi puukotukset yleensä aina tulemaan kun pääsen seläntakaa juoksemalla puukottamaan. Vauhdilla selkään ja hyväksyntiä tulee. Muutaman kerran olen spawnilla idlaajaa päässy ihan rauhassa selän taakse ja varmasti oon selkään sohassu, mutta ei ole laskettu ninja prohon. Mutta tuolla juoksulla ne tulee melkein aina. Nytkin ninjapro tuli 22 levelillä...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kertokaapa nyt joku viisaampi että miten saa "backstabber" mitalin, ninja proota suorittamassa ja vaikka kuinka monta selkään puukotusta jo vetässy eikä mittari liiku nollasta mihinkään tehtävätaululla...?

Kuten MaTapanSut ja Wilhover jo sanoivatkin, pitää puukottaa todellakin tarkasti juuri suoraan selän takaa. Siihen kyllä ilmestyy aina se "Backstabber" teksti kun onnistuneesti saa puukotettua. Itse vedin muistaakseni edellisellä prestigellä Mercenary TDM:ssä yhdessä matsissa kaikki 5 backstabberia. Paljon semmosia aloittelijoita istumassa samassa paikassa --> helppoa riistaa puukolle... :)

Jos tykkää isommalla senssillä vetää, niin kannattaa varmaan pistää sensitivyä pari pykälää pienemmälle, niin ei tule vahingossakaan liikahdettua "liikaa".
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Se on helvetin tarkka siitä sijainnista. Ite olin lvl 18 ku sain kaikki muut ku backstabit ja lvl 43 oli varmaan 30:n selkäpuukon jälkeen 4 kasassa. Sit sain vimosen. Alko jo mennä hermo.

Yhessä Domi matsissa puukotin kolmea groundhogia selkään ja ei tullu yhdestäkään.

ahaa, ookoo kiitoksia tästä, hyvä tietää että kyseessä nyt ei mikään bugi sitten ole.

E: jaa siellä oli ylempänä enemmänkin vastauksia, kiitos kaikille vinkeistä, ja assy, sain sen winkillcam tapon just juoksemalla äijää selkään JA naurettiin että jos tosta ei tullu sinne ninjaan merkintää niin ei mistään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Oon saanu noi puukotukset yleensä aina tulemaan kun pääsen seläntakaa juoksemalla puukottamaan. Vauhdilla selkään ja hyväksyntiä tulee. Muutaman kerran olen spawnilla idlaajaa päässy ihan rauhassa selän taakse ja varmasti oon selkään sohassu, mutta ei ole laskettu ninja prohon. Mutta tuolla juoksulla ne tulee melkein aina. Nytkin ninjapro tuli 22 levelillä...

Itsellä kans tulleet ainoastaan juoksemalla, joko kiinni vastustaja tai nurkan takaa selkään iskien. Hiipimällä ei tuntunut onnistuvan lainkaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Väärin. Ite sain vimosen tarvittavan tapon kyykyssä olleeseen kaveriin ja ite olin myös.

Selventääkseni ei kyllä ihan suoraan selkään osunut, johonkin lähemmäs niskaa.
Kannattaako muuten esim. perkkien boostaamisestakin laittaa reporttia?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Väärin. Ite sain vimosen tarvittavan tapon kyykyssä olleeseen kaveriin ja ite olin myös.

Tjaa, no on se sitten mahdollista. Itse en ole kyykyssä noita saanut, kun ekoilla prestigeillä yritin tuota ninjaprota hommata hiipimällä nurkissa. Kaikilla kiekoilla en ninjaa proksi edes saanut ennen restigeä. Nyt kun hokasin tuon juoksutaktiikan niin vähän yli 20 levelin on kaksi edellistä restigeä ollut prona...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kannattaako muuten esim. perkkien boostaamisestakin laittaa reporttia?

kyl mä laittasin ainakin, joka spede joka osuu samalle servulle kikkeli-emblemiensä kanssa tai jollain mahdollisella tavalla yrittää alittaa aitaa niin napsahtaa reporttia. Koskee myös Itz_Smulin eläinrotujen välistä yhdyntä emblemiä

Tjaa, no on se sitten mahdollista. Itse en ole kyykyssä noita saanut, kun ekoilla prestigeillä yritin tuota ninjaprota hommata hiipimällä nurkissa. Kaikilla kiekoilla en ninjaa proksi edes saanut ennen restigeä. Nyt kun hokasin tuon juoksutaktiikan niin vähän yli 20 levelin on kaksi edellistä restigeä ollut prona

Ehkä sulle on azzyyr käyny kans niin ettei oo ikinä mukamas ollu ihan takana.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joo. Ite oon tota ihan samaa ninja pro challengee vääntäny, sain just valmiiks ja viimeinen tappo tuli kun juoksin vihua päin suoraaan edestä (oli aseen lataus kesken), puukotin suoraan vatsaan ja sieltähän se viimeinen backstabbi tuli. Eli toisin sanoen puukottelet vaan porukkaa joka suunnasta niin kyllä ne sieltä joskus tulevat.

Mitä tohon reporttaamiseen tulee, itsellä ei ole mitään ongelmaa jos joku näkee sukupuolielimet tai seksiä harrastavat eläimet hauskoina. Itse pitäydyn tossa suomen lipussa, mutta K-18 pelihän on kyseessä. Boostimiset ja muut varsinaiset cheattaamiset minäkin sitten jaksan reportata kun jollain tavalla vaikuttavat minun pelikokemukseeni.
 
Ylös Bottom