Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kaveril oli aika pien senssi ykkös-osas ja bossil oli lököhousut jalas.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

PEli ainakin omalta osalta on jopa toiminut hyvin viimeisimmän patchin jälkeen, tosin huomaan että olen heti pudonnut kärryiltä. Matseista ei meinaa tulla mitään kun taso on niin kovaa, ja hemmetti vieköön kun kaikki käyttävät niitä ylitehoisia aseita kuten famasta ja 74u:ta. Lopulta itsekkin kokeilin sitten commandon ja ak-47 (vai oliko se tässä epräti 74?) tilalle famasta, ja johan rupes peli sujumaan. Tosin meinaa hermot mennä jokatoisessa matsissa.
Ja jotkin mapit ovat kyllä ihan liian pieniä chopper gunnereille ja gunshipille. Onhan se hauskaa jos itse saa, mutta on se kyllä vähän mautonta kun saattaa kuolla 4sekunnin sisällä 3kertaa samasta vaikkapa chopper gunnerin sarjasta. Esim jungle mapissa ei ole MITÄÄN piiloa. Kai sitten ideana on että kaikki-vaan-kuolee jos joku saa tämmöisen streakin....
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

kartat ihan helmen oloisia, monipuolisia kyllä (Y). Ja mitä tuohon yhteyteen tulee, eilen tuli lennettyä ps-networkista ainakin kuus kertaa ulos tunnin sisään ja muutenkin meininki oli ihan hirveää tökkimistä, kun olisi jenkkilästä käsin pelannut. toivottavasti tänään paremmin...


Ja jotkin mapit ovat kyllä ihan liian pieniä chopper gunnereille ja gunshipille. Onhan se hauskaa jos itse saa, mutta on se kyllä vähän mautonta kun saattaa kuolla 4sekunnin sisällä 3kertaa samasta vaikkapa chopper gunnerin sarjasta. Esim jungle mapissa ei ole MITÄÄN piiloa. Kai sitten ideana on että kaikki-vaan-kuolee jos joku saa tämmöisen streakin....

Sinä et ole ensimmäinen joka tästä sanoo ja minä en ole ensimmäinen joka sanoo näin: ota se perkeleen sinko sinne takataskuun ja ammu alas se heli-lennätin sieltä ennenkun kaikki-vaan-kuolee. ghost myös sallittu perk puplalla...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

PEli ainakin omalta osalta on jopa toiminut hyvin viimeisimmän patchin jälkeen, tosin huomaan että olen heti pudonnut kärryiltä. Matseista ei meinaa tulla mitään kun taso on niin kovaa, ja hemmetti vieköön kun kaikki käyttävät niitä ylitehoisia aseita kuten famasta ja 74u:ta. Lopulta itsekkin kokeilin sitten commandon ja ak-47 (vai oliko se tässä epräti 74?) tilalle famasta, ja johan rupes peli sujumaan. Tosin meinaa hermot mennä jokatoisessa matsissa.
Ja jotkin mapit ovat kyllä ihan liian pieniä chopper gunnereille ja gunshipille. Onhan se hauskaa jos itse saa, mutta on se kyllä vähän mautonta kun saattaa kuolla 4sekunnin sisällä 3kertaa samasta vaikkapa chopper gunnerin sarjasta. Esim jungle mapissa ei ole MITÄÄN piiloa. Kai sitten ideana on että kaikki-vaan-kuolee jos joku saa tämmöisen streakin....

Pistä Sam Turret killsteakeihin ja pidä sitä takataskussa, ja sitten kun esim: Gunshippi tai joku on taivaalla niin Turrettia kehiin, ;)

Edit: Se on kyllä totta että ideana on että "kaikki-vaan-kuolee"...

Edit2: En huomannut että aeNVee oli kommentoinut samaa asiaa... :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

PEli ainakin omalta osalta on jopa toiminut hyvin viimeisimmän patchin jälkeen, tosin huomaan että olen heti pudonnut kärryiltä. Matseista ei meinaa tulla mitään kun taso on niin kovaa, ja hemmetti vieköön kun kaikki käyttävät niitä ylitehoisia aseita kuten famasta ja 74u:ta. Lopulta itsekkin kokeilin sitten commandon ja ak-47 (vai oliko se tässä epräti 74?) tilalle famasta, ja johan rupes peli sujumaan. Tosin meinaa hermot mennä jokatoisessa matsissa.
Ja jotkin mapit ovat kyllä ihan liian pieniä chopper gunnereille ja gunshipille. Onhan se hauskaa jos itse saa, mutta on se kyllä vähän mautonta kun saattaa kuolla 4sekunnin sisällä 3kertaa samasta vaikkapa chopper gunnerin sarjasta. Esim jungle mapissa ei ole MITÄÄN piiloa. Kai sitten ideana on että kaikki-vaan-kuolee jos joku saa tämmöisen streakin....

Tässä pelissä on tehty ilmatuen torjumisesta liiankin helppoa. Killstreakit ei kasva toisesta killstreakista. SAM turret, LAW, Strela-3, Valkyrie, Grim reaper, Ghost pro ja kaikkein parhaiten toimiva: Älä anna vihollisten kasata itselleen killstreakeja.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko mahdollista jos hommaan sen DLC:n niin, että kirjaudun kaverin nikillä omalle pleikalle ja lataan sen sitä kautta storesta?. Pystytäänkö me pelata yhtäaikaa uusia mappeja?
Onko tämä laillista?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jooh pystyy pelaaman kunhan et poista sitä käyttäjää Millä latasit sen. Mutta laillistahan tuo ei ole.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tässä pelissä on tehty ilmatuen torjumisesta liiankin helppoa. Killstreakit ei kasva toisesta killstreakista. SAM turret, LAW, Strela-3, Valkyrie, Grim reaper, Ghost pro ja kaikkein parhaiten toimiva: Älä anna vihollisten kasata itselleen killstreakeja.

En sanoisi että se on liian helppoa muuta kuin SAM-Turretilla, koska muuta ilma tukea kuin SpyPlanea vastaan tarvisi Ghost Pro, koska tuntuu ettei strelan kuteja saa ammuttua millään esim. Gunship tai Chopper Gunneriin. Ja hyvä näin toisaalta.

Itse aina hommaan Ghostin mahdollisimman pian kun olen vetänyt prestigen ja sen Pro:ksi ampumalla Law:lla Spy Planeja alas ja mahdollisesti Attack Helicoptereita, jos vain onnistuu. (Myös vastustajan Valkyrian alas ottaminen toimii ja Centry Gun tuhoaminen nopeuttaa Ghost Pron saamista[Tarvittaan joka tapauksessa yksi Centry Gun tuhoaminen])

Jos pelaan mappia ilman ghost (käyttäen Flak Jackettiä) vaihdan yleensä Ghostia kehittäessäni Ghosti classiin missä on joko Law tai Strela. Ja jos ilmatukea ei vähään aikaan ole näkynyt vaihdan classin yleensä takaisin ensimmäiseen classiin. Ei se classin vaihto vie kuin muutaman sekunnin ajan (jos ei tarvitse oottaa seuraava respawn kauaa).


Uudet kentät ovat tuoneet omaan pelaamiseen taas intoa lisää, koska kenttien erillaisuus tuo erillaisia haasteita voittaa match ja kentät sopivat hyvin omasta mielestäni hyvin HC HQ ja HC SnD pelaamiseen (joita porukalla yleensä pelaan)
Zombiakin tullut kokeiltua muutaman kerran ja vielä enemmän kun loppuu tuo Douple XP Weekend :D Omasta mielestäni yksi parhaista Map Packeistä Codeissa mitä on ollut.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pelasin äsken hiukan mercenary moshpittia ja täytyy sanoa että tää matchmaking on surkein mahdollinen.
Dominationia statsein 69-18 yhdeksällä capilla ja kahdeksalla defendillä. Killstreakeina sentry gun, blackbird ja koirat sain 3 sentryä, 2 blackbirdiä ja kahdet koirat. Mappina firing range ja TAPPIO tuli. Ei voi kertakaikkiaan käsittää :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos kellään tietoa monelta DXP loppuu?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

YouTube - Modern Warfare: Frozen Crossing Pt. 1

YouTube - Modern Warfare: Frozen Crossing Pt. 2

Kaksi aivan mahtavaa räiskintä COD videoita, mitkä on huomattavasti paremmin tehty kun nuo kaksi ylempää. Luultavasti osa jo nähneet nämä, mutta luultavasti löytyy niitäkin kelle nämä ovat ensimmäisiä kertoja. Itse ainakin tykästyin.

Eihän näitä voi verrattakkaan niihin mun laittamiin, mitkä oli ihan perseestä...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tupla xp näyttäisi jatkuvan vielä.
Onkos muut huomannut että, noissa uusissa mapeissa on huomattavasti enemmän lagia kuin vanhoissa. Mielestäni vanhoissa mapeissa ei ole koskaan edes ollut noin paljon lagia kun uusissa oli tuossa hetkisitten.
Ei muutakun odottelemaan että tuplat loppuu niin jos sitten pystyisi pelaamaan taas.
EDIT: Päivällä tuli pelailtua noin 3h vanhoja mappeja ja ilman töpseliä nyt illalla joku1.5h uusia mappeja ja kolme töpseliä. Mistähän moinen mahtaa johtua?
Ai niin: Unohtu... tänää wmd:ssä 2 kertaa jä napalmit tulematta alas.Onkos muut törmänneet samaan?
PS: Minulla on siis elämä mutta, flunssan pauloissa mennään:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Siis tuon tupla expanhan voi ilmeisesti "jättää päälle", jos ei vaan mene main menuun. Jatkaa siis vaan pelaamista ja pitää pleikkarin auki, eikä käy siellä main menussa päivittämässä playlistiä. Näin ainakin tänään kuulin. Ja tuosta lagista sen verran, että tänään jouduin 8 tunnin pelaamisen aikana yhdelle huonolle servulle, joka kaatui host migraan. Muuten toimi koko peliaikani täysillä yhteyksillä. Nettinopeus on ~14mb lataus ja ~65 lähetys.

-Aleksi J
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Siis tuon tupla expanhan voi ilmeisesti "jättää päälle", jos ei vaan mene main menuun. Jatkaa siis vaan pelaamista ja pitää pleikkarin auki, eikä käy siellä main menussa päivittämässä playlistiä. Näin ainakin tänään kuulin. Ja tuosta lagista sen verran, että tänään jouduin 8 tunnin pelaamisen aikana yhdelle huonolle servulle, joka kaatui host migraan. Muuten toimi koko peliaikani täysillä yhteyksillä. Nettinopeus on ~14mb lataus ja ~65 lähetys.

-Aleksi J

Ei kyllä mä ainakin löin pleikkarin päälle vasta kymmenen aikoihin illalla ja oli vielä tuplat ilman mitään huijauksia ja päälle jättöjä... mutta noista yhteyksistä oli kyllä hyvät niissä ei ollut moittimista.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Snipereille tehty jotain? Pelasin eile muutaman pelin L96A1 nii tuntu osuvan hyvin eikä antanu edes paljon shitmarkkereita.
 
Ylös Bottom