abiskuukkeli
New Member
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä
Tuntuu jo, ettei 3Arc paskaakaan enää välitä vaikka jonkunlaista ylivoimaisuutta löytyykin. Battlefieldiä odotellessa...

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaisko ton NAT typen olla OPEN ku mulla on se MODERATE? Vaikuttaako tuo NAT jotenki niiden vihreiden palkkien määrään ?![]()
Mutta tuo Nat type kannattaa olla se Open koska pystyt pääsemään pelaamaan muiden pelaajien kanssa riippumatta heidän nat typestä.
Korjatkaa jos oon väärässä.
Itse on ainakaan pääse openilla tiettyjen partyyn mikäli he ovat partyleaderinä. Pelaaminen heidän kanssa onnistuu kyllä jos joku muu leadaa. Koitin v-loppuna vaihtaa tuon natin moderateksikin mutta silti en päässyt partyyn.
Ei kenelläkään sattuis olee jotain hyvii vinkkei mil pystyis vetää yksinpelin veteranil läpi ilman mitään suurempii hermoromahduksii?
Ei tämä onneksi ole kuitenkaa WaW.
Mitäs tällä meinaat?
Mut on pari kohtaust jotka on niiiin hermoi koettelevii et huh huh![]()
Siis SP:ssä on ainoastaan pari kohtaa joka voi saada sut hermoromahduksen partaalle. Jos sä pärjäät moninpelissä "kivasti" niin en usko, että sulla tulee olemaan mitään ongelmia yksinpelissäkään.
Ei oikeastaan muita vinkkejä kuin, että suojaa suojaa ja suojaa. Ei tämä onneksi ole kuitenkaa WaW.